Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Clasic vs. Nou

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Clasic vs. Nou

    'respect pt MB si pt soferi lor'/// am o mica dilema.....astazi am condus un E220 benzina '99....acum problema: pana acum eram hotarat sa imi cumpar un 420SE...'87///full option....si asta pt ca imi place foarte mult acesta masina si am mult respect pt ea....dar acum intrebarea....se poate ridica S-ul la prestatiile E-ului.....avand in vedere caE e mai nou....sau??//// eu tot la S as ramane...chiar daca mam simtit foarte bine in E....singurul "-" pe care il dau E-ului....este singurul model de la MB care nu imi place.....

  • #2
    Gandeste-te si tu cu ce masini merg inca arabii aia miliardari in petrodolari prin deserturi ..... W126 ... singura masina aproape indestructibila....

    Si sa-ti ai vand un pont ... vezi ca E-ul ala nu e nou .... are 10 ani .... daca tu numesti masina de 10 ani noua ... inseamna ca una de 3-4 ani e prototip...
    1991 R129 300SL-24
    1991 w124 300CE-24
    1993 w202 C280
    1978 w116 450SEL 6.9
    1987 w201 190E 2.0
    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

    Comment


    • #3
      Nu exista masina indestructibila! O masina acumuleaza uzura in timp chiar si daca sta pe loc.

      Orice masina de 20+ ani o ai asa cum a fost intretinuta pana atunci. Cum intretinerea/cartea service in Romania este cu totul alta mancare de peste decat la miliardarii in petro-dolari si o masina va presta corespunzator.

      Gandeste-te ca intr-un 126 din '87 fiecare piesa poate fi la limita uzurii (pompa de injectie, electromotor, cuplaje, servodirectie si mai ales suspensii/rulmenti). Aici conteaza cel mai mult sa cumperi in cunostinta de cauza (dupa o evaluare facuta de un mecanic profesionist). Orice investitie de 100-200 RON max intr-o evaluare facuta cum trebuie in service merita fiecare ban.

      Chiar as indrazni sa afirm ca motorul mercedes cu 1 mil de km este un fel de mit urban in Romania. Fara o intretinerea corespunzatoare sunt convins ca majoritatea decedeaza prematur la 3-400.000Km motiv pentru care as considera o masina la Km astia ca fiind la capat de drum pe plaiurile mioritice.

      Sa nu crezi niciodata ca un Mercedes Cobra, 124 sau 126 nu te poate lasa in drum pe baza povestilor ca sunt indestructibile si incredibile Mai degraba asteapta-te sa iti plezneasca vreun furtun imbatranit de alimentare (daca n-au fost schimbate pana acum), sa iti moara electromotorul (cea mai slaba componenta parte dintr-un 126 indestructibil), electrica sa o ia razna sau sa ti se rupa pur si simplu flasa de cauciuc dintre transmisie si cardan (la anii ei chiar esti pe "borrowed time" la capitolul asta).
      Last edited by MIR; 10-07-2008, 14:43 PM.
      Aerodynamics are for people who can't build engines.
      Enzo Ferrari

      Comment


      • #4
        Originally posted by MIR View Post
        Sa nu crezi niciodata ca un Mercedes Cobra, 124 sau 126 nu te poate lasa in drum pe baza povestilor ca sunt indestructibile si incredibile Mai degraba asteapta-te sa iti plezneasca vreun furtun imbatranit de alimentare (daca n-au fost schimbate pana acum), sa iti moara electromotorul (cea mai slaba componenta parte dintr-un 126 indestructibil), electrica sa o ia razna sau sa ti se rupa pur si simplu flasa de cauciuc dintre transmisie si cardan (la anii ei chiar esti pe "borrowed time" la capitolul asta).
        Bine, s-au poate sa-ti pice drobul de sare de pe soba de teracota in cap.

        @trochi_jr
        In alta ordine de idei, mergi pe varianta lui 126, masinile de plastic sunt toxice, sunt un fel de salamuri cu multe euri cancerigine, iar daca pica vreo piesa (asta ca s-o tinem in tonul asta fatalist, ca deh, exista si reversu' medaliei), e posibil sa te coste cat o masina de generatie veche. "Succesuri" !
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Teoretic o masina (buna, nu din cele care se strica in primii 10 000 km) poate merge un numar infinit de kilometri... miliarde, nu milioane, daca este intretinuta cum trebuie si se inlocuiesc mereu piesele care pica si se baga bani in ea fara improvizatii si tiganii. Intr-un final, nicio piesa de pe masina nu va mai fi cea din fabrica, dar masina in sine va exista in continuare. Practic insa, costurile intretinerii unei masini de +20 ani la standarde de perfectiune depasesc costul unei masini noi + intretinerea acesteia. Asadar, marea majoritate a masinilor vechi nu sunt nici macar aproape de a fi intretinute perfect (orice piesa schimbata cand prezinta urme de uzura, folosirea de piese originale, intretinere periodica, etc). Multe din masinile vechi au avut perioade cand efectiv au fost abandonate, apoi luate de cineva si repuse in circulatie fara a fi restaurate, si este limpede ca cei mai multi (nu toti) posesori de masini vechi (+20 ani) merg cu ele pt ca sunt ieftine si usor de intretinut (fara pretentii de perfectiune). Mai exista si atasamentul fata de un anumit model, evident, nu e vorba doar de pret de achizitie si costuri de intretinere mici, dar cei care cara cartofi cu ele tind sa cred ca nu le tin din atasament fata de modelul respectiv.
          Tot aud expresia "masina indestructibila". In orice sens ai intelege conceptul asta, asa ceva nu exista. Cand aud expresia asta, prima data ma duce gandul la o masina foarte sigura in caz de accident, dar din ce se vorbeste pe forum constat ca masina indestructibila in viziunea multoa e acea masina care trebuie sa mearga la infinit fara nicio investitie in afara de carburant.
          Poate ca o cobra cu 20 de ani vechime, intretinuta la nivel mediu (nici perfect nici numai improvizatii) merge mai bine decat va merge un W211, intretinut in aceasi maniera cand va avea si acesta 20 de ani. Dar, calitatea constructiva superioara a cobrelor nu stiu daca poate compensa atat de mult sa fie comparate de la egal la egal, (cel putin ca fiabilitate, nu vorbesc de optiuni si inovatii tehnologice) cu o masina cu 15-20 ani mai tanara. Repet, de noi au fost ele fiabile, dar eu ma refer la ele in starea in care se gasesc azi. Iar cei care detin masini vechi in stare perfecta, sunt asa de rari incat nici nu ii vezi, plus ca unii dintre ei le tin de colectie ca pe bibelouri in garaj, in loc sa mearga cu ele. (in cazul asta masina respectiva nici nu mai poate fi considerata masina ci doar un obiect de colectie, fara nici un scop practic, e absolut egala cu o statuie, un tablou sau o colectie de timbre).

          Comment


          • #6
            Discutia asta nu poate avea o finalitate .... Fiecare conduce ce vrea si poate .... unii stau in plastice cu consum de 5% si garantie altii .... cauta tancuri cu motoare imense foarte poluante , zgomotoase si agresive .... si daca va vine sa credeti se mai simt si bine in ele
            1991 R129 300SL-24
            1991 w124 300CE-24
            1993 w202 C280
            1978 w116 450SEL 6.9
            1987 w201 190E 2.0
            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ford_V6 View Post
              Discutia asta nu poate avea o finalitate .... Fiecare conduce ce vrea si poate .... unii stau in plastice cu consum de 5% si garantie altii .... cauta tancuri cu motoare imense foarte poluante , zgomotoase si agresive .... si daca va vine sa credeti se mai simt si bine in ele
              Cam ai dreptate in ceea ce priveste consumul ) ,dar atat ! Dar gandeste-te si la urmatoarele argumente ca in masina aia de plastic numai daca intri intr-o bordura mai tare se stramba toata ,nu mai vorbim de un accident + ca nici nu iesi din garantie cu ea si deja zdrangane toata ,sa nu mai vorbim de service si de politica de vanzare a pieselor ,electronica care te dispera cand incepe sa faca figuri etc. Eu unul nu am incredere in masinile noi ,mai ales benzinarele .
              P.S. Eu sunt cu dieselul dar sa fie cu pompa mecanica ,deci vechi !
              Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
              Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
              ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

              Comment


              • #8
                Si totusi masina indestructibila exista. Avem in familie un NISSAN PATROL luat in 1998 din Germania care merge impecabil. Cu tot offroad-ul si tractarile, masina-si duce traiul la ferma si cara de la balast la orice cu o remorca pe 2 axe. Acuma de 11 ani am facut alternatorul de 2 ori, niste bucsi la arcurile foi si o bara de directie pt cele 2 rotule. La 360.000km de tow-car io zic ca e absolut indestructibila. Mai e unul cu tractari si l-a vandut Nissanul 160 vechi si-a luat unul nou, si dupa ce a schimbat si motor si o gramada de chestii la el l-a vandut si a luat iar unul de 20 de ani.
                Exista solutii tehnice pe viata. De ex la coloana de directie are o bucsa de cauciuc care s-a tocit si avea un joc, dar flansele de metal ce-o tineau se intrepatrund fier pe fier, si nu exista nici macar riscul de-a pierde directia. La limuzine sant flanse de caiciuc la cardan dar si alea-s foarte tari si daca tre schimbate din 20 in 20 de ani nu cred ca masina e stricacioasa. La offroadere toata transmisia e fier pe fier deci...
                BENZ G, altceva ce ?

                Comment


                • #9
                  Intradevar, am si eu un exemplu. Am avut de la munca un Renault Kangoo, luat de la Romtelecom, dupa ce l-au omorat aia ca pe hotii de cai si nu au bagat nici un ban in ea. Masina a fost si este folosita in continuare, fara nici o investitie, in afara de benzina. Rulmentii pe fata sunt sparti si troncane, scartaie si se mai blocheaza din cand in cand in mers. Caseta de directie se mai blocheaza si ea cateodata, rola intinzatoare a zburat de la locul ei si masina nu mai are servodirectie, toate bucsile si pivotii sunt fier pe fier, caroseria sta pe limitatorele de cauciuc, ca arcuri numai are, din cauciucuri ies sarmele, parbrizul fisurat, nu mai are ornamente de plastic prin interior, nu se mai incuie nici o usa, usa de pe spate se deschide dupa ce-i dai cativa pumni si tragi cu ranga de ea si lista continua. Dar masina a devenit indistructibila, pentru ca nu mai are ce sa se distruga pe ea si totusi circula pe strada, cu ITP-ul facut in Martie ). Deci uite ca exista si masini indistructibile

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF