Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat cumparare w210

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfat cumparare w210

    Salut,ma gandesc sa-mi cumpar un w210 nu am o suma anume de bani de cheltuit vreau doar ca masina sa merite fie ca dau pe ea 7000 sau 12000(mai scump de atat nu prea imi permit pt ca fiind o masina mai veche de 5 ani nu pote fi luata leasing ci doar cash).Eu intial credeam ca unul mai nou ar fi de preferat drc are piesele mai noi deci mai putin uzate dar am auzit si o parere care mi-a spus exact contrariul sa caut unul din 96-97(e200 sau e230 benzina) ca este mai putin complicat in multe privinte si in concluzie mai fiabil.As prefera sa fie benzinar,am auzit despre astea pe motorina ca fac mai multe probleme atat la pompa de injectie cat si la turbina.Astept parerile voastre si sfaturile si mai ales pareri despre propriile vostre modele pe care le aveti cat de mult mi-ati recomanda ceea ce aveti si voi daca sunteti multumiti de ele...sau din contra sa ma feresc de anumite modele.

  • #2
    Eu am un W210 din 2001 , E 220 CDI , il am de aproximativ de 2 luni si sunt foarte mutumit de masina . Masina am luat-o de la un tatie si are acum 58000 km . Daca vrei sa ne intalnim sa o vezi si sa dai o tura sa-ti faci o parere nr meu 0722.844.931 Laurentiu
    BM E 220 CDI 2001

    Comment


    • #3
      Cunosc pe cineva care are un E 200 CDI Elegance (W210) cumparat la 40 de mii de km,in prezent are vreo 160 de mii si masina merge si arata superb.N-a avut niciun fel de problema majora(turbina,pompa injectie...),dar a folosti numai ulei bun si motorina buna.
      Mercedes-Benz.The technology of seduction.

      Comment


      • #4
        Eu am un E 220 cdi avantgarde din 2001, de vreo 7 luni si nu am avut nici un fel de problema cu el! Merge impecabil ca atunci cand l-am cumparat si intretinerea e foarte ieftina si consumul f mic! Succes in achizitonarea unuia!

        Comment


        • #5
          Ieri am facut primul meu drive-test cu un okios,datorita bunavointei lui Laurentiu,merci omule inca odata!Am mai condus la viata mea,pejo 407,mondeo,octavia,opel astra,vw golf 5,dar asta e net superioara tututor(cu ceva mentiuni pt peugeot 407).Nu am decat un sg cuvant sa exprim senzatia de la volanului unui w210: WOW!
          In primul rand suspensiile sunt atat de fine incat cred ca ai putea sa mergi si pe un teren proaspat arat si tot nu ai simti nimik inauntru(am ramas masca cand am trecut peste o denivelare pt limitarea vitezei si aproape ca nu am simtit-o).Mi-a placut f mult ca masina,desi este mult mai evoluata,are aproape aceleasi dimensiuni si unghiuri de vizibilitate cu ale cobranului cu care eu am fost obisnuit sa conduc si de aia mi-a fost relativ usor la manevrarea ei si la aproximarea distantelor de incadrarea intre celelalte masini.La o ora dupa acest drive test am mers cu un taxi octavia si diferenta zdrobitoare m-a lovit puternic,in special la designul si ergonomia interiorului si la calitatea suspesiilor .Pt un fost posesor de cobran ,w210 mi se pare masina ideala la care poti evolua,pur si simplu te apuca buna dispozitia si endorfinele iti invadeaza creierul cand conduci un w210,este masina pt care orice sacrificiu nu ar fi in zadar.Daca pana ieri inca mai aveam o mica indoiala si ca as putea sa optez pt un 124 sau 126 astazi nu mai exista nici un dubiu.Ca sa dau totusi cezarului ce-i al cezarului trebuie sa mentionez ca si peugeot 407 este o masina f finutza si placuta la condus iar daca e sa aleg w210 in detrimentul 407-ului ar fi doar din cauza a destul de putine argumente si anume:407 nu este o masina practica ci e o masina de fitze doar pt drumurile perfecte din occident are garda la sol prea joasa si botul prea lung si exista riscul sa dau cu botu in borduri,desi e o masina de dimensiuni mari,spatiul pt pasagerii din spate este redus,la fel si portbagajul,designul interior este cu un mic plus pt w210 si nu in ultimul rand faptul ca sunt fan mercedes si obisnuit cu o masina de aceleasi dimensiuni cu w210.Tinand cont de faptul ca eu merg destul de putin cu masina m-ar interesa totusi o motorizare pe benzina,dar vad ca marea majoritate a posesorilor de w210 au diesel.Nu e nici unul cu benzinar pe aici?Sunt curios daca benzinarele w210 sunt masini fiabile sau daca sunt pretentioase.

          Comment


          • #6
            Originally posted by mariussica View Post
            ...vad ca marea majoritate a posesorilor de w210 au diesel.Nu e nici unul cu benzinar pe aici? Sunt curios daca benzinarele w210 sunt masini fiabile sau daca sunt pretentioase.
            Normal ca majoritatea au Diesel, doar traim in Romania, si nu doar la Mercedes majoritatea au Diesel, si cei de la VW, etc. Tu trebuie sa sti unde, la ce, si citi km folosesti masina. Daca faci multi km merita Diesel, daca nu ramai la benzinar.
            Fiabile sint amindoua daca sint exploatate si intretinute omeneste, fiecare cu avantajele si dezavantajele lui.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #7
              Mi se pare totusi cam exagerata diferenta de pret dintre un w210 benzina din 96-97 care este cam 7-8000 de euro si un diesel 2001 care este 15000.

              Comment


              • #8
                Intradevar diferenta este o anomalie, si cred ca trebuie profitat de ea. In opinia mea in Romania benzinarul este sub-estimat, iar dieselul este supra-apreciat. In momentul in care ne vom alinia si noi Rominii la sistemul de impozitare din UE sa vezi cum se schimba raportul.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #9
                  acuma cum e acolo,parca e la fel pina in 2.5 cilindree...?

                  Comment


                  • #10
                    Asa arata acum impozitele in Germania, si tot cam asa in restul tarilor UE. Sint tot mai multe zvonuri ca la nivelul UE se doreste ca de la 01.ian.1009 sa se introduca la autovehicule un impozit unic in toata comunitatea Europeana, si de obicei nemtii sint etalonul la noi/voi/ei in UE. .

                    Euro 4
                    Otto-Motor 6,75 €/100cmc
                    Diesel-Motor 15,44 €/100cmc

                    Euro 3
                    Otto-Motor 6,75 €/100cmc
                    Diesel-Motor 15,44 €/100cmc

                    Euro 2
                    Otto-Motor 7,36 €/100cmc
                    Diesel-Motor 16,05 €/100cmc

                    Euro 1
                    Otto-Motor 15,13 €/100cmc
                    Diesel-Motor 27,35 €/100cmc

                    Non Euro (Fahren bei Ozonalarm erlaubt)(Traducere=Autorizate sa circule si cand e alarma de poluare)
                    Otto-Motor 21,07 €/100cmc
                    Diesel-Motor 33,29 €/100cmc

                    Non Euro (Fahren bei Ozonalarm nicht erlaubt)(Traducere=Neatorizate sa circule cand e alarma de poluare)
                    Otto-Motor 25,36 €/100cmc
                    Diesel-Motor 37,58 €/100cmc
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #11
                      Imi indrept atentia spre modelul E200 benzina,4 cilindri in linie fabricat 1996-2000.Acum trebuie sa iau legatura cu un tip care aduce masini din Germania si ii voi cere sa imi aduca unul fabricat 99-2000 sa aiba macar euro(bineinteles voi preoceda asa cum mi-a zis orca,voi lua datele ma voi duce la rar,sa ma asigur ca este euro 3).Ma intreb daca pe modelul asta l-a prin face-liftul din acea perioada.Daca as gasi un okios sa fie si e200 clasic si cu face-lift cred ca ar fi super,stiti cumva,exista modele de w210 cu motor clasic e200 dar cu face-lift?
                      @orca : Daca ii cer baiatului care aduce masini sa-mi aduca un e200 cu 136 CP de prin 99-2000 ii zic sa imi caute un model cu face lift sau mai degraba unul fara?

                      Revin tot eu cu raspunsul ,intradevar exista e200 cu motor clasic si variante cu face lift.Acum dilema ramane daca sa aleg unul din 2000 cu face lift sau din contra sa iau unul din 99 fara face lift fiind mai putin complicat si probabil mai fiabil.
                      Last edited by Danny_bb; 12-13-2007, 14:15 PM.

                      Comment


                      • #12
                        2.0 aspirat nu am auzit sa fie dupa 96-97......darmite restyling...daca iei kompressor cind papi banii ramasi ptr benzina,va trebui sa pui inst gaz ce costa un ochi....

                        Comment


                        • #14
                          tu n-ai nici o vina,prost e cine iti destupa dovleacu,adica eu sau altii....sau sunt prost ca postez pe topicurile tale...dupa ce futi la icre un forum intreg acum vii si faci pe istetzul ironic cu linkuri de pe mobile.de

                          Comment


                          • #15
                            @DMIHNEA
                            Eu vin cu argumente obiective si ti se pun pe tava si tu ma iei cu copilarii de astea?E ultima data cand iti raspund la chestii fara obiect.Am pt tine un sg mesaj,uite-l aici:
                            Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF