Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pornire grea E 200 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea E 200 CDI

    Salut.am si eu o mare problema mi-am luat de cca 4 luni un E 200 CDI(w210,85kw,116CP) an de fabricatie 1999,bucurie mare apoi a inceput epc facut injectoare 16mil la turcul de la filaret electromotor 4 mil,garnituri pompa inalte 5mil, turbo 10 mil(s-a rupt axul)acum porneste ff greu si rece si calda tin la automat 30s si sprituri ca la dacie dupa ce porneste te unge la suflet daca o opresc si ii dau in max 1 min iar o ia sfert dupa 5 min ai impresia ca nu o mai ia ma poate ajuta cineva? va multumesc anticipat sunt terminat
    E 200 CDI, W210,116 CP

  • #2
    Mergi la tester si daca ai sa gasesti P1187 inseamna ca ai vreo problema la Valva regulatoare sau injectoare. Mai multe discutii poti vedea si aici: http://www.clubmercedes.ro/injectoar...le-t11961.html

    Daca ne-am fi intilnit iti spuneam exact.
    Originally posted by dan_mec30 View Post
    Salut.am si eu o mare problema mi-am luat de cca 4 luni un E 200 CDI(w210,85kw,116CP) an de fabricatie 1999,bucurie mare apoi a inceput epc facut injectoare 16mil la turcul de la filaret electromotor 4 mil,garnituri pompa inalte 5mil, turbo 10 mil(s-a rupt axul)acum porneste ff greu si rece si calda tin la automat 30s si sprituri ca la dacie dupa ce porneste te unge la suflet daca o opresc si ii dau in max 1 min iar o ia sfert dupa 5 min ai impresia ca nu o mai ia ma poate ajuta cineva? va multumesc anticipat sunt terminat

    Comment


    • #3
      e schimbata si valva a mai avut belele cu ea sunt baiatul acela care v-a sunat cu cheia cazuta in apa
      E 200 CDI, W210,116 CP

      Comment


      • #4
        Originally posted by dan_mec30 View Post
        Salut.am si eu o mare problema mi-am luat de cca 4 luni un E 200 CDI(w210,85kw,116CP) an de fabricatie 1999,bucurie mare apoi a inceput epc facut injectoare 16mil la turcul de la filaret electromotor 4 mil,garnituri pompa inalte 5mil, turbo 10 mil(s-a rupt axul)acum porneste ff greu si rece si calda tin la automat 30s si sprituri ca la dacie dupa ce porneste te unge la suflet daca o opresc si ii dau in max 1 min iar o ia sfert dupa 5 min ai impresia ca nu o mai ia ma poate ajuta cineva? va multumesc anticipat sunt terminat
        credeti ca ar putea fi senzorul de la axa cu came?
        E 200 CDI, W210,116 CP

        Comment


        • #5
          Originally posted by dan_mec30 View Post
          Salut.am si eu o mare problema mi-am luat de cca 4 luni un E 200 CDI(w210,85kw,116CP) an de fabricatie 1999,bucurie mare apoi a inceput epc facut injectoare 16mil la turcul de la filaret electromotor 4 mil,garnituri pompa inalte 5mil, turbo 10 mil(s-a rupt axul)acum porneste ff greu si rece si calda tin la automat 30s si sprituri ca la dacie dupa ce porneste te unge la suflet daca o opresc si ii dau in max 1 min iar o ia sfert dupa 5 min ai impresia ca nu o mai ia ma poate ajuta cineva? va multumesc anticipat sunt terminat
          Asemenea simptome, fara un tester, tind sa cred ca nu lucreaza bujiile incandescente ori sunt bune dar nu cupleaza releele bujiilor.

          Comment


          • #6
            Originally posted by dan_mec30 View Post
            Salut.am si eu o mare problema mi-am luat de cca 4 luni un E 200 CDI(w210,85kw,116CP) an de fabricatie 1999,bucurie mare apoi a inceput epc facut injectoare 16mil la turcul de la filaret electromotor 4 mil,garnituri pompa inalte 5mil, turbo 10 mil(s-a rupt axul)acum porneste ff greu si rece si calda tin la automat 30s si sprituri ca la dacie dupa ce porneste te unge la suflet daca o opresc si ii dau in max 1 min iar o ia sfert dupa 5 min ai impresia ca nu o mai ia ma poate ajuta cineva? va multumesc anticipat sunt terminat
            Originally posted by zang View Post
            Asemenea simptome, fara un tester, tind sa cred ca nu lucreaza bujiile incandescente ori sunt bune dar nu cupleaza releele bujiilor.
            bujiile sunt verificate basca si releul si aricum are aceiasi pornire si calda dupa 5 min
            E 200 CDI, W210,116 CP

            Comment


            • #7
              Sa nu se desamorseze cumva instalatia de alimentare. Pierderi de motorina se observa pe undeva?

              Comment


              • #8
                Originally posted by deniro290td View Post
                Sa nu se desamorseze cumva instalatia de alimentare. Pierderi de motorina se observa pe undeva?
                am avut inainte pana sa schimb garniturile la pompa de inalte acum nu mai am nici-o pierdere de nici-un fel si cum am mai zis dupa faza cu turbo cand scotea ceva fum negru acum toarce foarte frumos odata pornita
                E 200 CDI, W210,116 CP

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dan_mec30 View Post
                  am avut inainte pana sa schimb garniturile la pompa de inalte acum nu mai am nici-o pierdere de nici-un fel si cum am mai zis dupa faza cu turbo cand scotea ceva fum negru acum toarce foarte frumos odata pornita
                  O intrebare ma framanta stie cineva cum se masoara senzorul de la axa cu came ca am fost la magazin si e 6 mil
                  E 200 CDI, W210,116 CP

                  Comment


                  • #10
                    Salut,
                    Senzorul de la axa cu came daca n-ar functiona nu ai porni.Uita-te pe teava transparenta de la filtru daca nu ai aer.Daca ai trebuie sa inlocuiesti garniturile tip o-ring.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Bazil_mb View Post
                      Salut,
                      Senzorul de la axa cu came daca n-ar functiona nu ai porni.Uita-te pe teava transparenta de la filtru daca nu ai aer.Daca ai trebuie sa inlocuiesti garniturile tip o-ring.
                      Acum am verificat(am belit camasa aia neagra)si e ok nu are nici-o bula de aer
                      E 200 CDI, W210,116 CP

                      Comment


                      • #12
                        Foarte simplu: se masoara in citeva secunde cu o precizie care nu da esheque/ dar ai nevoie de tester. Sau il poti masura manual, pe rezistenta, dar pentru acesta ai nevoie de instrument de masura.
                        Originally posted by dan_mec30 View Post
                        O intrebare ma framanta stie cineva cum se masoara senzorul de la axa cu came ca am fost la magazin si e 6 mil

                        Comment


                        • #13
                          Uite nr lui nea Nelu 0788337867 il gasesti in crangasi-regie la grant taxi sunt sigur ca te rezolva

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Victor@Daniel View Post
                            Uite nr lui nea Nelu 0788337867 il gasesti in crangasi-regie la grant taxi sunt sigur ca te rezolva
                            o sa-l sun maine
                            E 200 CDI, W210,116 CP

                            Comment


                            • #15
                              Inclin sa cred ca este ce a zis Mercedes_cdi - asta daca pierde presiune pe undeva sau senzorul de pe volanta (ar trebui curatat). Dar cel mai sfant baga testerul si incercam sa te lamurim.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF