Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea E 200 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea E 200 CDI

    Salut.am si eu o mare problema mi-am luat de cca 4 luni un E 200 CDI(w210,85kw,116CP) an de fabricatie 1999,bucurie mare apoi a inceput epc facut injectoare 16mil la turcul de la filaret electromotor 4 mil,garnituri pompa inalte 5mil, turbo 10 mil(s-a rupt axul)acum porneste ff greu si rece si calda tin la automat 30s si sprituri ca la dacie dupa ce porneste te unge la suflet daca o opresc si ii dau in max 1 min iar o ia sfert dupa 5 min ai impresia ca nu o mai ia ma poate ajuta cineva? va multumesc anticipat sunt terminat
    E 200 CDI, W210,116 CP

  • #2
    Mergi la tester si daca ai sa gasesti P1187 inseamna ca ai vreo problema la Valva regulatoare sau injectoare. Mai multe discutii poti vedea si aici: http://www.clubmercedes.ro/injectoar...le-t11961.html

    Daca ne-am fi intilnit iti spuneam exact.
    Originally posted by dan_mec30 View Post
    Salut.am si eu o mare problema mi-am luat de cca 4 luni un E 200 CDI(w210,85kw,116CP) an de fabricatie 1999,bucurie mare apoi a inceput epc facut injectoare 16mil la turcul de la filaret electromotor 4 mil,garnituri pompa inalte 5mil, turbo 10 mil(s-a rupt axul)acum porneste ff greu si rece si calda tin la automat 30s si sprituri ca la dacie dupa ce porneste te unge la suflet daca o opresc si ii dau in max 1 min iar o ia sfert dupa 5 min ai impresia ca nu o mai ia ma poate ajuta cineva? va multumesc anticipat sunt terminat

    Comment


    • #3
      e schimbata si valva a mai avut belele cu ea sunt baiatul acela care v-a sunat cu cheia cazuta in apa
      E 200 CDI, W210,116 CP

      Comment


      • #4
        Originally posted by dan_mec30 View Post
        Salut.am si eu o mare problema mi-am luat de cca 4 luni un E 200 CDI(w210,85kw,116CP) an de fabricatie 1999,bucurie mare apoi a inceput epc facut injectoare 16mil la turcul de la filaret electromotor 4 mil,garnituri pompa inalte 5mil, turbo 10 mil(s-a rupt axul)acum porneste ff greu si rece si calda tin la automat 30s si sprituri ca la dacie dupa ce porneste te unge la suflet daca o opresc si ii dau in max 1 min iar o ia sfert dupa 5 min ai impresia ca nu o mai ia ma poate ajuta cineva? va multumesc anticipat sunt terminat
        credeti ca ar putea fi senzorul de la axa cu came?
        E 200 CDI, W210,116 CP

        Comment


        • #5
          Originally posted by dan_mec30 View Post
          Salut.am si eu o mare problema mi-am luat de cca 4 luni un E 200 CDI(w210,85kw,116CP) an de fabricatie 1999,bucurie mare apoi a inceput epc facut injectoare 16mil la turcul de la filaret electromotor 4 mil,garnituri pompa inalte 5mil, turbo 10 mil(s-a rupt axul)acum porneste ff greu si rece si calda tin la automat 30s si sprituri ca la dacie dupa ce porneste te unge la suflet daca o opresc si ii dau in max 1 min iar o ia sfert dupa 5 min ai impresia ca nu o mai ia ma poate ajuta cineva? va multumesc anticipat sunt terminat
          Asemenea simptome, fara un tester, tind sa cred ca nu lucreaza bujiile incandescente ori sunt bune dar nu cupleaza releele bujiilor.

          Comment


          • #6
            Originally posted by dan_mec30 View Post
            Salut.am si eu o mare problema mi-am luat de cca 4 luni un E 200 CDI(w210,85kw,116CP) an de fabricatie 1999,bucurie mare apoi a inceput epc facut injectoare 16mil la turcul de la filaret electromotor 4 mil,garnituri pompa inalte 5mil, turbo 10 mil(s-a rupt axul)acum porneste ff greu si rece si calda tin la automat 30s si sprituri ca la dacie dupa ce porneste te unge la suflet daca o opresc si ii dau in max 1 min iar o ia sfert dupa 5 min ai impresia ca nu o mai ia ma poate ajuta cineva? va multumesc anticipat sunt terminat
            Originally posted by zang View Post
            Asemenea simptome, fara un tester, tind sa cred ca nu lucreaza bujiile incandescente ori sunt bune dar nu cupleaza releele bujiilor.
            bujiile sunt verificate basca si releul si aricum are aceiasi pornire si calda dupa 5 min
            E 200 CDI, W210,116 CP

            Comment


            • #7
              Sa nu se desamorseze cumva instalatia de alimentare. Pierderi de motorina se observa pe undeva?

              Comment


              • #8
                Originally posted by deniro290td View Post
                Sa nu se desamorseze cumva instalatia de alimentare. Pierderi de motorina se observa pe undeva?
                am avut inainte pana sa schimb garniturile la pompa de inalte acum nu mai am nici-o pierdere de nici-un fel si cum am mai zis dupa faza cu turbo cand scotea ceva fum negru acum toarce foarte frumos odata pornita
                E 200 CDI, W210,116 CP

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dan_mec30 View Post
                  am avut inainte pana sa schimb garniturile la pompa de inalte acum nu mai am nici-o pierdere de nici-un fel si cum am mai zis dupa faza cu turbo cand scotea ceva fum negru acum toarce foarte frumos odata pornita
                  O intrebare ma framanta stie cineva cum se masoara senzorul de la axa cu came ca am fost la magazin si e 6 mil
                  E 200 CDI, W210,116 CP

                  Comment


                  • #10
                    Salut,
                    Senzorul de la axa cu came daca n-ar functiona nu ai porni.Uita-te pe teava transparenta de la filtru daca nu ai aer.Daca ai trebuie sa inlocuiesti garniturile tip o-ring.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Bazil_mb View Post
                      Salut,
                      Senzorul de la axa cu came daca n-ar functiona nu ai porni.Uita-te pe teava transparenta de la filtru daca nu ai aer.Daca ai trebuie sa inlocuiesti garniturile tip o-ring.
                      Acum am verificat(am belit camasa aia neagra)si e ok nu are nici-o bula de aer
                      E 200 CDI, W210,116 CP

                      Comment


                      • #12
                        Foarte simplu: se masoara in citeva secunde cu o precizie care nu da esheque/ dar ai nevoie de tester. Sau il poti masura manual, pe rezistenta, dar pentru acesta ai nevoie de instrument de masura.
                        Originally posted by dan_mec30 View Post
                        O intrebare ma framanta stie cineva cum se masoara senzorul de la axa cu came ca am fost la magazin si e 6 mil

                        Comment


                        • #13
                          Uite nr lui nea Nelu 0788337867 il gasesti in crangasi-regie la grant taxi sunt sigur ca te rezolva

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Victor@Daniel View Post
                            Uite nr lui nea Nelu 0788337867 il gasesti in crangasi-regie la grant taxi sunt sigur ca te rezolva
                            o sa-l sun maine
                            E 200 CDI, W210,116 CP

                            Comment


                            • #15
                              Inclin sa cred ca este ce a zis Mercedes_cdi - asta daca pierde presiune pe undeva sau senzorul de pe volanta (ar trebui curatat). Dar cel mai sfant baga testerul si incercam sa te lamurim.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF