Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu trece peste 3000 turatii!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    salut

    Originally posted by johnnyv View Post
    am o galerie de la un E ...lovit spate rau ( doar 7-8000 km) 150 euro daca te intereseaza
    Ma intereseaza pe mine galeria 0744519031 Alin.

    Comment


    • #47
      Am patit si eu asa sa nu se tureze mai mult de 3000 de ture,am fost la reprezentanta,testere dupa testere,m-au facut sa cumpar debitmetru cu 12 mil,nu a fost nici debitmetru.Intr-un final mi-a verificat un electrician sigurantele,aveam 3 arse si din cauza aceea masina mergea in sistem de siguranta...Dupa ce am schimbat sigurantele am tinut-o turata si cand si-a dat drumul a scos un nor mare de fum negru si si-a revenit.Masina este Sprinter 316 cdi avea 130tkm atunci.Mi-au spus dupa ce am schimbat sigurantele ca era o siguranta ce avea legatura cu un senzor de la pedala de ambreaj....
      Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
      Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
      Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
      Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

      Comment


      • #48
        Uite chestia cu ambreajul mi-a mai spus-o un mecanic. La data respectiva nu am vazut legatura, dar o sa incerc sa verific si sigurantele. Intre timp am curatat senzorul care vine pe tubulatura de intra in EGR. Merge parca mai bine dar tot nu trece peste 3000.

        Comment


        • #49
          Salut!

          O solutie mai ieftina ,din cate ai relatat ar fi sa faci un test de rampa sa nu cumva sa ai vreun injector colmatat.Daca ai nevoie de injectoare noi recomand http://www.auto-injector.ro

          Comment


          • #50
            Originally posted by Alexander View Post
            O solutie mai ieftina ,din cate ai relatat ar fi sa faci un test de rampa sa nu cumva sa ai vreun injector colmatat.Daca ai nevoie de injectoare noi recomand http://www.auto-injector.ro
            Nu cred ca au legatura injectoarele cu faptul ca nu se mai tureaza.

            Comment


            • #51
              Originally posted by johnnyv View Post
              am o galerie de la un E ...lovit spate rau ( doar 7-8000 km) 150 euro daca te intereseaza
              Colegu' , mai e valabila oferta? Eventual niste date de contact, m-ar interesa mai multe piese din partea din fata (telescoape fata, bara fata ,etc). Poate ma poti ajuta!
              MUltumesc anticipat!

              Originally posted by rokar View Post
              Nu cred ca au legatura injectoarele cu faptul ca nu se mai tureaza.
              Colegule, sunt nevoit sa te contrazic. Injectoarele pot sa introduca motorul in stare de urgenta. Aceasta stare de urgenta este produsa de orice eroare care pot face ca motorul sa nu functioneze in parametrii optimi, si poate venii de la sistemul de admisie (EGR , debitmetru, intercooler, aeropaleti, etc), de la injectoare, de la fisele de bujie (daca nu primesc curent suficient sau deloc) etc. Alti colegi sunt de aceeasi parere cu mine??
              Multumesc!
              Last edited by Luxian; 06-10-2010, 23:28 PM.

              Comment


              • #52
                Ma intereseaza si pe mine intercoolerul si tevile de legatura. Mai este?

                Originally posted by SirDeadline View Post
                Colegu' , mai e valabila oferta? Eventual niste date de contact, m-ar interesa mai multe piese din partea din fata (telescoape fata, bara fata ,etc). Poate ma poti ajuta!
                MUltumesc anticipat!



                Colegule, sunt nevoit sa te contrazic. Injectoarele pot sa introduca motorul in stare de urgenta. Aceasta stare de urgenta este produsa de orice eroare care pot face ca motorul sa nu functioneze in parametrii optimi, si poate venii de la sistemul de admisie (EGR , debitmetru, intercooler, aeropaleti, etc), de la injectoare, de la fisele de bujie (daca nu primesc curent suficient sau deloc) etc. Alti colegi sunt de aceeasi parere cu mine??
                Multumesc!

                Comment


                • #53
                  Sal'tare

                  Imi pare rau ca nu am apucat sa mai postez.... Vroiam sa va anunt ca problema cu turatia( nu sarea de 3000 ) s-a rezolvat...era d la pompa de vacuum, pe care am cumparat-o(aprox. 380 de lei) si acum masina functioneaza in parametrii normali! Va multumesc! Stima

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by nikky16_man View Post
                    Imi pare rau ca nu am apucat sa mai postez.... Vroiam sa va anunt ca problema cu turatia( nu sarea de 3000 ) s-a rezolvat...era d la pompa de vacuum, pe care am cumparat-o(aprox. 380 de lei) si acum masina functioneaza in parametrii normali! Va multumesc! Stima
                    Ai schimbat pompa sau filtrele alea doua de vacuum?

                    Comment


                    • #55
                      sal am si eu o problema numai trece de 3000 de ture daor cate o data sti cunva de la ce este multumesc mult

                      Comment


                      • #56
                        Am si eu un e200 cdi 2200...an 2000 de o data a aparut problema asta dar si-a revenit de la sine....dar inainte sa isi revina am fost si am alergato si de atunci merge perfect....m-am dus cu ea la 210km si am tinuto ceva timp constant si de atunci merge perfect... oare de unde am alergato si-a revenit...k inainte mergeam k ea mai usor nu o alergam....

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by rokar View Post
                          Am aceasta problema la un W210 din 2002 CDI. La un moment dat nu mai trece peste 3000 turatii. Am schimbat debitmetrul, am curatat EGR -ul. Din diagnoza preoblema ar fi la aeropaletii de la galeria de admisie. Galeria este destul de scumpa ( vreo 2200 lei). Ma gandeam daca are cineva vreo solutie mai ieftina?
                          Salut.Am citit postarea ta abia acum si inteleg ca ai probleme cu galeria de admisie-respectiv cu clapetele galeriei de admisie care in mod sigur sunt uzate.Daca cautai mai atent pe forum gaseai cateva topicuri legate de galeriile de admisie-second hand,reconditionare etc.Ma ocup de aproximativ 4 ani de reconditionarea galeriilor de admisie pentru motoarele Mercedes CDI .Deasemeni ma ocup cu diagnoza ,reparatii ,vanzari piese second hand pentru Mercedes CDI(toate).Daca esti interesat sau pot sa iti dau macar un sfat ma poti contacta la tel.0749562999 ,la orice ora .
                          Cu respect ,Cristian C.

                          Comment


                          • #58
                            Buna am aceeasi problema cu mercedesul meu un ML 270 cdi din 2001.Am schimbat debimetrul,filtru de aer nou,vacuumurile amandoua si cele doua filtre,am ajuns de am schimbat si computerul de la motor chiar ieri si tot imi ramane aprins becul de la apa si nu imi trece de 3000rpm,ce-i de facut,locuiesc in Spania altfel as fi dat o fuga pana la Constantza la dvs.
                            Va rog sa ma ajutatzi!

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by m7an9u View Post
                              Buna am aceeasi problema cu mercedesul meu un ML 270 cdi din 2001.Am schimbat debimetrul,filtru de aer nou,vacuumurile amandoua si cele doua filtre,am ajuns de am schimbat si computerul de la motor chiar ieri si tot imi ramane aprins becul de la apa si nu imi trece de 3000rpm,ce-i de facut,locuiesc in Spania altfel as fi dat o fuga pana la Constantza la dvs.
                              Va rog sa ma ajutatzi!
                              Salut!
                              Daca la mine va referiti, eu locuiesc in IASI, nu in CONSTANTA, insa oricum ar fi ambele localitati sunt la fel de departe de ANCONA.
                              Imi puteti da un telefon poate va pot ajuta macar cu un sfat...
                              Cu respect, Cristian C.
                              tel.0749562999

                              Comment


                              • #60
                                Mb w211 manual 2002,merge bine daca il iau incet, cind il fortez mai tare se plafoneaza .Opresc motorul , dupa aceea isi revine .Ce ar putea sa aiba? unde se afla al doilea filtru de aer in afara de cel de la motor (am citit pe forum ca sunt doua).Cum pot sa rezolv problema?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF