Originally posted by shadow
View Post
Filtrul de aer sport, de-aia e "sport"(creste puterea) ca restrictioneaza mai putin intrarea aerului in galerie, cu atat mai mult favorizeaza fenomenul descris mai sus si... DA, a avut efect invers decat te asteptai tu.
Eu sper ca ai inteles ce se intampla si in cazul asta sa-ti raspunzi singur la ultima intrebare studiind amplasarea conductelor/filtrului de aer la motorul tau.
Originally posted by kama3
View Post
Motorul are nevoie de aer !!! Este mult mai complicat de optimizat traseul admisiei de aer decat alimentarea cu combustibil pentru a se obtine performante cat mai bune din motor, ii dai cat combustibil are nevoie dupa ce ai rezolvat cu alimentarea cat mai buna cu aer !!!
Uitati dopurile !!! Altii se streseaza sa va faca motoarele cat mai puternice si voi le puneti dopuri ? gaura aia de care spunea kama3 trebuie sa aiba diametru cel putin la fel de mare cat este diametrul galeriei de admisie in dreptul clapetei de acceleratie !!! Normal ca multi spun ca un motor transformat sa mearga si pe gaz pierde mult din putere, daca nu respira in voie n-are cum sa fie altfel !
Raportul aer/gaz este egal cu raportul aer/benzina.
Comment