Imi cer scuze, nu stiam ca ai experienta.
Dar eu zic sa incerci practic, mie nu mi se pare ca la toe out fuge in toate partile. E un pic instabil, dar departe de a fi de necontrolat.
Cand am crescut toe, de l-am pus in jurul la 20'autocentrarea e prea puternica si depui efort mai mare cand misti de volan, plus incepe sa sara usor la gropi.
Nu cat sa te sperie, dar e detectabil si nu imi place. Cu toe f mic masina parca ignora groapa, se duce mai departe.
Nici vorba de instabilitate la viteza, pot sa merg cu 150, nu simt nimic ciudat.
Cel mai bine e sa incerci, n-ai ce pierde. ESP nu comenteaza decat dupa ce descentrezi mult, cu mult peste cele 20' care vrei tu sa le incerci, asadar nu e nevoie sa lucrezi la ambele capete, deci poti reveni usor la setarea initiala.
LEgat de ultima propozitie, te contrazic un pic, depinde de unghiul de fuga, cu cat e mai mare cu atat variatia e mai mare, si invers.
Iar toe in va scade camber, adica sa zicem ca ai avea -1.5grade adica 1 grad si 30', cand abgi rotile inauntru caderea devine catre -2, nicidecum nu creste spre zero.
Ca un biciclist care se inclina in curba, se inclina spre interiorul curbei tot timpul.
Cand ai timp raspunde la intrebarile legate de uzura si temperatura, is curios la tine cum se comporta.
Dar eu zic sa incerci practic, mie nu mi se pare ca la toe out fuge in toate partile. E un pic instabil, dar departe de a fi de necontrolat.
Cand am crescut toe, de l-am pus in jurul la 20'autocentrarea e prea puternica si depui efort mai mare cand misti de volan, plus incepe sa sara usor la gropi.
Nu cat sa te sperie, dar e detectabil si nu imi place. Cu toe f mic masina parca ignora groapa, se duce mai departe.
Nici vorba de instabilitate la viteza, pot sa merg cu 150, nu simt nimic ciudat.
Cel mai bine e sa incerci, n-ai ce pierde. ESP nu comenteaza decat dupa ce descentrezi mult, cu mult peste cele 20' care vrei tu sa le incerci, asadar nu e nevoie sa lucrezi la ambele capete, deci poti reveni usor la setarea initiala.
LEgat de ultima propozitie, te contrazic un pic, depinde de unghiul de fuga, cu cat e mai mare cu atat variatia e mai mare, si invers.
Iar toe in va scade camber, adica sa zicem ca ai avea -1.5grade adica 1 grad si 30', cand abgi rotile inauntru caderea devine catre -2, nicidecum nu creste spre zero.
Ca un biciclist care se inclina in curba, se inclina spre interiorul curbei tot timpul.
Cand ai timp raspunde la intrebarile legate de uzura si temperatura, is curios la tine cum se comporta.
Comment