Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Inlocuire turbo w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuire turbo w211

    Va salut!

    Mașina mea este un e-class din 2002, w211, 2,2cdi, cutie manuală.
    In ultimii 5-6 ani am fost de mai multe ori cu mașina, în reprezentanță Mercedes, pentru diverse probleme. Bănuiesc că astfel există o bază de date despre mașina mea in reprezentanță.
    Recent am lăsat mașina într-un sevice, pentru lucrări de intreținere uzuale.
    În primii 10 km parcurși după ce am scos mașina din service, am auzit, in toate treptele de viteză, in intervalul de turație 2500-4000, un zgomot suspect, un vâjâit. În staționare nu se aude acest zgomot, ci doar in mers.
    Am revenit la service și in scurt timp, a fost scoasă o garnitură roșie, lată de 2-3cm din zona turbinei, iar cu lanterna am putut vedea paletele turbinei, care erau ciupite.
    Concluzie: turbina este defectă.
    Coincidența defectării turbinei chiar la ieșirea din service e puțin ciudată, astfel incât se naște prima întrebare: a fost înlocuită turbina pe perioda reviziilor din service???
    Pentru că vreau să-mi înlătur bănuielile, am creeat această postare, unde vă rog să-mi răspundeți la cea de-a doua intrebare: Star-ul din reprezentanță poate să citească o serie unicat, a turbinei??? E posibil să fie citite datele despre turbina actuală, și comparate cu datele vechi, din baza de date( eventual cu rapoartele Star sub forma tipărită, pe care le am de la diagnozele precedente?)

    Vă mulțumesc!
    Noul E-Class 2017

  • #2
    E posibil sa fi facut vreo manevra oamenii, dar in diagnoze nu vri vedea nici o serie. Poti caut pe cineva priceput sa se uite la suruburile de prindere si in zona sa se vada daca s a lucrat sau nu. Atat.

    Comment


    • #3
      aceea garnitura rosie de la turbina ar trebui sa fie inlocuita la revizie- dar majoritatea (99%) din service-uri uita de ea - si se rupa si ajunge in turbina....sau baietii au inlocuit-o si nu au pus-o bine la loc- cere devizul si vezi daca au inlocuit-o....

      Comment


      • #4
        In primul rând vă mulțumesc pentru comentarii.

        Am efectuat reparația.

        Concluzii personale:
        1. Pentru efectuarea lucrarilor comandate, a fost necesară demontarea carcasei cu filtrul de aer. Ulterior, la montaj, acea garnitură roșie fiindcă in decursul anilor a intrat in contact cu puțin ulei, devenise alunecoasă și, chiar dacă a fost montată bine pe poziție, totuși forța de absorbție a turbinei a aspirat-o. A fost suficient ca paletele turbinei să ciupească din garnitură, formându-se un șpan fin care a determinat distrugerea totala a paletelor de la turbină.
        2. La intrebarea mea inițială referitoare la un cod unic al turbinei, se pare că răspunsul este "nu". E o piesă mecanică. E posibil ca parte electronică a turbinei să aibă un astfel de ID. Pentru mine bănuiala că ar fi fost inlocuită turbina, s-a risipit , atunci când am înțeles cum și de ce s-a stricat.
        3. Dacă mai foloseam mașina 5-10km se putea rupe axul de la turbină și astfel șpanul din turbină ajungea în uleiul de la motor, fapt care putea cauza distrugerea motorului.
        4. A fost o NEȘTIINȚĂ sau NEGLIJENȚĂ din partea mecanicilor.
        5. La montajul turbinei in mod obligatoriu se inlocuiește filtrul de aer, și se curăța furtunul de admisie aer si carcasa interioara a filtrului de aer.
        5. Repația a costat 2000 de lei, din care, garnitura a costat 50 de lei!!!
        Noul E-Class 2017

        Comment


        • #5
          Service de calitate. Ce sa mai zici.
          spanu din turbina nu ajjnge in ulei. Ca ar fi fost bine ca macar il filtra pompa si filtru. Spanu e inghitit difect pe admisie. Deci supape, piston, bloc in mare pericol.
          plus fiind diesel poate uleiul di turbo sa intre pe admisie ca si combustibil si sa o ia razna pe ulei...bonus.

          Comment


          • #6
            acea garnitura rosie trebuie inlocuita la revizie!! exact ca sa nu ajunga in turbina. Is curios la citi li se inlocuieste acea garnitura la revizie....

            Comment


            • #7
              În Germania, obligatoriu după prima desfacere a colierului! Asa zic ei!!
              Acum...prima data îl înjuri pe Hanț și zici ca e hot...cum naiba sa schimbi garnitura la prima revizie, după 25-50000 de km??Ca pe vremuri...
              Când descoperi ca după 30 000 devine plastic tare și nu cauciuc și după 50000 se crapa ca un plastic în care dai cu ciocanul...o schimbi singur și nu mai comentezi!!!Și asta se întâmplă de 2,3 ani de când au schimbat garnitura roșie cu una din cauciuc negru..
              Da, zic, sa protejam planeta sa nu o poluam!!
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF