Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Benzina sau Diesel ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tendinta la E-klass(din cate am vazut eu)e sa aiba motor 270cdi....
    Benzina rulles.. sa aiba motor de maxim 2800...(p`orma impozitul prea nesimtit,asigurarile nesimtite...etc)
    Cel mai bine alegi ce te coafeaza.Mai este si varianta in care poti sa`ti iei benzina,ii pui GPL ...si mergi cu ea,doar ca pe GPL consumul este un pic mai mare...si in ultima vreme au cam sarit preturile.Eu iti sugerez benzina 200k...mergi,da`te cu ea..vezi daca iti place.Nu e subdimensionat,dar nici ca un Lamborghini nu o sa plece de la semafor.
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #17
      Nu stiu cum sunt altii dar pe mine nu ma sperie un exemplu (chiar personal) in care la o masina cade o chestie sau alta. Cand cade la 50, deja e o chestie cu iz de generalizare...
      In rest, cand auzi ca la x i-a cazut turbina sau a avut nu stiu ce problema la motor, nu ai de unde sa stii cat a fost rulata acea masina, in ce conditii, cum a fost intretinuta acea masina samd.

      Dupa cum nu poti sa generalizezi ca toata motorina din Romania e proasta...hai sa fim seriosi. Poate fi proasta motorina vanduta de benzinarul X sau Y dar a spune ca toata motorina din Romania e proasta e la fel cum ai spune ca la toate turbo-dieselurile le cade turbina pana in 100000km.

      Inteleg ca o experienta proasta te poate face sa te axezi pe o alternativa, dar de aici pana a face panica din asta mi se pare usor extrem...

      Marius, poti alege linistit un 220 CDI sau 270 CDI (la un rulaj moderat) fara grija exagerata ca ar putea aparea probleme (decat acelea care pot sa apara la orice masina SH si fara garantie).

      Comment


      • #18
        Initial am zis ca iau diesel de 220 sau 270, apoi vazand ca lu x i-a picat turbina, lui y i-a picat turbina, m-am cam sucit spre benzina, insa la benzina cuplul e ff mic, consumul pt performanta e mare, iar la o cutie automata ambele pot deveni dezavantaje destul de mari.

        Acum am un 520 diesel, de care sunt multumit ca si demaraj si cuplu.Ce-i drept e cutie manuala si il duc cum vreau eu. Ceva detalii despre motorul 270 cdi? Putere, cuplu, demaraj? Eventual cilindreea exacta.

        Inca o intrebare. In general nu prea ma dau in vant dupa breakuri, dar am vazut ca la nemti multe din E-uri sunt T-modell. La viteze mai mari nu e mai galagios in interior din cauza ca e break? De regula zgomotul mai mare caracterizeaza breakurile.

        Ce intelegi prin rulaj moderat? Un 90.000-100.000 km cum ti se par?

        Comment


        • #19
          Originally posted by dentimarius View Post
          Ceva detalii despre motorul 270 cdi? Putere, cuplu, demaraj? Eventual cilindreea exacta.



          Ce intelegi prin rulaj moderat? Un 90.000-100.000 km cum ti se par?
          2685 cc
          5 cilindri 20 V
          177Cp
          400Nm (manual)
          425Nm (automat)
          9,5sec demaraj

          Tot ce e sub 100000km e moderat (sau f moderat).

          Comment


          • #20
            Daca mergi sub 30.000 km pe an ia benzina, altfel motorina.
            Nu vad de ce lumea complica lucrurile.

            Comment


            • #21
              30000km intr-un an, 22000km in alt an, 25000km in altul. Nu vad unde e complicatia intr-un astfel de caz si mai ales...unde e litera de lege cu 30000km/an? Daca puneai un calcul elaborat mai intelegeam 'verdictul'.

              Comment


              • #22
                Si mai stie cineva cum sta treaba cu euro 4 la nemti? Aia au un sticker verde si ei il numesc euro4, insa la noi am impresia ca e euro 3 toata ziua.

                Din ce stiu eu euro 4 a intrat pe faceliftul din august 2006, nu? Deci in 2003-2004 e euro3.Doar ca unele au filtru de particule.Gresesc cu ceva?

                Comment


                • #23
                  270 CDI a fost numai Euro3.

                  220CDI e Euro4 doar cu DPF (filtru de particule).

                  Comment


                  • #24
                    Din ce vad pe net, la un euro3, la 2685 cmc, cu filtru de particule taxa e in jur de 2500 euroi , cu usoare variatii datorate vechimii masinii. Nu e chiar asa de mult, dar avand in vedere ca ii dai efectiv degeaba...

                    270 cdi nu are filtru de particule? Au inebunit nemtii?
                    Last edited by florineasca; 08-18-2008, 18:56 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Ehhh si tu acuma...

                      Si cel care ia un Logan nou plateste taxa de poluare...n-are incotro...

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by dentimarius
                        270 cdi nu are filtru de particule? Au inebunit nemtii?
                        Din cate stiu eu, nu are.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by dentimarius View Post
                          Si mai stie cineva cum sta treaba cu euro 4 la nemti? Aia au un sticker verde si ei il numesc euro4, insa la noi am impresia ca e euro 3 toata ziua.
                          Bulina cu "4 verde" (Umweltplakette 4 Grün), nu are nimic comun cu norma motorului catalogat Euro4, chiar si cele cu motoare Euro2 pot primii bulina cu "4 verde" daca nu sant poluante. Uite aici de exemplu W140_S280_Euro2_cu bulina 4 verde (Umweltplakette 4 Grün) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1

                          Originally posted by dentimarius
                          270 cdi nu are filtru de particule? Au inebunit nemtii?
                          Filtru de particule exista doar de la Euro4.
                          Last edited by orca; 08-18-2008, 15:53 PM.
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #28
                            Doamne cand aud din astea ca i-a picat la bmw nu stiu ce si la renault la fel....nu vad unde scrie ca ti-a picat ceva la mercedes.Cu motorina sunt cat de cat de acord dar nu chiar toata e proasta.La un mercedes de 3-4 ani care a fost ingrijit si nu a facut formula 1 si offroad cu ea itzi spun ca merge ceas.
                            270 a fost euro 3 si din august 2006 nu a mai fost comercializat.a aparut 280 cdi euro 4 V6.
                            P.S.:Scuza-ma pt baiete, nu am vazut ce varsta ai .

                            Comment


                            • #29
                              Stiu ca ies din topic, si imi cer scuze fata de admini, insa nu cred ca are sens sa deschid alt topic la forumul pt ML.
                              Pe un ML motorul 270cdi cum se misca? Stie cineva? Aseara am vazut ca in aprox 23.000-25.000 euro gasesc la nemti si un ML, la fel cu ceva optiuni pe el. Insa chiar nu am idee cum se misca cu acest motor, fiind cel mai mic facut pt ML.

                              Comment


                              • #30
                                Ceea ce te intereseaza (despre ML 270CDI) s-a mai discutat in sectiunea ML, doar trebuie sa citesti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF