Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cutie automata

    Va salut! Sunt nou pe acest forum și îmi pare rău dacă am deschis topicul acesta degeaba, dar de ieri ma confrunt cu o problema la mașina mea.

    Mașina in cauza este un E Class Coupe Facelift, din 2015, motor 2.0 benzina 211 cai, cutie 7G tronic, 83,000 km.

    Dimineata, la rece, când pun cutia in D se aude un zgomot, un fel de “bârâit” și o vibratie, care dispar când plec de pe loc. Merg ce merg, și când încetinesc și cutia retrogradează dintr-a 4a intr-a 3a treapta de viteza, agata puțin. Dupa ce se încălzesc motorul și cutia, problemele menționate mai sus dispar

    ”Colac peste pupăza”, ieri in timp ce mergeam mi s-a aprins Check Engine in bord și parca atunci când încetinesc si retrogradează cutia in treptele 2 și 3 agata foarte foarte puțin.

    Credeti ca uleiul din cutie poate fi cauza? Mai are câteva luni și face 5 ani. Cam care ar fi costurile schimbării acestuia la Autoklass?

    Va mulțumesc!

  • #2
    Un schimb de ulei la cutie , in reprezentanta costa in jur de 2000 lei.

    In general cand schimbi uleiul la
    cutie la 5 ani , ar trebui inlocuite si tampoanele
    motor si cutie , chestia asta e recomandata la diesel , unde ai altfel de vibratii . Sa verifici si starea lor , sa nu curga .

    In perioada rece , iarna cand este frig , cutia schimba mai “sesizabil “ pana uleiul ajunge la o temperatura optima.

    Te sfatuiesc sa pui un Star pe masina inainte . Posibil ca zgomotul
    reclamat sa vina de la motor si nu din cutie.

    Comment


    • #3
      Salutare!

      Eu am un 7G Plus pe un W204 Facelift cu motor pe benzina iar o parte din "simptomele" mentionate de tine mai sus le-am intalnit pe al meu C, unele chiar se prezinta si acum mai mult sau mai putin. Acea vibratie in D s-a manifestat mai tare pana sa schimb tampoanele - lucru care l-am facut anul trecut prin perioada asta. Imediat dupa schimbarea lor si pana sa vina vremea rece a fost liniste totala. Acum pot sa zic ca simt din nou cam 20 % din vibratiile care erau prezente inainte de a le schimba - cel mai probabil din cauza temperaturii scazute si a timpului, cauciucul din tampon a devenit mai dur, pentru ca dupa ce se incalzeste masina revine totul la normal.

      Legat de cutie, schimbarea treptelor se face mai sesizabil pana se incalzeste putin.
      Costurile pentru revizie cutie - in jur de 1300 de lei la Autoklass cu 10% reducere la piese si 20% la manopera care a fost 2.2 h.

      Comment


      • #4
        Originally posted by jetway View Post
        Salutare!

        Eu am un 7G Plus pe un W204 Facelift cu motor pe benzina iar o parte din "simptomele" mentionate de tine mai sus le-am intalnit pe al meu C, unele chiar se prezinta si acum mai mult sau mai putin. Acea vibratie in D s-a manifestat mai tare pana sa schimb tampoanele - lucru care l-am facut anul trecut prin perioada asta. Imediat dupa schimbarea lor si pana sa vina vremea rece a fost liniste totala. Acum pot sa zic ca simt din nou cam 20 % din vibratiile care erau prezente inainte de a le schimba - cel mai probabil din cauza temperaturii scazute si a timpului, cauciucul din tampon a devenit mai dur, pentru ca dupa ce se incalzeste masina revine totul la normal.

        Legat de cutie, schimbarea treptelor se face mai sesizabil pana se incalzeste putin.
        Costurile pentru revizie cutie - in jur de 1300 de lei la Autoklass cu 10% reducere la piese si 20% la manopera care a fost 2.2 h.
        Salut! Abia acum am reusit sa imi fac timp sa raspund, am fost destul de ocupat saptamana asta. Intre timp am reusit sa fac doua (da, doua) diagnoze cu testere STAR si totul a iesit ok, mai putin Sonda Lambda 1 care trebuie inlocuita - s-a aprins si check engine-ul in bord - dar asta clar nu are legatura cu problema initiala. Fata de simptomele pe care le-ai mentionat, la masina mea observ ca efectiv parca "da sa plece de pe loc" cand e rece si o pun in Drive, trebuie sa calc frana putin mai tare ca sa nu plece. Cand e cald motorul (sau cutia), totul, absolut totul functioneaza perfect, parca e alta masina: la relanti nu se simte nici cea mai mica vibratie in Drive, schimba perfect si etc. Asa ti se intampla si tie, sau doar ceea ce ai mentionat?

        Abia saptamana viitoare sau peste doua saptamani sper sa reusesc sa schimb uleiul din cutie la Autoklass + sondele Lambda.

        Merci!

        Comment


        • #5
          Originally posted by b97dmt View Post
          Un schimb de ulei la cutie , in reprezentanta costa in jur de 2000 lei.

          In general cand schimbi uleiul la
          cutie la 5 ani , ar trebui inlocuite si tampoanele
          motor si cutie , chestia asta e recomandata la diesel , unde ai altfel de vibratii . Sa verifici si starea lor , sa nu curga .

          In perioada rece , iarna cand este frig , cutia schimba mai “sesizabil “ pana uleiul ajunge la o temperatura optima.

          Te sfatuiesc sa pui un Star pe masina inainte . Posibil ca zgomotul
          reclamat sa vina de la motor si nu din cutie.
          Salut, am pus tester STAR pe masina si totul e ok, in afara de Sonda Lambda 1 care trebuie inlocuita. I-am raspuns si colegului mai jos, daca ai putea sa arunci un ochi ar fi perfect. Ceea ce ma "necajeste" acum e faptul ca efectiv masina da sa plece de pe loc cand cutia e rece si e in Drive, parca trebuie sa calc frana putin mai tare ca sa nu plece. La cald, totul e normal - cred ca mi s-a parut mie ca agata putin cand retrogreaza din 3 in 2.

          Multumesc pt ajutor!

          Comment


          • #6
            Poate nu e totul chiar OK, la cutie. Trebuia să salvezi diagnoza și să o pui aici.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cl600 View Post
              Poate nu e totul chiar OK, la cutie. Trebuia să salvezi diagnoza și să o pui aici.
              Sunt sigur ca am pus hartiile de la diagnoza pe undeva. Crezi ca are vreo problema cutia?

              Comment


              • #8
                Găsești aici pe forum problema ta, discutată de multe ori. Ambreiajul din convertizor rămâne blocat, când e rece. Pt asta există o rutina specială de verificat. Chiar și pentru sonda lambda, trebuie sa găsești un tehnician cu experiență.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cl600 View Post
                  Găsești aici pe forum problema ta, discutată de multe ori. Ambreiajul din convertizor rămâne blocat, când e rece. Pt asta există o rutina specială de verificat. Chiar și pentru sonda lambda, trebuie sa găsești un
                  tehnician cu experiență.
                  Cu scuzele de rigoare, am căutat dar chiar nu am găsit.
                  Crezi ca m-ai putea ajuta cu niște link-uri?
                  multumesc!

                  Comment


                  • #10
                    Salut Alex, nu e normal faptul ca trebuie sa tii frana foarte tare apasata ca sa nu plece de pe loc, pot sa iti zic ca masina mea nu se prezinta asa.
                    Last edited by jetway; 12-09-2019, 23:26 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Salut,

                      Am revenit și cu “rezolvarea” ,dacă se poate numi așa. Săptămâna aceasta am mers cu mașinuța la 2 service uri care se ocupa de cutii automate din București. Din ceea ce am înțeles și am văzut eu sunt cam cele mai bune din oraș. La unul dintre service uri am lăsat mașina peste noapte, ca sa se răcească motorul deoarece problema pe care am menționat-o era numai la rece. Ca si răspuns, băieții de acolo mi-au spus sa las cutia in pace pentru ca nu are nimic - se pare ca nu trebuie deloc sa țin piciorul mai tare pe frâna și ca sunt eu prea “minuțios” - dar mi-au recomandat totuși sa fac un schimb de ulei in cutie și sa încerc sa schimb tampoanele de la motor și cutie.
                      Uleiul din cutie l-am schimbat la Autoklass, a durat cam 4h cu totul. Ulterior am schimbat și tampoanele menționate și vibratiile acuzate au dispărut.

                      Mulțumesc jetway, cl600 și b97dmt pt ajutor!
                      Va urez numai bine!

                      Comment


                      • #12
                        Salut, si pana la urma problema care o aveai " că dă să plece de pe loc" s-a rezolvat si ea?
                        Pot spune ca am si eu cam aceeasi problema doar ca la mine se ridica si turatia, curios este ca nu face mereu.....
                        Am fost cu ea la mercedes si mi-au spus că e ok, sa stau liniștit....... dar ea tot continuă să facă câteodată.
                        Ți-aș fi recunoscător pentru un rsp. sunt curios daca schimbat tampoanele problema s-a rezolvat.

                        Multumesc!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Mika83 View Post
                          Salut, si pana la urma problema care o aveai " că dă să plece de pe loc" s-a rezolvat si ea?
                          Pot spune ca am si eu cam aceeasi problema doar ca la mine se ridica si turatia, curios este ca nu face mereu.....
                          Am fost cu ea la mercedes si mi-au spus că e ok, sa stau liniștit....... dar ea tot continuă să facă câteodată.
                          Ți-aș fi recunoscător pentru un rsp. sunt curios daca schimbat tampoanele problema s-a rezolvat.

                          Multumesc!
                          Mika83 Salut !

                          Eu am fost cu ea la un service, și am lăsat-o peste noapte acolo ca sa testeze băieții problema. A doua zi m-am întors după mașina, și mi au spus ca mașina mea nu “da sa plece de pe loc” după cum am zis eu, și ca mi s-a părut mie - posibil din cauza vibratiilor. La mine nu se ridica absolut deloc turația, nici in R nici in D. Vibratiile au dispărut după înlocuirea tampoanelor motor + cutie.

                          Ca și idee, mi-au spus băieții ca in cazul in care mașina chiar “da sa plece de pe loc” - cel mai probabil defectul este din convertizor. 4000 de lei +/- ar fi costat pt 7G tronic plus.

                          Tine-ma la curent, te rog!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by AlexConstantin View Post
                            Salut,

                            Am revenit și cu “rezolvarea” ,dacă se poate numi așa. Săptămâna aceasta am mers cu mașinuța la 2 service uri care se ocupa de cutii automate din București. Din ceea ce am înțeles și am văzut eu sunt cam cele mai bune din oraș. La unul dintre service uri am lăsat mașina peste noapte, ca sa se răcească motorul deoarece problema pe care am menționat-o era numai la rece. Ca si răspuns, băieții de acolo mi-au spus sa las cutia in pace pentru ca nu are nimic - se pare ca nu trebuie deloc sa țin piciorul mai tare pe frâna și ca sunt eu prea “minuțios” - dar mi-au recomandat totuși sa fac un schimb de ulei in cutie și sa încerc sa schimb tampoanele de la motor și cutie.
                            Uleiul din cutie l-am schimbat la Autoklass, a durat cam 4h cu totul. Ulterior am schimbat și tampoanele menționate și vibratiile acuzate au dispărut.

                            Mulțumesc jetway, cl600 și b97dmt pt ajutor!
                            Va urez numai bine!
                            Salut,
                            Cat te-a ajuns sa schimbi tampoanele motor+cutie?

                            Comment


                            • #15
                              AlexConstantin

                              Problemă la mine e ca in martie am fost rechemat ptr actualizare software, cam de atunci a început să facă așa.
                              Simptomul mai exact e atunci cand sunt in treapta 2 respectiv 1 in frânare înainte ca roata sa se oprească complet face o mica zvâgnitură si in acelasi timp se ridica si acul de la turometru circa 50-100 turatii.
                              Asta in primii 500m după totul perfect.
                              Tin sa mentionez ca i-am facut schimb ulei la cutie in reprezentanta la 95000km masina având acum 110.000km, nu agățata, nu întrerupe, merge ceas.
                              Dacă era sa fie din convertizor făcea mereu, cred eu, de fapt asa mi-au spus si cei de la Mercedes.

                              Te tin la curent.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF