Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by jetway View Post
    Tampoanele motor si cutie intra fac obiectul garantiei.
    Întrebare posibil stupida: dacă mașina a fost cumpărată din Germania și se schimba proprietarul, garanția mai este valabilă? Care este termrnul de garanție? 5 ani?

    Comment


    • #32
      In cazul meu este vorba despre o garantie extinsa pentru autoturisme rulate pe o perioada de 2 ani care se numeste "Junge Sterne" . Garantia de care vorbesc este a masinii si ramane valabila chiar daca se schimba proprietarul.

      Termenul de garantie pentru autovehicule noi cred ca este de 3 ani + garantia extinsa.

      N-as putea sa-ti raspund concret la intrebare, dar parerea mea este sa te duci la un dealer sa intrebi.

      Comment


      • #33
        Originally posted by jetway View Post
        In cazul meu este vorba despre o garantie extinsa pentru autoturisme rulate pe o perioada de 2 ani care se numeste "Junge Sterne" . Garantia de care vorbesc este a masinii si ramane valabila chiar daca se schimba proprietarul.

        Termenul de garantie pentru autovehicule noi cred ca este de 3 ani + garantia extinsa.

        N-as putea sa-ti raspund concret la intrebare, dar parerea mea este sa te duci la un dealer sa intrebi.
        Am inteles, mersi pentru informatii

        Comment


        • #34
          Daca dealer-ul nu te poate ajuta, pe motive gen: "contractul privind garantia numai dvs il detineti si numai dvs stiti care sunt conditiile", sau ceva aberant cum am mai auzit pe la noi de la consilierii de service slab pregatiti care nu sunt in stare sa dea un raspuns pertinent clientului, ai putea incerca sa te adresezi in scris online la MB ( gasesti pe site adresa de mail). Daca scrii la cei din DE, vor redirectiona solicitarea ta la MB RO si te va contacta cineva. Se va deschide un caz iar solicitarea ta va trebui sa se rezolve intr-un fel sau altul in functie de conditiile din garantie. In acest fel vei primi un raspuns oficial .

          Mult success!
          Last edited by jetway; 01-11-2020, 01:57 AM.

          Comment


          • #35

            Am patit si eu aceeasi problema , cu w204 . Garantie extinsa , masina luata de noua din reprezentanta. Problema : tampoanele
            de motor si cutie .

            Au incercat cu : nu se aplica garantia ca sunt din cauciuc , ca sunt consumabile.
            gen placute frana , dureaza pana facem actele.....am cerut sa mi se aplice garantia , altfel
            depun plangere la importator - mb.ro .

            A doua zi m-a sunat individul de la receptie - Autoklass Pipera , era aprobata cererea .

            Asa ca insista .

            Comment


            • #36
              Salut,

              Revin cu informatii. Am fost la reprezentanta Autoklass Sud am schimbat tampon motor si cutie pe garantie. 100% acoperit piesa si manopera.
              Ca sfat inainte de a intreba la reprezentanta ca nu ei decid daca intra, sunati la CarGarantie.ro. Ei sunt raspunzatori de garantiile extinse.
              Eu cand am fost sa ii fac revizia, le-am zis de problema ca eu cred ca e de la tampon. Dupa ce au terminat revizia au zis ca au dat mail la garantie ca este intradevar de la tampon. Atunci le-am zis ca este acoperit deoarece sunasem cu 1 saptamana inainte.
              Cand sunati la garantie sa aveti nr de contract. Domnul care mi-a raspuns a fost chiar foarte amabil si mi-a raspuns la orice intrebare.
              Din pacate zgomotul nu a disparut sper ca ei chiar au schimbat, nu doar au zis. Trebuie sa ma duc din nou cu masina.
              Dar ca sfat pentru garantie sunati la CarGarantie, cei de acolo baga in sistem orice piesa si va spun, fara interpretari.
              Daca aveti Junge Sterne exista CarGarantie.de in Germania care sunt raspunzatori, in trecut am sunat si la ei cu diferite intrebari contractuale. De asemenea si cei de acolo foarte amabili.
              Cei care ati cumparat de la reprezentanta din Germania profitati de asta. De multe ori cand ma contraziceam cu cei din Ro garantie sau reprezentanta, ceream raspuns de unde am luat masima din Germania (eu am luat-o de la Daimler) si le dadeam in cap cu el dupa. Gen KM de revizie dar aia este alta discutie.
              Sper sa va fie de folos lungul meu mesaj.

              Multumesc.
              Last edited by bcr.costyn89; 04-22-2020, 23:18 PM.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF