Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E Classe sau Volvo S80?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La 14 mii nu te apropii de 520 din 2008 bun. Iarna cauciucuri first class si mergi foarte bine.
    In rest, nu exista comparatie intre cum se conduce un bmw/mercedes si un volvo

    Comment


    • #17
      O alternativa ar fii si A4 quattro. Pt spatiu poti opta si pt versiunea break. Si te vei incadra si la bani. Nu uita, Mercedes, Bmw ieftin si bun si mos Craciun nu exista.

      Comment


      • #18
        Salutare, referitor la tractiunea pe spate, iarna este nasol de tot poate fi si cu cutea automata sau manuala tot un drac este.
        Am fost de fata la o faza in Budapesta anul trecut cand un mercan model W211 care nu cred ca nu avea ESP, nu putea nici cum sa urce o panta, si nu cred ca nu avea expoerienta soferul care mai detinea inca cateva marci de renume.\
        Deci atentie mare iarna cu tractiunea pe spate!
        Pe drum normal daca ai cauciucuri bune nu sunt probleme.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #19
          Iarna in panta mare urci mai bine cu esp decuplat. ESP-ul e util in alte conditii.

          Comment


          • #20

            Ia priveste Jacob cum se urca un deal iarna.Daca ala are multe masini de renume nu inseamna ca are si experienta.

            Comment


            • #21
              Colegul 300zxtt are dreptate, nu exista Mos Craciun. Daca nu ai bani de w211 poti sa incerci cu un w210 4matic. Bine, daca se asorteaza cu design-ul si cu statutul tau social. Panta aia pe care urcam fara probleme avea 37 de grade.
              Legat de ASR, ESP si alte cioace d-astea, va spune unul care a fumat povestile pe drumuri de munte. Cu tractiune spate, cu gume noi de iarna, cu mama si tata ASR, ESP, si alte dude, tot impinge cineva la masina daca vrei sa si mergi.

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #22
                ESP-ul nu e o cioaca. Dar nu ajuta la tractiune.
                Unde ai nevoie sa fii impins cu rwd? Pe panta de 37 cu zapada? Acolo se poate, dar in pante normale, nu.

                Comment


                • #23
                  Da, ESP-ul, sau ASR, ca asa ii spunea la W210, nu ajuta la tractiune. Dar nici cu el scos cu ajuta la nimic. La w210 al' din '96, se activa automat dupa aproape un minut de patinaj artistic prin zapada si ramaneam exact ca gloaba in drum exact cand masina capatase ceva tractiune.

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Zeus View Post
                    Da, ESP-ul, sau ASR, ca asa ii spunea la W210, nu ajuta la tractiune.
                    Salut!
                    ESP sau ASR nu-s aceleasi lucruri.
                    Electronic Stability Programme - ESP ajuta masina sa mentina traiectoria impusa de tine cu ajutorul mai multor senzori
                    Anti-slip regulation -ASR impiedica rotile motoare sa se invarta in gol(sa patineze) folosindu-se de senzorii de viteza de pe fiecare roata si aplica frana pentru a reduce viteza rotii care patineaza pana la uniformizarea vitezei de rotatie a rotilor motoare.
                    ASR pot spune ca face destul de bine treaba in cazul drumului acoperit cu zapada, mai ales la urcare. Vorbesc din privinta unuia obisnuit cu tractiune fata unde exista si control pe rotile motoare.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      :-) da, nu sunt una si aceeasi treaba, m-am grabit sa raspund si sa intaresc faptul ca nu fac mare branza pe zapada la deal. ASR-ul taie tractiunea cand ti-e lumea mai draga. La tractiunea spate, spatele incearca sa ocoleasca botul mult mai greu, de acolo urcatul in zig-zag sau deloc.

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #26
                        Domnilor, tractiunea spate iarna...corect...nu e indicat celor nepregatiti.
                        Mie nu mi-a facut deloc probleme tractiunea spate si cutia automata in iarna ce a trecut. Secretul consta in calm si acceleratie constanta. Daca ai de urcat o panta mai mare, ideal ar fi ca sa iti faci avant de la distanta, inca odata, cu calm si acceleratie constanta. Mercedes, cu tractiunea spate, poate fi un chin iarna pentru cei care nu stiu cum sa o folosesca, iar pentru cei care stiu, poate fi o distractie. Conteaza foarte mult ca inainte sa apuci sa conduci pe zapada, sa conduci si in alte conditii mai putin vitrege ca sa apuci sa cunosti limitele masinii.
                        Spre exemplu, ca sa urci la prietena mea acasa ai de urcat cam 25 metri pe o panta de aprox 12%. Daca nu stii ce vrei si cum sa o faci, nu o urci nici daca e uscat (nefiind asfalt sau beton, doar pamant cu carare), dar daca cunosti cat de cat masina o urci si daca e noroi si daca e zapada. Cu gheata nici nu are rost sa incerci, mai bine o parchezi si o iei pe jos. Cu gheata nu urci cu nici o masina, indiferent de sisteme si altele altele...Poate doar cu modelele foarte noi...cu 4X4 si alte sisteme auxiliare.

                        On topic...

                        Depinde foarte mult ceea ce iti place. Desi se depreciaza mult mai rapid decat mertzu, volvo poate fii la un pret mai bun, dotari mai multe si mai bune, si o stare generala mai buna. In functie de ceea ce gasesti, pune niste link-uri aci, ca sa putem face o comparatie concreta. Volvo cu dotari maxime = Mercedes cu dotari maxime. Problema apare cand e diferenta intre dotari, + sau - una fata de cealalta. Per total, daca vrei tractiune fata, alege un Volvo dotat, daca vrei tractiune spate, alege un Mercedes dotat bine. Tin sa precizez ca fara dotari, cele 2 autovehicole sunt egale cu...sa zicem Opel bine dotat. Dotarile iti fac viata mai usoara din toate punctele de vedere.
                        Bafta in alegerea ta!

                        Comment


                        • #27
                          Vad ca si la piese mercedes sta mai ieftin decat volvo cu 10-25% depinde de piese.

                          Problema cea mai mare este ca am tractiune fata si mi-e greu sa ma decid.

                          Poate inchiriez un e classe 2-3 zile cand o da zapada sa vad cum merge.

                          Comment


                          • #28
                            2-3 zile? Si ce crezi ca vei afla?
                            Sa cunosti masina - aia care o vrei- este nevoie de mult mai mult timp.

                            Comment


                            • #29
                              Poate posteaza cineva aici pareri cine detine si cunoaste 2 masini cu tractiune fata si spate.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by lucianmarius View Post
                                Poate posteaza cineva aici pareri cine detine si cunoaste 2 masini cu tractiune fata si spate.
                                Ce vrei sa stii?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF