Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

[W121] 190dB - 1960

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [W121] 190dB - 1960

    ... Inca de adolescent eram mai mult decat pasionat de masinile retro! ... Gasisem intr-o curte pe Luica, parasit, un 220s, prin 1996-1997, ii oferisem proprietarului 1.000 USD - atat de mult imi placea acea masina! In zilele noastre 1.000 USD nu mai inseamna mare lucru, dar acum 12 ani erau bani!
    Nu am reusit sa il achizitionez, asa ca am gasit prin Tei un 121, asta prin 1998 si am reusit sa dau de proprietar si sa cumpar masina! Eram fericit! Mergea! ... Cam cu mult fum dupa ea, dar ... cine mai era ca mine! ... Am iesit doare de cateva ori pe strada cu ea - pe vremea aia mai aveam o Toyota 4 Runner si, pustan fiind, preferat sa ma vada lumea cu masina aia - CE COPIL ERAM!
    ... Au trecut anii, nu am mai facut absolut nimic la Ponton, desi mi-as fi dorit!
    Am dus-o la bunicii mei unde se afla si azi, cam la 30 km de Bucuresti si sper ca intr-o zi voi iesi din nou cu ea pe strada. Din punct de vedere al actelor sunt ok, am CIV securizat, nr nou, etc! ... Maina in schimb ... eca =m terminata, dar am cateva idei !

    Deci, voi pune o poza cu ea in ziua in care am cazat-o la bunicii mei, prin 2000, cred!

    Vreau sa va spun ca nu vreau sa o restaurez sa arate ca originalul, chiar daca multi ma vor huli! ... Intotdeauna mi-au placut acele 'muscle-cars" si conform proiectului meu, va arta foarte bine! ... DA, e o chestie pur subiectiva "va arta foarte bine"!

    Sa vedem! Doamne ajuta!
    Attached Files
    Cult of Personality

  • #2
    Mult succes la proiect(e) si bine ai venit printre noi !
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Pontonul nu l-ai luat cumva de la Palatul Ghica de la rond ?

      Comment


      • #4
        Tata, bine ai venit, extraordinara mashina, ce daca e obosita, toate sunt obosite, mie imi place la nebunie masinuka vorba lui calinush! , vreau mai multe poze koleg, sa vedem si noi vechitura in toata splendoarea ei!
        Last edited by pneu; 07-24-2008, 08:30 AM.
        W110-2.0 D 1966
        W115-2.0 D 1971
        W123-2.4 D 1982

        Comment


        • #5
          Masina a stat multa vreme la rond, era alba, dar in taon crem, de aceea, proprietarul a revopsit-o in crem.

          Nu prea mai am mai multe poze din pacate, dar va voi tine la curent cu proiectul!
          Cult of Personality

          Comment


          • #6
            Tre sa faci poze musai, noi din tara tre sa vedem ca sa ne bucuram, estem!? personal vreau sa-mi felicit ochishorii cu un ponton ruginit, o splendoare modelul asta!
            W110-2.0 D 1966
            W115-2.0 D 1971
            W123-2.4 D 1982

            Comment


            • #7
              Originally posted by U R S U View Post
              Masina a stat multa vreme la rond, era alba, dar in taon crem, de aceea, proprietarul a revopsit-o in crem.

              Nu prea mai am mai multe poze din pacate, dar va voi tine la curent cu proiectul!
              O shtiu, da-o in cirnatzi, trompeta aia mi-a marcat toata copilaria. O pornea o data pe an, cind pornea fugeau totzi, ziceai ca a luat foc...

              Comment


              • #8
                @doktor4karz: As vrea sa stiu de ce replica aceea adusa la masina mea?! Multumesc!
                Cult of Personality

                Comment


                • #9
                  De ce ? De pilda... asta ar fi cel mai bun raspuns. Sau altfel spus, in cazul in care nu tzi-ai dat seama dupa cele aproape 3 mii de postari ale mele aici, eu sint la ora actuala, fara falsa modestie, ca nu le am cu finetzurile, taticul lor. Shtiu tot ce mishca in orashul, si aproape in tzara asta, tot ce inseamna taraga veche si aproape veche. Crede-ma pe cuvint, itzi shtiu mashina mai bine decit o shtii matalutza personal. Nu cred ca am spus vreun neadevar in afirmatzia mea, mashina ta fumega precum tractorul si asta e viatza. Daca nu vrei sa acceptzi realitatea, este fix problema ta. In loc sa sari de cur in sus, mai bine puneai problema practic. Si anume, cautai sa dai de mine, pentru ca intimplator sint singurul in Bucureshtiul asta imputzit care nu are 60 de ani si shtie cu ce se maninca un ponton ratat din bara in bara. Si singurul damblagiu bolnav de fiare care mai pune si suflet in ceea ce face. Asha ca revizuieshte-tzi atitudinea fatza de mine, nu prea inghit replici de genul replicii tale, am dreptul asta, avind in vedere ca in foarte mare parte, datorita mie exista mizeria asta de forum. Mai bine cauta-ma intr-un uichend sa ne uitam la trompeta, pina nu intra in pamint de tot, decit sa faci pe jignitul... Gindeshte-te, ca o a treia varianta de raspuns la intrebarea ta, ca ai dihania de 10 ani, iar eu ma fitziiam pe linga ea prin 86, ca deh... eram bolnav de fiare de mic... deci a fost pe linga mine si m-am tot benoclat la ea din toate unghiurile mai multzi anishori decit cei care s-au facut de cind o ai in posesie...
                  Last edited by doktor4carz; 07-26-2008, 23:08 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Koleg URS, tre sa stii de gluma nu se poate, mai bine zii de mashinutza, ca e cre ca primul ponton cu poza al unui forumist adica tu, si nu e de ici de colo sa ai ponton, e raritate, nu stie lumea ce e cand il vede, e cu masca mare sau mica, erau 3 tipuri de mahsti fatza, ma gandesc ca e cu masca mare!
                    W110-2.0 D 1966
                    W115-2.0 D 1971
                    W123-2.4 D 1982

                    Comment


                    • #11
                      Masca lata e, ultimul model, ca e 60 mashina, in 61 a intrat W110...

                      Comment


                      • #12
                        Ave! ... Bineanteles ca stiu de gluma! ... Chiar sunt adeptul umorului negru, doar ca atunci cand tu (adica URSU in speta) esti, sa zicem, entuziasmat de un bun caruia ii atribui o anumita valoare si iti taie cineva elanul, te (adica eu, URSU) simti putin aiurea! Asta e situatia, nu ca nu stiu de gluma! Chiar eu am zis ca masina scotea fum! ... Nu e o realitate ascunsa fata de nimeni!

                        Da, este masca lata, s-a facut si pentru W110, o alta masina frumoasa a vremii!

                        Eu intetionez, nu sa o reconditionez ci sa iasa ceva gen "muscle car". Tot urmaresc pe net o anummita masina din care vreau sa extrag intreaga mecaica pentru a o implementa pe W121, iar o serie de elemete de caroserie vreau sa le refac din fibra de sticla!
                        Ideea e ca vreau ceva unic, nu o recondirtionare a modelului!

                        Cu respect,
                        Silviu "URSU"
                        Last edited by U R S U; 07-30-2008, 16:09 PM.
                        Cult of Personality

                        Comment


                        • #13
                          Sa vedem ce o sa iasa ma koleg, masina nu e de ici de colo!
                          W110-2.0 D 1966
                          W115-2.0 D 1971
                          W123-2.4 D 1982

                          Comment


                          • #14
                            spor la treaba.....si ce motor ii pui??

                            Comment


                            • #15
                              Vreau sa fie o surpriza! nu va fi o cilindree mare, dar va fi turbo si de generatie mai veche! Transmisie spate, cutie manuala!
                              Am pirdut o licitatie in germania la o masina pe care o vreau pentru acest transplant, dar asta e! .. e greu cu transportatorii astia!
                              Cult of Personality

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF