Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Achizitiile mele din trecut si pana in prezent

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitiile mele din trecut si pana in prezent

    Salut tuturor fanilor acestei marci printre care ma numar si eu. Am sa-mi prezint mertanurile mele pe care le-am avut din 2008 si pana in prezent si cum a aparut pasiunea mea pentru aceasta marca. Sa o luam de la inceput.
    Prima mea masina a fost un audi A-4 alb din 97 (1.9 TDI)foarte fain modificat cu un kit ext. destul de frumos si un pic mai deosebit de restul (am voie sa pun poze cu ea ? ). Dupa ce l-am cumparat au inceput problemele. Masina avea nevoie de unele piese schimbate la trenul de rulare si la sistemul de franare..(destule) reviziile erau depasite; etc.Dupa schimbarea lor, liniste prea multa nu am avut ca au inceput sa pice altele si nu se mai termina de stricat cea ce ma cam lasa fara bani saptamanal. M-am hotarat sa-l vand, ceea ce am si facut. Am cosiderat ca sunt masini bune dar eu am avut ghinion la ea. Nu-mi placea ca era cam mic interiorul si am zis sa-mi iau ceva mai mare. Am zis : exclud seat, wv, bmw; octavia...Era clar, vroiam ceva mare. Eu merg pe principiul urmator : o masina sa fie confortabila trebuie sa fie spatioasa, la cele 102 kg ale mele si cei 1.86 inaltime nu puteam sa-mi iau C class. Am zis stiu ce vreau....un S 320 benzina (W 140)... am gasit eu pe la CT unul albastru masina era a unui avocat ; unic prop. in RO zicea el si se lauda ca masina era blindata toata (asa mi-a zis el) .Eram super incantat de ea vroiam ceva mare..spatios.. puternic.. rapid..luxos; era cam ce imi doream eu de la o masina. Stiam ca impozitul e cam marisor la ea si am zis daca e pana in 10 mil. o iau max 12 dar din pacate era in jur la vre-o 20 de mil. Asa ca am renuntat, mi-am zis las ca-mi iau mai incolo un W 220. Dupa ce mi-a scos par alb prima mea masina (A-4) am zis: din tara nu-mi mai iau masina!!!! Vreau ceva frumos din afara!! Ma tot uitam la E class pe mobile dar era problema cu taxa era vre-o 140 de mil taxa , dar in scurt timp taxa sa modificat si era undeva la 43 mil. Mi-am luat un prieten de al meu care aduce masini doar de afara si am plecat dupa E in germania. Am vrut W210 Avantgarde Kompresor dar preturile erau cam mari asa ca am zis iau 220 cdi.
    Dupa ce am ajuns acolo ce-am vazut pe net de acasa, in realitate erau cam trase de ele. Nu-mi venea sa cred.. am vazut vre-o 8 si nu era nici una asa cum vroiam eu sa fie (ori era lovita usor; ori avea km multi; ori era euro 2 ori era sedan ori depasea bugetul pe care-l aveam 9000.. etc) La E 220 treaba era clara nu mi se arata, asa ca am intrat pe E 200 cdi (la un net) nu prea eram multumit, e masina mare si cai putini. Am gasit ceva frumos in MAIHAM (nu stiu daca am scris corect) departe de noi dar omul ne-a asigurat ca masina este super, cineva a arvonit-o si nu a mai venit dupa ea. Am ajuns la ea.. masina se prezenta in STARE IMPECABILA era un E 200 CDI; manual; modelul classic; carte service; 126 000 km reali (verificati la rep. M.B. SV de mine personal); interiorul era intretinut perfect, nu s-a fumat in ea; toate reviziile doar la rep. M.B. rezerva era noua in portbagaj; vopsea originala 100 %; (lucru care ma intereseaza foarte mult) tehnic si optic arata cu ADEVATAT ireprosabil... (ca pe autovit toate arata ireprosabil.... din poze, glumesc..). Una peste alta am luat masina si in final cu pretul de acolo ; drumul; taxa; am esit in 11.600 adusa acasa si inmatriculata. In tara erau intre 7.800; 8500; 9000 ..aproximativ pe aici. Masina avea optiunile normale de pe un E 200 classic...Cea ce vreau sa inteleaga UNII (stiu ei care) este ca nu era o versiune FULL, arata si mergea perfect .. nu aveai ce sa comentezi. Iata cateva poze cu al meu fost E 200 cdi classic.
    P.S. Scuze pentru greselile gramaticale.

  • #3
    Dupa ce a mai trecut o vreme mi-am zis eu.. W 210 e model cam vechi; am sa-l vand!! Masina mi-a facut o impresie foarte buna m-a convins si am zis BENZ 4 LIFE!! Dar inainte sa-mi iau acest W 210 mi-am dorit S class (W140) dup ce mi-am luat W 210 ca nu mi s-a arata S am zis: cand o sa-mi vand E class-ul o sa-mi iau S 320 (W 220).
    Am vandut masina unui popa din oras la mine; la vre-o 150 000 km (am rulat putin cu ea) cu 7.500 de euro. Si am zis: imi iau S 320 bezinar W220. Am inceput sa caut am gasit cateva dar nu erau chiar ce vroiam…pana intr-o zi cand a intrat masina visurilor mele… Un S 320 benzina negru cu face-lift; piele alba in interior; volan din lemn de mahon; navi; incalzire in scaune ….de vis. Am pus mana pe tel. la-am sunat pe om am stabilit un pret dar mi-a- zis ca are ceva la o roata…… L-am rugat sa verifice sa vedem exact despre ce e vb, asta era sambata iar luni urma sa ma sune sa-mi zica despre ce e vb. Imi era frica sa nu fie air-maticul dar din pacate omul ma sunat luni si mi-a zis ca e sparta o perna (pret 43mil.); am apreciat sinceritatea lui. Intre timp impozitul sa dublat de la 22 a sarit la vre-o 46 de mil. a fost o alta dezamagire. Am renuntat din nou la S class si am revenit la ideea da a-mi lua W211 m-am gandit ca impozitul e mai mic e model mai nou si mai usor de vandut. Am inceput cautarile pentru W 211 si am gasit mai multe dintre care unul la BT un E 220 automatic din 2005 unic prop. in tara adus din franta in noiebrie 2009. Am mers in probe cu el si l-am luat.. avea ceva km dati inapoi ere acceptabil optic si ethnic.
    Attached Files

    Comment


    • #4
      Dupa achitionarea W211 (pe care l-am tinut vre-o 8 luni) un amic de-al meu ma tot batea la cap sa -l vand lui. Eu nu am vrut pentru ca imi placea masina. Ma rugat sa-i caut pe net ca eu am mai avut bla bla… In cautare masini pentru el am gasit ceva ce mi-a starnit interesul mie un W211 KOMPRESOR model avantgard cutie automata. L-am sunat si i-am zis ca-i dau masina mea. Mi-a zis vina sa-ti dau banii diseara dar nu-ti dau mai mult de 10 600 am incercat sa scot 11 000 dar a refuzat. Pana seara omul sa razgandit si nu l-a mai vrut. Am gasit alt popa care la luat in 11.000. Am luat frumusel banutii si-am plecat dupa kompresor la sibiu. La fata locului treba s-a clarificat in cateve minute 1-2 max. masina a fost lovita in fata revopsita in totalitate arata rau in interior … am plecat. Si asa am ramas fara masina am vazut vre-o 7, aceasi problema lovite; rupte la int.; revopsite toate care le-am vazut ( pt mine masina revop. in totalitate nu are valoare) Mia-m sunat prietenul meu si i-am zis sa-mi aduca din Germania un W 211 automat model avantgard. In cele din urma mi-a adus aceest E class care arata de nota 9.5 impecabil cu adevarat. Carte service; km reali; unic prop.in Germania; vopsea originala, nu are o zgarietura; interiorul arata perfect, nu s-a fumat in el... Am fost cu ea la rep. sa-i schimb uleiul si i-a facut si un tester. Absolut nici o eroare. Sunt foarte multumit de masina si mi-au confirmat mai multe personae ca masina e cu adevarat foarte frumoasa si intretinuta. Asa sa starnit pasiunea mea pentru Mercedes si le consider niste masini foarte frumoase, elegante, si sigure. O sa raman probabil fidel acestei marci toata viata. In continuare visez la: S class; CLS; GLK etc.
      Attached Files

      Comment


      • #5
        Merci de povestioare. Superba culoarea la ultimul W211. Interesante cautari ai avut, realitatea e ca e greu de gasit ceva frumos, si pacat ca in tara asta daca vrei un 3,2l parca vrei o lume intreaga, ce sa mai vb de 5.0. Zi si tu. Deci e bezinar kompressor?
        BENZ G, altceva ce ?

        Comment


        • #6
          Nu, mi-as fii dorit dar nu mi- sa aratat..citez:

          ,, am luat frumusel banutii si-am plecat dupa kompresor la Sibiu. La fata locului treba s-a clarificat in cateve minute 1-2 max. masina a fost lovita in fata revopsita in totalitate, arata rau in interior … am plecat ,,

          La noi lumea fuge de motoarele kompresor de ex. pe autovit rar foarte rar cand mai intra cate un bezinar E 200 de 1.8 W211. La noi ai mai mari sanse sa dai un E 220 cdi fost taxi (numai sa nu fie crem) decat un bezinar de 1.8. As fi vrut sa-mi aduc din afara un kompresor dar tineam sa fie numaidecat automat si model avantgarde 2003 -2004.
          In timp ce in Germ. kompresorul e considerata masina de fite la noi lumea fuge ca de cornila. De ex. cel mai ieftin care l-am gasit pe mobile (automat; model avantgarde; 2003) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...ne&tabNumber=2
          + taxa vreo 1400 mai pune adusul ei de acolo vre-o 1000 + R.A.R. + asigurare; ajungi cu el la vre-o 14.000 si ceva.. Am ales un 220 CDI 2004 fab. Eu prefer masinile cu motoare mari si cai multi dar la felul in care au crescut impozitele si pretul carburantului ma orientez la motoare mai mici.

          Comment


          • #7
            Unde e antena de pe luneta ? Cum a disparut ?

            Comment


            • #8
              Ai o masina foarte bine intretinuta spike felicitari ... Si eu imi doresc sa imi gasesc o masina asa bine intretinuta ca a ta si pt mine pe primul loc e vopseaua care trebuie sa fie originala si in special ce apreciez foarte mult la o masina e interiorul ...

              Comment


              • #9
                ,,Unde e antena de pe luneta ? Cum a disparut ?,,

                Nu stiu daca a avut vre-o antena.. nici ala gri nu a avut si nici asta nu are. Antena e pentru navigatie sau telefon daca nu gresesc. Pentru radio antena e caroseria. Posibil sa gresesc dar asa stiu eu .. nu sunt sigur.

                Comment


                • #10
                  kl3in19 ,,Si eu imi doresc sa imi gasesc o masina asa bine intretinuta ca a ta si pt mine pe primul loc e vopseaua care trebuie sa fie originala si in special ce apreciez foarte mult la o masina e interiorul ...,,

                  Cineva zicea pe forum: decat vopsea originala si matuita mai bine revopsita. Nu cred varianta asta.
                  1 O masina revopsita nu o sa arate ca vopseaua originala niciodata.
                  2 Daca vopseaua originala arata rau, nu are luciu si e matuita inseamna ca nu a fost o
                  masina intretinuta de fostul sau fostii propietari si probabil are si km multi. Conteaza
                  daca e sau nu tinuta in garaj, daca sa fumat sau nu in ea .... Acuma daca dai pe un E
                  din 2005, 9500 dau ex. nu poti avea prea multe pretentii dar cand dai 13.000 si ceva
                  pe un E din 2003 2004 atunci cu siguranta o sa ai niste pretentii.
                  Am zis si zic in continuare din punctul meu de vedere; masina revopsita in totalitate
                  nu valoreaza nimic pentru mine. De acea mi-am adus de afara. Am vazut 7 in 3 sapt
                  cred, si toate erau revopsite, kit pe ele, usi care stateau mai sus sau mai jos ,
                  vopseaua gen coaja de portocala.. mai avea rost sa merg in probe ? In general cine
                  intretine o masina o intretine si la exterior si la interior si cine isi bate joc de masina o
                  termina in totalitate. Sa vin eu sa o iau sa bag zeci de milioane sa o aduc pe calea
                  cea buna .. nu are rost, nu mai iese masina. Are rost sa investesti intr-o masina care
                  are zeci de mii de km dati inapoi ? Care are 3-5 propietari ? Care e revopsita toata si a
                  fost lovita ? In care sa fumat si miroase a fum de tigara si tapiteria e arsa si imbacsita
                  de miros de tigara ? cum sa dau 11 - 12.000 euro pe o masina; cand deschid
                  capota ea nu mai are nici un scut la motor... erori in bord...
                  ACESTA ESTE PAREREA MEA PERSONALA.

                  Masina pe care o am in momentul de fata
                  arata perfect aproape.. sa nu zic ca-i de nota 10 dar de 9,5 sigur este. La mine
                  revizia e revizie daca am in 15.000 de schimbat uleiul in motor la 12 000 is la service
                  si nu oriunde doar la reprezentanta. Trebuie sa schimb uleiul in cutie ? nu ma joc;
                  merg la reprezentanta. Acuma ca e ceva; un pivot sau placutele.. merg la o alta
                  reprezentanta din Suceava foarte tare... Eu nu-mi bat joc de masini. Cum arata
                  acuma tot asa va arata si peste 4 sau 5 ani daca va fi tot la mine. La mine masina sta
                  doar in garaj fie ca e iarna fie ca e vara. Tratamentele pentru vopsea ( polisurile )
                  foarte importante, nu lipsesc din intretinerea masini. Din 7 zile cate are saptamana EU
                  o spal de 4 sau 5 ori (doar cu apa curata) curat in ea fac cam de 2 ori pe saptamana,
                  este un hobi de-al meu. Astfel masina mea arata zilnic ca in poze.

                  Comment


                  • #11
                    Toate care nu au fost taxiuri au antena pe luneta. Taxiurile au antena pe plafon, iar astea fara antena sunt taxiurile "reparate"

                    Comment


                    • #12
                      Originally posted by cipiripi View Post
                      Toate care nu au fost taxiuri au antena pe luneta. Taxiurile au antena pe plafon, iar astea fara antena sunt taxiurile "reparate"
                      Esti tu sigur ?
                      Attached Files
                      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                      Comment


                      • #13
                        Sa inteleg de aici ca ultimul meu W211 model avantgarde a fost taxiu ca nu are antena ?

                        Comment


                        • #14
                          Off topic : Imi cer scuze, dar nu ma pot abtine : ori taxiu, ori dric

                          On topic : cred ca cele fara navi/sau cu un anumit model de player, nu au antena.
                          2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

                          Comment


                          • #15
                            Antena cea mica de pe luneta e pentru telefon sau navigatie. Daca nu are antena nu are decat CD palyer cum e pe al meu.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF