Salutare! Detin un E Class din 2018 - W213.
Acum cateva zile mi s-a aprins check engine, am fost la service si am pus diagnoza si mi-a dat problema pe senzorul NOx2. Mecanicul mi-a recomandat sa anulam sistemul AdBlue prin scoaterea cablului din portbagaj si software care m-a costat 350 euro. Mi-a spus ca cei doi senzori de NOx sunt destul de problematici si pica destul de des si asta ar fi cea mai buna solutie.
Din cauza ca am nevoie de masina urgent pentru ca trebuie sa plec intr-o vacanta am optat imediat pentru acesta solutie, crezand ca este sigura. Insa dupa cateva cautari pe internet si un telefon unui inginer de la Renault sunt putin in dubii daca am ales cea mai buna varianta.
La W213 din ce am gasit SCR Catalytic este inainte de DPF. Daca gresesc va rog sa ma corectati, prea multe informatii pe internet nu sunt. Dupa logica mea o data anulat sistemul de AdBlue implicit SCR(nu mai este activ) si localizandu-se in fata DPF, gradul de noxe care v-a intra in DPF v-a fi mai ridicat. Exista riscul ca DPF sa nu mai functioneze in parametrii optimi? Sau sa se infunde?
Ce ma intereseaza cel mai mult este sa primesc o parere daca am ales varianta cea mai buna prin anularea AdBlue. Mai sunt ceva informatii ca AdBlue ajuta la o ardere mai buna a combustibilului si implicit un consum mai bun. Nu stiu, sunt putin intr-o dilema si ma gandesc ca ar fi fost mai bine sa schimb senzorul NOx2 si nu ma mai complicam.
Daca are cineva cunostinte despre informatiile prezentate va rog sa-mi oferiti o parere. Daca anularea AdBlue este problematica, voi cumpara un senzor NOx2 nou cand ma intorc din vacanta chiar daca deja am platit softwarea.
Multumesc mult!
Acum cateva zile mi s-a aprins check engine, am fost la service si am pus diagnoza si mi-a dat problema pe senzorul NOx2. Mecanicul mi-a recomandat sa anulam sistemul AdBlue prin scoaterea cablului din portbagaj si software care m-a costat 350 euro. Mi-a spus ca cei doi senzori de NOx sunt destul de problematici si pica destul de des si asta ar fi cea mai buna solutie.
Din cauza ca am nevoie de masina urgent pentru ca trebuie sa plec intr-o vacanta am optat imediat pentru acesta solutie, crezand ca este sigura. Insa dupa cateva cautari pe internet si un telefon unui inginer de la Renault sunt putin in dubii daca am ales cea mai buna varianta.
La W213 din ce am gasit SCR Catalytic este inainte de DPF. Daca gresesc va rog sa ma corectati, prea multe informatii pe internet nu sunt. Dupa logica mea o data anulat sistemul de AdBlue implicit SCR(nu mai este activ) si localizandu-se in fata DPF, gradul de noxe care v-a intra in DPF v-a fi mai ridicat. Exista riscul ca DPF sa nu mai functioneze in parametrii optimi? Sau sa se infunde?
Ce ma intereseaza cel mai mult este sa primesc o parere daca am ales varianta cea mai buna prin anularea AdBlue. Mai sunt ceva informatii ca AdBlue ajuta la o ardere mai buna a combustibilului si implicit un consum mai bun. Nu stiu, sunt putin intr-o dilema si ma gandesc ca ar fi fost mai bine sa schimb senzorul NOx2 si nu ma mai complicam.
Daca are cineva cunostinte despre informatiile prezentate va rog sa-mi oferiti o parere. Daca anularea AdBlue este problematica, voi cumpara un senzor NOx2 nou cand ma intorc din vacanta chiar daca deja am platit softwarea.
Multumesc mult!
Comment