Va salut! Sunt nou pe acest forum și îmi pare rău dacă am deschis topicul acesta degeaba, dar de ieri ma confrunt cu o problema la mașina mea.
Mașina in cauza este un E Class Coupe Facelift, din 2015, motor 2.0 benzina 211 cai, cutie 7G tronic, 83,000 km.
Dimineata, la rece, când pun cutia in D se aude un zgomot, un fel de “bârâit” și o vibratie, care dispar când plec de pe loc. Merg ce merg, și când încetinesc și cutia retrogradează dintr-a 4a intr-a 3a treapta de viteza, agata puțin. Dupa ce se încălzesc motorul și cutia, problemele menționate mai sus dispar
”Colac peste pupăza”, ieri in timp ce mergeam mi s-a aprins Check Engine in bord și parca atunci când încetinesc si retrogradează cutia in treptele 2 și 3 agata foarte foarte puțin.
Credeti ca uleiul din cutie poate fi cauza? Mai are câteva luni și face 5 ani. Cam care ar fi costurile schimbării acestuia la Autoklass?
Va mulțumesc!
Mașina in cauza este un E Class Coupe Facelift, din 2015, motor 2.0 benzina 211 cai, cutie 7G tronic, 83,000 km.
Dimineata, la rece, când pun cutia in D se aude un zgomot, un fel de “bârâit” și o vibratie, care dispar când plec de pe loc. Merg ce merg, și când încetinesc și cutia retrogradează dintr-a 4a intr-a 3a treapta de viteza, agata puțin. Dupa ce se încălzesc motorul și cutia, problemele menționate mai sus dispar
”Colac peste pupăza”, ieri in timp ce mergeam mi s-a aprins Check Engine in bord și parca atunci când încetinesc si retrogradează cutia in treptele 2 și 3 agata foarte foarte puțin.
Credeti ca uleiul din cutie poate fi cauza? Mai are câteva luni și face 5 ani. Cam care ar fi costurile schimbării acestuia la Autoklass?
Va mulțumesc!
Comment