Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Benzina sau Diesel ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am vazut, insa din pacate nu am gasit acolo nici o cifra concreta. Adik unii spun ca 270cdi e un motor subdimensionat, altii ca e suficient de puternic. Pana si colegul care si-a cumparat nu s-a exprimat foarte clar. Problema cu subdimensionatul motorului este ff relativa, in functie de pretentiile fiecaruia. De aceea consider ca cifrele sunt mult mai obiective. Insa nu gasesc niciunde date concrete. Si am intrebat aici pentru ca pe topicul ML e cam putina activitate.

    Comment


    • #32
      Am pus in sectiunea ML ( http://www.clubmercedes.ro/pareri-de...30.html?t=2030 ) niste linkuri si date utile.

      Discutia despre ML ar trebui sa continue acolo.

      Topicul asta sa ramana pt discutiile privind W211.

      Comment


      • #33
        Eu am un E W211, din 2002, 220CDI. Consumul afara, la 100-120km/h este de 6,2. In oras ia undeva la 11l/100km. Ma uitam pe topic sa vad o diferenta la consum cu un motor 240 benzina. Ma gandesc la un schimb pentru ca merg prea putin cu masina in oras si mai nou si in afara ca sa nu ma gandesc la un motor pe benzina.
        Mercedes are prioritate din fabrica.

        Comment


        • #34
          Originally posted by dentimarius View Post
          Initial am zis ca iau diesel de 220 sau 270, apoi vazand ca lu x i-a picat turbina, lui y i-a picat turbina, m-am cam sucit spre benzina, insa la benzina cuplul e ff mic, consumul pt performanta e mare, iar la o cutie automata ambele pot deveni dezavantaje destul de mari.

          Acum am un 520 diesel, de care sunt multumit ca si demaraj si cuplu.Ce-i drept e cutie manuala si il duc cum vreau eu. Ceva detalii despre motorul 270 cdi? Putere, cuplu, demaraj? Eventual cilindreea exacta.

          Inca o intrebare. In general nu prea ma dau in vant dupa breakuri, dar am vazut ca la nemti multe din E-uri sunt T-modell. La viteze mai mari nu e mai galagios in interior din cauza ca e break? De regula zgomotul mai mare caracterizeaza breakurile.

          Ce intelegi prin rulaj moderat? Un 90.000-100.000 km cum ti se par?
          Este un motor bun 2.7, il am pe w211, si l-am avut pe un w203 T, sincer era mai buna generatie 270cdi veche de pe c-klasse (CDI2), trage cam la fel ca e-klassul, dar motorul era mult mai silentios...
          Oricum atata timp cat ii pui ulei bun si il ingrijesti cu motorina de calitate, e ok.

          Originally posted by claudius comsa View Post
          Eu am un E W211, din 2002, 220CDI. Consumul afara, la 100-120km/h este de 6,2. In oras ia undeva la 11l/100km. Ma uitam pe topic sa vad o diferenta la consum cu un motor 240 benzina. Ma gandesc la un schimb pentru ca merg prea putin cu masina in oras si mai nou si in afara ca sa nu ma gandesc la un motor pe benzina.
          Nu te uita la E240, este unul dintre cele mai ocolite motoare de pe e-klasse...in realitate este un v6, de 2.6 l parca...am auzit ca nu sunt sunt prea fiabile si consuma cam 15-16 in city, din cauza ca sunt v6.
          Mai bine un E200 kompresor, care are motor de 1.8l , consuma si ala din cauza turbinei, ia cam 12-13 in oras...dar macar ai motor mic , taxe foarte mici si 165 de caluti parca.

          LE: rectific , e240 ia 16-17 in oras.
          Last edited by doktor4carz; 11-13-2008, 10:55 AM.
          MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

          Comment


          • #35
            Depinde nu numai de consum, dar şi de plăcerea de a conduce. Personal îmi place mai mult să dau bice la căluţii dintr-un motor diesel decât la benzinare, şi mai ales dacă este vorba de Mercedes. Din habitaclu, eu nu aud motorul diesel de la W210 şi nici de la W211, deci nu ştiu dacă poate fi vorba despre silenţiozitate aici. Deci, cred că dincolo de chestiunile tehnice, trebuie să asculţi şi inima! Succes!
            The life is too short and the way is too long to drive anything else, than a Mercedes Benz!

            W210 E220 CDI din 2000 de vânzare aici http://www.clubmercedes.ro/v-nd-w210...000-t6938.html

            Comment


            • #36
              Are cineva ideie ce consum are un E320, 4matic, cutie automata,w211,an 2004 ?.....si daca mai stiti ceva despre acest motor.........

              Comment


              • #37
                Salut la toata lumea.

                Eu am un e 240 din 2004.Nu am tinut neaparat la motorizarea asta(oricum preferam benzia) dar s-a nimerit.M-a incantat mult ca este impecabila(cumparata de la reprezentanta din Germania) interior(piele bef)exterior si pret bun.Afara 9-10%,in oras 14-15%.Avand in vedere ca un logan mcv 1.6 consuma cam 10 in oras chiar si mai bine daca mai pui si AC ... In fine,la drum lung,cand i dai in ture sunetul este superb(cutie manuala)o simfonie,''te roaga sa i dai''.
                Am vazut ca cineva mai sus spunea,ca,din auzite motorul nu este foarte fiabil.Imi poti spune de ce?Am vazut ca nu sunt foarte multe pe net - datorat faptului ca nemtii aleg dieselurile mai mult decat benzina.Mai vroiam sa spun ca nu are cum sa consume 20% in oras sau incepand de la 20% in oras precum s-a scris intr-un post anetrior -ar fi enorm pentru doar 2600 cmc,asta ar insemna ca un 3000 benzina sa consume 30% sau chiar mai mult?nu ma mai intreb de vre-un e430 sau e500..
                Am avut un S 320 - 3200 benzina care consuma cam 20% in oras,si un Audi a8 fabricatie 98' care tot cam 20 lua in oras (poate minim).
                Astept parerile voastre,eventual si legat de modelul e240.

                O zi buna!

                Comment


                • #38
                  Acum sint in masura sa dau singur raspunsul...un e 320 4 matic w211 cutie automata cam 18%........+,- in Buc.Cit despre motor,cei de la reprezentanta zic ca ar fi unul din cele mai fiabile motoare pe benzina

                  Comment


                  • #39
                    Mihai,spune-mi te rog,cel 320 4 matic automat de care ziceai,e motorina sau benzina pana la urma?Ca nu am inteles si m-ai facut curios cand am vazut 18% consum banuiesc ca in Buc te refereai.Merci.Sau cine poate sa imi spuna cam cat consuma in oras un 320 automat-diesel.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by CosminIonut View Post
                      Mihai,spune-mi te rog,cel 320 4 matic automat de care ziceai,e motorina sau benzina pana la urma?Ca nu am inteles si m-ai facut curios cand am vazut 18% consum banuiesc ca in Buc te refereai.Merci.Sau cine poate sa imi spuna cam cat consuma in oras un 320 automat-diesel.
                      Benzina.....si este vorba de Bucuresti,noaptea consuma pe acelasi traseu 15,5%

                      Comment


                      • #41
                        Pai e bun consumul pentru 3 litri benzina cand ma gandesc ca la 2.6 a mea ia 14-15 in oras.. Urmeaza sa o cumperi?Consumul e de care spuneai e facut la pompa sau dupa calculatrul de bord?

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by CosminIonut View Post
                          Pai e bun consumul pentru 3 litri benzina cand ma gandesc ca la 2.6 a mea ia 14-15 in oras.. Urmeaza sa o cumperi?Consumul e de care spuneai e facut la pompa sau dupa calculatrul de bord?
                          L am cumparat....consumul este cel dat de computer, nu stiu ce eroare are-daca are..............

                          Comment


                          • #43
                            Salut. Am sa postez cateva detalii despre E240'u meu:

                            An: 2002
                            Model: E240 W211
                            Transmisie: Automata
                            Consum: Oras, 12-13% (eu), 15% (taicamiu ), Afara orasului: 9-10%. Datele sunt luate dupa calculator.
                            Asigurare: 678 Ron
                            Impozit: 390 Ron
                            Acceleratie: 0-100 km/h, 10.5 sec, testat de mine. Nu stiu precizia

                            Poate cel mai important aspect, in gluma, este sunetul produs de cei 6 cilindrei asezati frumos de neamt in V. Daca esti inauntru cand o calca, singura dorinta pe care o ai este sa inchizi ochii si sa asculti. Daca esti afara cand se intampla treaba ridici din sprancene. Poate nu am auzit multe masini la viata mea dar V6'le asta face frumos rau de tot. La ralantii este foarte silentios, vibratii 0. Cateodata cand ma opresc mai mult si raman in masina trebuie sa am uit la turometru sa imi dau seama daca am oprit motorul sau nu.

                            Am cumparat masina la aproximativ 117.000 km, acum are 120.000. Poate din cauza ghinionului, nu stiu, au aparut probleme la bascula superioara dreapta fata si la un pivot pe stanga fata, care probabil nu au fost schimbate niciodata. Masina a fost rulata doar in Romania, deci se poate motiva treaba cu articulatia.

                            Am obtinut o lista cu toate reparatiile care au fost facute pe masina la reprezentanta Mercedes, si totodata cu aceasta ocazie as vrea sa ii multumesc pentru ca e printre noi.

                            Lista este:

                            Schimbat pompa servo

                            Interventie la parbriz picura apa in habitaclu.

                            Schimbat semnalizatoare

                            Codat calculator SRC

                            Schimbat calculator abs

                            La penultima operatie ma uit ca prostul pentru ca nu stiu ce inseamna, poate imi explica cineva de aici.

                            Nu stiu de ce lumea il evita asa mult, poate pentru ca l-a scos Mercedes din lista de motorizari?Nu stiu. Eu sper ca au facut asta pentru ca motorul este prea bun, si nu se strica nimic in el.
                            Turbina despre care toti vorbiti, poate aduce avantaje ca: micsorarea impozitului si RCA'ului din cauza cilindreei scazute si dezavantaje cum ar fii atunci cand se rupe in 2, iar propietarul incepe sa calculeze cam cata benzina/motorina bãga de 1500-2000 euro, cat o fii turbina noua, pentru ca de reparat, slabe sanse. Turbina este o piesa mobila in plus pe motor, care se invarte la diesel cel putin, pana la 120.000 RPM, motiv pentru care eu personal am evitat-o.

                            Pana acum nu m-am urcat intr-un W211 diesel ca sa imi fac o parere despre cum se aude, vibratii. Tot ce pot sa spun este ca de afara il pot compara cu un tractor. Acum, nu toate dieselurile fac la fel, si am auzit aceleasi motoare diesel pe masini diferite cu nivelul de dB diferit. Ba mai tare, ba mai incet. Nu prea am vazut fum, ca la Audi, BMW, VW.

                            Ce ati zice voi, posesori de W211, sa ne intalnim ca sa putem vorbi despre ele? Poate local, in Bucuresti.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF