Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W210 E250 TD pareri....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W210 E250 TD pareri....

    Salutare! din dorinta de a ajunge iar la un M.B am ochit acest W210http://www.autovit.ro/mercedes-benz-250-C27682788.html. M-am inteles destul de greu cu oamenii (vb. doar ungureste) ce am inteles cu siguranta este ca e inmatriculat inainte de 2007,merge bine,clima functioneaza.....
    Acuma intrebarea vine.....cum trage motorul asta? ceva mai puternic ca si 2,2 -ul clasic? sau doarme......ca si 2.2-ul (nu vb. de CDI) Este macar Euro 2 in caz ca va trebui platit timbru de mediu.
    In Romania Legea e BARIERA:
    -peste care trec dulaii
    -pe sub care trec cateii
    -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

  • #2
    Este euro 2. Daca este turbo diesel atunci inseamna ca are 150 de calutii cea ce cred ca bate si 2,2 CDI-ul.In schimb nu are decit 5 viteze in loc de 6 cum are CDI-ul. Ca si motor este un motor foarte fiabil mai ales ca este in 5 pistoane. Desigur fata de CDI are un consum mai maricel in schimb nu are atita electronica. Iar fata de 2,2 -ul clasic care are 95 CP normal ca este un motor mult mai puternic.

    Comment


    • #3
      2.5 TD, 150 PS (110 kW; 148 hp) 280 N·m (207 lb·ft)
      2.2 CDI, 143 PS (105 kW; 141 hp) 315 N·m (232 lb·ft)
      3.0 D, 136 PS (100 kW; 134 hp) 210 N·m (155 lb·ft)
      2.9 TD, 129 PS (95 kW; 127 hp) 300 N·m (221 lb·ft)
      2.2 D, 95 PS (70 kW; 94 hp) 150 N·m (111 lb·ft)
      Cu S-ul nu te pui.

      Comment


      • #4
        Sa inteleg ca masina vizata are 150 CP?? Care daca e asa......imi sunt suficienti,clima.Imi sta capul tot mai tare la el.Numai ca e inscris inainte de 2007 si ......va necesita taxa de timbru.Ce ne facem fratilor cu timbru asta ca a provocat o adevarata isterie pe piata auto.
        In Romania Legea e BARIERA:
        -peste care trec dulaii
        -pe sub care trec cateii
        -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

        Comment


        • #5
          Eu stiu ca motoarele de 2.5 sunt serii limitate si mai toate piesele pentru motoarele astea se gasesc greu.

          Mercedes E200 / W211 - 2004
          Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

          Comment


          • #6
            Originally posted by Red_Bull View Post
            Eu stiu ca motoarele de 2.5 sunt serii limitate si mai toate piesele pentru motoarele astea se gasesc greu.
            Il confuzi cu motorul de 290 TD care s-a pus in numar mic pe w210 dar il gasesti si pe sprinter.
            Cu S-ul nu te pui.

            Comment


            • #7
              Adevar graiesti kriket-ule. Cel de 290 e intr-adevar foarte rar pe W210.Din astea de 250 am mai vazut.E cumva acelasi motor care s-a pus pe 124? Alea mai incoace de 93-94 ultimele modele.
              Mai astept cateva zile si cred ca ma bag la el.E totusi un M.B.

              Ca si off topic. @kriket.Vinzi 124-le? sau cum mi-ai spus la telefon,doar atat.
              In Romania Legea e BARIERA:
              -peste care trec dulaii
              -pe sub care trec cateii
              -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

              Comment


              • #8
                W 210 cu motor de 250 turbo diesel intradevar sunt nu rare ci extrem de rare in schimb 250 clasic fara turbo gasesti destule. Uitate pe mobile de. sau pe autovit cite modele sunt 2,2 clasic sau 290 td sau 300 sau 300 td si vezi cite gasesti 250 td. Dar asta nu trebuie sa te sperie ca sunt motoare foarte bune.Si eu tot modelul asta mi-am dorit si nu am gasit unul bunicel asa ca am luat CDI. CDI-ul este mai silentios decit 250 td.Ai putea sa te gindesti si la un 2,2 CDI facelift este mai frumos si la caroserie si la interior. Iti doresc bafta sa cumperi cea ce iti doresti.

                Comment


                • #9
                  Un motor f.bun 250td e puternic, asemenea lui 290td. Daca nimeresti sa aiba putini km te vei bucura de el ceva vreme.
                  Bond....James Bond !!! => Benz... Mercedes-Benz !!!

                  Comment


                  • #10
                    Daca as avea bani de CDI as stii direct unde sa ma duc ( la fostul meu W210E270 CDI) insa ......pana la masinile cu motorizarea asta sunt ceva banutzi.Treaba sta in felul urmator ca omul cu M.B ar face schimb cu ''rapciuga'' mea de A4 benzinar 1,6 din 1996 si sa mai dau cca.500 e diferenta.
                    Ma mananca ca e Mercedes da.........chiar nu stiu ce sa fac.Mai am un motor de 2.8 inmatriculat inainte de 2007.Daca ma mai incalt si cu asta....
                    In Romania Legea e BARIERA:
                    -peste care trec dulaii
                    -pe sub care trec cateii
                    -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

                    Comment


                    • #11
                      Tu vorbesti despre MB-ul din Sfintu Gheorghe care are numere de Arges? Daca da in primul rind inseamna ca masina nici macar nu este pe numele lui ,probabil nici fiscal nu poate sa iti dea.Intreaba vinzatorul nu cumva a gresit niste cifre adica in loc de 88 kW 120 hp are 83 kW 113 hp cea ce inseamna ca nicidecum nu este turbo diesel. Ar trebui sa aiba 110 kW ca sa aiba 150 hp.Daca este diesel clasic 113 cai nu este chiar o putoare dar nici nu faci liniute cu ea.

                      Comment


                      • #12
                        E....ei vezi ai prins ideea.NU stia el sa dea detalii exacte.merge bine are actele in regula.Atat am inteles.
                        In Romania Legea e BARIERA:
                        -peste care trec dulaii
                        -pe sub care trec cateii
                        -IN FATA CAREIA STAU PROSTII.

                        Comment


                        • #13
                          Am încercat să-l sun să mă lămuresc eu cu el, dar nu-mi răspunde. Dacă reuşesc cumva, te anunţ.
                          P.S. Am mari rezerve să fie TD ...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #14
                            Eu am prins idea ..... dar cred ca nu stiai tu ce sa intrebi despre masina.Nici un vinzator nu o sa-ti dea de buna voie si neintrebat detalii nefavorabile vinzari. Ia baga putin numarul lui de tel. in google si ai sa vezi ca omul stie si italiana nu numai romana.

                            Comment


                            • #15
                              M-a sunat omu' înapoi, acu' 5 minute. Nu e turbo, e 5 în linie normal. Subiect închis.
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF