Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Achizitie w212 fl

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu am timp să caut în afară, cred că o să aleg una din românia, firește că va fi verificată și la reprezentanță și în altă parte

    Comment


    • #17
      Dacă vrei am eu un e class. 2016. Masina are 335 mii de km. Este luata din Germania de mine personal. Da a fot taxi dar are tot istoricul service la Mercedes reprezentanta. Am 2 seturi de jante vara plus iarna și cauciucuri noi luate acum o luna. Masina e impecabila. Am schimbat la ea pompa de apa, termostatul și sonda lambda. Din păcate a venit virusul asta și am nevoie de bani. Prețul este de 11500 de eur fix. Am toate actele de proveniență. Masina este înmatriculată in RO.nu am pus anunț încă pe nicăieri. Îmi vine greu sa ma despart de ea.

      Comment


      • #18
        Originally posted by vladmarcu View Post
        Daca vrei sa iti iei din Romania, eu zic sa cauti o masina cu unic proprietar si km cat mai putini. platesti cat e cazul si ii verifici istoricul, km si stare tehnica actuala la reprezentanta.
        Daca iti place aventura, cauti pe la dealerii din afara o masina. Poate o gasesti cu garantie si revizie facuta la livrare.
        Concluzia este sa eviti samsarii.
        Mai bine sa iti scada la pret,pentru revizie....o faci tu pe urma si esti sigur ca este facuta.
        In italia se poarta revizia doar pe hartie si niste garantii de te doare capul
        Un exemplu mic la o garantie:
        Garantie pe cutie(in afara de convetizor) se strica,cutia dupa 3 luni de la cumpararea masinii si sa constatat ca ceva sa rupt in cutie si convertizorul stricat...
        Propietarul zice bun,imi repari cutia in garantie si eu cumpar convertizorul...
        Raspuns Dealer: Nu putem sa va reparam cutia in garantie,pentru ca,convertizorul nu este inclus in garantie si el a cauzat defectarea cutiei
        Deci atentie la Garantii!

        Comment


        • #19
          In marea majoritate a cazurilor, garantia e un fel de a nu fi, dar e bine ptr psihicul tau ca o primesti !!
          Raman la parerea ca , in Romania, gasesti mult mai repede si cu mai putine batai de cap femeie sa te insori decat masina de cumparat !! Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #20
            Ar mai fi o varianta in Romania sa gasesti pe cineva care are masina de cativa ani, masina personala, chiar daca nu o are de noua. Eu m-as feri de anunturi in care scrie “recent adusa”.
            Poate gasesti pe cineva care vrea sa faca un upgrade.
            Daca bugetul e limitat, cauta un C class cu ceva mai multe dotari. E-ul e mai costisitor la intretinere.

            Comment


            • #21
              Nici asta nu e o varianta sigura.....Acel prim propietar poate fi, de multe ori cel care a luat primul plasa cu masina !!Acum 2 luni, am "intermediat" pentru un cunoscut cumpararea unui E, 350 cdi din 2011, masina in tara de aproape 5 ani si un singur propietar !!Vanzatorul, om de buna calitate si incredere !La verificarea masinii s-a constatat ca atunci cand a fost adusa din Belgia pana in Romania masina a "pierdut"..70 000 de km !!Vanzatorul...a ramas masca, injurand la randul lui, prietenul samsar care-i adusese masina "pe incredere" !!!Asta una, apoi intretinerea masinii, "persoana importanta si cu bani,coane Fanica" , a fost facuta prin toate cotetele cu cele mai ieftine consumabile !!Asa a stiut omul sa intretina un Mercedes......
              Cei drept, intre pretul de cumparare si unul ptr o masina "in picioare" acum in Germania, era o diferenta de 6500-7000 de euro !!Asa ca prietenul si-a asumat riscurile si a cumparat-o ! Deci....succes in cautari !
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #22
                Pana la urma nici o varianta nu e sigura, dar ma gandesc ca daca omul foloseste masina de cativa ani, chiar daca initial a fost o teapa, sigur a bagat ceva bani sa rezolve teapa aia, altfel nu mai statea cativa ani cu masina pe cap. Iar intretinerea si km se verifica in reprezentanta. Nu sunt foarte sigur cum verifici daca a fost implicata in accident.

                Comment


                • #23
                  A bagat bani sa rezolve tzeapa aia, apoi a venit scadenta la alte chestii si si-a bagat picioarele si o vinde.
                  E si aia o posibilitate. Si in final avand in vedere cate o sa ai de schimbat te gandesti oare de ce nu ai ales un taxi daca tot ajungi sa schimbi tot?

                  Comment


                  • #24
                    Chiar daca schimbi tot, motorul ala tot 500 mii km o sa aiba, atinsa pe la toate colturile, butoane, scaune, volan, schimbator tocite... as cauta altceva.

                    Comment


                    • #25
                      Uite un exemplu de masina....dar nu stiu daca te incanta anul de fabricatie.. Oricum zic eu ca ai cu se sa faci comparatie apoi....

                      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...m&id=292750047
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by vladmarcu View Post
                        Chiar daca schimbi tot, motorul ala tot 500 mii km o sa aiba, atinsa pe la toate colturile, butoane, scaune, volan, schimbator tocite... as cauta altceva.
                        Nu am zis de taxi. Dar eram impotriva masinilor de la proprietar cu semne clare de abandon si neglijenta.
                        adica de s gumele duse, franele pe terminate, reviziile se cer, da i cat pe un taxi plus inca un pic si gata.
                        De nu accepta iti face de fapt un serviciu.

                        Ca de era masina in stare buna avea si consumabile noi pe ea si tinuta cum trebuie. Altfel e doar kinder cu surprize, si o da pana mai merge...
                        km aia sunt doar un numar. De la 200mii in sus totul e posibil si orice se poate strica.
                        Conteaza mult cati bani s au pompat.

                        Sa ne uitam la colegul nostru cu 212 nou cat a cheltuit ca sa o tina ca noua. Deci iti dai seama cat ai de bagat in una neglijata total, nu?
                        Last edited by Sharky; 04-14-2020, 16:01 PM.

                        Comment


                        • #27
                          daca vrei un E-class cinstit pina in 120 mii de km tre sa te astepti la preturi mari. Eu mi-am luat-o acuma un an - am cautat intii in RO ca era mai comod - nu am gasit niciuna nesmenuita - dar ce-i drept erau mai ieftine ca in DE. Pina la urma m-am hotarat sa iau din DE - asa ca m-am pus sa caut - si surpriza - daca vrei masina buna te costa de rupe - incepe de la 15000 Eur unul basic fara nimic- iar daca vrei si dotari - incepe de la 20000 Eur- iar astea pentru un W212 pre facelift din 2012-2013. Iar asta dintr-un motiv foarte simplu- germanii sunt zgarciti - iar cand dau 70.000 - 80.000 pe o masina nu o dau la 20% din pret in 3-4 ani...asa ca un E class din 2013 sub 15000 eur sunt glume ....

                          Comment


                          • #28
                            apropo daca vrei o masina in care sa nu bagi o perioada bani si intrtinuta by the book iti recomand acest shop - https://www.autohaus-royal.de/fahrzeuge

                            Comment


                            • #29
                              Acum un an eram si eu in situatia ta (cei drept o idee mai realist, dar tot in "miraj" oarecum).

                              Iti recomand sa citesti thread-ul: https://www.clubmercedes.ro/forum/li...-w212-facelift

                              In special, iti recomand aceste cuvinte:
                              Ca si sfat pentru cei ce doriti modelul asta... pot sa va zic doar sa setati filtrele de preturi peste 16.000. Cazanele alea pe care le vedeti la 11.000 sunt ca sa agati (nu pe Dorobanti sau pe Decebal, clar) si sa le vinzi, nu sa le tii.
                              Daca la 11.000 sunt cazane, la 9.950 deja despre ce vorbim. Este pur si simplu imposibil ca o masina precum E-ul din link-ul tau sa piarda 85% din valoarea de noua la 164.000 km si 6-7 ani vechime. Nu exista astfel de pomeni la o masina corecta.

                              Seteaza bugetul pentru minim, minimalist 15.000 (preferabil 18.000 daca vrei km in zona 150-170 sau dotari peste cele de baza) daca iti doresti un W212 FL cu care sa nu stai prin service saptamanal sau sa te plangi "ce tigai face si Mercedesu asta, domne...".

                              Legal de intretinere, tine de tine cat de mult vrei sa investesti, daca vrei sa ai totul by the book, daca preferi reprezentanta sau poti sa-ti faci singur unele operatiuni. Cazul expus de b97dmt este extrema de "sofer, te rog sa mergi la dealership cu masina, poftim cardul". La extrema cealalta (revizii la 20-30k, materiale aftermarket de calitate indoielnica, manopera prin te miri ce garaje la operatiuni importante, "las-o ba ca nu ma supara zgomotu ala") te poti astepta probabil la 20% din costurile acelea. O intretinere dupa parerea mea corecta care sa faca rabat minim de la calitate dar unde sa investesti alte resurse precum timpul tau propriu, se invarte pe la vreo 40% din costurile respective. Fa niste calcule si vezi daca-ti permiti E-ul. E o masina frumoasa, ar fi pacat de ea sa fie neingrijita.

                              Spor la cautare!
                              Last edited by george_pfx; 04-14-2020, 22:28 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by george_pfx View Post
                                Acum un an eram si eu in situatia ta (cei drept o idee mai realist, dar tot in "miraj" oarecum).

                                Iti recomand sa citesti thread-ul: https://www.clubmercedes.ro/forum/li...-w212-facelift

                                In special, iti recomand aceste cuvinte:

                                Daca la 11.000 sunt cazane, la 9.950 deja despre ce vorbim. Este pur si simplu imposibil ca o masina precum E-ul din link-ul tau sa piarda 85% din valoarea de noua la 164.000 km si 6-7 ani vechime. Nu exista astfel de pomeni la o masina corecta.

                                Seteaza bugetul pentru minim, minimalist 15.000 (preferabil 18.000 daca vrei km in zona 150-170 sau dotari peste cele de baza) daca iti doresti un W212 FL cu care sa nu stai prin service saptamanal sau sa te plangi "ce tigai face si Mercedesu asta, domne...".

                                Legal de intretinere, tine de tine cat de mult vrei sa investesti, daca vrei sa ai totul by the book, daca preferi reprezentanta sau poti sa-ti faci singur unele operatiuni. Cazul expus de b97dmt este extrema de "sofer, te rog sa mergi la dealership cu masina, poftim cardul". La extrema cealalta (revizii la 20-30k, materiale aftermarket de calitate indoielnica, manopera prin te miri ce garaje la operatiuni importante, "las-o ba ca nu ma supara zgomotu ala") te poti astepta probabil la 20% din costurile acelea. O intretinere dupa parerea mea corecta care sa faca rabat minim de la calitate dar unde sa investesti alte resurse precum timpul tau propriu, se invarte pe la vreo 40% din costurile respective. Fa niste calcule si vezi daca-ti permiti E-ul. E o masina frumoasa, ar fi pacat de ea sa fie neingrijita.

                                Spor la cautare!
                                Foarte buna argumentatie !
                                Asa ceva poate tine la un om educat, realist si care nu crede in pomeni sau "lux pe bani putini".

                                Foarte multi, cititori ai acestui forum, nu vor crede in asa ceva.
                                Asta intrucat "samsarul" vinde cu ceva IREZISTIBIL - kilometraj mic (mic la noi inseamna pana in 200,000 km), an recent (macar 2014 in sus) si pret imbatabil.
                                Combinatie FATALA.

                                Si totul se va termina la o discutie intre prieteni (sau poate aici pe forum), asa cum bine preziceati - "DOMNE`, CE TIGAI MERCEDES ASTEA...." (asta dupa ce numarul orelor petrecute in service se transforma in zile, cei 800/1000 lei revizia se transforma in zeci de mii de lei, samd).
                                In telefonul unei astfel de persoane, dupa experienta "LUX PE BANI PUTINI" si "PRIETENI IMPRESIONATI", daca cauti in agenda cuvantul "DEZMEMBRARI", vei gasi foarte multi contacti.
                                Deasemenea colegul #CL600 va fi asaltat cu arhi-cunoscutele intrebari - "DPF-ul isi face regenerarea foarte des sau DPF este colmatat", "AUD un sunet metalic dimineata de la lant", samd.

                                NU exista lux pe bani putini !
                                Nimeni nu da 60 - 70,000 EUR pe o masina pe care sa o dea dupa 3-4 ani cu 15,000 EUR (pierderea comerciala dupa 3-4 ANI trebuie sa fie 40 - 50% din pretul de nou); Deci da, de la 20,000 EUR in sus este un pret realist pentru un E in mintile lui.


                                Criza medicala se va transforma acus intr-o recesiune economica. Poate un bun prilej de meditatie pentru noi, daca tot avem ceva timp liber disponibil.



                                1963 Simson SR2E
                                1990 Mercedes W124 250d
                                2001 Mercedes W210 200K
                                2005 Mercedes W211 220cdi
                                2018 Suzuki Baleno

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF