Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E Classe sau Volvo S80?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu conduc mercedes de cand ma stiu si intr-o iarna cand am luat megane-ul mamei, jucarie la deal prin zapada si cu caciucuri bune tinand cont ca e foarte inalta si cauciucurile micute de 195 era sa o patesc la o coborare unde am lasat-o linistic cu avant si frana de motor pana cand am simtit la un moment dat ca a luat-o catre margine... Deci tine de obisnuinta si cunoasterea masinii, cum se spunea si mai sus. Eu nu ma voi feri niciodata de tractiune spate tinand cont ca cu cauciucuri bune nu va fi nici un drum pe unde sa treaca multe alte masini si eu sa raman. Pana acum nu am ramas impotmolit niciodata in zapada pe un drum public si am umblat si fara ASR si alte chitibusuri cu w 123 si nici acela nu mi-a facut probleme.
    Multi spun ca cu cutia automata e mai greu iarna. Eu tin sa ii contrazic deoarece tot ce e Mercedes cu cutie automata are frana de motor arhisuficienta in special pe manual la motoarele mai mici, asta la coborare si la urcare cu automat vs manual ai avantajul ca ai continuitate la roti in cazul in care e nevoie de schimbat treapta pe cand la manual cand ai schimbat treapta, acolo ai ramas daca nu esti iute de mana si stapan pe ambreiaj.
    Un alt avantaj al automatei pe zapada in pataniile mele a fost pe gheata unde am inaintat 70-80% din rampa/deal si am inceput sa o iau la propriu inapoi de la polei pana s-a oprit masina pe marginea drumului in zapada inghetata, noroc cu ea. M-am coborat din masina lasand-o pe Drive sa vad unde si cum patina, era w 123 cu motor de 2800 cmc de semisprinter si o cutie automata dezmembrata de pe un fost taxi 250 d, patina o roata pana cand topea gheata, apoi patina cealalta si pe cand ma miram mai bine masina a luat-o singura cu viteza melcului la deal rotile invartindu-se undeva la 2-3 km/h si am urcat dealul pe D in relanti. Cu cutia manuala sunt aproape sigur ca nu era posibil asa ceva deoarece cum lasi ambreiajul cum invarti rotile cu viteza mai mare si e gata aderenta. Chestia cu lasatul la relanti am probat-o si la w 211 in zapada si a iesit tot asa singura dar trageau ambele roti cand stabilizam turatia indiferent ca era la relanti sau nu.
    Last edited by Dj Sky; 11-07-2012, 03:45 AM.

    Comment


    • #32
      Diferenta la w 211 cred ca vine din ASR + SBC, care daca nu modifici turatia continuu in sus si in jos, duce ambele roti de-o data si castigi multa aderenta fata de o masina standard fie si cu tractiune fata.
      In comparatie cu un BMW 530 care avea LSD, am observat si la w 211 in curbe pe ud, polei, zapada ca la accelerare mai puternica masina tinde sa isi continue traiectoria dreapta nu pe virajul dat din volan asa ca trebuie ceva obisnuinta.
      P.S. Iarna tin rezervorul cam tot timpul plin, e greu si ajuta mult la aderenta.

      Comment


      • #33
        Si pe mine ma tenteaza un w211 si am exact aceasi problema: cu tractiunea. Momentan am Passat deci nu sunt obisnuit cu tractiunea spate. Intrebarea mea este: o pot folosi ca masina de zi cu zi sa merg la munte, mare etc iarna? Multi din prietenii cu MB/ BMW spun ca iarna parcheaza masina si merg cu SUV sau FWD.

        Comment


        • #34
          De ce nu-ti iei SUV atunci, sau FWD?

          Comment


          • #35
            Pentru ca "ma manaca in fund"...imi place foarte mult W211, am vrut masina asta si acum 2 ani cand am luat Passat-ul (dar atunci m-am razgandit) si in continuare imi doresc modelul asta. Tata are un Passat 4 motion, deci daca ii pana acolo de 2-3 ori pe an cand merg la munte pot sa iau masina lui. Dar in rest vreau sa o folosesc zilnic indiferent cat ii zapada de mare in oras.

            Comment


            • #36
              Parerea mea, desi discutia este OFF, daca ai o singura masina, o folosesti.
              Atunci inveti.
              Prima oara mai greu, mai faci o manevra in plus. A 20-a oara mai bine, de la 50 in sus stai si te intrebi cum de m-am indoit ca nu merge?
              Pentru ca doar experienta personala PE EXEMPLARUL MASINII TALE are importanta.

              Comment


              • #37
                Buna

                Buna domnilor.
                Detin un VOLVO S80 2.4 D5 185 cp.
                Nu vreau sa va supar dar nu as schimba pe un mercedes E classe din mai multe motive:ca si comfort si spatiu nici nu se compara dotari mai multe la volvo motorizare f buna si e mai tare ca E classe. Poate ca piesele sunt mai scumpe dar nu dau probleme. Are peste 150.000 km dar inca n-am avut probleme de nici un fel. Am multi prieteni care detin E classe dar se plang ca sa dus turbo si ca au f multe probleme legate de senzori. Plus ca E classe are tractiune spate si e cam usoara iarna si e mai dificil de circulat cu ea. Va recomand volvo deoarece este o masina puternica cu un designe deosebit.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Fery View Post
                  ... dar nu as schimba pe un mercedes E classe din mai multe motive:ca si comfort si spatiu nici nu se compara dotari mai multe la volvo motorizare f buna si e mai tare ca E classe.
                  Daca nici E class nu are confort si spatiu ) Ce masina ai tu ? Geely ? Ce e aia ?

                  Originally posted by Fery View Post
                  Plus ca E classe are tractiune spate si e cam usoara iarna si e mai dificil de circulat cu ea.
                  E greu cu covrigu'?

                  Originally posted by Fery View Post
                  Va recomand volvo deoarece este o masina puternica cu un designe deosebit.
                  Are Geely un "dizain"...tzatza de matza.

                  sigpic

                  "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Fery View Post
                    Plus ca E classe are tractiune spate si e cam usoara iarna si e mai dificil de circulat cu ea. Va recomand volvo deoarece este o masina puternica cu un designe deosebit.
                    Cand nu intelegi condusul, apreciezi tractiunea fata. A prefera Volvo inaintea unui Mercedes/BMW e exact ca si cum ai prefera babe in loc de tinerele. Deh, dupa putirinta.
                    Design-ul babesc doar confirma. Suspensia flescaita si directia moale si imprecisa si fara feed-back, incununeaza placerea condusului
                    Iuuu, ce frumos mere volvo meu pe linie dreapta, noroc ca nu vine curba, sa reduc la 40
                    Last edited by Siegfried; 07-01-2013, 21:45 PM.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Siegfried View Post
                      Cand nu intelegi condusul, apreciezi tractiunea fata. A prefera Volvo inaintea unui Mercedes/BMW e exact ca si cum ai prefera babe in loc de tinerele. Deh, dupa putirinta.
                      Design-ul babesc doar confirma. Suspensia flescaita si directia moale si imprecisa si fara feed-back, incununeaza placerea condusului
                      De geely-ul asta vorbim ?
                      Attached Files

                      sigpic

                      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                      Comment


                      • #41
                        Dar mie chiar imi place imperecherea asta, aproape incestuoasa, intre iluzia de siguranta vanduta in trecut de volvo, ca acum s-au dus pe p... garla cu vanzarile, (http://www.reuters.com/article/2013/...90608I20130107 ) si prastiile astea chinezesti in care nu te-ai urca nici sa te duci dupa tigari si prezervative.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Fery View Post
                          Buna domnilor.
                          Detin un VOLVO S80 2.4 D5 185 cp.
                          Nu vreau sa va supar dar nu as schimba pe un mercedes E classe din mai multe motive:ca si comfort si spatiu nici nu se compara dotari mai multe la volvo motorizare f buna si e mai tare ca E classe. Poate ca piesele sunt mai scumpe dar nu dau probleme. Are peste 150.000 km dar inca n-am avut probleme de nici un fel. Am multi prieteni care detin E classe dar se plang ca sa dus turbo si ca au f multe probleme legate de senzori. Plus ca E classe are tractiune spate si e cam usoara iarna si e mai dificil de circulat cu ea. Va recomand volvo deoarece este o masina puternica cu un designe deosebit.
                          ))
                          Fiecare lauda ce are, dar totusi...Nu zic ca Volvo ar fi o masina naspa, insa Mercedesul e Mercedes omule(de la motorizari, la confort, la fiabilitate etc). In plus Mercedes-urile la 150000 km sunt abia la prima tinerete.

                          Comment


                          • #43
                            Mercedes

                            Pe lumea asta exista MERCEDES si alte masini !
                            Nu este spusa de mine ci de un prieten care are service VW si Audi dupa ce l-am plimbat prin Bucuresti acum cateva saptamani cu W210-ul meu, ca o constatare.
                            ML270 CDI 2004

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Fery View Post
                              Buna domnilor.
                              Detin un VOLVO S80 2.4 D5 185 cp.
                              Nu vreau sa va supar dar nu as schimba pe un mercedes E classe din mai multe motive:ca si comfort si spatiu nici nu se compara dotari mai multe la volvo motorizare f buna si e mai tare ca E classe. Poate ca piesele sunt mai scumpe dar nu dau probleme. Are peste 150.000 km dar inca n-am avut probleme de nici un fel. Am multi prieteni care detin E classe dar se plang ca sa dus turbo si ca au f multe probleme legate de senzori. Plus ca E classe are tractiune spate si e cam usoara iarna si e mai dificil de circulat cu ea. Va recomand volvo deoarece este o masina puternica cu un designe deosebit.
                              La 33 de ani, un singur post pe forum. Oare ce o fi in capul vostru? Bunul simt national, unde este? Si eu am cont pe alte forumuri dar nu m-am apucat sa fac misto', esti frustrat ca ai dat banii pe ceva ce nu iti mai place? Ai aflat ca facturile primite la service iti depasesc pana si moralul? Masina ta are peste 150 000 de km, dar cat ai facut impreuna cu ea? Nici jumatate.Iti fac o lista cu defectiuni generale de plangi cu vorbe la citirea facturilor.
                              Eu te desconsider, nivelul tau de logica in gandire e sub nivelul marii.

                              Ps: Tu trebuia sa iei ban direct, nu inteleg de ce mai apari activ pe forum dupa semenea postare.

                              Comment


                              • #45
                                Ma bucur ca detii un Volvo. Sunt masini bune. Pot spune cu mana pe inima ca am avut ocazia sa conduc si un Volvo din acelas an cu E-ul meu si-ti fac o comparatie. Volvo in mers si in viraje este cam ca o barcuta, lanseaza, se inclina mult de parca se rastoarna. Dotari, 2 airbag-uri, ABS, AC simplu, inchidere centralizata, oglinzi reglabie electric, geamuri electrice fata, dezaburire pe luneta, centuri pretensionate, sistem audio cu 4 boxe, si cam atat. Acum la E-ul meu: 4 airbeg-uri, ABS, ASR, BAS, SRS, AC pe doua campuri, inchidere centralizata cu sistem confort (sti ce este sistemul confort?) oginzi electrice cu dezaburie (dezghetare) sistem audio cu 6 boxe, oglinda retovizoare heliomata cu senzor de lumina, lampa pasager dr. lampa pasageri spate, centuri 4 bucati cu capse pirotehnice, parasolare cu oglinzi si iluminate (sa te vezi mai bine) trapa din sticla electrica, antena radio incastrata in luneta cu anplificator de unda radio si incalzita, sistem de incalzire a lichidului de spalat parbrizul cu rezistenta in stropitori, sistem de preincalzire a lichidului in motor (iarna intr-un minut primesc caldura in masina) deschiderea portbagajului si din interior, 4 geamuri electrice cu senzor de forta, cotiera cu incinta pentru racirea bauturilor, suspensie independenta. Nu mai vorbim ca in 1997 se folosea din plin cutia automata, iar cheia de contact este complet electronica cu generator de coduri (sistem de siguranta antifurt).
                                Cam astea sunt diferentele inte un Volvo si un Mercedes din 1997 din clasa limuzina.
                                Nu-ti mai spun ca sistemul SBC nu-l gasesti pe masinile Volvo si ca o comparatie, cauta si compara un E-class din anul in care a fost construita masina ta.
                                I-ti doresc drumuri bune si ai grija cum conduci si exploatezi masina ta ca piesele sunt mai scumpe la Volva decat la Mercedes. :-)
                                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                                Onorez comenzi si in Bucuresti
                                Tel. 0736375626 Marian

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF