Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce parere aveti de 270cdi?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by sofermercedes View Post
    Tractor frate.

    Observ in ultimul timp ca unii afiseaza un aer foarte superior si condescendent fata de ceilalti colegi, de parca acestia ar conduce numai S 65 -uri AMG si ar stramba din nas la un amarat de 270 CDI. Cum am mai zis si in alt post, botul de cal poate fi o solutie.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #32
      Iată că nu numai BMW are probleme cu maşinile, ci şi gigantul MERCEDES care cheamă înapoi în service toate autoturismele model E270.

      Problemele apar dupa 100.000 de km la motor, când se simte o pierdere bruscă de putere si un tacanit sub capota ca la tractor. Specialiştii Mercedes au comunicat că de vină este motorul care are tendinţa de a se confunda cu un tractor.
      Mercedes nu este la prima astfel de acţiune, în 2003 chemând înapoi în service mai multe automobile model E270 deoarece muncitorii de pe linia de asamblare îşi uitau în ele diferite obiecte in ele si deveneau zgomotoase.Plangerile au survenit de la oameni simpli de pe strada, catsi de pe un forum dedicat acestei marci, care se plangeau la Politie ca numai suporta sa stea langa un E270 cdi, fiindca e prea zgomotos.Politia face cercetari si cauta propietari de E270 cdi ca sa le confiste TRACTORUL.

      Pentru cine vrea sa scape de tractor, ofer maxim 1500 de euro.
      Last edited by al3x82; 03-11-2010, 22:44 PM.

      Comment


      • #33
        Foarte tare ironia ta))
        Acum la modul serios, m-am simtit usor ofensat de cateva comentarii asupra tractorului din posesie. De 5 ani am aceasta motorizare, mai intai am avut-o pe un w203 170CP, singurul lucru care mi-a placut la masina aceea a fost motorul, tragea fenomenal si sincer vorbind era destul de silentios motorul comparandu-l cu masina din prezent w211 , unde s-a schimbat tipul de injectie V. CDI3 ( pe C-klasse era CDI2), am inteles ca s-au introdus mai multe duze de pulverizare, dar chestiunea asta a atras din pacate mai mult zgomot asupra injectiei...si recunosc acest lucru, ( cu siguranta stiti ca 270cdi-urile de pe w210 sunt mai reusite la injectie + silentiozitate decat un w211) - nu este unul dintre cele mai silentioase CDI-uri de la MB, dar nu te poti face de rusine cu el.
        Ca zgomot este cu putin mai zgomotos ca un 2.2, dar nu cu mult, la interior insesizabil.
        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

        Comment


        • #34
          Asta am zis si eu, ca nu e mare diferenta, oricum conteaza mult cum a fost intretinuta masina, ca am mers cu 2.2 cdi (acum ma refer numai la w211) si era mai zgomotoasa decat a mea, dar am vazut 3.2 cdi w210 mai silentioasa decat E-ul meu.Depinde mult, cum a fost intretinuta.La mine facea carcasa de la filtru cam urat si vad ca e o boala la w211 sa faca, ca au venit o gramada dupa carcase, intre timp problema s-a rez.

          Comment


          • #35
            Originally posted by al3x82 View Post
            Vezi ca faci confuzie ca E60 525 d e tot in 5 cilindri

            Bmw a facut intotdeauna dieselurile de 2,5 litri in 6 (sase) pistoane!Nu imi vine sa cred cum pot fi unii oameni care sa scrie pe forum ce le trece prin cap fara a se sinchisi la un minim de documentare.



            View complete technical specifications for 2004 BMW 525d. Includes performance data, fuel economy, dimensions, engine details, and more.
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #36
              Originally posted by mircea600sel View Post
              De unde sti tu fratioare ca 270 se aude ca un aro?Vorbesti aiurea...nu te mai pune sa dai sfaturi pentru ca vorbesti numai aiurea.
              Domnu Mircea ,sotia mea are un e270 fabricatie 2002,f.bine intretinut pot spune ca e perfect dar in comparatie cu E-ul meu 320 v6 ..da este un ARO si stiu ce vorbesc.Nu trebuie sa te superi afland si o alta parere.Ca sa te convingi poti sa pui ambele masini una langa alta si o sa vezi ca a ta face un zgomot asa de mare ca o sa crezi ca cealalta are motoru oprit.

              Comment


              • #37
                Daca e sa raspund titlului E 270 este Marfa.

                Dar bine inteles ca E320 este mai superior.

                La E200 ai randament motor la 180/
                La E270 ai randament 144
                La E320 ai randament 120

                Deci E 200 ca sa tina pasul cu E320 trebuie sa transpire 50% cel putin.

                Cuvintul Aro este chiar interzis pe linga Mercedes.
                Originally posted by furia View Post
                Domnu Mircea ,sotia mea are un e270 fabricatie 2002,f.bine intretinut pot spune ca e perfect dar in comparatie cu E-ul meu 320 v6 ..da este un ARO si stiu ce vorbesc.Nu trebuie sa te superi afland si o alta parere.Ca sa te convingi poti sa pui ambele masini una langa alta si o sa vezi ca a ta face un zgomot asa de mare ca o sa crezi ca cealalta are motoru oprit.

                Comment


                • #38
                  Explica te rog ce intelegi tu prin "randament 180,144,etc".Probabil ca sunt niste termeni folositi strict de ingineri si marea majoritate de pe aici nu cunosc aceste detalii.Randamentul de la fizica se defineste ca procentul de lucru mecanic rezultat din arderea a unei unitati de combustibil,si este intotdeauna subunitar,pt ca restul de pana la 100% este reprezentat de pierderi sub forma de caldura..Din cate stiu eu motoarele diesel au randamentul mult mai bun (in jur de 60-70%) comparativ cu cele pe benzina (~40-50%).
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by furia View Post
                    Domnu Mircea ,sotia mea are un e270 fabricatie 2002,f.bine intretinut pot spune ca e perfect dar in comparatie cu E-ul meu 320 v6 ..da este un ARO si stiu ce vorbesc.Nu trebuie sa te superi afland si o alta parere.Ca sa te convingi poti sa pui ambele masini una langa alta si o sa vezi ca a ta face un zgomot asa de mare ca o sa crezi ca cealalta are motoru oprit.
                    Da domnu' furia,aveti dreptate.Ma scuzati ca v-am contrazis.Masina mea este un Aro Campulung.
                    Prin urmare,ma gandesc tot mai serios sa-mi achizitionez o remorcuta si sa ma apuc sa car varza{si diferite legume} la piata.
                    Multumesc mult pentru ideea pe care mi-ati dat-o.

                    sigpic

                    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by mircea600sel View Post
                      Ma scuzati ca v-am contrazis.Masina mea este un Aro Campulung.
                      Te-a pacalit ala care ti-a vandut-o . Ti-a zis ca e cu motor Andoria , dar defapt este de Brasov )))))


                      Vezi , macar acum sa nu il scapi pe la cu 2.5 V6 de pe "patru tuning" de care v-am zis eu dincolo (si sa pui si aici postarile ca sa ne stricam de ras)
                      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ionutz_ng View Post

                        Bmw a facut intotdeauna dieselurile de 2,5 litri in 6 (sase) pistoane!Nu imi vine sa cred cum pot fi unii oameni care sa scrie pe forum ce le trece prin cap fara a se sinchisi la un minim de documentare.



                        http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=119713
                        DA Ionutz imi cer scuze ptr confuzie, era prea tarziu aseara si ma enervase si unu de pe aici care afirma aiurea ca unii de pe forum avem tractoare.Sorry inca o data si ai dreptate.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by furia View Post
                          Domnu Mircea ,sotia mea are un e270 fabricatie 2002,f.bine intretinut pot spune ca e perfect dar in comparatie cu E-ul meu 320 v6 ..da este un ARO si stiu ce vorbesc.Nu trebuie sa te superi afland si o alta parere.Ca sa te convingi poti sa pui ambele masini una langa alta si o sa vezi ca a ta face un zgomot asa de mare ca o sa crezi ca cealalta are motoru oprit.
                          Da scrie si tu normal, fiindca ai scris "sotia mea are un e270" w211 sau ce??? ...Si pe urma ai mai zis "dar in comparatie cu E-ul meu 320 v6" ce benzina, diesel, w211,w220, da detalii ca nu suntem la gradinita, daca scrii ceva scrie cum trebuie ca sa intelegem, ca daca tu ai 320 v6 benzina sigur nu o sa se auda in viata lui un diesel ca un benzinar.

                          P.s:Mircea eu azi am achizitionat remoraca ptr tractorul meu,daca o sa ma auzi pe drum cand vin spre tine, sa te opresti sa mai stam de vb, dar sa opresti motorul ca sa ne auzi, ca stii doar ca avem tractoare ))

                          Comment


                          • #43
                            Colegul Ionutz a vrut cateva pareri pro si contra referitor la modelu e270cdi,dar se vede ca unele persoane sar ca arse cand cineva incearca sa critice acest model si nu stiu de ce.Poate ca unii dintre ei detin acest model si se simt jigniti dar nu este vina mea ca acest model este depasit .Ionutz a spus ca nu face compromisuri-deloc, de aceea il sfatuiesc sa aleaga un model pe benzina sau cum am mai spus un model pe motorina cu motor in 6 cilindri. Cu respect

                            Comment


                            • #44
                              Alex si mie imi pare rau ca te-am luat cam tare.
                              In alta ordine de idei acest topic este deschis de mine acum o luunga perioada de timp,si de atunci pana acum cred ca am mai schimbat vreo 5-6 masini.In prezent ma bucur de un puternic si nervos benzinar v8 (E420 w210 care nu este tractor deloc) )
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by furia View Post
                                Colegul Ionutz a vrut cateva pareri pro si contra referitor la modelu e270cdi,dar se vede ca unele persoane sar ca arse cand cineva incearca sa critice acest model si nu stiu de ce.Poate ca unii dintre ei detin acest model si se simt jigniti dar nu este vina mea ca acest model este depasit .Ionutz a spus ca nu face compromisuri-deloc, de aceea il sfatuiesc sa aleaga un model pe benzina sau cum am mai spus un model pe motorina cu motor in 6 cilindri. Cu respect
                                Pai normal ca sarim ca daca ne jignesti,adika ce daca am E270 pot sa il duc pe camp sa ar cu el fiindca unu ca tine care probabil are un motor care nu a fost ingrijit cu trebuie la viata lui si face urat acum, are dreptul sa jigneasca pe toti cu accelasi motor.Masoarati cuvintele si vino sa vezi cum se aude masina mea pe langa un E200 si pe urma discutam normal, ca nu e vina mea ca masina ta o fi tractor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF