Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Unghi de fuga w211 suspensie sport 952

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unghi de fuga w211 suspensie sport 952

    Salutare,
    Am nevoie de putin ajutor legat de trasul dreapta dupa unghi de fuga.
    Am citit zi eu cam tot ce se putea legat de unghi de fuga insa ceva imi scapa si nu stiu ce.

    Am desfacut si verificat tot spatele si toata fata, absolut toate bucsile sunt in stare buna/perfecta iar pivotii sunt noi.Efectiv nu mai inteleg.

    Am facut cam 6 trecere pe masini diferite de unghi insa tot nu reusesc sa ii rezolv acest tras usor spre dreapta.

    In prezent am, dupa ce am montat suruburile de reglaj:

    -1.36 cadere negativa fata si -1.5 spate.
    9,8 grade fuga stg fata si 10.2 dr fata.(recent modificat, inainte era egal si tot asa tragea)
    convergenta fata 0.03`
    convergenta spate 0.11`

    Aveti alte setari? e vre-o chichita pe undeva?

    Multumesc.

    P.S: directia nu revine singura dupa un viraj, are nevoi de ajutor si mi-se pare ca nu este asistata suficient.

  • #2
    Conform P.S.-ului tau, ceva la directie strange/freaca, de acolo feeling-ul de insuficienta asistenta si de-aia nici nu revine singura inapoi. S-a lucrat de curand la caseta sau la partea de servo a directiei ?


    Dragos

    Comment


    • #3
      Nu am mai avut timp sa verific caseta conform procedurii, suspectez valva ca fiind defecta. Directia revine, culmea, in marsarier mult mai usor, insa indiferent de aceasta simptomatologie legata de asistenta directiei, nu inteleg de ce masina deviaza usor spre dreapta pe sosea normala (o foarte usoara inclinatie spre dreapta).
      Am condus multe masini si numai in cazul in care era foarte pronuntata inclinatia drumului aveau tendinta de a devia.
      Exclus sa frece ceva la suspensie, personal am lucrat la ea si jamba se misca usor in pivoti.

      Comment


      • #4
        MAreste unghiul de fuga, vezi ce se intampla, poate revine mai usor. Muta pinii asa incat roata sa se duca cat mai in fata.
        Sau incearca sa le pui paralele. Fa semn, trage de bieleta o latura de hexa, vezi daca se schimba ceva, daca nu pui la loc.

        Eu am valori mai mari la w211 meu la unghi fuga, vezi mai jos.

        DAca te dui pe cealalta parte a drumului trage stanga? Sau trage tot dreapta/tine drept?
        Pe un drum perfect plan sau daca stai pe mijloc trage?

        Caderile sunt egale stanga vs dreapta?
        Trage dreapta invartind de volan spre dreapta?
        DAca apesi sanatos acceleratia mai trage?

        Eu acest tras l-am rezolvat din unghiurile spate, suspectez ca o roata era virata mai mult ca cealalta si masina mergea intr-o dunga.
        Momentan merge ok, efectul s-a redus cu mult, dar sincer habar nu am ce unghi am deocamdata, doar ca am convergenta totala de sub 10'.
        LA reglaje mi-l punea pe verde, zicea ca totul e bine, cum ieseam la o tura, mergea prost.
        Poveste lunga, n-are sens sa o descriu, pe scurt am masurat eu distantele dintre roti in mod precis si am cam rezolvat problema.

        In rest am
        cadere: 1gr si 10' pe fata, simetric
        fuga : 11grade 20' egale
        convergenta: in jur de 8'

        cadere spate 2grade
        convergenta spate: <10' - sunt aproape paralele rotile, vor incerca sa le aproiu la 10-15'.
        INainte de asta a fost la 15-20' convergenta, mergea aproape la fel.

        Unghiurile de convergenta sunt masurate de mine, celelalte in ateliere.
        Uzura gumelor e decenta pt gume de 225. Le poti folosi pana la capat.

        Inca nu am gasit rezolvarea acestei probleme pe net, eu am rezolvat-o orbeste, incercand.
        Last edited by Sharky; 11-08-2018, 19:52 PM.

        Comment


        • #5
          completare:
          Daca volanul opune rezistenta la viraje dupa ce iei viteza, probabil ca unghiul de fuga e bun.
          Daca doar revenirea din viraje mai stranse face probleme atunci probabil unghiul de fuga e suficient si prbolema vine din alta parte.

          Comment


          • #6
            Am incercat sa maresc unghiul de fuga, la mine fiind 10.3 maxim cu ambele brate date in fata.
            Am citit pe un forum din state ca un nene de a lucrat la mercedes le facea 9.6 stg si 10.6 dreapta, asta am facut si eu si intr-adevar nu mai trage asa vizibil.
            Caderea pe fata este simetrica aprox 1.4 iar convergenta este acum la 0.06 total.

            Masina intr-adevar trage stanga daca ma mut pe banda cu inclinatie stanga, iar daca merg pe drum perfect plat trage f putin dreapta.

            Volanul mi l-am centrat singur pentru ca nu reuseau sa imi puna volanul drept. Am desfacut o bieleta 2 hexa si am inchis alta 2hexa, numai asa am si eu volan aproape perfect drept.

            Si eu suspectez o roata spate pentru ca fata e teoretic perfecta, sau cel putin ar trebui chiar sa traga putin stanga pe drum normal.

            O sa ma apuc daca mai am timp sa o masor empiric sa vad cum stau rotile spate, se misca putin cadrul cand trageam cu levierul de ele insa revenea imediat in pozitie, am vazut ca asa sunt construite bucsile (deformare elastica de aprox 5mm), nu par imbatranite sau crapate etc.

            Nu ma impac cu ideea ca este atat de sensibila la inclinatia drumului, urasc sa fiu nevoit sa corectez in permanenta directia.

            Comment


            • #7
              ASta sa nu iti fie problema:
              http://besttireandwheelshop.com/ Find out what "dog tracking" means in relation to a vehicle. Brought to you by BestTireAndWheelShop.com in Temecula, Califor...


              Eu dupa ce am inceput sa umblu la spate am mai remediat din fenomen, dar daca e inclinat drumul tot trage.
              Convergenta am concluziaonat ca nu influenteaza cu nimic. Poti sa pui rotile oricum, tot va trage.

              Inca nu am un dispozitiv de incredere cu care sa masor unghiul real fata de axa masinii.

              Ceva de genul vreau sa incerc, dar la modul mai serios, nu cu scanduri strambe si povesti.
              Adica eu sunt cu volanul reglat drept, sunt cu rotile spate acum aproape paralele, sau eram cu ele inainte la 2.5-3mm adunate, DAR nu stiu daca unghiurile sunt egale stanga dreapta.
              Sa nu cumva o roata sa fie mai inauntru ca cealalta si de fapt masina sa mearga intr-o dunga ca in video de mai sus.
              IN cazul asta volanul nu ar fi drept in mod real.\ ci de fapt il ajustezi ca spatele merge stramb, vezi video.

              Alta chestie, de reglezi in spate ai grija ca reglajul e f sensibil si cu joc. Iar de cumva reglezi cu rotile in aer, cum le pui jos efectul e cu totul altul.
              Sa mergi in pasi f mici, sub 1mm, ca odata pus jos, o ia razna.


              Ca sa masori empiric ai nevoie de multa atentie. Un plan drept si sa misti masina dupa fiecare reglaj. Nu masura imedait ce ai reglat ca nu e real.
              Eu masor pe cauciucuri la astea de vara e usor sa gaesti o muchie care sa nu bata. E simplu de verificat cand roata e in aer.
              Grija doar la toleranta cu care masori, 1mm inseamna aproximativ 10'in functie de inaltimea la care masori. Atentie mare ca inaltimea sa fie egala, o diferenta de 1cm in inaltime da deja o eroare prea mare de masura!
              Pana nu obtii masurari repetabile persevereaza.

              La convergenta cand sunt paralele sau divergente vei simti ca volanul se misca mai usor, cand sunt un pic convergente, chiar si 10'vei simti ca e mai fix.

              Legat de bucse, eu doar bucsele de la puntea spate, cadrul mare care tine totul nu le stiu verifica. Adica aparent arata bine, dar nu am termen de comparatie.
              Daca e sa scutur masina cu rotile fata blocate nu vad miscare prea mare in bucsele cadrului.
              Dar nici nu ma bag sa le schimb, nu merita osteneala pana nu se rup de tot.

              Eu la unghiul de fuga inca nu am umblat, dar daca ma plictisesc la primavara paote oi incerca vreun dezechilibru si scolo.

              Daca te rog poti pune poza la rotile spate, cum vin fata de aripa. vreau sa vad ce gardal a sol are masina ta.
              Ideea e ca a mea e cam lasata, ceea ce imi place, dar caderea e de -2 grade, ceea ce e cam mult. Zici ca e BMW.
              Bucsele nu par sa cedeze, par intregi si tari. Ce a fost usor de schimbat am rezolvat, mai mult nu ma bag ca nu merita, dar is curios de cauza.
              Last edited by Sharky; 11-08-2018, 22:55 PM.

              Comment


              • #8
                Dogtracking, nu cred. De fiecare data am facut unghiul la cel mai bun service roti din regiune si s-a reglat convergenta fata spate de fiecare data.

                Oare sa fie necesara bara telescopica de care vorbesc cei de la mercedes?

                Pan la urma, strang din dinti si ma duc la o reprezentata mercedes buna numai sa stiu ca e facuta ok.

                Comment


                • #9
                  Nu in halul acela de exagerat si nu spun neaparat ca iti merge masina in dunga, dar cine stie ce se intampla in mod dinamic.
                  Posibil ca static totul sa fie ok.
                  In una din faze aveam un fel de torque steer. ADica tragea dreapta in frana de motor si sarcini usoare, cum ii dadeam pedala mergea drept.
                  Deci clar problema venea de pe spate. Nu i-am dat de cap de tot, adica nu mai face acum, dar probleme de acest gen nu cred ca se rezolva doar cu o aliniere.
                  Poate doar m-am pus pe mijlocul jocului si i-am minimizat influenta, dar ce joaca, inca nu stiu si nu imi dau seama.
                  Din reglaj in reglaj, la un moment dat tragea stanga, exact la fel cum tragea dreapta! Prindea o usoara inclinatie inversa, ceva urme de asfalt si se ducea incolo, in dreapta nu mai vroia.
                  Fugise pe stanga, la PSD!

                  De bucse punte si alte bucse care arata ok si care sunt la fel de elastice ca unele noi nu ma mai apuc. Prea mult de lucru si prea multi bani doar ca sa le schimb de experiment.
                  Ce a fost de schimbat am schimbat deja.
                  Daca nu uzeaza gumele si mai nou se comporta mai bine, eu sunt multumit! Nu ma apuc sa sparg mii de lei aiurea. Cine stie ce mai crapa pe ea si e nevoie.
                  AStea nu-s masini care tin o viata, Cand te apuca cheful de lucru mai bine stai cuminte, ca nu stii cand o sa se strice ceva si iti da de lucru de nu poti duce!

                  Alte w211 ce am condus par mai stabile a meu e cam sensibil la drum. Pe de alta parte eu am -2gr de cadere, e vizibila la ochi, altele in ochi au mult mai putin.
                  Poate si asta sa fie o problema, la 2 grade te astepti sa ai o componenta orizontala a fortei care sa iti impinga masina o data ce roata de pe cealalta parte pierde un pic de aderenta.

                  Alta chestie, o latura de hexa te trece din 8' in 20', e f sensibila treaba la reglaj. Totodata daca nu ai rotile spate pe placi care aluneca, ce reglezi pe ele e degeaba.
                  Asa am si eu fisa cu 20'spre inauntru si real rotile erau cu aproape 1 grad de imi tzopaia masina la gropi.
                  Doar cand am pus mana sa masor personal mi-am amintit ca la un moment dat omul mi-a impins masina fata spate, dar nu prea mult ca nu putea invarti senzorii ca loveau un podea.
                  De placi care luneca avea doar pe fata.
                  De atunci prefer sa reglez eu, daca gresesc, macar o fac gratis cand ma plictisesc, nu ma duc sa imi strice unu directia pe banii mei.

                  Bara respectiva iti influenteaza doar reglarea convergentei. Poti sa faci semn sa te convingi, sa dai din bieleta o latura de hexa in plus sau minus, sa vezi ca tot aia e!
                  Sa lucrezi doar intr-o parte, in felul ala ai certitutina ca ai pus bine la loc cand ai volanul drept. Nu conteaza din care parte, oricum rotile din fata se autoechilibreaza.

                  Comment


                  • #10
                    Erata, ieri eram cam obosit, lucrasem la ceva si inainte sa ma culc am scris aici.

                    Reglaj spate:
                    Rotile pe spate ori sunt pe placi cand reglezi, ori plimbi masina ca rotile sa se aseze, nu o bruschezi.
                    Sincer as prefera varianta a doua, ca ce masori sa fie cat mai real.
                    Altfel ai variatii mari si probabil de aia m-am trezit eu cu convergenta aberant de mare pe spate dupa reglajul din service.

                    Din ce imi spui tu, ca ei nu au reusit sa iti regleze volanul drept mie deja imi ridica semne de intrebare asupra rezultatului final.
                    2 laturi de hexa e extrem de mult, ai variat cu cel putin 10' pe o parte!

                    Ori ceva iti cedeaza in sarcina si unghiurile se schimba.
                    Tot nu inteleg, la tine daca tii volanul drept masina merge drept?
                    Cand iei mana de pe el volanul se invarte spre sant?
                    Sau e joc in directie, tot tii de volan dar masina o ia aiurea de capul ei?

                    Legat de bucse am mai scris cu alte ocazii. A tras dorelul am tras si eu cu ranga, spatele parea stas.
                    Dar pe standul cu vibratii se vedea clar cum 2 bucse cedeaza vizibil!
                    Eu am schimbat bucsele la bratele de sus pt ca se schimba usor, de restul nu m-am atins.
                    Nu merita, la fel si bratele de convergenta spate. Sunt mult prea tari bucsele si prea bine arata.
                    De trag de ele in mod calculat, cu brat fix si dinamometru cedeaza la fel ca o bucsa noua.

                    Nu uita o chestie, spatele e la fel de important ca si fata, vezi filmul cu dog tracking ca sa intelegi fenomenul.
                    La mine se simtea clar. De cand am umblat la spate am scapat de tras.

                    Deocamdata am incercat un experiment:
                    - parcarea dreapta
                    - tras urme dupa rotile din fata
                    - tinut volanul drept si mers inainte sa vad de ma incadrez cu spatele in urmele trase

                    Daca ar fi sa tin volanul un pic stramb se vede clar ca nu ma incadrez.
                    Evident ca metoda nu e infailibila dar iti spune imediat daca ai probleme.

                    Comment


                    • #11
                      Deocamdata, dupa 400km extraurban, pot spune ca fuga mai mica pe stanga este ce trebuie,
                      aproape insesizabil trasul dreapta, in sfarsit am si eu o masina in concediu aproape perfecta.

                      Sharky Esti sigur ca o latura de hex este aprox 0.12'?

                      As vrea sa o mai inchid putin, pana la un 0.8 pe roata si asta ar insemna 0.03 plus jumate de hex.
                      Ar fi inca in parametrii de fabrica de 0.16 -0.20 total si ar mai castiga stabilitate la viteza.

                      Am mai sesizat un comportament ciudat, pe denivelari scurte sau drum peticit nu se manifesta, insa pe denivelari gen asfalt deforma pe portiuni mari sau la treceri peste rosturi de dilatare mari la unele poduri(santuri) are tendinta sa "sara" de spate in lateral.
                      Ori suspensia in colaborare cu anvelope 245 40 18 xl este prea rigida pentru plaiurile noastre ori bucsi la cadru spate sunt duse.
                      Mentionez ca pe asflat bun, masina este tramvai in curbe.

                      Comment


                      • #12
                        Ce am masurat eu cu rigla:
                        Daca dau o latura de hexa trec de la 0.5 la 2mm convergenta fata spate, ceea ce e cam mult, peste 20'la inaltimea care masor.
                        Nu pot sa iti spun cat e un hexa ca nu am instrumente de precizie, dar din ce am determinat eu, intre 8 si 16' total e cam un hexa!

                        De ar fi sa fac teraba calumea as putea lua niste profile tzapene, sa le prind in gaurile din jante, cu distantiere sa ajunga pana la disc si de acolo sa ma duc 1m in fata masinii. DAr sincer nu vad rostul. Scopul meu nu e sa masor exact.
                        Scopul meu e sa ajung in zona buna si de acolo sa ajustez dupa gust.
                        Cat timp nu apare uzura, e perfect!

                        Daca o inchizi nu o sa rezolvi nimic.
                        Din partea mea incearca sa te convingi, DAR fa semne clare cu markeru. Nu te baza ca o sa tii minte cum era, nu o sa reusesti. Semnul e sfant!
                        Cureti bine, faci urme pe bieleta si ep capat de bara si te joci cum vrei din partea mea, cand te saturi pui cum a fost, n-ai ce pierde.
                        O sa te convingi singur ca de dai mai mult de 2 hexa volanul nu o sa mai revina, iar daca terci pe drum neasfaltat vei auzi cum rotile se cearta una cu alta si merg tarate in viraje mari!
                        Nu lucra decat la o roata, in felul ala vei avea certitudinea ca ai pus la loc cand volanul va fi drept, sau ma rog, cum era inainte sa te apuci.
                        De se aprinde ESP-ul poti sa revii, e clar ca ai bagat prea mult TOE si ai iesit cu mult din specificatii.

                        Daca vrei sport extrem baga o tura interaga toe IN, sa vezi cum o sa iti ia masina volanul din mana la gropi.

                        Nu te lua dupa ce scrie pe net despre TOE, ca sa intelegi ai nevoie sa o corelezi cu experienta practica.
                        Dupa ce te convingi de efectele cu toe in, pune la valoarea initiala si de acolo da inapoi 1-2 hexa pt toe out!
                        Sa vezi de fapt cum se manifesta acea stabilitate si cum devine volanul ca feeling. Aia e diferenta.


                        MA bucur ca ai rezolvat, eu mai bine de un am am facut muschi la mana tinand de volan.
                        Am auzit pana si explicatia ca e sistem de protectie daca adormi la volan sa nu intri pe contrasens. MAre specialist omu....


                        Legat de spatele care fuge, cand mi-au adunat aia spatele la 6mm, masina sarea in draci asa cum spui tu, in lateral.
                        Rotile fiind apropiate se imping una in alta, cand iei o denivelare serioasa, una din roti pierde aderenta mai repede si automat echilibrul se strica iar masina sare in partea in care a pierdut aderenta.
                        Acelasi fenomen e pe fata, unde iti ia volanul din mana!
                        Alta chestie care am observat-o atunci e ca daca miscam masina fata spate, scoasa din viteza, o impingeam de afara, observam cum rotile se arcuiesc la schimbarea directiei.
                        Sa am ceva bucse obosite? Sau sa fost toe exagerat? Nu stiu,dar de cand le-am pus aproape paralele fenomenul a disparut!

                        Ca sa te linistesti mergi pe staundul de bucse, baga-te pe groapa si scutura masina pana te saturi. Te uiti atent la fiecare bucsa
                        Da-i un bacsis la om si zi sa insiste si sa scuture masina pana cad tablele de pe ea. Scuturi masina pe fiecare directie pe rand cand te uiti la fiecare bucsa. Apoi urmatoarea.
                        Nu trata cu superficialitate, ca sistemul e complex si jocurile care le-am avut eu nu se manifestau cu una cu doua.
                        Dar nu cred sa fie cazul de joc. Daca aveai joc ar trebui masina sa mearga pe 3 carari fara sa ai tu ceva de zis de la volan.

                        Intrebarile mele:
                        1. Cum a ramas in final unghiul de fuga? Pe 0 pe stanga si pe +1 pe dreapta? Ma refer la pozitia pinului de reglaj. Prin 1+ intelg ca ai impins roata in fata.
                        2. Ai probleme cu uzura spalte la roti late de 245 si balon asa mic?
                        3. Ai un termometru cu IR? Poti masura care e temperatura de la interior la exterior a gumei, preferabil dupa niste km buni de mers repede.

                        AS vrea sa trec pe 245 45 17 pe spate, doar din motive de aspect si sa zicem de ceva aderenta in plus. Plus niste amortizoare ceva mai dure (dar nu sport) decat sachs OE confort. (Oi vedea cum voi afla asta), dar parca nu as vrea sa risc sa le rod prea tare pe interior din cauza unghiului de cadere de 2 grade.


                        Niste poze cu ce masor, din pacate nu am cu incropeala in actiune.20180703_202015.jpg
                        Bara tzapana de aluminiu, prindere, iar pt masurare am taiat niste santuri subtiri care le aliniez cu reperele de pe gume.
                        Evident se verifica reperele sa fie in planul de rotatie. In general canelurile din gume sunt.
                        Last edited by Sharky; 11-09-2018, 23:27 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Alta chestie, am dat intr-o groapa mai demult de mi-a strambat bine volanul, l-a facut de la ora 12 la ora 1.
                          Ca sa corectez din cate stiu am lungit bieleta cu vreo 2-3 hexa.
                          Iti dai seama daca dai 2-3 hexa in plus ce se va intampla cu gumele, se bat urat una de alta, uzura, etc etc.

                          Comment


                          • #14
                            Totodata nu inteleg ce vrei sa scrii prin 0.12'. MA indoiesc ca sistemele respective pot masura unghiuri asa de mici.
                            Speficicatiile din manual sunt 8-12' (minute) iar in grade ar veni cam 0.14 - 0.3 grade.
                            1 grade are 60' , nu as recomanda exprimarea in zecimale pt ca ies confuzii mari de tot.

                            Unii au prabusit pe sonda pe marte din motive dinastea.

                            Comment


                            • #15
                              Bratele sunt +1 la roata dreapta si -1 la roata stanga.

                              Teoria si practica le am apropo de toe caster camber. Fac motorsport de prin 2008 si le-am incercat cam pe, insa aici e ceva ce imi scapa, e ceva mecanic.

                              Cu toe in- ai directie buna la viteza, se autocentreaza masina si ii da stabilitate. De obicei toe in e obligatoriu pe spate pentru ca altfel te certi cu ea rau de tot.
                              Cu toe out fata, masina intra mult mai repede si mai usor in viraje insa la fel, te certi cu ea pe drum drept sau la denivelari.
                              Pentru street use, trebuie toe in obligatoriu fata spate, cat de mult inca mai cercetez.
                              Daca ai negative camber -1.5 , cu un toe in de 0.15 total fata iti aduce roata cam la 0.5 camber aprox.


                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF