Salut tuturor fanilor acestei marci printre care ma numar si eu. Am sa-mi prezint mertanurile mele pe care le-am avut din 2008 si pana in prezent si cum a aparut pasiunea mea pentru aceasta marca. Sa o luam de la inceput.
Prima mea masina a fost un audi A-4 alb din 97 (1.9 TDI)foarte fain modificat cu un kit ext. destul de frumos si un pic mai deosebit de restul (am voie sa pun poze cu ea ? ). Dupa ce l-am cumparat au inceput problemele. Masina avea nevoie de unele piese schimbate la trenul de rulare si la sistemul de franare..(destule) reviziile erau depasite; etc.Dupa schimbarea lor, liniste prea multa nu am avut ca au inceput sa pice altele si nu se mai termina de stricat cea ce ma cam lasa fara bani saptamanal. M-am hotarat sa-l vand, ceea ce am si facut. Am cosiderat ca sunt masini bune dar eu am avut ghinion la ea. Nu-mi placea ca era cam mic interiorul si am zis sa-mi iau ceva mai mare. Am zis : exclud seat, wv, bmw; octavia...Era clar, vroiam ceva mare. Eu merg pe principiul urmator : o masina sa fie confortabila trebuie sa fie spatioasa, la cele 102 kg ale mele si cei 1.86 inaltime nu puteam sa-mi iau C class. Am zis stiu ce vreau....un S 320 benzina (W 140)... am gasit eu pe la CT unul albastru masina era a unui avocat ; unic prop. in RO zicea el si se lauda ca masina era blindata toata (asa mi-a zis el) .Eram super incantat de ea vroiam ceva mare..spatios.. puternic.. rapid..luxos; era cam ce imi doream eu de la o masina. Stiam ca impozitul e cam marisor la ea si am zis daca e pana in 10 mil. o iau max 12 dar din pacate era in jur la vre-o 20 de mil. Asa ca am renuntat, mi-am zis las ca-mi iau mai incolo un W 220. Dupa ce mi-a scos par alb prima mea masina (A-4) am zis: din tara nu-mi mai iau masina!!!! Vreau ceva frumos din afara!! Ma tot uitam la E class pe mobile dar era problema cu taxa era vre-o 140 de mil taxa , dar in scurt timp taxa sa modificat si era undeva la 43 mil. Mi-am luat un prieten de al meu care aduce masini doar de afara si am plecat dupa E in germania. Am vrut W210 Avantgarde Kompresor dar preturile erau cam mari asa ca am zis iau 220 cdi.
Dupa ce am ajuns acolo ce-am vazut pe net de acasa, in realitate erau cam trase de ele. Nu-mi venea sa cred.. am vazut vre-o 8 si nu era nici una asa cum vroiam eu sa fie (ori era lovita usor; ori avea km multi; ori era euro 2 ori era sedan ori depasea bugetul pe care-l aveam 9000.. etc) La E 220 treaba era clara nu mi se arata, asa ca am intrat pe E 200 cdi (la un net) nu prea eram multumit, e masina mare si cai putini. Am gasit ceva frumos in MAIHAM (nu stiu daca am scris corect) departe de noi dar omul ne-a asigurat ca masina este super, cineva a arvonit-o si nu a mai venit dupa ea. Am ajuns la ea.. masina se prezenta in STARE IMPECABILA era un E 200 CDI; manual; modelul classic; carte service; 126 000 km reali (verificati la rep. M.B. SV de mine personal); interiorul era intretinut perfect, nu s-a fumat in ea; toate reviziile doar la rep. M.B. rezerva era noua in portbagaj; vopsea originala 100 %; (lucru care ma intereseaza foarte mult) tehnic si optic arata cu ADEVATAT ireprosabil... (ca pe autovit toate arata ireprosabil.... din poze, glumesc..). Una peste alta am luat masina si in final cu pretul de acolo ; drumul; taxa; am esit in 11.600 adusa acasa si inmatriculata. In tara erau intre 7.800; 8500; 9000 ..aproximativ pe aici. Masina avea optiunile normale de pe un E 200 classic...Cea ce vreau sa inteleaga UNII (stiu ei care) este ca nu era o versiune FULL, arata si mergea perfect .. nu aveai ce sa comentezi. Iata cateva poze cu al meu fost E 200 cdi classic.
P.S. Scuze pentru greselile gramaticale.
Prima mea masina a fost un audi A-4 alb din 97 (1.9 TDI)foarte fain modificat cu un kit ext. destul de frumos si un pic mai deosebit de restul (am voie sa pun poze cu ea ? ). Dupa ce l-am cumparat au inceput problemele. Masina avea nevoie de unele piese schimbate la trenul de rulare si la sistemul de franare..(destule) reviziile erau depasite; etc.Dupa schimbarea lor, liniste prea multa nu am avut ca au inceput sa pice altele si nu se mai termina de stricat cea ce ma cam lasa fara bani saptamanal. M-am hotarat sa-l vand, ceea ce am si facut. Am cosiderat ca sunt masini bune dar eu am avut ghinion la ea. Nu-mi placea ca era cam mic interiorul si am zis sa-mi iau ceva mai mare. Am zis : exclud seat, wv, bmw; octavia...Era clar, vroiam ceva mare. Eu merg pe principiul urmator : o masina sa fie confortabila trebuie sa fie spatioasa, la cele 102 kg ale mele si cei 1.86 inaltime nu puteam sa-mi iau C class. Am zis stiu ce vreau....un S 320 benzina (W 140)... am gasit eu pe la CT unul albastru masina era a unui avocat ; unic prop. in RO zicea el si se lauda ca masina era blindata toata (asa mi-a zis el) .Eram super incantat de ea vroiam ceva mare..spatios.. puternic.. rapid..luxos; era cam ce imi doream eu de la o masina. Stiam ca impozitul e cam marisor la ea si am zis daca e pana in 10 mil. o iau max 12 dar din pacate era in jur la vre-o 20 de mil. Asa ca am renuntat, mi-am zis las ca-mi iau mai incolo un W 220. Dupa ce mi-a scos par alb prima mea masina (A-4) am zis: din tara nu-mi mai iau masina!!!! Vreau ceva frumos din afara!! Ma tot uitam la E class pe mobile dar era problema cu taxa era vre-o 140 de mil taxa , dar in scurt timp taxa sa modificat si era undeva la 43 mil. Mi-am luat un prieten de al meu care aduce masini doar de afara si am plecat dupa E in germania. Am vrut W210 Avantgarde Kompresor dar preturile erau cam mari asa ca am zis iau 220 cdi.
Dupa ce am ajuns acolo ce-am vazut pe net de acasa, in realitate erau cam trase de ele. Nu-mi venea sa cred.. am vazut vre-o 8 si nu era nici una asa cum vroiam eu sa fie (ori era lovita usor; ori avea km multi; ori era euro 2 ori era sedan ori depasea bugetul pe care-l aveam 9000.. etc) La E 220 treaba era clara nu mi se arata, asa ca am intrat pe E 200 cdi (la un net) nu prea eram multumit, e masina mare si cai putini. Am gasit ceva frumos in MAIHAM (nu stiu daca am scris corect) departe de noi dar omul ne-a asigurat ca masina este super, cineva a arvonit-o si nu a mai venit dupa ea. Am ajuns la ea.. masina se prezenta in STARE IMPECABILA era un E 200 CDI; manual; modelul classic; carte service; 126 000 km reali (verificati la rep. M.B. SV de mine personal); interiorul era intretinut perfect, nu s-a fumat in ea; toate reviziile doar la rep. M.B. rezerva era noua in portbagaj; vopsea originala 100 %; (lucru care ma intereseaza foarte mult) tehnic si optic arata cu ADEVATAT ireprosabil... (ca pe autovit toate arata ireprosabil.... din poze, glumesc..). Una peste alta am luat masina si in final cu pretul de acolo ; drumul; taxa; am esit in 11.600 adusa acasa si inmatriculata. In tara erau intre 7.800; 8500; 9000 ..aproximativ pe aici. Masina avea optiunile normale de pe un E 200 classic...Cea ce vreau sa inteleaga UNII (stiu ei care) este ca nu era o versiune FULL, arata si mergea perfect .. nu aveai ce sa comentezi. Iata cateva poze cu al meu fost E 200 cdi classic.
P.S. Scuze pentru greselile gramaticale.
Comment