Marketing
Cand am cumparat W164 din US, era o reclama in revistele de specialitate despre Infiniti FX35. Se punea accent pe faptul ca este mai puternic, are distanta de franare mai mica, prinde suta un pic ma repede decat ML350 (model nou la acea data).
Am zis ca asa ceva nu se poate si am bagat nasu' la Infiniti in pravalie.
Cu pliantele in mana, de la ML350 si de la FX35 am zis ca sigur rup gura targulu acasa, avand in vedere ca FX35 costa putin peste jumate din cat costa ML350.
Ma repet, la 3500 capacitate, FX-ul este mai puternic(280 fata de 272)ia suta mai repede, are distanta de franare mai buna si pachetul de optionale mai plin in timp ce ML-ul comparat s-a facturat 58K USD, infiniti-ul s-a negociat la 33,5K (noi ambele).
Inafara de un marketing f bine pus la punct, cum oare poate compara cineva una cu alta?
Precizez ca le-am condus cat am putut pt a dovedii cat de nemaipomenit este sa ai performante mai bune la un pret mai mic. Chiar nu se mintea in pliante. Infiniti este superior ML-ului la cele enumerate.
Am ramas cu ML-ul si m-am chinuit un an sa vand Infinti, dar am inteles care este diferenta.
Apropo: managementul cutiei de la FX nu permite mers constant la viteze mici!! Ori accelerezi, ori decelerezi. Asta printre multe alte neajunsuri majore.
Toate sticks-urile sunt crocante, toate masinile merg cu 200 la ora, toate cursurile de marketing sunt nemaipomenite, ...
Cu siguranta nemtii nu au acceptat sa faca doar studiu de fezabilitate , s-au lacomit si la lucrare pentru ca in incapatanarea lor nebuna au fost siguri ca va si functiona.
Originally posted by alc
View Post
Am zis ca asa ceva nu se poate si am bagat nasu' la Infiniti in pravalie.
Cu pliantele in mana, de la ML350 si de la FX35 am zis ca sigur rup gura targulu acasa, avand in vedere ca FX35 costa putin peste jumate din cat costa ML350.
Ma repet, la 3500 capacitate, FX-ul este mai puternic(280 fata de 272)ia suta mai repede, are distanta de franare mai buna si pachetul de optionale mai plin in timp ce ML-ul comparat s-a facturat 58K USD, infiniti-ul s-a negociat la 33,5K (noi ambele).
Inafara de un marketing f bine pus la punct, cum oare poate compara cineva una cu alta?
Precizez ca le-am condus cat am putut pt a dovedii cat de nemaipomenit este sa ai performante mai bune la un pret mai mic. Chiar nu se mintea in pliante. Infiniti este superior ML-ului la cele enumerate.
Am ramas cu ML-ul si m-am chinuit un an sa vand Infinti, dar am inteles care este diferenta.
Apropo: managementul cutiei de la FX nu permite mers constant la viteze mici!! Ori accelerezi, ori decelerezi. Asta printre multe alte neajunsuri majore.
Toate sticks-urile sunt crocante, toate masinile merg cu 200 la ora, toate cursurile de marketing sunt nemaipomenite, ...
Cu siguranta nemtii nu au acceptat sa faca doar studiu de fezabilitate , s-au lacomit si la lucrare pentru ca in incapatanarea lor nebuna au fost siguri ca va si functiona.
Comment