Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Montaj servodirectie pe W115 220D - Help

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montaj servodirectie pe W115 220D - Help

    So...

    Masina mea n-a avut prevazuta servodirectie din fabrica. Am reusit cu ajutorul lui Razvan (multumiri!) sa procur din tari straine un sistem complet de servo (caseta, pahar, pompa, conducte, etc).

    Problema a aparut la montaj. Pompa are un suport dar nu ma lamuresc de nici o culoare daca este suport diesel sau benzina. Deasemeni, nu-mi dau seama care este pozitia pompei pe bloc, unde se prinde, etc.

    Asa ca o sa va rog pe toti cei cu motoare 220D tip 615.912 sa ma ajutati:

    - cu un manual de reparatie cu schema de montaj a sistemului de servo
    - cu o poza (sau mai multe) despre cum e montata pompa si paharul pompei (ma intereseaza numai pompa originala, nu variante adaptate de pompa de 123)
    - permisiunea de a va vizita sa fac cateva poze la masina voastra, sa ma dumiresc cum trebuie sa stea pompa si paharul. (daca masina este in Bucuresti sau imprejurimi)

    Oricare din variantele de mai sus m-ar ajuta foarte tare, avand in vedere ca sunt un pic in criza de timp

    So, please help!
    Multumiri anticipate!
    Last edited by bubnoff; 04-29-2008, 18:21 PM.
    mercedes-benz.tv

  • #2


    Pentru o vedere de ansamblu, sper sa iti fie de folos.
    Last edited by Tossi; 04-29-2008, 16:52 PM.

    Comment


    • #3
      Multe multumiri !!!

      Din pacate n-am detalii despre suportul pompei si locul unde se prinde ea pe motor

      Oricum, bun situl....daca as reusi sa imi fac si un cont acolo ar fi si mai bun...altminterea nu-mi arata poze

      Rugamintea ramane deschisa catre toti in continuare!
      mercedes-benz.tv

      Comment


      • #4
        iti arata poze...mai incearca.

        Comment


        • #5
          N-am nimic in minte, mai exploram...

          Comment


          • #6
            Buun!

            Toate bune, am reusit sa deschid pozele cu al patrulea computer de la care am incercat (chestie de browser sau naiba stie). Cert este ca am gasit la modelul meu (220D - 115.110) exact pompa si suportul pe care il am si eu. (thanx wob&telcean!)



            (prima poza)

            Problema acum este ca desi am identificat suportul, totusi n-am nici cea mai vaga idee cum se prinde pe motor (asta nu reiese din poze). Nu reusesc sa identific pe motor gaurile in care ar putea sta dracia aia infipta. Poate imi mai lipseste o piesa, ceva, naiba stie.

            Asa ca povestea cu pozele sau vizitele ramane deschisa, daca aveti ceva asemanator cu modelul de servo din prima poza, pliz help!

            Multumiri inca o data!!
            mercedes-benz.tv

            Comment


            • #7
              Dar daca iei codul de piesa de acolo si incerci la un magazin de piese auto, poate o gasesti de noua si la un pret rezonabil. Am mai citit un post de-al lui Doc precum ca el a montat servo de Cobra pe 115, poate se potriveste suportul. Bafta, mai ai 2 posibilitati acum

              Comment


              • #8
                Vesti bune!
                Am gasit second suportul de servo (un pic diferit de ceea ce aveam eu), fulia dubla si am identificat 75% si prinderea pe motor. Ramane numai sa iau o confirmare pe tema asta si sper ca am rezolvat povestea.

                @wob: chestia cu cautatul piesei de noua am facut-o din start, de cand m-am hotarat sa-mi pun servo. Din pacate, la toate sursele de piese la care am incercat mi s-a spus ca nici pomeneala de piese de sitem servo, nici macar kit de reparatie caseta sau minuni d-astea.
                Cat despre adaptarea de cobra, ideea am respins-o din start, presupune mutarea pozitiei bateriei, modidicari la traseul filtrului de aer, etc. Mi-am dorit sistemul servo asa cum a fost el facut de fabrica.
                Ei, se pare ca mai am putin si reusesc minunea asta.

                Wish me luck!
                mercedes-benz.tv

                Comment


                • #9
                  Buna,

                  te rog sa ma scuzi, dar nu cred montatul unei directii servo pe un bot de cal se rezuma doar la suport, caseta, pompa si conducte.
                  trebuie sa fi atent ca la cele doua tipuri de actionare a directiei(servo sau manual) sunt si mici diferente geometrice care nu se observa intotdeauna cu ochiul liber la cele doua brate care actioneaza barile de directie. Daca nu ai aceste doua piese potrivite pt servo nu este indicat sa continui pt ca s-ar putea sa ai mici surprize la drum.

                  Salutari,

                  M.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    In final ce ai facut cu servodirectia?? Sa ne tii la curent!! Ca sunt curios!! Am incercat si eu dar m-am impotmolit la montat pompa pe bloc!!! Nu permite blocu (adica nu are gaurile)!!In rest am avut tot!!

                    AA si era sa uit a mea e 200d din 71 tot fara servo
                    Last edited by florineasca; 08-17-2008, 23:52 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Buna.
                      Ai reusit pana la urma sa montezi servodirectia? Nu de alta dar si pe mine ma bate gandul sa-mi montez o servodirectie de pe 123 pe 115, mi-am facut rost de intreg ansamblul. Nu m-as apuca de lucru daca nu e compatibila cel putin la partea cu bratele si montajul pe caroserie.

                      Comment


                      • #12
                        In legatura cu compatibilitatea intre modele am intzeles ca servodirectzia(doar caseta!) de pe W116 merge si pe W115. Chiar mai mult: ultimele modele W115/W114 aveau o caseta servodirectzie cu numar de W116.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc pentru raspuns. Problema e ca eu am ansamblul de la w123, iar eu acela nu stiu daca se potriveste.
                          In plus mai am o intrebare: la ITP se leaga cei de acolo de servodirectie?

                          Comment


                          • #14
                            La ITP am vazut un anunt in care scria ca daca schimbi pompa de frana simpla cu dublu circuit, nu mai mergi la RAR. Asa ca si modificarea asta imbunatateste directia, deci in principiu ar trebui sa mearga. Daca nu la RAR.

                            Comment


                            • #15
                              Caseta de directzie merge si de la W116, si de la W123...cu o singura conditzie: levierul casetei trebuie sa fie de bot de cal. Levierul de la semicaseta poate ramine cel vechi al mashinii, fara servo adica. Se monteaza, se regleaza unghiurile (de fapt, convergentza doar, ca aia se modifica) si aia e.
                              Nu prea imi vine a crede ca blocul motor nu are gauri prevazute pentru suportul de servo. Am vazut la bloace motor de bot de cal diesel de mi s-a acrit, si toate aveau. Poate suportul nu era ce trebuie... mi-a mai servit cineva odata suport de servo de Cobra pe benzina motor de 4 pe post de suport de W115... tot cu servo jos, dar alta gaina de suport, deh...
                              Servodirectzia de W123 se poate monta pe W115 in felul urmator:
                              - fulia de pe vilbrochen schimbata cu fulie de Cobra
                              - suportul de Cobra, cu tot cu suportul filtrului de motorina si tzevaraia aferenta, se poate monta dupa ce se polizeaza buza longeronului. Din cite imi aduc aminte, are 5 puncte de prindere, iar gaurile sont toate prezente pe bloc. Unii prefera sa polizeze suportul, ca-i antimoniu si munceshti mai putzin, dar nu se mai prinde dupaia cum trebuie si poate ceda cind intinzi cureaua.
                              - cum am zis si mai devreme, caseta nu se poate pune decit cu levier de comanda de W115.

                              Nici la revizie, nici la RAR nu are nimeni treaba cu faza asta. Pentru ca in nici o hirtzoaga de-a lor nu scrie daca ai servo sau nu. Ca fapt divers, la fel e si cu cutia, manuala sau automata. Cu asta am raspuns la tot.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF