Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Anulare AdBlue - E Class W213

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anulare AdBlue - E Class W213

    Salutare! Detin un E Class din 2018 - W213.

    Acum cateva zile mi s-a aprins check engine, am fost la service si am pus diagnoza si mi-a dat problema pe senzorul NOx2. Mecanicul mi-a recomandat sa anulam sistemul AdBlue prin scoaterea cablului din portbagaj si software care m-a costat 350 euro. Mi-a spus ca cei doi senzori de NOx sunt destul de problematici si pica destul de des si asta ar fi cea mai buna solutie.

    Din cauza ca am nevoie de masina urgent pentru ca trebuie sa plec intr-o vacanta am optat imediat pentru acesta solutie, crezand ca este sigura. Insa dupa cateva cautari pe internet si un telefon unui inginer de la Renault sunt putin in dubii daca am ales cea mai buna varianta.

    La W213 din ce am gasit SCR Catalytic este inainte de DPF. Daca gresesc va rog sa ma corectati, prea multe informatii pe internet nu sunt. Dupa logica mea o data anulat sistemul de AdBlue implicit SCR(nu mai este activ) si localizandu-se in fata DPF, gradul de noxe care v-a intra in DPF v-a fi mai ridicat. Exista riscul ca DPF sa nu mai functioneze in parametrii optimi? Sau sa se infunde?

    Ce ma intereseaza cel mai mult este sa primesc o parere daca am ales varianta cea mai buna prin anularea AdBlue. Mai sunt ceva informatii ca AdBlue ajuta la o ardere mai buna a combustibilului si implicit un consum mai bun. Nu stiu, sunt putin intr-o dilema si ma gandesc ca ar fi fost mai bine sa schimb senzorul NOx2 si nu ma mai complicam.

    Daca are cineva cunostinte despre informatiile prezentate va rog sa-mi oferiti o parere. Daca anularea AdBlue este problematica, voi cumpara un senzor NOx2 nou cand ma intorc din vacanta chiar daca deja am platit softwarea.

    Multumesc mult!

  • #2
    Salut!

    Ai facut o greseala cam mare, acum chiar daca o sa iei senzorul NOx probabil o sa trebuiasca softata iar masina la parametrii de fabrica.

    In general acum tie o sa iti trimita un grad mai mare de funingine care poate incarca DPF, de aceea cei care fac DPF OFF scot tot ce e in filtru ca sa nu aiba probleme de infundare si implicit sa riste sa ia foc acel fagure.
    Să știi să lupți când vrei să ai.
    Să nu regreți când pierzi sau dai

    Comment


    • #3
      Wrong post
      Last edited by DIMEEBAG; 04-28-2022, 21:09 PM.

      Comment


      • #4
        Daca cumpar senzor NOx mi-a spus ca are stocat softul stoc al masinii si mi-o poate seta la parametrii din fabrica, nu este asta o problema.

        Eu nu am facut DPF OFF, DPF-ul meu este functional. Doar SCR nu mai este activ. Coincidenta sau nu, chiar acum citeam pe un forum extern despre anulare AdBlue si riscul de a nu mai functiona regenerarile pe DPF si spunea ca ar putea lua chiar foc masina )

        Nu vreau sa devin paranoic, insa daca DPF si regenerarile functioneaza la mine ma expun unui risc sa imi bubuie masina? ) Dupa interventia de ieri am revenit la service astazi sa verificam daca si-a facut regenerare si isi facuse, era la 6%. Deci DPF functioneaza in parametrii pe masina.

        Orice parere sau sfat este bine venita, deoarece nu am gasit prea mult informatii. Deci va rog daca mai sunt persoane pe forum care au cunostinte sa imi de-a un sfat.
        Last edited by DIMEEBAG; 04-28-2022, 21:18 PM.

        Comment


        • #5
          Salut,

          Am avut ceva probleme cu o autoutilitara de generatie moderna, Euro 6 cu AdBlue si DPF (alta marca)
          I-a aparut soferului o eroare de AdBlue, masina intrase in LIMP MODE. La reprezentanta mi-a constatat un senzor NOX (cica sunt 2 senzori, unul ante, unul post - upstream si downstream);
          Mi s-au schimbat amandoi senzori, masina era in garantie.
          Daca nu erau pe garantie, as fi platit cam 1500 lei, plus minus nu mai retin.

          Ideea este ca eu nu as fi facut asa ceva, sa dezactivez sistemul ADBLUE.
          Adica preferam sa platesc, dar sa am tot pe masina original.
          Nu stiu cum e la Mercedes, generatiile noi, dar tare cred ca ai complicat lucrurile tare mult.

          Nu sunt mecanic, nici specialist, dar tind sa dau dreptate colegului ALIN Marius. Dai in altele, apoi treaba provoaca jena pe card.

          Sa dea Dumnezeu sa tina ce-ai facut si drumuri bune !
          1963 Simson SR2E
          1990 Mercedes W124 250d
          2001 Mercedes W210 200K
          2005 Mercedes W211 220cdi
          2018 Suzuki Baleno

          Comment


          • #6
            Eu zic ca dupa punerea senzorilor NOx la loc tot o sa ai softul vechi, tie ti s-a injectat un soft nou in ECU care citeste valoarea senzorului NOx anulat ca fiind 0 implicit eroarea nu mai apare.

            Parerea mea : Mergi la Mercedes si pune senzorul stricat NOx (daca il au pe stoc, stiu ca sunt probleme la livrare si dura foarte mult in ultima perioada chiar cu lunile), pui senzorul si rogi sa ti se scrie din nou softul pe motor, softul original, sau la persoana unde ai facut off, de obicei orice tunner face si un back-up la mapa ECU.

            Exista posibilitatea ca daca te-ai fi dus inainte sa umblii acolo sa faci o cerere pentru asta senzorul sa iti fi fost schimbat pe garantie, stiu ca exista un lot de masini care au intrat cu ambii senzori NOx pe garantie

            Să știi să lupți când vrei să ai.
            Să nu regreți când pierzi sau dai

            Comment


            • #7
              Am luat ieri deja o decizie, am comandat senzor NOx 2 pe original si imi ajunge in 2-4 zile lucratoare prin distribuitori. Daca comandam direct de la Mercedes dura pana la 40 de zile. Decizia mea nu prea i-a convenit mecanicului, ca si cum nu as avea incredere in ceea ce mi-a sugerat el sa fac AdBlue OFF, insa dupa cateva telefoane si cercetari simt ca am luat cea mai buna decizie indiferent de ceea ce crede el.

              In legatura cu softul, tunnerul care mi-a facut OFF AdBlue mi-a spus din prima, inainte sa faca operatiunea asta ca o sa-mi salveze softul original al masinii si in caz ca vreodata vreau sa imi pun senzorul inapoi, poate oricand sa mi-l faca AdBlue ON avand softul original al masinii. Deci din punctul asta de vedere nu am de ce sa-mi faca probleme sau sa ma duc la reprezentanta Mercedes, tipul cu care colaborez oricum lucreaza doar cu marca Mercedes.

              Multumesc mult pentru pareri si sfaturi! Se poate inchide topicul.

              Comment


              • #8
                @DIMEEBAG​, cateva intrebari:
                1. In afara martorului check engine aprins, ti-a mai aparut si limitare de kilomentri in bord (ca in cazul rezervorului gol de AdBlue)?
                2. Ce motor, ce kilometraj si ce regim de utilizare aveai cu masina (mai mult in oras/drumuri scurte, mai mult in afara etc.) cand a aparut problema?
                3. De unde alimentai cu AdBlue (benzinarie la pistol, AdBlue la bidon din benzinarie, din alta parte)?
                4. Ti-a mai reaparut problema dupa schimbarea senzorului NOx?
                5. Ai incercat sa dai jos senzorul si sa-l curati inainte sa-l schimbi? Daca da, cum arata? Se intampla sa sa fie depuneri de AdBlue cristalizat, care in timp obtureaza senzorul.
                Sper sa fi rezolvat problema. Numai bine!

                Comment


                • #9
                  O experienta proprie...Mercedes Sprinter 319 cdi , euro 6...motor OM 642, V6 din 2014
                  Cumpărată la 197000 cu senzorul Nox defect...schimbat ambii senzori, demontat injectorul de ad blue și curățat, montat la loc, parametrat și gata...Operațiune făcută în Reprezentanta Mercedes din Germania, preț 1450 euro în 2020...
                  Actual...615000 de km...alimentat o perioada cu adblue la bidon cumpărat de la Atu Germania...în ultimul an alimentat doar la pompa, pompa adblue pentru turisme, nu ptr camioane, numai în Germania Belgia sau Olanda!
                  Regim de munca...6000 de km în fiecare săptămână...în ultima vreme, 7000...
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF