Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Unghi de fuga w211 suspensie sport 952

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am avut si eu o tentativa sa reverific unghiurile la Autozone, e moartea!!! Nu te poti atinge de rampe...
    Am gasit ceva in genul asta, ca surub insa pare ca valoarea reglajului e foarte mica, probabil daca vrei mai mult muti gaura?!
    Cand merg la viteza mica, cu volanul bracat simt ca si cand as avea crampoane pe roti, probabil ca roata de pe exterior se ridica pe creasta inferioara a cauciucului.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • #47
      ROV, dupa parerea mea 11' e mult si fara rost.
      Pe de alta parte eu aveam 14' respectiv 11' pe aparat dar real erau peste 6mm de convergenta, deci peste 1 grad!
      Sarea in draci.

      rmg:
      Eu zic sa te documentezi asupra modului de functionare a suspensiei pana sa incepi sa cauti de defecte care nu exista.
      E plin de filme pe youtube, carti, documentatii. e.g. https://www.youtube.com/watch?v=VbReLNi2JP4
      E normal ca roata sa se incline in curbe.

      Da, suruburile alea se regleaza schimband gaura. Dar am pus deja documentatia.
      Nu ai cum sa inveti ceva daca nu citesti documentatiile deja postate si repeti aceleasi intrebari.

      Comment


      • #48
        Crede-ma ca am citit o gramada, m-am uitat pe WIS, pe forumuri afara. Nu-s de meserie, daca nu am pus mana sa fac eu niciodata, inteleg mai greu. O s-o rezolv cumva ca nu-mi place cum face masina. Repetitia este mama invatarii!

        Comment


        • #49
          Ok.
          Am discutat cu "Tony" patronul Wheels in motion uk.
          Ei sunt autoritatea in remedierea problemelor de unghiuri de fuga in Uk. Am aflat de ei si zis sa incerc sa il contactez. Omu foarte ok mi-a explicat ce si cum iar eu o sa share astfel incat sa terminam cu trasu dreapta MB.
          Pt aliniere buna trebuie sa avem cateva conditii indeplinite:
          -anvelope bune cu presiune conforma cu cerinta fabricantului:
          -bucsi bune.
          -articulatii bune.
          -arcuri/inaltimea caroseriei buna.
          -suruburile de reglaj

          1.DACA trage dreapta TREBUIE sa marim Castor pe dreapta si sa micsoram.pe stanga, diferenta de pana 1°. Adica dreapta 10.6 stanga 9.6 la mine a functionat si e calea cea buna. INTERZIS a se incerca din convergenta. Convergenta trebuie sa fie simetrica.
          Daca este posibil si tot se mai simte, se poate micsora caderea pe partea stg.
          2. Convergenta fata, daca avem bucsi bune se pune conform fabricant, insa daca avem bucsi pline la tirant putem chiar sa tintim foarte aproape de 0. Dezideratul este sa avem 0 sau f f putin toe in dinamic. Cu cat avem mai mici miscarile in bucsi cu atat putem sa mergem catre 0 toe.
          3.Convergenta spate la fel, cat mai mica insa pana in setarea in care spatele nu e stabil.

          Cu toe spre maxim admis forta de frecare este transmisa in talon iar atunci cand roata intalneate denivelari sau suprafete alunecoase va elibera energia si va creea instabilitate sau fugit stg dreapta, lucru ce va necesita corectie din volan aproape in permanenta, de unde si senzatia ca masina pleaca ba stg ba dr pe denivelari sau diverse suprafete.

          Cam atat, voi incerca si eu sa pun in practica si voi reveni cu feedback.

          Caderea negativa uzeaza anvelopele mult mai putin decat convergenta.

          Last edited by ROV; 11-22-2018, 22:31 PM.

          Comment


          • #50
            rmg faptul ca atunci cand mergi bracat are tendinta de topait, este din pacate perfect normal dat fiind alte unghiuri/ designul suspensiei fata. Comportamentul este vizibil in special la viteza mica pe suprafete cu aderenta scazuta.

            Comment


            • #51

              AStea le-am aflat singur, experimentand de-a lungul anilor, dupa cum le-am scris deja.
              Doar partea de caster nu am incercat-o, in rest, asa e cum zice omul.
              Trecerea intre toe neutru si toe in se simte in volan in mers. Daca ati reglat convergenta si volanul se simte mult mai liber si mai usor de miscat e clar, sunteti in zona de zero sau toe out.

              Pacat ca nu l-ai intrebat de procedeul de masurare si de uzura in functie de unghiuri.

              Legat de uzura, ce am observat e ca daca ai camber mare, cu un toe in extrem genereaza gume mult mai calde si cu diferente mult mai mari dintr-o parte in alta.
              Chiar daca in mod normal ar trebui sa uzeze egal, nu e o idee buna in opinia mea.
              Totodata cu gume mai subtiri diferenta e mai mica pe suprafata cauciucurilor.

              Sa iti sara masina in lateral e normal cand iei o curba, dar cand iti sare cand mergi drept e aiurea si f enervant.
              E rezultatul unui toe excesiv sau joc.

              Alt semn pt toe excesiv e ca daca impingi masina cu mana, fata spate, pe o suprafata dreapta, se vede cum rotile fie se cracaneaza si ies de sub masina fie se aduna si se baga sub masina.
              Alea sunt deja reglaje extreme.

              Comment


              • #52
                Am avut o gramada de masini insa la asta e prima la care imi bat capul cu unghiuri de fuga, de cadere si convergenta.
                Azi am fost la autozone si am refacut testele. Partea cea mai misto e, ca fara sa umblu pe dedesubt, convergenta era iesita din limite.
                Am incercat cu baiatul de acolo ca in timp ce largeste surubul, cu rotile suspendate si cu aparatul pornit, sa aducem caderea spre 0. Nu am reusit decat foarte putin, chestie de 2-3mm din ce am simtit eu la mana. Eu impingeam de roata si el strangea surubul. Mi-ar fi placut sa scot surubul de tot si in timp ce impingeam de bascula in interior sa fixez pe alta pozitie in interiorul basculei.
                Ala de acolo imi spunea ca acea cadere ar fi in limite, limite pe care le-am desenat pe rezultate. Oricum, pare ca zgomotul facut de rotile fata la viteza mica s-a mai atenuat. Deocamdata merg asa cu ea si oi mai vedea eu.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                • #53
                  e clar in limite, iar legat de reglarea unghiului, s-a atasat deja cum se poate schimba, nicidecum cu impins de roti.
                  Ce ma frapeaza pe mine e diferenta dintre reglajul anterior si acesta.
                  E prea mare, ceea ce imi ridica mari semne de intrebare legate de corectitudinea masuratorii.

                  Ai schimbat gumele intre timp?

                  Cel mai bine e sa mergi la un meserias care stie ce e aia mercedes. DAca omul respectiv lucrase cu 211 stia ca impinsul de roata e degeaba.
                  Last edited by Sharky; 11-27-2018, 21:50 PM.

                  Comment


                  • #54
                    Draq stie daca e bun sau nu aparatul. As spune ca e bun, service-ul Autozone nu e chiar boschetareala.
                    Cam ce bulan sa ai sa gasesti un service de geometrie in care omul sa stie mercedes?!
                    Chestia cu impinsul a fost doar o imsistenta a mea, sa vad daca se schimba vreun pic unghiurile pe aparat. Ala nu voia sa faca nimic la cadere, ca cica nu se regleaza.
                    Legat de diferentele la masurare, nu am umblat absolut deloc la roti, nu am dat in gropi, doar am mers o saptamana si ceva cu masina, atat.

                    Comment


                    • #55
                      Mi s-a intamplat si mie chestia cu parametrii diferiti la diferenta de 30 de minute.
                      Eu cred ca nu se respecta procedura de montaj/pregatire inainte de masurarea unghiurilor.

                      Comment


                      • #56
                        Deja totul s-a scris, de la A la Z pe acest subiect.
                        Faptul ca inca nu pricepi ori ca nu citesti, nu e problema noastra si nu o putem rezolva noi, tine de tine.

                        Rotile se inclina in viraj reprezinta un comportament normal, si te-ai fi edificat daca ai fi citit tot ce s-a scris pe aici si urmarit linkurile puse.
                        Nu te poti apuca de umblat la directie pana nu ai inteles perfect toate fenomenele. Sau ma rog, nu ar fi indicat!

                        Te rog nu o lua in nume de rau, nu am ceva personal cu tine, dar nu vei putea rezolva niciodata o problema daca nu o intelegi.

                        Doar diluam informatii cu adevarat importante de pe acest subiect.
                        Eu as sugera deschiderea unui topic nou, unde te ajut cu placere.

                        Comment


                        • #57
                          O mica intrebare: in service non Mercedes se pot regla toate unghiurile la un W204 sau e nevoie de vreo cheie speciala? Citisem pe undeva ca pentru unul din unghiuri e nevoie de o cheie speciala dar nu mai gasesc acum..
                          Intreb pentru ca dupa geometria facuta la Autoklass Chitila, de 2 ori, masina trage dreapta. As vrea sa incerc sa fac geometria si la Autosoft (tinand cont de diferenta de un grad la unghiurile de fuga stanga - dreapta explicata aici) insa persoana care raspunde la telefon de la Autosoft nu stie sa imi raspunda la intrebarea asta.

                          Comment


                          • #58
                            alin_t Salutare, din cate am vazut in pozele de pe net, la w204, bratul tirant apare cu aceelasi tip de bucsa ca la w211, adica una ce are gaura ovala si care permite 3 pozitii ale surubului special de reparatie.
                            Nu este necesara nici o cheie speciala, pur si simplu cu masina pe rampa, se desface surubul de la bucsa fata, se scoate, apoi roata din dreapta trebuie impinsa in fata pana cand surubul de repatie intra in pozitia dinspre roata, iar pentru stg, se trage in spate roata stg si se pune surubul in pozitia dinspre buclier.
                            Se strange cu simtul raspunderii si apoi se regleaza unghiurile, intai pentru spate apoi fata.
                            Sper sa ne auzim cu rezolvarea .

                            Comment


                            • #59
                              Da, cu mentiunea ca surubul original nu intra decat pe mijloc si e nevoie de suruburi mai speciale. Cel putin asa e la w211.

                              Banuiesc ca ti-au umblat la convergenta, fata si spate, ai cumva fisele de reglaj?
                              Ai scihmbat si altceva pe langa unghiuri?
                              E tare dubios ce spui, daca umbli doar la convergenta masina nu se apuca de tras de nebuna.

                              Comment


                              • #60
                                Am schimbat inainte de vizita la ei brate suspensie fata (toate 4), bielete antiruliu, flanse amortizoare si tampon cutie viteze. La Autoklass am schimbat amortizoarele fata si reglat geometria fata - spate. Practic masina mergea drept pana la schimbarea amortizoarelor si reglarea geometriei. Am mers la reprezentanta Mercedes tocmai pentru a nu fi nevoit sa invat si eu cum se face geometria.

                                Din ce tin minte, pe factura apare asa: Geometrie punte spate, Geometrie punte fata, Geometrie semi-punte fata stanga, Geometrie semi-punte fata dreapta. Fisele cu reglajele nu mi le-au dat (nici nu le-am cerut, ce e drept). Am vazut doar o fisa in care toate unghiurile apar pe verde, dar nu am cerut o copie dupa ea.
                                Am mai discutat ieri si astazi cu un director de acolo si i-am spus si de diferenta asta intre unghiuri, ce am citit aici. Mi-a spus ca ei fac unghiurile conform specificatiilor de la producator si ca masina reglata dupa unghiurile alea nu ar trebui sa traga in nici o parte. A ramas sa mai duc inca o data masina la ei si sa se mai uite.. Ar fi a 4a geometrie. Sper ca asta sa fie cu succes.
                                Last edited by alin_t; 12-05-2018, 11:46 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF