Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce parere aveti de 270cdi?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Motoare foarte bune.

    Comment


    • #17
      Am o parere destul de buna. important este pe ce miini a fost inainte.
      Toate Euro3 sint accesibile din toate punctele de vedere: pret, calitate, fiabilitate.
      Daca sinteti pretentios cu vibratiile puteti sa va luati chiar un E320CDI anii 2000-2002 si aveti randament motor la 120 grade RAC fata de 180 RAC cit ar avea un motor in4.
      Ca sa nu mai vorbesc de putere.
      Originally posted by ionutz_ng View Post
      Vreau sa imi cumpar un okios,eu caut sa aiba: cutie automata,benzina,dublu clima si model face lift.Bineinteles ca nu am gasit nici unul asa.Am gasit in schimb unul care este 270cdi.Mie nu prea imi plac dieselurile din cauza micilor vibratii cand stai la stop;ma gandesc totusi ca un 270 cdi care este in 5 clinidri si nu 4 ca 220cdi-ul,cu niste tampoane noi si injectia pusa la punct,ar trebui sa fie atat de putin deranjant la stop incat vibratiile lui sa se confunde cu alea de la difuzoare cand asculti muzica ceva mai tare.Sau nu chiar?Ce parere aveti,sa ma risc la un 270 cdi sau sa caut in continuare modelul dorit pe benzina?
      As vrea si eu rabdare de canibal ca in bancul ala sa pot astepta pana va aparea la vanzare acel: 280 benzina,cutie automata,dublu clima,model elegance din 2000-2001,dar cum nu prea o am,mi-e teama ca voi fi fortat sa aleg iarasi o varianta de compromis...si nu imi plac compromisurile DELOC.

      Comment


      • #18
        Si eu am scos consumul asta in germania cu aceeasi masina. Pe autostrada la 6 ore de mers.
        Mai mult de 2000/ture nu iam dat si asta era la o viteza in jur de 100km/h pe pilot automat iar la vale faceam trucul cu scosul din viteza (N) pentru a micsora si mai mult consumul.
        In romania consumul este mult mai mare.
        Aveti cutie manuala sa automata?
        Originally posted by claudius comsa View Post
        Eu am avut ochios 220 CDI, 2001, si nu auzeai motorul la relanti. Si consum. Iti las o foto ca dovada. Brasov-Bucuresti in 2 ore cu acest consum

        Comment


        • #19
          E270 CDI are cel mai bun motor produs dupa anul 2000. Restu arbori rosi ..pistoane topite ..viata.
          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

          now - bicicleta !

          0744 239 949

          WEB
          http://garajautodiag.blogspot.com

          Comment


          • #20
            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
            Si eu am scos consumul asta in germania cu aceeasi masina. Pe autostrada la 6 ore de mers.
            Mai mult de 2000/ture nu iam dat si asta era la o viteza in jur de 100km/h pe pilot automat iar la vale faceam trucul cu scosul din viteza (N) pentru a micsora si mai mult consumul.
            Cred ca a schimba in mers din D in N si invers,produce uzura la cutia de viteze care s-ar putea sa coste de vreo 100 de ori valoarea combustibilului economisit,daca ar fi ceva economie.Desi nu cred.Se poate vedea pe o masina care indica consumul instant (mercedes nu au asa ceva ci doar consum mediu).Vei vedea ca la vale inclusiv atunci cand este in viteza consumul se duce undeva spre 0.

            Originally posted by sovieticool View Post
            E270 CDI are cel mai bun motor produs dupa anul 2000. Restu arbori rosi ..pistoane topite ..viata.
            Aha,din cauza asta au renuntat definitiv la a mai face motoare in 5 pistoane.De bune ce erau.
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #21
              Originally posted by ionutz_ng View Post
              Aha,din cauza asta au renuntat definitiv la a mai face motoare in 5 pistoane.De bune ce erau.
              Ai afirmat un lucru doar ca sa nu taci...Sti tu de ce nu mai face Mercedes 270cdi...Nici cobre si 126 nu mai fac de bune ce erau...nu?

              sigpic

              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

              Comment


              • #22
                Nu am zis ca nu se mai face 270 cdi.Am spus ca nu se mai face nici un motor in 5!Sper ca vezi diferenta pt ca w126 si cobre nu se mai fac dar se fac altele care sunt urmasele lor ca si caracteristici esentiale (sasiu,dimensiuni,tractiune,etc).Tocmai din cauza ca s-au dovedit a fi bune(tancuri,nenica).
                Personal nu am intalnit nici macar un singur 270 cdi care sa nu aiba vibratii la ralanti.In schimb, 200 si 220 cdi-uri destule,inclusiv eu am avut 2 bucati(un w203 si un w211) in care nu simteai aproape nimic cand stateai la stop.
                MÃREAȚA COBRA

                Comment


                • #23
                  un 270cdi e mult mai lipsit de vibratii, e mult mai silentios fata de cel de 2,2. Personal am avut un E200 2005 iar acum am un E270 2003. dif de la cer la pamant

                  Un 2,7 nu ia 16 numai daca iti bati joc de el, acum iarna pe ger mai mult de 10-11 nu ia, 12..daca brutalizezi masina ( dar nu cred ca e cazul, caci la urma urmei e o masina de lux nu una sportiva)
                  "Perfection is hard to improve"

                  Comment


                  • #24
                    Salut,eu zic sa nici nu te uiti la e270, este un motor depasit si cred ca este cel mai zgomotos si vibrant motor produs de mercedes.Te indrum spre un motor benzina sau daca iti permiti un v6 diesel

                    Comment


                    • #25
                      Tre' sa fii foarte nesimtitor sa nu simti vibratii la relanti de diesel. Pana si in W221 320 CDI se simte motorul in interior, la relanti.

                      Nu stiu cum o fi la V8 si nu stiu cum o fi cu motorina din vest.
                      Unless I'm very much mistaken...

                      Comment


                      • #26
                        adevarat ca se simte motoru dar un 270 se aude si de la 300 metri la fel ca un aro din timpurile vechi pe cand un v6 este silentios ca si un benzinar la asta ma refer.

                        Comment


                        • #27
                          Tractor frate.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by ionutz_ng View Post
                            Si din pacate nu se poate spune acelasi lucru si despre 270 cdi care este mult mai apropiat de 220cdi decat de celel in 6 cilindri.
                            Mercedes a preferat sa faca,la 2700cmc un motor destul de neechilibrat,in 5 cilindri,in timp de bmw si audi-vw,au pus 6 cilindri inca de la 2,5 litri diesel.Intr-un bmw 525 de ex nu simti absolut nici o vibratie,este exact ca intr-un benzinar(sau la fel ca in 280 cdi-ul in 6cyl)
                            Vezi ca faci confuzie ca E60 525 d e tot in 5 cilindri

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by furia View Post
                              adevarat ca se simte motoru dar un 270 se aude si de la 300 metri la fel ca un aro din timpurile vechi pe cand un v6 este silentios ca si un benzinar la asta ma refer.
                              Pe cuv tau sau ai vreun cazan de motor si faci afirmati aiurea.Eu am 270 din 2003 (240.000 de km, reali) si sincer nu e foarte zgomotos, binenteles ca nu se compara cu un 320 cdi dar nici nu se aude sau vibreaza cum afirmi tu decat poate daca e vreun motor terminat si atunci te cred de ce afirmi lucrurile alea.Cumparati-va benzinare daca nu vreti vibrati dar si daca bagati piciorul in ele sa va luati si benzinarii ca o sa aveti nevoie.
                              Last edited by al3x82; 03-11-2010, 22:05 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by furia View Post
                                adevarat ca se simte motoru dar un 270 se aude si de la 300 metri la fel ca un aro din timpurile vechi pe cand un v6 este silentios ca si un benzinar la asta ma refer.
                                De unde sti tu fratioare ca 270 se aude ca un aro?Vorbesti aiurea...nu te mai pune sa dai sfaturi pentru ca vorbesti numai aiurea.

                                sigpic

                                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF