Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Benzina sau Diesel ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Benzina sau Diesel ?

    Intentionez sa imi caut prin Germania un E de prin 2004-2005, cu mai multe optiuni, km mai putini, undeva in jur de maxim 25.000 euro. Din ce am vazut pe mobile.de masini se gasesc foarte multe. As prefera varianta limuzina, si nu cea T-model.
    La motorizare as merge asa:
    -benzina: 200K sau 230K, motoare de 1800, respectiv 2500 cmc
    -diesel: 220 CDI, sau in caz exceptional 270CDI

    Acum sa imi expun motivele mele:
    -benzina a ajuns la fel sau chiar mai ieftina decat motorina
    -motoarele pe benzina sunt mai fiabile si mai putin costisitoare ca intretinere
    -un motor de maxim 2500 cmc da un impozit de aprox 400 RON/an, fata de 2700 cmc care ajunge la putin peste 800 RON/an
    -motoarele pe benzina sunt mai putin zgomotoase fata de diesel-uri si dau mai putine vibratii la relanti


    Daca pana aici am gresit cu ceva, atat in cifre cat si in conceptii rog pe cei priceputi sa ma corecteze. Apoi , evident, vin cu rugamintea de a va exprima fiecare pareri pro si contra. Precizez ca fac aprox 20.000-25.000 km/an. Nu sunt genul de sofer sportiv care sa scoata "untul" din motor, dar in acelasi timp nici sa ma cobor sa imping masina la o depasire... Un demaraj de aprox 9 secunde pentru 100 km/h mi se pare rezonabil. Nu cunosc demarajele pentru motoarele de mai sus, de aceea daca le stie cineva...


    Si, in final, mai rog pe cei cu experienta sa imi recomande ceva dotari de bun simt si necesare pentru un E, insa argumentate.

    Va multumesc pentru sprijinul acordat.
    Last edited by dentimarius; 08-16-2008, 09:00 AM.

  • #2
    Avand in vedere ca vizezi masini cu un rulaj moderat si ca vei avea un rulaj anual de 20000-25000km pe an, ti-as recomanda un model CDI. Cuplul mare, confortul in conducere (mai ales cu cutie automata), autonomie mare data de consumul vizibil mai mic , il recomanda.

    Pt ca achizitia pe care o vizezi trece de 20000€ (fie ea SH) nu ar trebui sa fie importante aspecte ca diferenta de impozit sau diferente de intretinere care sunt modice. Cand iei un E klass W211 se presupune ca ai bani si de impozit, CASCO, intretinere etc.

    E270CDI are demarajul de aproximativ 9,5 secunde pana la 100km/h. In varianta cu cutie automata valoarea cuplului motor creste de la 400Nm (manuala) la 425 Nm. Nici E 220 CDI nu e o varianta proasta.

    200 Kompressor e o motorizare potrivita pt SLK, C Class adica masini mai usoare. Insa pt cele 1,8 tone pe care le are E class, 400NM sunt mult mai placuti in conducere decat 250Nm pe care le scoate 1.8 Kompressorul. Nu vad o motorizare Kompressor mai fiabila (ca longevitate in km) decat un CDI.Iar valoarea la revanzare va fi mai mare, vanzarea mai usoara.

    Optiuni de bun simt: cutie de viteze automata, parktronic (masina e mare), scaune incalzite, cd player (sunt modele cu casetofon fara a avea si magazie de CD-uri).

    Cam astea ar fi recomandarile mele legate de dilema ta.Atentie, preturile la W211 vor scadea mult la anul dupa ce in ianuarie 2009 se va lansa W212.
    Last edited by Diesel; 08-16-2008, 09:58 AM.

    Comment


    • #3
      Da.Pana acum am avut tot diesel, insa nu m-ar deranja nici o benzina. La nr asta de km pe an avand in vedere si costurile de intretinere, diferentele totale pe km sunt ff mici, aproape nesemnificative.

      Este f adevarat ca la diesel platesti mult mai putin la pompa...ceea ce da impresia de consum mult mai redus.: Dar la service se schimba treaba.

      La capitolul dotari as vrea pachetul Avantgarde, incalzire in scaune, asistenta parcare, tiptronic, bixenon si o navigatie ca am vazut ca a aparut si harta pt Romania. Dupa astea vin mofturile gen: scaune reglabile electric cu memorii, perdelute electrice, ventilatie in scaune, etc. La astea din urma ma refeream ce recomandati cei care ati avut/aveti dotarile astea.

      Dar 4Maticul de pe 240K ajuta efectiv la ceva? Adica iarna sau in orice conditii de aderenta scazuta ajuta? Sa nu imi povesteasca careva ca stii, tractiune pe spate iarna e cam greu, etc... Am avut un W124, si un BMW 520D, si am mers iarna fara probleme cu ele.Si W124 nu avea nici o asistenta in afara de ABS.
      Last edited by dentimarius; 08-16-2008, 18:08 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by dentimarius View Post
        - Dar 4Maticul de pe 240K ajuta efectiv la ceva? Adica iarna sau in orice conditii de aderenta scazuta ajuta?
        - Sa nu imi povesteasca careva ca stii, tractiune pe spate iarna e cam greu, etc... Am avut un W124, si un BMW 520D, si am mers iarna fara probleme cu ele.Si W124 nu avea nici o asistenta in afara de ABS.
        - 4Matic-ul ajuta foarte mult in conditii de aderenta scazuta, fiind un autoturism "inteligent".
        - Cine ce sa-ti povesteasca ?, esti pe forum la Mercedes, unde 99% dintre noi avem si conducem masini cu tractiune spate, forumurile care dau sfaturile/avertizarile amintite de tine, apartin altor marci.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          Da, dar stii, fiecare padure are si uscaciunile ei. Asa si aici.Sunt de acord cu tine ca majoritatea din cei de aici conduc masini cu tractiune spate, dar sunt si multi care ar vrea o asemenea masina si neavand posibilitate incep sa carcoteasca; ba ca propulsia e dificila iarna, ba ca tot acest lant cinematic are pierderi ff mari si ii scade randamentul, ba ca propulsia e mai costisitoare ca intretinere, etc. Lucruri care noi le stim clar , ca randamentul este mai mare la propulsie, ca intretinerea e mult mai ieftina, ca asistenta electronica isi face foarte bine datoria iarna, etc.

          Dar e vorba aceea : "vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca-s acri"

          Aici nu prea am studiat forumul asa mult, dar la BMW e plin de exemplare de astea. Acum ca si 520 a devenit istorie voi reveni tot la Mercedes.Tot comfortul primeaza.

          Comment


          • #6
            Motorizarea perfecta pt w211 e varianta e240. O sa fii complet multumit de prestatia motorului si mai ales de lipsa vibratiilor in comparatie cu un cdi. Si mai ales o sa te scuteasca de cheltuielile tipice pt un diesel....care la un cdi sunt cam maricele.....

            p.s. Prefer transmisia clasica spate. Si asta dupa ce am condus w124 E300 4matic si w210 E320 matic si am cam fost dezamagit de raza de bracaj mai mica fata de versiunea standard. Iarna se poate merge foarte frumos si cu transmisie spate dupa ce pui 2 saci de nisip in portbagaj.
            Last edited by 300zxtt; 08-16-2008, 21:54 PM.

            Comment


            • #7
              Dar de consumuri reale la benzine stie cineva? Excludem Bucurestiul, pentru ca aici toate consumurile sunt la puterea a doua.)
              Nu ca mi-as alege masina in functie de consum, dar macar informativ.Acest 240 sare de 15 l/100 km la oras?

              Comment


              • #8
                Originally posted by dentimarius View Post
                Dar de consumuri reale la benzine stie cineva? Excludem Bucurestiul, pentru ca aici toate consumurile sunt la puterea a doua.)
                Nu ca mi-as alege masina in functie de consum, dar macar informativ.Acest 240 sare de 15 l/100 km la oras?
                W211_E240 4Matic_V6_2597 cm3_ 177ps (130 kW), are dat de constructor un consum de 14,8 l/100km in oras.
                Consumul real incepe de la 20% in plus fata de ce da cartea, adica; consumul in oras incepe de la 17,8 l/100km, de unde incepe sa conteze multe; soferul, combustibil, stare tehnica, anvelope, traficul, etc.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #9
                  Motorizarea perfecta pt w211 e varianta e240. O sa fii complet multumit de prestatia motorului si mai ales de lipsa vibratiilor in comparatie cu un cdi.
                  . Mai baiete tu ai condus vreodata un V6 diesel ? Daca tu observi vreo vibratie la el esti no.1.Cred ca esti nr.100 pe care-l vad scriind asa ceva...poate ati ramas la dieselurile din 1990 dar tehnica a evoluat mult...f.mult.

                  Comment


                  • #10
                    In concluzie , motoarele pe benzina nu sunt foarte populare... Daca merge toata lumea pe diesel, probabil voi merge si eu. Sincer acel 200k mi se pare cam mic pentru un E, si performantele le scoate din turatie, evident cu un consum sporit de combustibil.

                    Acum la diesel, 200 CDI, sare din schema pentru ca mi se pare cam moale. As avea de ales intre 220 CDI, si 270 CDI. Daca stie cineva pe unde as putea sa gasesc date complete despre E klasse cu cele 2 motoare... Eventual un manual de utilizare.

                    La capitolul dotari as avea o intrebare. Ce diferente majore sunt intre Audio 50 aps, si navigatia aceea cu display mare(command aps parca ii spune). Acum comanda vocala nu ma intereseaza pentru nu are limba romana, iar engleza stiu eu ceva, dar nu cred ca voi reusi sa pronunt suficient de bine sa ma inteleaga el.
                    Sincer imi place mai mult cum arata comman-ul dar daca e doar de aspect nu prea merita.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dentimarius View Post
                      In concluzie , motoarele pe benzina nu sunt foarte populare... Daca merge toata lumea pe diesel, probabil voi merge si eu.
                      Arunca un ochi aici, procentual votul membrilor este in favoarea benzinarului... http://www.clubmercedes.ro/ce-prefer...69.html?t=2869
                      Last edited by orca; 08-17-2008, 12:52 PM.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #12
                        220 e 4 in linie(150cp, 170cp de prin aug 2006 daca nu ma insel cand a aparut face liftu'), 270 e 5 in linie iar 280 e v6 care face toti bani.audio 50 e cu ecranas mic navigatie mica care iti arata mai mult din sageti pe unde sa o iei.comand aps ecran mare,dvd pe el,navigatie completa si detaliata...si daca e comand aps nu inseamna ca e comanda vocala pe el.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by zidezi View Post
                          . Mai baiete tu ai condus vreodata un V6 diesel ? Daca tu observi vreo vibratie la el esti no.1.Cred ca esti nr.100 pe care-l vad scriind asa ceva...poate ati ramas la dieselurile din 1990 dar tehnica a evoluat mult...f.mult.
                          Copile, ai grija totusi la limbaj, ca nu-s ''baiete'' cu tine. Afla ca nu am ramas la diesel-urile din anii 90, si am avut multe masini diesel, ultima fiind un 535d din 2004 . Dupa ce am avut masina asta timp de cateva luni,m-am jurat ca nu o sa mai cumpar vreodata un diesel,poate decat cele clasice. Dupa ceva bani bagati in motor, aflu ca noului propietar i-a cazut o turbina, fiind apoi nevoit sa le schimbe pe amandoua...cost ce la ajuns in jur de 4.000E. Oare cata benzina cumpara de banii astia?

                          Iar ultimul exemplu e cel al prietenei mele cu un renault medan dci ce nu-i mai merg 2 injectoare si a aflat cu bucurie ca o costa 9 milioane un injector. Am rugat un prieten din turcia sa-mi aduca un set.

                          Un lucru inca nu se intelege. Motorina noastra e de cea mai prosta calitate. Nu se respecta multe lucruri si de multe ori noi nu avem motorina in rezervor ci un cocteil de solvent degresant tip npp si sdg2 ....

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 300zxtt View Post
                            Un lucru inca nu se intelege. Motorina noastra e de cea mai prosta calitate. Nu se respecta multe lucruri si de multe ori noi nu avem motorina in rezervor ci un cocteil de solvent degresant tip npp si sdg2 ....
                            Perfect de acord... motorina noastra nu se ridica nici la jumatatea calitatii celei din celelalte tari membre U.E. gen Germania , Franta, Spania...

                            Comment


                            • #15
                              SI atunci revenim la benzina? Sincer motorul de 1800 cmc, ala de ii zic ei 200k mi se pare cam subdimensionat, mai ales daca mai e si cu transmisie automata. Apoi cel de 2600 cmc care zice lumea ca se misca decent consuma cat doua dieseluri 220 cdi, si iar cred ca nu prea merita. Voi ce ziceti?

                              Nu e vorba ca dau o caruta de bani pe masina, si nu am bani de combustibil... Dar e vorba mai mult de autonomia masinii cu un plin, apoi de banii lasati la peco, in sensul ca se mai intampla sa nu ai in fiecare zi incasari suficiente cat sa acopere SI benzina.
                              Rezervorul cred ca este de 60-70 litri, ceea ce in oras inseamna vreo maxim 350-400 km, iar in afara un maxim de 600-700 as zice. Cei care aveti motoare benzina sau ati avut bagati niste cifre reale va rog, atat la consum cat si la autonomie.

                              Multumesc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF