Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Drive test S hybrid

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    [QUOTE=300zxtt;97046]Daca tie modelele respective ti se par identice, atunci no comment....cred ca nu ai vazut niciodata live cele doua modele.


    Ti-am mai spus si iti repet,cand eu circulam in Mercedes tu nici nu stiai de existenta acestei marci.


    Nu e nevoie.Te pot lua pe tine la drve-test si o sa vezi ce diferenta e intre ce vezi pe monitor si ce vezi real.Acelasi lucru ca si un sex virtual si cel real. ) )

    Esti chiar glumet...ar trebui sa te faci circar{ptr ca ai darul de a face lumea sa rada}



    Paul, nu injosesc Mercedes-ul, doar ca-i stiu valoarea , si foarte multi chiar supraevalueaza marca.Mercedes, nu e singurul constructor PREMIUM de masini.

    Ii stii pe naiba valoarea...aci e CLUBMERCEDES si nici o intrebare in vreun topic nu te intreaba pe tine daca lexus sau ce vrei tu este mai buna sau mai rea decat Mercedes.


    Nu mor caii cand vor cainii.Nu vad de ce sa nu postez?

    Ptr ca tu in sinea ta stii parerea celor de pe acest forum despre tine....


    Nu-mi lua nick-ul la misto ca incep eu cu al tau, si sincer chiar te rog un respect, pt ca nu sunt ''asta'' cu tine si nici nu ne tragem de sireturi.Daca nu ai vreun argument viabil sa-mi dai, atunci stai in banca ta.Si chiar as vrea sa fi pus mana pe macar un sfert din ce am mers sau am detinut sau ce detin, pt ca atunci cultura ta auto o sa fie mai bogata si nu o sa -ti faci idei numai dupa ce vezi sau auzi pe youtube.

    Eu vorbesc cu tine cum vreau eu sa vb{cat despre ''cultura auto'' crede-ma ca am condus masini de n-ai tu fire de par in cap[ti-as da si dovezi dar esti neimportant ca sa-ti explic aceste lucruri] ...dar asta nu imi da dreptul sa fac pe desteptul pe aici}Aici este locul unde se strang posesorii si iubitorii de MERCEDES.{si te rog incepe sa-mi iei nick-ul la misto}

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #17
      Deja suntem off topic si chiar nu are nici un rost sa-ti raspund, pt ca mai mult nu poti. Si incearca sa faci un post mai explicit, nu o tocana infecta.

      P.S. si nepotelul meu a condus multe masini la care visez . Doar exista NFS.
      Ma respect prea tare sa cobor la inteligenta ta.Asta e ultimul post adresat tie.

      Comment


      • #18
        Fratilor, am si eu o recomandare:
        -nu mai scrieti unul unde scrie celalalt; in afara de diverse cazuri in care aveti informatii de ordin tehnic eu va propun sa nu va mai "completati" postarile; este absolut imposibil pentru voi, din ce vad eu, sa va abtineti.

        Ca un privitor din exterior, pot spune ca postarile lui 300zxtt sunt tot timpul respectoase si destul de documentate. Cea ce nu pot spune despre Mircea.
        Cand conduci si compari nave amiral e normal sa fie discutii.

        Cred insa ca domnul 300zxtt este de acord ca Mercedes este per total marca superioara. Daca iei istoria autoturismelor de la inceput pana acum, Mercedes iese in fata si asta nu se poate nega.

        Va asteptam cu drag pe aria "probleme tehnice" la orice clasa.
        Numai bine...sincer m-am saturat de "razboiul" vostru. Au mai fost si altii care nu s-au suportat si totusi s-au comportat barbateste.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          O nelamurire : Ce face mai exact acest motor electric ?
          Motorul termic misca masina din loc iar cel electric o mentine la o viteza anume ?
          Deci ce face acest motor electric ? Modifica acesta sunetul benzinarului v6 ?

          Comment


          • #20
            Hybrid

            Originally posted by mertzedes View Post
            O nelamurire : Ce face mai exact acest motor electric ?
            Motorul termic misca masina din loc iar cel electric o mentine la o viteza anume ?
            Deci ce face acest motor electric ? Modifica acesta sunetul benzinarului v6 ?
            Motorul electric este intre cutie si propulsorul pe benzina. Are rolul de a-l 'ajuta' in plaja unde V6-le nu straluceste, de a-l porni si de a-l frana, acesta avand rolul si de electromotor si de alternator.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #21
              Cu ajutorul unui instrument ingenios vom invata sa facem impreuna lucruri folositoare pentru oameni, pentru tarani in special, caci meseria este bratara de aur. Asa e ? Asa e!
              Asta e! Si anume cosuri!
              Ce este un cos ?
              Un obiect de nuiele!
              Susss!
              Ce este un cos?
              Un obiect de nuiele! ..............


              http://www.myclip.ro/videos/1154/cos...i-moceanu.html de la minutul doi va rog.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #22
                Originally posted by mertzedes View Post
                O nelamurire : Ce face mai exact acest motor electric ?
                Motorul termic misca masina din loc iar cel electric o mentine la o viteza anume ?
                Deci ce face acest motor electric ? Modifica acesta sunetul benzinarului v6 ?
                Motorul electric, in varianta Mercedes Hybrid, intra in functiune la plecarea de pe loc si la accelerari puternice. El are 20 CP si un cuplu maxim de 160 Nm. Motorul termic are 279 CP si cuplu maxxim de 225 Nm, conform specificatiei constructorului.
                Diferenta de cuplu dintre motorul electric si termic este plaja de turatii, la motorul electric cuplul fiind constant intre 0 si aprox. 8.000 rot/min.
                La motorul termic pe benzina, probabil stii singur de la ce turatie simti cuplul.
                Ce se intimpla in functionare?
                Primii 160 Nm necesari unui demaraj puternic sint furnizati de motorul electric, probabil pina in jurul turatiei de 1800 - 2000 rot/min ai motorului termic si apoi necesarul de cuplu motor este furnizat de motorul termic, pe benzina, motorul electric functionind ca generator, pentru o scurta perioada de timp, cit se incarca niste condensatoare de putere. Nu stiu daca pe modelul de serie vor fi aceste condensatoare, insa initial, asa a fost modelul experimental.
                Cum te simti intr-o asemenea masina ?
                Probabil are acceleratii ca o masina echipata cu compresor mecanic, dar consumul ramine infim fata de aceasta.
                Mie nu-mi place la modelul hibrid Mercedes, bateria cu sistem de racire cu lichid si cutia de viteze automata cu 7 rapoarte.
                Plus ca totul este gestionat de electronica, cu siguranta in majoritate chinezeasca.
                De sunet, habar n-am cum se aude, probabil ca este exclus suieratul de troleibuz specific masinilor electrice.
                Uita-te atent la poze, iti vei da sigur seama de modul de functionare.
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  ecu

                  Originally posted by alc View Post
                  Motorul electric, in varianta Mercedes Hybrid, intra in functiune la plecarea de pe loc si la accelerari puternice. El are 20 CP si un cuplu maxim de 160 Nm. Motorul termic are 279 CP si cuplu maxxim de 225 Nm, conform specificatiei constructorului.
                  Diferenta de cuplu dintre motorul electric si termic este plaja de turatii, la motorul electric cuplul fiind constant intre 0 si aprox. 8.000 rot/min.
                  La motorul termic pe benzina, probabil stii singur de la ce turatie simti cuplul.
                  Ce se intimpla in functionare?
                  Primii 160 Nm necesari unui demaraj puternic sint furnizati de motorul electric, probabil pina in jurul turatiei de 1800 - 2000 rot/min ai motorului termic si apoi necesarul de cuplu motor este furnizat de motorul termic, pe benzina, motorul electric functionind ca generator, pentru o scurta perioada de timp, cit se incarca niste condensatoare de putere. Nu stiu daca pe modelul de serie vor fi aceste condensatoare, insa initial, asa a fost modelul experimental.
                  Cum te simti intr-o asemenea masina ?
                  Probabil are acceleratii ca o masina echipata cu compresor mecanic, dar consumul ramine infim fata de aceasta.
                  Mie nu-mi place la modelul hibrid Mercedes, bateria cu sistem de racire cu lichid si cutia de viteze automata cu 7 rapoarte.
                  Plus ca totul este gestionat de electronica, cu siguranta in majoritate chinezeasca.
                  De sunet, habar n-am cum se aude, probabil ca este exclus suieratul de troleibuz specific masinilor electrice.
                  Uita-te atent la poze, iti vei da sigur seama de modul de functionare.
                  Pot sa te asigur ca 'gestionarea' electronica a sistemelor MB este cu siguranta germana, iar modulele electronice ce executa acest management sunt departe de a fi comparate cu 'chinezarii'.

                  Personal am o impresie buna si documentata despre industria electronica din China (am fost in multe fabrici chinezesti si chiar in laboratoare si centre de cercetare) care foloseste cu precadere utilaje si unelte germana, insa am avut si ocazia sa demontez, repar, etc sute de module electronice MB care uimesc prin tehnologia adoptata, net superioara.

                  Sunt chiar curios ce nu iti place la 7G-tronic!
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cl600 View Post
                    Pot sa te asigur ca 'gestionarea' electronica a sistemelor MB este cu siguranta germana, iar modulele electronice ce executa acest management sunt departe de a fi comparate cu 'chinezarii'.

                    Personal am o impresie buna si documentata despre industria electronica din China (am fost in multe fabrici chinezesti si chiar in laboratoare si centre de cercetare) care foloseste cu precadere utilaje si unelte germana, insa am avut si ocazia sa demontez, repar, etc sute de module electronice MB care uimesc prin tehnologia adoptata, net superioara.

                    Sunt chiar curios ce nu iti place la 7G-tronic!
                    In domeniul fiabilitatii componentelor electronice, Mercedes este plin de rateuri, poti gasi destule exemple de auto din generatia dupa 2000 pe acest forum.
                    De ce este Mercedes plin de chinezarii?
                    Nu stiu si prea putin ma intereseaza, insa observ ca orice Mercedes vindut in Romania are un anumit procent din pret cu accize. Ma refer la Mercedes fabricat in Europa. Din moment ce este fabricat in Europa, singurul motiv pentru care apare acciza este faptul ca unele componente provin din afara spatiului UE.
                    In domeniul electronicii Germania este mult in urma si incearca sa suplineasca prin tot felul de algoritmi stufosi care sa suplineasca dictonul "calitate germana", demult apus. Incearca si discuta cu meseriasi in electronica auto, telecom, audio-video-TV, industriala, etc. despre "calitatea germana" si calitatea celorlalti.
                    Nu imi place cutia in 7 rapoarte combinata cu propulsorul electric si electronica lipsita de fiabilitate. Pe un auto cu motor termic este relativ OK.
                    Puteau sa aleaga sistemul de la alti producatori auto gen BMW sau sa-i copieze pe Porsche care imprumuta si modifica sistemul hibrid Toyota.
                    Despre electronica chinezeasca am si eu numai cuvinte de lauda, dar sa nu-mi fie vinduta la pret de Mercedes.

                    Comment


                    • #25
                      Accize

                      Originally posted by alc View Post
                      In domeniul fiabilitatii componentelor electronice, Mercedes este plin de rateuri, poti gasi destule exemple de auto din generatia dupa 2000 pe acest forum.
                      De ce este Mercedes plin de chinezarii?
                      Nu stiu si prea putin ma intereseaza, insa observ ca orice Mercedes vindut in Romania are un anumit procent din pret cu accize. Ma refer la Mercedes fabricat in Europa. Din moment ce este fabricat in Europa, singurul motiv pentru care apare acciza este faptul ca unele componente provin din afara spatiului UE.
                      In domeniul electronicii Germania este mult in urma si incearca sa suplineasca prin tot felul de algoritmi stufosi care sa suplineasca dictonul "calitate germana", demult apus. Incearca si discuta cu meseriasi in electronica auto, telecom, audio-video-TV, industriala, etc. despre "calitatea germana" si calitatea celorlalti.
                      Nu imi place cutia in 7 rapoarte combinata cu propulsorul electric si electronica lipsita de fiabilitate. Pe un auto cu motor termic este relativ OK.
                      Puteau sa aleaga sistemul de la alti producatori auto gen BMW sau sa-i copieze pe Porsche care imprumuta si modifica sistemul hibrid Toyota.
                      Despre electronica chinezeasca am si eu numai cuvinte de lauda, dar sa nu-mi fie vinduta la pret de Mercedes.
                      Componentele accizate despre care cred eu ca vorbesti, provin din spatiul extracomunitar intr-adevar, insa nu din Est.
                      Dupa cum bine sti, ML si nu numai, se fabrica in SUA.
                      Transmisia lexus, nu putea fi folosita la MB, pt ca la concurenta, transmisia propulseaza doar generatorul de tensiune si nu in mod direct masina.
                      Eu unul, inca conduc, din 2005 7G-tronic si sunt foarte incantat, mai ales din cauza magementului acestei cutii. Una dintre functiile foarte bine implementate in 7G-tronic este 'predictia', care se bazeaza in special pe pozitia volanului atunci cand se negociaza o anumita schimbare de cuplu.
                      Chiar nu am vazut pana acum, componente de management 'made in china'.
                      Si chiar daca ar fi, intr-o astfel de situatie 90% din valoarea unui sistem de management o reprezinta componenta software, care cu siguranta este germana si are in spate o atat de mare experienta incat cu greu poate fi depasita.
                      Last edited by cl600; 12-13-2009, 11:55 AM.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by cl600 View Post
                        Si chiar daca ar fi, intr-o astfel de situatie 90% din valoarea unui sistem de management o reprezinta componenta software, care cu siguranta este germana si are in spate o atat de mare experienta incat cu greu poate fi depasita.
                        Este depasita de japonezi. Luand in calcul rata fiabilitatii, vom observa ca japonezii au o fiabilitate mult mai mare la sistemele elctronice si mai ales de software, pe cand la nemti se cam defecteaza sau apar probleme.

                        In componentele electronice japoneze nu vom vedea niciodata ''made in germany" , pe cand la Mercedes , BMW am vazut cam toate componentele "made in japan". Iar odata ce apar defectiuni de software la ele, ce sa inteleg?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by cl600 View Post
                          Componentele accizate despre care cred eu ca vorbesti, provin din spatiul extracomunitar intr-adevar, insa nu din Est.
                          ...
                          Chiar nu am vazut pana acum, componente de management 'made in china'.
                          Si chiar daca ar fi, intr-o astfel de situatie 90% din valoarea unui sistem de management o reprezinta componenta software, care cu siguranta este germana si are in spate o atat de mare experienta incat cu greu poate fi depasita.
                          Nu vreau sa intru in polemici sau sa ma crezi pe cuvint insa Mercedes este o divizie a grupului Daimler AG care are in Europa sute de fabrici proprii si sute de furnizori independenti certificati de Daimler AG sa lucreze cu echipament si materiale chinezesti si din SE Asia. Din acest motiv rata lor de rateuri este asa de mare, incadrindu-se in media constructorilor auto.
                          Softul facut de nemti, in orice domeniu de activitate, este respins constant de piata. Probabil o sa-mi dai exemplul SAP AG sau Siemens, dar ele nu mai sint companii private germane de foarte mult timp si si-au externalizat serviciile in USA, India, China, etc. De ce crezi ca studiul de fluidizare a traficului in Bucuresti este facut de o firma japoneza si nu de una germana? Sau autostrazile in Polonia sint facute de chinezi?
                          Referitor la 7G, poate cutia o fi buna, dar, pe ansamblu, carcasa Mercedes in care este bagata nu-si merita banii. Exista altele cu calitate peste, la aceiasi bani sau mai putini.
                          Exemple cu rateurile Mercedes - fabricate in ultimii ani - nu vreau sa-ti dau, sintem pe un forum Mercedes.
                          Revenind la softul german, il consider scump, prost si fara rost. Din proprie experienta. Piata va decide daca este avantajos, pina acum raspunsul pietei este pas.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by 300zxtt View Post
                            Este depasita de japonezi. Luand in calcul rata fiabilitatii, vom observa ca japonezii au o fiabilitate mult mai mare la sistemele elctronice si mai ales de software, pe cand la nemti se cam defecteaza sau apar probleme.

                            In componentele electronice japoneze nu vom vedea niciodata ''made in germany" , pe cand la Mercedes , BMW am vazut cam toate componentele "made in japan". Iar odata ce apar defectiuni de software la ele, ce sa inteleg?
                            E ciudat, daca te referi la componente electronice. Eu am pe masa exact situatia inversa. Cel mai lejer exemplu il reprezinta bordurile VDO de pe la unele japoneze, SRS-urile Siemens si tot asa.
                            Conform unor teorii ingineresti, este practic imposibil sa dai vina pe soft, daca se strica hard-ul si exact la fel invers.
                            Pana la postul tau eu incercam doar sa completez din experienta proprie, chiar nu am de unde sa stiu cum stau lucrurile in fapt. Cuvinte ca 'niciodata' si 'cam toate', cred ca sunt putin cam dure.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by cl600 View Post
                              Motorul electric este intre cutie si propulsorul pe benzina. Are rolul de a-l 'ajuta' in plaja unde V6-le nu straluceste, de a-l porni si de a-l frana, acesta avand rolul si de electromotor si de alternator.
                              Si cum reduce acesta consumul de carburant ? Pentru ca daca acesta ajuta acolo unde benzinarul nu are putere nu inseamna ca el face toata treaba de la 1200 de turatii sa zicem pana la 3000 si ceva unde prinde putere .

                              Comment


                              • #30
                                Randament

                                Originally posted by mertzedes View Post
                                Si cum reduce acesta consumul de carburant ? Pentru ca daca acesta ajuta acolo unde benzinarul nu are putere nu inseamna ca el face toata treaba de la 1200 de turatii sa zicem pana la 3000 si ceva unde prinde putere .
                                Prin faptul ca acumulatorii se incarca, mai ales, in decelerare, astfel ca exact energia necesara franarii se conserva si se consuma la acceleratie, doar atunci cand este nevoie.
                                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                                www.mbretrofit.ro

                                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF