Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Unghi de fuga w211 suspensie sport 952

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Imi cer scuze, nu stiam ca ai experienta.
    Dar eu zic sa incerci practic, mie nu mi se pare ca la toe out fuge in toate partile. E un pic instabil, dar departe de a fi de necontrolat.
    Cand am crescut toe, de l-am pus in jurul la 20'autocentrarea e prea puternica si depui efort mai mare cand misti de volan, plus incepe sa sara usor la gropi.
    Nu cat sa te sperie, dar e detectabil si nu imi place. Cu toe f mic masina parca ignora groapa, se duce mai departe.
    Nici vorba de instabilitate la viteza, pot sa merg cu 150, nu simt nimic ciudat.

    Cel mai bine e sa incerci, n-ai ce pierde. ESP nu comenteaza decat dupa ce descentrezi mult, cu mult peste cele 20' care vrei tu sa le incerci, asadar nu e nevoie sa lucrezi la ambele capete, deci poti reveni usor la setarea initiala.

    LEgat de ultima propozitie, te contrazic un pic, depinde de unghiul de fuga, cu cat e mai mare cu atat variatia e mai mare, si invers.
    Iar toe in va scade camber, adica sa zicem ca ai avea -1.5grade adica 1 grad si 30', cand abgi rotile inauntru caderea devine catre -2, nicidecum nu creste spre zero.
    Ca un biciclist care se inclina in curba, se inclina spre interiorul curbei tot timpul.

    Cand ai timp raspunde la intrebarile legate de uzura si temperatura, is curios la tine cum se comporta.
    Last edited by Sharky; 11-10-2018, 12:01 PM.

    Comment


    • #17
      Nu e nevoie sa te scuzi, spuneam doar ca sa putem sari peste unele etape.
      Cat despre cadere negativa+toe in= cadere pozitiva.
      Cu toe in si cadere negativa baza rotii va avea tendinta sa se duca spre interior si va flexa bucsa bratului inferior, invers, adica cu toe out va flexa spre exterior.
      Cel mai simplu se vede cand dai masina 10 metri in marsarier, rotile au cadere vizibil mai mare (negativa) pentru ca au toe in spre sensul de mers si toe out invers.
      Am pus si o poza apropo de ride height.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • #18
        Am inteles acum ce ai vrut sa zici, eu credeam ca te referi la comportamentul static, pe stand.
        Exact efectul acela il observam pe rotile spate cand mi le-au reglat meseriasii la 6mm toe in!
        Se craceau sau se apropiau la mers fata-spate. Ca sa nu zic de urma de contact, era mutata puternic spre exterior.

        Efectul asta in opinia mea nu este de dorit. Cred ca iti va crea instabilitate cand treci peste denivelari.
        Cum am rotile acum reglate acel efect nu se manifesta. Toe e prea mic.

        F fain sta masina ta.
        Asa statea si a mea cu arcurile vechi, dar s-au rupt. AStea noi o tin ceva mai sus.
        De curiozitate caderea pe fata cum e reglata? PResupun ca ai pus bucsele cat mai inauntru, ca sa pastrezi camber mai aproape de zero.
        ​​​​​​​

        Comment


        • #19
          Da, bratele sunt spre interior.
          Am schimbat arcurile marti, am avut unul rupt. M-a batut Mickey mouse pana le-am schimbat. Suruburile de la bucsile interioare nu se mai scot din bucsi decat cu spiral si flex.

          Comment


          • #20
            LA arcurile spate te referi?

            Eu am desfacut de dincolo, mult de lucru si acolo, desfacut toate bratele, inclusiv etrierul.
            Pe fata nu am avut probleme cu suruburi sudate.

            Comment


            • #21
              Da, asa am desfacut si eu.
              Am mai facut azi 150km. E clar, dau comanda de bucsi cadru spate, sunt aproape sigur ca ele.sunt de vina pt directia f sensibila. Daca e drum drept si se merge constant directia e tipla, daca e denivelat, virajat etc atunci e nevoie de corectie din volan.

              Postez feedback dupa schimbarea lor

              Comment


              • #22
                Pfff, n-ai ce lucra.
                Is curios daca vor fi diferente.

                Cu ocazia asta sa schimbi neaparat bucsa dinspre interior de la bratul superior spre fata.
                Bratul respectiv nu poate fi schimbat DECAT cu tot cadrul dat jos!
                Totodata mai poti scoate suburul de la bratul inferior spre fata si sa il montezi invers.
                De umbli la bratul respectiv iti va fi mai usor pe viitor.

                Pe net zicea ca daca schimbi bucsele cadru neaparat sa schimbi suruburile. E drept ca oamenii respectivi vorbeau de e55 amg.
                Eu gasisem la un depozit de suruburi duritate 10.9 la bani marunti.
                Originale la 40lei bucata mi se pare aberant de scump!

                Restul de bucse se pot comanda/schimba ulterior. Bucse inlocuitoare gasesti la toate, inclusiv la bratele de convergenta spate.

                Arunca un ochi la conductele de frana si daca nu cumva vopseaua de deasupra puntii e inceputa de rugina.
                Zona nu e protejata de mastic/vopsea cauciucata, iar la mine incepuse in jurul arcului spate.
                Daca tot lucrezi in zona merita sa acorzi inca 15-20minute cat sa cureti ce vine jos usor si apoi sa aplici vopsea proaspata.

                Si eu am dat un drum extern.
                Tot imi trage dupa coroana drumului, dar parca mai tare dreapta decat stanga pe contrasens.
                Eu voi creste toe spate la ~1.5mm, ~10-15' si asa va ramane definitiv.

                La primavara voi incerca sa cresc caster pe dreapta, asa cum ai facut, sa vedem ce iese.

                Comment


                • #23
                  O rezolvai azi pe un drum de "asfalt" din Fundata, am dat atat de tare intr-o groapa ca mi-a miscat bratul dreapta. Imi sta volanul 15 grade spre dreapta.
                  Trebuie sa ajung in Brasov sa o pun pe stand de unghi sa il trag la loc .

                  Comment


                  • #24
                    Sigur s-a strambat bratul? Ai urme vizibile pe el?
                    Un prieten si-a lovit w211-le, bratul simplu a ramas intreg, a cedat surubul de prindere!

                    Eu suspectez ca s-a indoit bieleta si ai luat groapa in timp ce luai curba, sunt facute sa cedeze.
                    Exact asta am patit in Ungaria, am scris pe topicul meu.
                    Pus masina pe bordura, lungit din bieleta pana cand volanul a stat drept. Cam vreo 4 hexa am invartit. Am lungit-o cu 1mm din ce tin minte.
                    Rezolvarea a fost pe loc.
                    Ulterior la vulcanizare am constatat ca roata a ramas perfecta, nu s-a strambat, nu s-a dezechilibrat.
                    Dar e de 16, de aia. De aveam de 18 ca tine cred ca ma apucam sa montez rezerva.
                    Idem si directia, masurata pe stand era perfecta, omul nu mi-a luat bani.
                    Asta s-a intamplat in 2017, de atunci am mai tras multe drumuri pana in iarna cand s-au rupt arcurile si am refacut toata suspensia fata.

                    Bratele fata mi se par imposibil de rupt sau indoit intr-o groapa.
                    Eu zic ca daca bieleta de pe partea cu groapa (din ce scrii tu cred ca e dreapta) nu e vizibil stramba, nu are joc, lungeste-o pana se indreapta volanul.
                    Apoi mergi la unghiuri, pt linistea ta sufleteasca.
                    Last edited by Sharky; 11-13-2018, 12:19 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Am vazut in titlu suspensie sport 952. La mine in decoder apare 486, sport suspension. "Ie" mai multe?! Sau break-ul are alte coduri? Ma gandesc pe viitor la niste amortizoare de inlocuit.
                      Dupa ce am vazut complicaciunea draq cu unghiul de fuga, nu ma duc nici mort sa-l fac asa de capul meu. Eu voiam doar sa-l fac in ideea ca nu stiu daca e ok, mai mult o verificare. Chiar imi spunea un mecanic mai batran ca unghiul e recomandat a se face la 2 ani, din cauza gropilor din Romania.

                      Comment


                      • #26
                        Cu toate ca suntem off:
                        rmg Nu am idee despre 486 daca e la fel cu 952, insa iti pot spune ca am gasit sachs undeva la 300 si ceva de euro pe ebay fata+spate. In ceea ce priveste unghiul, nu e complicat insa trebuie sa ai idee de cum lucreaza fiecare brat, ce influenteaza. Un atelier de mecanica bun ar trebui sa stie...cred.

                        Sharky Am rezolvat azi la un service in Rasnov. La Roseanu , spre Zarnesti dupa ce vizitasem alte doua service-uri care dupa ce le spusesem ca sunt cu copil mic in masina si ca am nevoi doar de 20 de minute pe un elevator de unghi mi-au dat flit.
                        Dl Roseanu a fost foarte ok si ii multumesc in cazul in care va da peste acest thread vreodata, iar cand a fost de plata m-a zis "sa ai drumuri bune, ca stiu si eu foarte bine cum e sa fi pe drum si sa ai nevoie de ajutor".

                        Pe scurt, atunci cand am luat groapa aia de aprox 20 cm adancime, a tras de bratul stg si bucsa a migrat de pe pozitia full in pe pozitia de mijloc. Am desfacut si am pus-o din nou pe full in si mi-a revenit volanul. Culmea, roata nu bate si nici nu trage masina. Ma gandem ca sigur paguba nu e doar asta, insa se pare ca Merc e chiar rezistent. I-am dat 140nm asa de control sa nu mai miste nici daca sar cu ea de pe stanca.

                        Comment


                        • #27

                          Hmm, nasol, ai tinut frana cand ai dat prin groapa?

                          Bucsele se strang cu 80Nm + 120 grade (cu masina asezata pe roti sau bratele impinse la pozitia normala). Mi se pare cam exagerat, dar avand in vedere ca nu ai dilatare, cred ca e ok.
                          Sunt suruburi de 14 din material dur pana la urma. Trebuie sa tina.
                          140Nm cred ca e mai putin decat specificatiile. Initial cu cat le-ai strans?

                          Initial mi-ai dat de gandit, m-am gandit ca poate eu am gresit cand am dat prin groapa, dar eu mi-am desfacut in primavara toata suspensia, nu am gasit urme de violenta.
                          Ca sa isi schimbe bucsa pozitia ar trebui ca pinii de ghidare din ea sa se rupa ca sa faca loc surubului sa se deplaseze.
                          La mine tind sa cred ca s-a indoit bieleta, deoarece eram in curba in momentul gropii, plus piulita a inaintat f greu pe filet, chiar daca era desfacuta de pe capatul de bara.

                          Bine ca ai rezolvat!

                          Ce am facut eu pe spate, am crescut convergenta de la paralel la 2mm, vine aprox 16'.
                          Mare diferenta nu simt. Sa vedem cand o scot la drum lung. momentan doar am tras o tura pe centura lui Boc.
                          Nu da semne de instabilitate nici la 180 la ora!
                          Cred ca asa ramane, nu ma mai ating de spate o vreme, la primavara incerc sa dezechilibrez caster, asa cum ai facut tu.
                          Daca m-oi plictisi.

                          Ce am remarcat la mine pe fata a fost ca inainte cand aveam camber pus pe 0 si masina lasata (arcuri inmuiate, care ulterior s-au rupt), fata nu fluiera niciodata in curbe.
                          Pe aparat imi dadea aproape 2 grade camber pe fata!
                          Incepea sa fluiere mai degraba spatele, si era la curbe la care ma speriam la cat de tare le poate lua masina.
                          Acu am pus rotile la -1, camber sta la -1gr 3' pe aparat, mai ales acum cu suspensia ridicata la nivelul normal de arcurile noi.
                          In configuratia asta primele care dau semne in viraje sunt rotile din fata, iar daca exagerez virajul in mod voit masina subvireaza clar.
                          Gumele sunt aceleasi 225 55 16 michelin primacy 3, luate de noi.
                          Nu imi dau seama la tine care va fi efectul cu rotile de 18.

                          Ma bate gandul sa ii dau un pic de stance pe fata, pe viitor, dar parca nu as sacrifica uzura gumelor pt atat.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            15 pe spate e la limita maxima, cred ca era 30 total.
                            Eu am spatele 0.11 pe fiecare parte deci un 0.22 si nu am vazut inca vr-un semn de uzura.

                            E posibil sa fi gresit eu si nu le-am strans suficient. Oricum dupa ce a facut click 140nm nu a mai mers rotita piulita.

                            Mie imi place cum sta masina acum. 1.5 cadere overall. Ce spuneai cu stance, intr-adevar la -2.2 arata super masina insa nu stiu cat de mult tin anvelopele.

                            Daca ti-se pare ca subvireaza inseamna ca e super. Sa te feresti de supravirare ca dracu de tamaie.

                            Comment


                            • #29
                              Valorile care le-am spus pt TOE sunt cele totale, eu masor cu rigla intre roti, nu pot masura toe individual la fel de precis.
                              Iar pt fata nu conteaza individual, conteaza doar TOE total, pt ca toe individual se va autoegaliza in mers.

                              Piulita intotdeauna merge rotita, pui o bara mai mare pe cheie.

                              Eu te cred ca e mai usor pt sofer sa subvireze, dar imi placea ca lua curbele mai bine.
                              Eu conduc repede, dar linistit, departe de limitele masiniii.
                              Testele le facusem pe o sosea lata si libera, in curbe, trageam tot mai tare pana incepeam sa aud fluieraturi si incepea sa scape.
                              Mai mult din curiozitate.
                              Pe un drum normal in general stau dupa toti prostii care nu-s in stare sa tina o trasa optima sau sa controleze balansul masinii, pun frana fix cand e mai mare curba sau alte magarii.
                              Dar pe drum drept sunt viteji si accelereaza in draci.
                              Asadar nu e vreun pericol sa supravirez ca nu am motiv sa merg suficient de repede.

                              Pe viitor am de gand sa trec la 245 45 17, poate ii imbunatatesc aderenta spate.
                              Eu pe spate am rulat ~25kkm cu gumele de vara. Gumele nu au fost rotite.
                              Sunt trecut de jumatatea vietii iar la interior am 1mm in minus fata de exterior.
                              Daca e sa o tin asa pot uza interiorul pana la 1mm si exteriorul sa ramana la 3mm, iar in momentul respectiv schimb gumele.
                              Mi se pare o rata de uzura decenta, la fel si o viata totala de 40kkm rulati pe puntea spate.

                              Comment


                              • #30
                                Intervin si eu in conversatie, poate reusiti sa ma faceti sa inteleg cum as putea sa reglez unghiul de fuga (toe) sa fie neutru, nu negativ. Am facut ieri reglaj geometrie fata si mi-au iesit -2gr11' stanga si -3gr13' dreapta. Am cautat un tabel de corespondenta si pe la 2gr07' ar fi 15mm, la roti de 16". Cum as putea sa mai reglez acum? Sa largesc surubul basculei inferioare si sa incerc impingerea partii de jos a rotii , cu tot cu bascula inspre masina si apoi sa strang surubul?
                                As putea sa iau ca referinta gradele date la geometrie, sa transform in mm si apoi sa iau buza aripii fata ca referinta fata de marginea cauciucului? Voi cum ati masurat distantele intre stanga dreapta in partea de sus a rotii? Jos sa zicem ca poti masura pe dedesubt dar sus? Dati-mi si mie babeste niste indicatii, sa stiu cum sa o apuc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF