Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Smucitura treapta 1 - 2 / 7g tronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Smucitura treapta 1 - 2 / 7g tronic

    Buna seara,

    Am si eu o problema cu un W212 ( E 250) din 2012/cutia 7g tronic
    Anul trecut in august s a ars calculatorul cutiei de viteze.
    S a inlocuit piesa la Autoklass Ploiești( masina avea 142.000 km). Ca si defect > nu mai pornea. Totodata cu computerul s-a facut si revizia cutiei de viteze( ulei 9 litri, filtru, garnitura)
    De atunci, au inceput smuciturile. De la treapta 1 pana la a 7a.
    Cei de la MB au spus ca dupa un timp si un nr de km condusi, cutia va "invata" si smuciturile vor disparea.
    Într-adevăr au dispărut, dar a ramas cu smuceala la 1 cu 2.
    Anul acesta, de acum 2 saptamani, incerc sa rezolv problema. Masina are acum 145.000 km(km reali)
    1. Autoklass Chitila.
    Update soft + adaptari
    Solutia gasita = inlocuire bloc de valve.
    2. Autoklass Ploiesti
    Solutia gasita = inlocuire bloc de valve
    3 si 4.
    Am mers la 2 prieteni(diferiti)
    Au pus Star-ul, am facut adaptari, tot felul de setari >>> acelasi rezultat. Smuceala 1 cu 2
    5. Astazi am fost la cei de la Automatico ( pe Preciziei)
    Solutia :
    Reconditionare convertizor
    Inlocuit valva TCC
    Revizie (ulei, filtre, etc).
    NICI VORBA DE BLOCUL DE VALVE...


    Fiind vorba de o suma maricica de bani va cer ajutorul si sfatul in acelasi timp.
    - ati mai intalnit astfel de probleme?
    - sa merg pe varianta Autoklass (sa schimb blocul de valve)?
    - ati mai avut experiente cu cei da la Automatico( service-ul arata super, verdictul a venit imediat, la fel si devizul , tipul care a diagnosticat masina parea foarte sigur pe ce spunea, din 7 masini pe elevator, = 3 erau Mercedes)
    - alte sfaturi sau sugestii sunt binevenite.
    Va mulțumesc!

    Cu stima,
    Lucian
    0728.100.300

  • #2
    La Ploiești când ai schimbat placa, probabil ti-au spus că dacă placa veche e moarta de tot, nu se pot salva valorile de adaptare - niste date importante care țin de valve și de bloc - și că dacă nu schimbă blocul complet ( cu tot cu placa ) atunci există probabilitatea sa nu se învețe cutia.

    Daca acum alegi varianta reprezentantei și anume sa schimbi blocul, trebuie sa intelegi cele de mai sus și anume sa pui un bloc nou, complet.

    Blocul tau nu este stricat, însa nu mai ai setările lui. Cel nou - care vine cu tot cu placa - este calibrat și setat din fabrică.

    Eu iti propun asa, dacă a fost cum am scris - adică placa ta veche era moartă de tot, atunci te poți întoarce la Ploiești și primesti garanție, banii inapoi sau un bloc nou cu megareducere .

    Sau daca nu a fost asa, oricum e logic să te duci tot la ei pentru terminarea lucrărilor, ei oricum au experiență mai mare în învățatul cutiei.

    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      In primul rand ,iti multumesc pentru raspuns.
      masina a fost luat pe platforma si dusa la service. Am crezut ca este contactul,pentru ca nu mai pornea.
      am fost contactat telefonic si informat ca nu este contactul de vina ci modulul de la cutia de viteza.
      Nu am fost informat nicio secunda ca nu s au salvat valorile de adaptare....
      Este posibil ca cei de la Automatico sa aiba totusi dreptate?
      Multumesc .

      Comment


      • #4
        Sigur e posibil, însă convertizorul lucrează intre toate vitezele, iar valva respectivă nu are înlocuitor mai nou, cum e cea de la cutia in 5 trepte și despre care găsești aici pe forum o grămadă de informații.

        Eu zic sa o iei in ordine, sa incepi cu garantie, cu reclamație și dacă nu rezolvi sa începi să cheltuiești.

        Poate cei de la reprezentanta au schimbat defapt blocul complet, poți intreba.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Un pic off topic , cutia a avut alt schimb de ulei pana la incidentul cu calculatorul?

          In drum spre Ploiesti iti recomand sa treci si pe la CL600 , pt o diagnoza . Asa afli si ce anume sa-i intrebi pe cei de la reprezentanta .

          Comment


          • #6
            Salut,si la mine da din 2in 3 un mic sut dar numai cand este rece(primele max.10min)dupa care schimba impecabil.....

            Comment


            • #7
              Salut, înainte de aface alte cheltuieli,ar fi bine să verifici mai întâi dacă seria de la blocul hidraulic corespunde cutiei de viteze. Eu am avut în mare, aceeași problemă și după multe inspecț

              Comment


              • #8
                Continuare. Dupa multe inspecții am constatat ca blocul hidraulic fusese schimbat cu unul mai vechi a cărui cod nu corespunde cu cel al cutiei.Am schimbat blocul hidraulic cu unul corespunzator,șocul a disparut.Am trecut prin aceleași peripeții,sper sa fie cu folos ce am postat.Numai de bine!

                Comment


                • #9
                  Din experiența pe care am avuto cu această problemă pot spune că acel şoc în treapta 1-2 este din cauza blocului hidraulic.

                  Comment


                  • #10
                    Ca reper, pe STAR nu aveam nici un cod de eroare.

                    Comment


                    • #11
                      Şi nu în ultimul rând atenție mare la cine duci maşina pentru reparații,inclusiv reprezentanțe.Aceasta maşina nu este pentru orice mecanic.

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara,

                        Revin cu update legat de problema mea.
                        Am sunat la cei de la Autoklass (asa cum m-a sfatuit CL600). Nici macar nu au vrut sa auda de garantie sau asa ceva - "De unde stim,Domnule, ca aceasta cutie nu smucea si inainte?"
                        Am luat decizia sa merg pe mana celor de la Automatico.
                        A durat fix o saptamana pana am rezolvat problema (dar nu din cauza ca au bajbait cautand solutia, ci din cauza ca sunt f aglomerati) - azi am luat masina.

                        S au efectuat urmatoarele reparatii:
                        - reconditionare convertizor
                        - schimbare valva TCC
                        - revizie completa CVA (ulei 9L,filtre,etc)
                        - cost total 4.400lei/1 an garantie fara limita de km.
                        Masina merge perfect. Ma rog,cat am mers cu ea de la pranz pana acum.
                        Ma intreb daca mergeam la Autoklass si schimbam bloc de valve,ce imi spuneau dupa ce schimbam aceasta piesa...
                        Asadar, sunt super multumit de decizia pe care am ales o si cum spuneaun Domn de acolo; " Cu tot respectul pentru reprezentanta Mercedes, dar nu cred ca ei repara mai multe cutii de MB decat repar eu!!!
                        Bine ca i-am dreptate.
                        Va multumesc tuturor care ati scris si mi-ati raspuns.
                        O seara linistita tuturor.

                        Lucian
                        thedriver.ro
                        0728.100.300

                        Comment


                        • #13
                          Sa fie.ntr.un ceas bun si sa ai drumuri uscate! Pana atunci, umbla la semnatura: fara reclama/linkuri etc.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Am inteles,

                            Scuze pentru partea cu semnatura.
                            Incerc sa sterg, dar nu reusesc.

                            Comment


                            • #15
                              Bună ziua. S350 4matic
                              Am și eu o problema cu cu schimbarea treptelor de viteza de la 4 la 2 și chiar de la 5 la 3. In momentul când apasă pedala de acceleratie pentru o depasire mai agresiva am o smucitura (un sunet ciudat, ca un cuplaj fortat).
                              Aveți idee de la ce poate fii?
                              A mai pățit cineva?
                              Mentioned ca am schimbat uleiul și filtru la cutie( aceleasi simptome erau și inainte)
                              Mulțumesc

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF