Va salut!
Mașina mea este un e-class din 2002, w211, 2,2cdi, cutie manuală.
In ultimii 5-6 ani am fost de mai multe ori cu mașina, în reprezentanță Mercedes, pentru diverse probleme. Bănuiesc că astfel există o bază de date despre mașina mea in reprezentanță.
Recent am lăsat mașina într-un sevice, pentru lucrări de intreținere uzuale.
În primii 10 km parcurși după ce am scos mașina din service, am auzit, in toate treptele de viteză, in intervalul de turație 2500-4000, un zgomot suspect, un vâjâit. În staționare nu se aude acest zgomot, ci doar in mers.
Am revenit la service și in scurt timp, a fost scoasă o garnitură roșie, lată de 2-3cm din zona turbinei, iar cu lanterna am putut vedea paletele turbinei, care erau ciupite.
Concluzie: turbina este defectă.
Coincidența defectării turbinei chiar la ieșirea din service e puțin ciudată, astfel incât se naște prima întrebare: a fost înlocuită turbina pe perioda reviziilor din service???
Pentru că vreau să-mi înlătur bănuielile, am creeat această postare, unde vă rog să-mi răspundeți la cea de-a doua intrebare: Star-ul din reprezentanță poate să citească o serie unicat, a turbinei??? E posibil să fie citite datele despre turbina actuală, și comparate cu datele vechi, din baza de date( eventual cu rapoartele Star sub forma tipărită, pe care le am de la diagnozele precedente?)
Vă mulțumesc!
Mașina mea este un e-class din 2002, w211, 2,2cdi, cutie manuală.
In ultimii 5-6 ani am fost de mai multe ori cu mașina, în reprezentanță Mercedes, pentru diverse probleme. Bănuiesc că astfel există o bază de date despre mașina mea in reprezentanță.
Recent am lăsat mașina într-un sevice, pentru lucrări de intreținere uzuale.
În primii 10 km parcurși după ce am scos mașina din service, am auzit, in toate treptele de viteză, in intervalul de turație 2500-4000, un zgomot suspect, un vâjâit. În staționare nu se aude acest zgomot, ci doar in mers.
Am revenit la service și in scurt timp, a fost scoasă o garnitură roșie, lată de 2-3cm din zona turbinei, iar cu lanterna am putut vedea paletele turbinei, care erau ciupite.
Concluzie: turbina este defectă.
Coincidența defectării turbinei chiar la ieșirea din service e puțin ciudată, astfel incât se naște prima întrebare: a fost înlocuită turbina pe perioda reviziilor din service???
Pentru că vreau să-mi înlătur bănuielile, am creeat această postare, unde vă rog să-mi răspundeți la cea de-a doua intrebare: Star-ul din reprezentanță poate să citească o serie unicat, a turbinei??? E posibil să fie citite datele despre turbina actuală, și comparate cu datele vechi, din baza de date( eventual cu rapoartele Star sub forma tipărită, pe care le am de la diagnozele precedente?)
Vă mulțumesc!
Comment