Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu trece peste 3000 turatii!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu trece peste 3000 turatii!

    Am aceasta problema la un W210 din 2002 CDI. La un moment dat nu mai trece peste 3000 turatii. Am schimbat debitmetrul, am curatat EGR -ul. Din diagnoza preoblema ar fi la aeropaletii de la galeria de admisie. Galeria este destul de scumpa ( vreo 2200 lei). Ma gandeam daca are cineva vreo solutie mai ieftina?

  • #2
    Din pacate nu stiu o solutie mai ieftina. Incearca sa gasesti pe cineva care se pricepe, si care sa vrea sa-ti desfaca admisia si sa inspecteze problema. Din cate stiu eu, o problema comuna era sa nu mai functioneze una din valvele / paletele de pe acolo.

    Daca ai cumva noroc sa nu fie rupta / indoita, atunci s-ar putea sa scapi mai ieftin, doar cu mana de lucru si curatare.

    O alta posibilitate ar fi sa cauti o galerie de admisie pe la dezmembrari, sunt convins ca o s-o gasesti mult mai ieftin.

    Acum, daca vrei, pune te rog si preturile la ce ai facut pana acum (debitmetru si EGR). Si eu cam aceeiasi problema ca si tine, am curata EGR-ul pana acum, si urmeaza sa verific admisia si debitmetrul, de aceeia m-ar interesa preturi.

    PS: Debitmetrul l-ai luat nou? Ce marca e?
    ...

    Comment


    • #3
      Am schimbat eu la e270 cdi w210 galeria de admisie( singur la mine acasa si e destul de complicat).Eu am facut greseala sa schimb doar galeria fara motorasul ala de pe ea......si ma tinut doar un an pt ca motorasul ala a rupt iar paletii.
      Eu am luat-o din suceava de la dezmembrari si am dat cam 7 milioane pe ea.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Luxian View Post
        Din pacate nu stiu o solutie mai ieftina. Incearca sa gasesti pe cineva care se pricepe, si care sa vrea sa-ti desfaca admisia si sa inspecteze problema. Din cate stiu eu, o problema comuna era sa nu mai functioneze una din valvele / paletele de pe acolo.

        Daca ai cumva noroc sa nu fie rupta / indoita, atunci s-ar putea sa scapi mai ieftin, doar cu mana de lucru si curatare.

        O alta posibilitate ar fi sa cauti o galerie de admisie pe la dezmembrari, sunt convins ca o s-o gasesti mult mai ieftin.

        Acum, daca vrei, pune te rog si preturile la ce ai facut pana acum (debitmetru si EGR). Si eu cam aceeiasi problema ca si tine, am curata EGR-ul pana acum, si urmeaza sa verific admisia si debitmetrul, de aceeia m-ar interesa preturi.

        PS: Debitmetrul l-ai luat nou? Ce marca e?
        Debitmetrul este nou marca Pierring. La un Magazin mi-au cerut 670 lei. Cu interventii l-am luat la pret de catalog cu 380. EGR/ul l-am curatat.

        Comment


        • #5
          Originally posted by sandu View Post
          Am schimbat eu la e270 cdi w210 galeria de admisie( singur la mine acasa si e destul de complicat).Eu am facut greseala sa schimb doar galeria fara motorasul ala de pe ea......si ma tinut doar un an pt ca motorasul ala a rupt iar paletii.
          Eu am luat-o din suceava de la dezmembrari si am dat cam 7 milioane pe ea.
          De asta imi era frica. Daca il iau la second poate nu ma tine mult. Am fost la mecanic si aeropaletii sunt varza. Motorasul, el zice ca ar merge, dar nu stiu ce sa fac?. Poate schimb galeria de admisie second si cumpar motorasul nou. Astept sfaturi?

          Comment


          • #6
            Originally posted by Luxian View Post
            Din pacate nu stiu o solutie mai ieftina. Incearca sa gasesti pe cineva care se pricepe, si care sa vrea sa-ti desfaca admisia si sa inspecteze problema. Din cate stiu eu, o problema comuna era sa nu mai functioneze una din valvele / paletele de pe acolo.

            Daca ai cumva noroc sa nu fie rupta / indoita, atunci s-ar putea sa scapi mai ieftin, doar cu mana de lucru si curatare.

            O alta posibilitate ar fi sa cauti o galerie de admisie pe la dezmembrari, sunt convins ca o s-o gasesti mult mai ieftin.

            Acum, daca vrei, pune te rog si preturile la ce ai facut pana acum (debitmetru si EGR). Si eu cam aceeiasi problema ca si tine, am curata EGR-ul pana acum, si urmeaza sa verific admisia si debitmetrul, de aceeia m-ar interesa preturi.

            PS: Debitmetrul l-ai luat nou? Ce marca e?
            Si inca ceva, debitmetrul mi l-a dat eroare pe tester, din cauza asta am crezut ca el e de vina. Unii mecanici spun ca aeropaletii aia nu pre au vreo importanta pentru faptul ca nu se accelereaza. La curse, unii chiar ii anuleaza. NU stiu. Imi este frica sa nu dau o gramada de bani pe galerie si sa nu fie problema acolo. Astept sfaturi.

            Comment


            • #7
              Ai facut testul cu Star Diag?

              Comment


              • #8
                Ar fi o idee buna sa iei galeria la mana a doua si motorasul nou.Sa ai grija sa nu aiba joc deloc paletele alea de la galeria

                Comment


                • #9
                  Originally posted by grigorean View Post
                  Ai facut testul cu Star Diag?
                  Nu stiu. Am facut un test la rerpezentanta de de Pitesti si unul la un service in Bucuresti.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sandu View Post
                    Ar fi o idee buna sa iei galeria la mana a doua si motorasul nou.Sa ai grija sa nu aiba joc deloc paletele alea de la galeria
                    E ciudat faptul ca un mecanic mi-a spus ca ar putea fi senzorul de pedala sau senorul de turatie. Altul mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la pompele de vacuum.
                    Are un simptom ciudat ....... La relanti cand se incalzeste motorul nu se mai accelereaza peste 3000. Daca apas ambreajul pe loc, isi revine. In sarcina acest lucru nu se mai intampla. Nu stiu ce sa ii mai fac. Un lucru este cert, aeropaletii sunt varza.

                    Comment


                    • #11
                      am o galerie de la un E ...lovit spate rau ( doar 7-8000 km) 150 euro daca te intereseaza
                      "Perfection is hard to improve"

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by johnnyv View Post
                        am o galerie de la un E ...lovit spate rau ( doar 7-8000 km) 150 euro daca te intereseaza
                        Sigur ma intereseaza dar sa respecte specificatiile. Iti dau datele mele de contact. Tel 0766646903 Ionut

                        MB E 200 CDI, an 2000 - 2002 W 210 ochios. WDB2100071B485784.
                        Daca faci un pret bun poate cumpar si motorasul de la aeropaleti.

                        Comment


                        • #13
                          Am avut si eu senzorul de turatie stricat si cand porneam masina se tura pana in 4000 de turatii apoi se oprea( la un 290 td w210).Chiar daca problema ta nu e data de aeropaleti......eu zic ca trebuie sa schimbi galeria, pt ca nu mai merge mult daca spui ca sunt varza.schimba galeria si vezi dupa aia cum se comporta.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by rokar View Post
                            E ciudat faptul ca un mecanic mi-a spus ca ar putea fi senzorul de pedala sau senorul de turatie. Altul mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la pompele de vacuum.
                            Are un simptom ciudat ....... La relanti cand se incalzeste motorul nu se mai accelereaza peste 3000. Daca apas ambreajul pe loc, isi revine. In sarcina acest lucru nu se mai intampla. Nu stiu ce sa ii mai fac. Un lucru este cert, aeropaletii sunt varza.
                            Ai grija, ca daca la relanti nu trece de 3000 ture decat cu ambreiajul calcat, este OK.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Bine inteles ca exista solutie ieftina.
                              Dar zi-mi daca la tester ti-a dat P1189?/ nu conteaza ce tester.
                              Se rezolva piesa costa 2 milioane.
                              Originally posted by rokar View Post
                              Am aceasta problema la un W210 din 2002 CDI. La un moment dat nu mai trece peste 3000 turatii. Am schimbat debitmetrul, am curatat EGR -ul. Din diagnoza preoblema ar fi la aeropaletii de la galeria de admisie. Galeria este destul de scumpa ( vreo 2200 lei). Ma gandeam daca are cineva vreo solutie mai ieftina?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF