Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Drive test S hybrid

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Marketing

    Originally posted by alc View Post
    Nu vreau sa intru in polemici sau sa ma crezi pe cuvint insa Mercedes este o divizie a grupului Daimler AG care are in Europa sute de fabrici proprii si sute de furnizori independenti certificati de Daimler AG sa lucreze cu echipament si materiale chinezesti si din SE Asia. Din acest motiv rata lor de rateuri este asa de mare, incadrindu-se in media constructorilor auto.
    Softul facut de nemti, in orice domeniu de activitate, este respins constant de piata. Probabil o sa-mi dai exemplul SAP AG sau Siemens, dar ele nu mai sint companii private germane de foarte mult timp si si-au externalizat serviciile in USA, India, China, etc. De ce crezi ca studiul de fluidizare a traficului in Bucuresti este facut de o firma japoneza si nu de una germana? Sau autostrazile in Polonia sint facute de chinezi?
    Referitor la 7G, poate cutia o fi buna, dar, pe ansamblu, carcasa Mercedes in care este bagata nu-si merita banii. Exista altele cu calitate peste, la aceiasi bani sau mai putini.
    Exemple cu rateurile Mercedes - fabricate in ultimii ani - nu vreau sa-ti dau, sintem pe un forum Mercedes.
    Revenind la softul german, il consider scump, prost si fara rost. Din proprie experienta. Piata va decide daca este avantajos, pina acum raspunsul pietei este pas.
    Cand am cumparat W164 din US, era o reclama in revistele de specialitate despre Infiniti FX35. Se punea accent pe faptul ca este mai puternic, are distanta de franare mai mica, prinde suta un pic ma repede decat ML350 (model nou la acea data).
    Am zis ca asa ceva nu se poate si am bagat nasu' la Infiniti in pravalie.
    Cu pliantele in mana, de la ML350 si de la FX35 am zis ca sigur rup gura targulu acasa, avand in vedere ca FX35 costa putin peste jumate din cat costa ML350.
    Ma repet, la 3500 capacitate, FX-ul este mai puternic(280 fata de 272)ia suta mai repede, are distanta de franare mai buna si pachetul de optionale mai plin in timp ce ML-ul comparat s-a facturat 58K USD, infiniti-ul s-a negociat la 33,5K (noi ambele).
    Inafara de un marketing f bine pus la punct, cum oare poate compara cineva una cu alta?
    Precizez ca le-am condus cat am putut pt a dovedii cat de nemaipomenit este sa ai performante mai bune la un pret mai mic. Chiar nu se mintea in pliante. Infiniti este superior ML-ului la cele enumerate.
    Am ramas cu ML-ul si m-am chinuit un an sa vand Infinti, dar am inteles care este diferenta.
    Apropo: managementul cutiei de la FX nu permite mers constant la viteze mici!! Ori accelerezi, ori decelerezi. Asta printre multe alte neajunsuri majore.


    Toate sticks-urile sunt crocante, toate masinile merg cu 200 la ora, toate cursurile de marketing sunt nemaipomenite, ...
    Cu siguranta nemtii nu au acceptat sa faca doar studiu de fezabilitate , s-au lacomit si la lucrare pentru ca in incapatanarea lor nebuna au fost siguri ca va si functiona.
    Last edited by cl600; 12-13-2009, 18:06 PM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #32
      Originally posted by cl600 View Post
      Cand am cumparat W164 din US, era o reclama in revistele de specialitate despre Infiniti FX35. Se punea accent pe faptul ca este mai puternic, are distanta de franare mai mica, prinde suta un pic ma repede decat ML350 (model nou la acea data).
      Am zis ca asa ceva nu se poate si am bagat nasu' la Infiniti in pravalie.
      Cu pliantele in mana, de la ML350 si de la FX35 am zis ca sigur rup gura targulu acasa, avand in vedere ca FX35 costa putin peste jumate din cat costa ML350.
      Ma repet, la 3500 capacitate, FX-ul este mai puternic(280 fata de 272)ia suta mai repede, are distanta de franare mai buna si pachetul de optionale mai plin in timp ce ML-ul comparat s-a facturat 58K USD, infiniti-ul s-a negociat la 33,5K (noi ambele).
      Inafara de un marketing f bine pus la punct, cum oare poate compara cineva una cu alta?
      Precizez ca le-am condus cat am putut pt a dovedii cat de nemaipomenit este sa ai performante mai bune la un pret mai mic. Chiar nu se mintea in pliante. Infiniti este superior ML-ului la cele enumerate.
      Am ramas cu ML-ul si m-am chinuit un an sa vand Infinti, dar am inteles care este diferenta.
      Apropo: managementul cutiei de la FX nu permite mers constant la viteze mici!! Ori accelerezi, ori decelerezi. Asta printre multe alte neajunsuri majore.


      Toate sticks-urile sunt crocante, toate masinile merg cu 200 la ora, toate cursurile de marketing sunt nemaipomenite, ...
      Cu siguranta nemtii nu au acceptat sa faca doar studiu de fezabilitate , s-au lacomit si la lucrare pentru ca in incapatanarea lor nebuna au fost siguri ca va si functiona.
      Ai nimerit pe cine nu trebuia.
      In ianuarie 2007 nevasta vrea ML, cumpar ML, 62,4K dar euro. Platit suplimentar ca sa apara masina repede, alta gogorita inventata de dealerul auto. Mentionez ca eu nu eram adeptul Mercedes, pina anul trecut, in noiembrie, cind mi-a cazut in mina un 124 al unui amic. Si de atunci sint bolnav.
      In primele patru luni de folosinta a fost de 5 ori in service, stationind, cumulat peste 26 de zile. Tot timpul mici probleme, enervante pentru o femeie. Pentru mine enervante ca ma stresa, periodic apareau tot felul de indicatii si atentionari de la aceasta masina superdesteapta. Si deloc ieftina.
      In vara lui 2007, masina parcata in Otopeni, nu se mai accelera, mai mult de 20-25 km/h. O las in sosea, anunt reprezentanta, chem masina si ma duce la Craiova cu tot cu bagaje si aflu, dupa doua zile ca Mercedes nu ridicase inca masina mea de pe marginea soselei.
      I-am actionat in judecata si dupa citeva luni de tergiversari au venit la negociere, si-au luat troaca - probabil au dus-o la REMAT si eu, foarte multumit material de tot incidentul, i-am luat sotiei o alta masina SUV, noneuropeana si hibrida.
      Cam asta merita cei care vor sa para altfel decit sint in realitate.
      La Mercedes ma refer, nu la posesorii lor.
      Probabil ca masina ta merge bine si din acest motiv esti multumit cu ea.
      Eu tot ce-mi doresc este un Mercedes 124 CE. Si sper sa am timp sa mi-l cumpar anul acesta.

      Comment


      • #33
        Originally posted by alc View Post
        In vara lui 2007, masina parcata in Otopeni, nu se mai accelera, mai mult de 20-25 km/h. O las in sosea, anunt reprezentanta, chem masina si ma duce la Craiova cu tot cu bagaje si aflu, dupa doua zile ca Mercedes nu ridicase inca masina mea de pe marginea soselei.
        I-am actionat in judecata si dupa citeva luni de tergiversari au venit la negociere, si-au luat troaca - probabil au dus-o la REMAT si eu, foarte multumit material de tot incidentul, i-am luat sotiei o alta masina SUV, noneuropeana si hibrida.
        .
        HAHAHHA, f. interesant, poate detaliezi un pic. Ce rahati, ma mir ca ai reusit s-o scoti la capat cu astia.....
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #34
          Originally posted by carmine View Post
          HAHAHHA, f. interesant, poate detaliezi un pic. Ce rahati, ma mir ca ai reusit s-o scoti la capat cu astia.....
          As vrea sa detaliez, dar este imposibil, exista un acord intre parti timp de 10 ani.
          In plus, pe acest forum sint doi care lucreaza la reprezentanta Mercedes. Sau, cel putin, lucrau anul trecut in decembrie.
          Orice se poate face daca ai o expertiza de la o firma de prim rang.

          Comment


          • #35
            Originally posted by cl600 View Post
            Cand am cumparat W164 din US, era o reclama in revistele de specialitate despre Infiniti FX35. Se punea accent pe faptul ca este mai puternic, are distanta de franare mai mica, prinde suta un pic ma repede decat ML350 (model nou la acea data).
            Am zis ca asa ceva nu se poate si am bagat nasu' la Infiniti in pravalie.
            Cu pliantele in mana, de la ML350 si de la FX35 am zis ca sigur rup gura targulu acasa, avand in vedere ca FX35 costa putin peste jumate din cat costa ML350.
            Ma repet, la 3500 capacitate, FX-ul este mai puternic(280 fata de 272)ia suta mai repede, are distanta de franare mai buna si pachetul de optionale mai plin in timp ce ML-ul comparat s-a facturat 58K USD, infiniti-ul s-a negociat la 33,5K (noi ambele).
            Inafara de un marketing f bine pus la punct, cum oare poate compara cineva una cu alta?
            Precizez ca le-am condus cat am putut pt a dovedii cat de nemaipomenit este sa ai performante mai bune la un pret mai mic. Chiar nu se mintea in pliante. Infiniti este superior ML-ului la cele enumerate.
            Am ramas cu ML-ul si m-am chinuit un an sa vand Infinti, dar am inteles care este diferenta.
            Apropo: managementul cutiei de la FX nu permite mers constant la viteze mici!! Ori accelerezi, ori decelerezi. Asta printre multe alte neajunsuri majore.


            Toate sticks-urile sunt crocante, toate masinile merg cu 200 la ora, toate cursurile de marketing sunt nemaipomenite, ...
            Cu siguranta nemtii nu au acceptat sa faca doar studiu de fezabilitate , s-au lacomit si la lucrare pentru ca in incapatanarea lor nebuna au fost siguri ca va si functiona.
            Nu am observat problema asta la FX.Si am mers constant. Poate mi-a scapat. Dar pot spune ca m-a inbolnavit sunetul motorului si placerea lui de-a sta in ture. Am mers cu ML, mai toate motorizarile,X5 la fel, dar pot spune ca Fx este altceva. Mai sportiv decat X5, mai luxos decat ML, mai dotat decat Lexus. Eu am avut varianta 35. FX45 era mai rapid, mai stabil decat X54.4 si foarte, foarte , foarte fiabil. Cata blana a primit masina aia, numai ea stie. Pot spune ca inca mai am la inima modelul respectiv. Si nu consuma atat cat oferea senzatie. Demarajele erau fulminante, interiorul era bine gandit si tehnologia nu lipsea deloc. La pretul cerut pe ea, oferea o gramada de optiuni ce lipseau la ML si X5.
            Retraiesc inca odata sound-ul motorului V6 ce practic era o simfonie pt auz. Dadea impresia unui V8 sub capota. Display-ul era fenomenal si mai ales optiunea camerei in reverse . Si sistemul audio era superior celui oferit atunci pe ML si X5.
            Q35DE figureaza in topul celor mai bune motorare din SUA de 10 ani consecutiv, top in care BMW si Mercedes a cam lipsit. V8-ul de pe FX45 e foarte rafinat, si poate suporta 650-700cp pe blocul stock. Singura problema ce am vazut-o la modelul FX e lipsa unui propulsor diesel.

            Comment


            • #36
              S 400 Hybrid

              Mercedes S400 Hybrid este o masina exceptionala. Am facut drive test in iulie 2009 si pt economia de 4l/100km merita. Eu recomand sa fie dotata masina si cu DISTRONIC PLUS, sistem care este foarte util in traficul de la noi. Mercedes nu i-a copiat pe alti producatori in ceea ce priveste sistemul hibrid.
              La viitorul S500 PLUG IN HYBRID masina are acumulator cu o capacitate de aproximativ 5 ori mai mare si masina este si mai economica : consum 4-5% . La o asemenea masina un astfel de consum eu mi-as cumpara-o .

              Comment


              • #37
                Buna seara , impatimiti in ale Mercedesu-lui , inlegatura cu hibridu vostru , parerea mea este ca puteti visa in continuare , DAR , sa va fereasca Dumnezeu de hibridul asta , din toate punctele de vedere, cine are ochi si urechi sa inteleaga va intelege.
                Last edited by 300zxtt; 02-02-2010, 08:33 AM.
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • #38
                  Ce anume ti se pare in neregula cu S400 Hybrid ? Ai facut un drive test?

                  Comment


                  • #39
                    BUNA SEARA , drive test fac in fiecare zi cu cite 10-15 mercedesuri , dar cind umbli in matele acestei masini trebuie sa ai certificat de electrician de inalta tensiune , mai trebuie sa fi atent pe ce pui mina , pentru ca sar putea sa te curentezi(este vorba de o tensiune de 120V), NU ARE ELECTROMOTOR , pornirea facindu-se cu alternatorul (apropo sunt si smarturi hibrid tot fara electromotor),directia este asistata electric ca la A classe,in rest este un S classe ca si modelele care sunt deja pe piata .
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF