Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu trece peste 3000 turatii!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
    Bine inteles ca exista solutie ieftina.
    Dar zi-mi daca la tester ti-a dat P1189?/ nu conteaza ce tester.
    Se rezolva piesa costa 2 milioane.
    Nu ma pricep, nu stiu ce mi-a dat sau ce inseamna P1189. Un lucru e sigur, trebuie sa schimb galeria si dupa aia mai vad ce se intampla.

    Comment


    • #17
      Un numar de telefon!!!!

      Originally posted by johnnyv View Post
      am o galerie de la un E ...lovit spate rau ( doar 7-8000 km) 150 euro daca te intereseaza
      Astept un numar de telefon de la tine pentru galerie. Nu am inteles cum e cu 7-800 km, poate km circulati in tara? sau masina are doar atat.

      Comment


      • #18
        Originally posted by cl600 View Post
        Ai grija, ca daca la relanti nu trece de 3000 ture decat cu ambreiajul calcat, este OK.
        Cum este OK? Este OK sa faca asa sau nu e de vina galeria. Nu mai inteleg nimic. Am afalt ca atunci cand sta pe loc la MB e o chestie ca nu se pot accelara mai mult, dar nu stiu daca e adevarat. Nu mai stiu ce sa cred?!

        Comment


        • #19
          Cu selectorul treptei de viteza in punctul mort , masina sta pe loc , nu se tureaza mai mult de 3000 de ture.

          Comment


          • #20
            Originally posted by rokar View Post
            Astept un numar de telefon de la tine pentru galerie. Nu am inteles cum e cu 7-800 km, poate km circulati in tara? sau masina are doar atat.
            Nu mai este nevoie. Am gasit cu 500 lei cu motoras cu tot. Mersi Oricum!

            Comment


            • #21
              Bun/ cind va hotariti sa reparati cu adevarat masina, ne anuntati. De aceea v-am cerut cod de defect, ca sa va zic pe scurtatura, varianta cea mai ieftina.
              (cazul asta de defect l-am intilnit deja la mai multe masini)
              Dar se pare ca veti cheltui banii inutil, pe multe piese.
              Cu siguranta ve-ti reveni.
              Originally posted by Mercedes-cdi View Post
              Bine inteles ca exista solutie ieftina.
              Dar zi-mi daca la tester ti-a dat P1189?/ nu conteaza ce tester.
              Se rezolva piesa costa 2 milioane.

              Comment


              • #22
                Am citit acest topic cu turatia, dar va spun din propria experienta ca nu este adevarat faptul ca nu se tureaza mai mult de 3000 de ture daca masina sta pe loc.
                Eu am un C-class din 95 motor de 2,2 diesel, si cand stau cu el pe loc pot sa-l turez la 5000- 5500 de ture.
                Poate cele cu cutie automata sunt limitate la turatie cand nu sunt in sarcina.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #23
                  daca nu ai rezolvat problema shimba cele 2filtre de aer .se gasesc la motor pe contra aripi. seamana cu filtrele de benzina . am avut aceeiasi problema. am schimbat si eu debitmetrul si multe altele si nimic. am mers la un service in bulgaria , mi a schimbat filtrele astea,si surpriza.merge merge mai bine ca niciodata.
                  .

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Carmen View Post
                    daca nu ai rezolvat problema shimba cele 2filtre de aer .se gasesc la motor pe contra aripi. seamana cu filtrele de benzina . am avut aceeiasi problema. am schimbat si eu debitmetrul si multe altele si nimic. am mers la un service in bulgaria , mi a schimbat filtrele astea,si surpriza.merge merge mai bine ca niciodata.
                    .
                    Filtrele alea sunt pompele de vacuum. Le/am verificat. am pus vacuumul pe direct iar geometria la turbina merge, dar tot nu se accelereaza peste 3000. Am cumparat galeria de admisie. Maine sper sa o schimb. O sa vedem atunci

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Bun/ cind va hotariti sa reparati cu adevarat masina, ne anuntati. De aceea v-am cerut cod de defect, ca sa va zic pe scurtatura, varianta cea mai ieftina.
                      (cazul asta de defect l-am intilnit deja la mai multe masini)
                      Dar se pare ca veti cheltui banii inutil, pe multe piese.
                      Cu siguranta ve-ti reveni.
                      Oricum trebuie sa schimb galeria de admisie. Deja se vede cum tija de la aeropaleti este iesita din motoras. Nu am de ales decat sa o schimb.
                      Mersi pentru sfat. O sa revin sa va spun ce am facut.

                      Comment


                      • #26
                        am avut si eu aceeasi problema ca tine,nu se tura peste 3000 rpm,a fost din cauza motorinei.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mercedes13jar View Post
                          am avut si eu aceeasi problema ca tine,nu se tura peste 3000 rpm,a fost din cauza motorinei.
                          Deja problema ma tine de cateva luni bune.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                            Bun/ cind va hotariti sa reparati cu adevarat masina, ne anuntati. De aceea v-am cerut cod de defect, ca sa va zic pe scurtatura, varianta cea mai ieftina.
                            (cazul asta de defect l-am intilnit deja la mai multe masini)
                            Dar se pare ca veti cheltui banii inutil, pe multe piese.
                            Cu siguranta ve-ti reveni.
                            pentru Thread

                            Am gasit diagnoza la masina si codurile>

                            P 1189 Intrerupere canal admisie
                            Deregalre/defectiune in functionare
                            P 1470 Reglare presiune de supraalimentare
                            Intrerupere
                            P 1470 Reglare presiune de supraalimentare
                            Abatere reglare pozitiva
                            P 1664 Incalzitor
                            neplauzibil
                            P 0100 Ap. masura aer sau cantitate aer
                            Tensiune prea mica
                            P 1481 Bujie incandescenta cilindru 2
                            Dereglare/defectiune in functionare

                            Din toate acestea am schimbat debitmetrul si bujia incandescenta. Am plecat cu piesele mai ieftine. Am vazut ca te pricepi foarte bine. Inca nu am apucat sa schimb galeria de admisie, desi o am cumparat-o. Daca stii ca ar fi altceva as aprecia ajutorul. Mersi

                            Comment


                            • #29
                              P1189 P1470 P0100 vi le da active? Aici este buba.
                              Restul poti sa le ignori/ dar daca sinteti perfectionist le dam de cap si la celelalte P1664 si P1481

                              Ideea mea este ca decit sa cumpar 10 debimetre ieftine si decalibrte care nu sint originale/ mai ieftin ma ajunge un debimetru original care ma tine 5-8 ani.

                              Cu galeria este posibil sa fie aceeasi poveste si dupa ce o schimbati. Dar este posibil sa gasiti ceva funingine pe acolo/ asa ca nui rau sa o controlati.
                              Originally posted by rokar View Post
                              pentru Thread

                              Am gasit diagnoza la masina si codurile>

                              P 1189 Intrerupere canal admisie
                              Deregalre/defectiune in functionare
                              P 1470 Reglare presiune de supraalimentare
                              Intrerupere
                              P 1470 Reglare presiune de supraalimentare
                              Abatere reglare pozitiva
                              P 1664 Incalzitor
                              neplauzibil
                              P 0100 Ap. masura aer sau cantitate aer
                              Tensiune prea mica
                              P 1481 Bujie incandescenta cilindru 2
                              Dereglare/defectiune in functionare

                              Din toate acestea am schimbat debitmetrul si bujia incandescenta. Am plecat cu piesele mai ieftine. Am vazut ca te pricepi foarte bine. Inca nu am apucat sa schimb galeria de admisie, desi o am cumparat-o. Daca stii ca ar fi altceva as aprecia ajutorul. Mersi

                              Comment


                              • #30
                                Salut tuturor membrilor dupa acest forum sunt nou aici iar de 2 saptmani am avut aceeasi problema la un w203 c 220 cdi din 2002 si pe tester Star Diag mi-a aparut ``GALERIA DE ADMISIE`` la mine era iesita din locasul ei sina care inchide si deschide clapetele , era iesita in dreptul clapetei pistonului nr 4 , baiatul cu testeru ma asigurat 100% ca daca o schimb nu mai am probleme , am schimbato a fost 650 de euro cu manopera cu tot iar problema a fost remediata.La un moment dat inainte de a o schimba cu una noua am zis si eu sa pun una second hand dar baiatul la care am fost pe tester mi-a spus ca s-ar putea sa mearga 1 luna 2 1 an cine stie . De aceea pentru a fii sigur ca problema va disparea parerea mea care am avut aceeasi problema e aceea de a o achizitiona noua si daca se poate si originala , singura problema fiind aceea cand achiti nota de plata.Numai bine si va doresc rezolvarea problemei.
                                Pret galerie 1600 ron
                                Pret motoras 510 ron

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF