Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pornire grea E 200 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Parerea mea e ca ai probleme cu regulatorul de presiune in rampa sau vreun injector scapa pe retur.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Bazil_mb View Post
      Parerea mea e ca ai probleme cu regulatorul de presiune in rampa sau vreun injector scapa pe retur.
      Injectoarele sunt facute acum 1 luna si am facut testul cu eprubetele acum 2 zile am precizat ca au fost nasoale aparea epc si se oprea motorul acum dupa ce l-am pornit nu am treaba(190km/h lejer pe A1)merge unsa pornirea ma omoara
      E 200 CDI, W210,116 CP

      Comment


      • #18
        Incearca cu regulatorul de presiune in rampa.E pus pe rampa de injectoare inspre parbriz,cu 2 suruburi.Are 2 inele o-ring, unul de teflon si unul de cauciuc.S-ar putea sa fie uzate.

        Comment


        • #19
          Dar nu inteleg de ce nu faci o diagnoza cu un tester profi???
          Mai ca esti in stare sa schimbi si caroseria, dar la un tester nu te duci!!!
          Fara suparare, dar la masini mai noi e foarte greu sa mai dibuiesti ca la un 124 sau 'cobra'. Astea au o gramada de electronica si implicit depinde si mecanicul de o diagnoza 'electronica'.

          Comment


          • #20
            Originally posted by zang View Post
            Dar nu inteleg de ce nu faci o diagnoza cu un tester profi???
            Mai ca esti in stare sa schimbi si caroseria, dar la un tester nu te duci!!!
            Fara suparare, dar la masini mai noi e foarte greu sa mai dibuiesti ca la un 124 sau 'cobra'. Astea au o gramada de electronica si implicit depinde si mecanicul de o diagnoza 'electronica'.
            Nu tot ce am schimbat a fost bine dar am facut una s-a stricat alta cu injectoarele se oprea in mers cand saream de 2500 de ture da-ti seama depasiri, electromotorul rece pornea ok (dupa ce i-am facut injectoarele cand am luat-o o pornea omul trasa)cald la revedere, la turbo s-a blocat geometria cica de aia s-a rupt axul oricum recunosc masina cand am luat-o arata jalnic cat de cat am pus-o pe picioare spalat tapiterie (era negra de fum) facut pierderi (ulei+motorina)la primul curatat interior am scos jumatate de pubela de gunoi(sticle ,bidoane,furtune,carpe,palni etc)dar usor usor sper sa scot masina din ea
            E 200 CDI, W210,116 CP

            Comment


            • #21
              Originally posted by dan_mec30 View Post
              o sa-l sun maine
              Ai rezolvat ceva ?

              Comment


              • #22
                Joi se pare ca o voi rezolva
                E 200 CDI, W210,116 CP

                Comment


                • #23
                  Da se pare ca este regulatorul de presiune in rampa care este destul de scum basca mi-a gasit si airbagul din usa dreapta lipsa

                  Ps :are idee cineva unde gasesc acest senzor mai ieftin,multumesc anticipat
                  E 200 CDI, W210,116 CP

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by dan_mec30 View Post
                    Da se pare ca este regulatorul de presiune in rampa care este destul de scum basca mi-a gasit si airbagul din usa dreapta lipsa

                    Ps :are idee cineva unde gasesc acest senzor mai ieftin,multumesc anticipat
                    Revin cu rezolvarea l-am luat de la bardi 480 roni nou si acum porneste sfert
                    E 200 CDI, W210,116 CP

                    Comment


                    • #25
                      O valva ieftin si proasta gasesti la orice magazin si costa 450RON.
                      Ele sint facut in Cheia sub licenta bosch. Dar mai mult de 1 an nu tine.
                      Am montat de acestea o gramada.

                      Am comandat o valva originala in Germania si am platit 240Euro pretul de plecare de acolo fara a include si alte cheltuieli. Deci aicia ajunge 1200RON minimun.
                      Diferenta este ca ea functioneaza minimun 5 ani chiar si cu o motorina mai proasta.

                      Diferenta calitatii dintre o piesa fabricata in Germania si celelalte trase la xeros, este aceeasi ca intre un Mercedes si logan.
                      Originally posted by dan_mec30 View Post
                      Da se pare ca este regulatorul de presiune in rampa care este destul de scum basca mi-a gasit si airbagul din usa dreapta lipsa

                      Ps :are idee cineva unde gasesc acest senzor mai ieftin,multumesc anticipat

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                        O valva ieftin si proasta gasesti la orice magazin si costa 450RON.
                        Ele sint facut in Cheia sub licenta bosch. Dar mai mult de 1 an nu tine.
                        Am montat de acestea o gramada.

                        Am comandat o valva originala in Germania si am platit 240Euro pretul de plecare de acolo fara a include si alte cheltuieli. Deci aicia ajunge 1200RON minimun.
                        Diferenta este ca ea functioneaza minimun 5 ani chiar si cu o motorina mai proasta.

                        Diferenta calitatii dintre o piesa fabricata in Germania si celelalte trase la xeros, este aceeasi ca intre un Mercedes si logan.
                        Asa sunt romani se bucura de multe ori la mai ieftin chiar daca si pe asta scrie bosch banuiesc ca o fi facuta pe la turci dar daca tine 1,5 ani tot e bine ca iau 3 la pretul uneia originale care cu motorina noastra nu stiu cat tine te-ai mai gandit cu cheia ca ti-am dat un mesaj pe privat
                        E 200 CDI, W210,116 CP

                        Comment


                        • #27
                          Nu mai tin minte ( am discutat cu multa lume). lasa-mi un mesaj e-mail: vwpassat13@yahoo.com si iti raspund.
                          Originally posted by dan_mec30 View Post
                          Asa sunt romani se bucura de multe ori la mai ieftin chiar daca si pe asta scrie bosch banuiesc ca o fi facuta pe la turci dar daca tine 1,5 ani tot e bine ca iau 3 la pretul uneia originale care cu motorina noastra nu stiu cat tine te-ai mai gandit cu cheia ca ti-am dat un mesaj pe privat

                          Comment


                          • #28
                            Sal ,daca esti sigur ca e de la senzorul de la axa cu came iti pot oferi eu unul la 3mil pe probate

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by leonida View Post
                              Sal ,daca esti sigur ca e de la senzorul de la axa cu came iti pot oferi eu unul la 3mil pe probate
                              Nu ms a fost senzorul presiune rampa l-am schimbat si acum e ceas
                              E 200 CDI, W210,116 CP

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF