Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema cutie de viteze 600Sel w140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cutie de viteze 600Sel w140

    Salutari ! Mai vin cu o problema intalnita la w140-ul meu .. referitoare la cutia de viteze , din 2 in treapta 3 nu prea o nimereste si se tureaza in gol pana la vreo 3000 ture dupa care isi revine si o nimereste .. se simte un anumit soc cand reintra... stie cineva ce s'ar putea face ? reglaje ? probleme asemanatoare la cineva ?

    Astept pareri ! Spor tuturor !
    pasiunea NU cunoaste limite !
    My project - click! MBUNIVERSE

  • #2
    Vorbeste cu dottore,poate se baga pe la timonerie,dar dupa ce zici.....e jale...

    Comment


    • #3
      Blocul electro-hidraulic de comanda mai mult ca sigur
      1991 R129 300SL-24
      1991 w124 300CE-24
      1993 w202 C280
      1978 w116 450SEL 6.9
      1987 w201 190E 2.0
      1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

      Comment


      • #4
        Inainte de toate, nivelul la ulei si filtrul cutiei... Care e treaba cu ele ? Sa nu ne pripim...

        Comment


        • #5
          Si totodata de verificat daca este la locul lui furtunul de vacum care intra in cutie.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #6
            Originally posted by pulmann View Post
            Si totodata de verificat daca este la locul lui furtunul de vacum care intra in cutie.
            Depinde... la 600 sint si cutii cu doua vacuumuri, si cu trei...

            Comment


            • #7
              Ideea era sa verifice si vacumul la cutie.

              Schita vacum cutie...
              Attached Files
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #8
                Eu sunt mai pesimist din fire ....
                1991 R129 300SL-24
                1991 w124 300CE-24
                1993 w202 C280
                1978 w116 450SEL 6.9
                1987 w201 190E 2.0
                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                Comment


                • #9
                  Originally posted by doktor4carz View Post
                  Inainte de toate, nivelul la ulei si filtrul cutiei... Care e treaba cu ele ? Sa nu ne pripim...
                  Corect, si a mea smucea un pic din a -2 in a 3-a, i-am completat cu ulei (nivelul era scazut) si nu mai smuceste. Apropo, de unde iau si eu un filtru de cutie, as vrea sa-l schimb la 126.
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #10
                    Am sa studiez toate cele enumerate si va tin la curent ... ideea e ca nu smunceste... ci se tureaza in gol dupa care reintra in viteza.. e un interval de 3-4 secunde.. cand imi sare sus turatia in gol.

                    Va tin la curent , multumesc pt indrumari ... alte pareri pe langa cele enumeratel sunt binevenite !
                    Last edited by hannymax; 10-09-2008, 12:38 PM.
                    pasiunea NU cunoaste limite !
                    My project - click! MBUNIVERSE

                    Comment


                    • #11
                      M-am uitat pe ultimul deviz (factura ) din 30.07 cand i'am facut un service complet si vad ca am aici ulei Mobil 220 ATF ( 7 L )si filtru de ulei pt cutia de viteze cum ii spusesem dinainte celui de la service. Acum problema e ca nu am un elevator sa verific treaba cu furtunele de vacum. Ma mai gandesc daca o sa ma intorc la moldocar serviceul din Iasi ... desi sunt sigur ca fara o facturica de 40 de mil nu scap ... si problema e ca ar fi a3a ...
                      Bafta tuturor
                      pasiunea NU cunoaste limite !
                      My project - click! MBUNIVERSE

                      Comment


                      • #12
                        Maine vineri 17 mi'am facut programare la service.. va tin la curent cu ce se rezolva....
                        spor tuturor
                        pasiunea NU cunoaste limite !
                        My project - click! MBUNIVERSE

                        Comment


                        • #13
                          Te costa ceva la Moldocar., dar baietii lucreza bine si sunt mecanici buni.Eu aveam probleme la un w210 si cei de la casa auto iasi nu iau dat de capat,pe cand cei de la moldocar da.

                          Comment


                          • #14
                            Dragilor si dragilor, dupa cum spunea si ford_v6 .. pe tester ne'a indicat ca problema se afla la blocul electro hidraulic , mai exact nush ce electrovalva e dusa. Ramasese sa imi spuna si cam cat o sa ma coste distractia.. dar evident trebe sa pistonez eu cu telefoane pt ca se pare ca ma uita repede cei de acolo.
                            Asteptam sa vedem... sa auzim numai de bine !
                            pasiunea NU cunoaste limite !
                            My project - click! MBUNIVERSE

                            Comment


                            • #15
                              Mda , 5400 ron m'ar costa cu totul acel "creier " ... sau as avea varianta cu 1500 E cica sa o " repare " la un arab in Timisoara care face asa ceva .... Pasiunea no fi cunoscand limite dar acum e prea de tot ... vine cineva cu vreo varianta? ... E jale...
                              pasiunea NU cunoaste limite !
                              My project - click! MBUNIVERSE

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF