Buna seara,
Am si eu o problema cu un W212 ( E 250) din 2012/cutia 7g tronic
Anul trecut in august s a ars calculatorul cutiei de viteze.
S a inlocuit piesa la Autoklass Ploiești( masina avea 142.000 km). Ca si defect > nu mai pornea. Totodata cu computerul s-a facut si revizia cutiei de viteze( ulei 9 litri, filtru, garnitura)
De atunci, au inceput smuciturile. De la treapta 1 pana la a 7a.
Cei de la MB au spus ca dupa un timp si un nr de km condusi, cutia va "invata" si smuciturile vor disparea.
Într-adevăr au dispărut, dar a ramas cu smuceala la 1 cu 2.
Anul acesta, de acum 2 saptamani, incerc sa rezolv problema. Masina are acum 145.000 km(km reali)
1. Autoklass Chitila.
Update soft + adaptari
Solutia gasita = inlocuire bloc de valve.
2. Autoklass Ploiesti
Solutia gasita = inlocuire bloc de valve
3 si 4.
Am mers la 2 prieteni(diferiti)
Au pus Star-ul, am facut adaptari, tot felul de setari >>> acelasi rezultat. Smuceala 1 cu 2
5. Astazi am fost la cei de la Automatico ( pe Preciziei)
Solutia :
Reconditionare convertizor
Inlocuit valva TCC
Revizie (ulei, filtre, etc).
NICI VORBA DE BLOCUL DE VALVE...
Fiind vorba de o suma maricica de bani va cer ajutorul si sfatul in acelasi timp.
- ati mai intalnit astfel de probleme?
- sa merg pe varianta Autoklass (sa schimb blocul de valve)?
- ati mai avut experiente cu cei da la Automatico( service-ul arata super, verdictul a venit imediat, la fel si devizul
, tipul care a diagnosticat masina parea foarte sigur pe ce spunea, din 7 masini pe elevator, = 3 erau Mercedes)
- alte sfaturi sau sugestii sunt binevenite.
Va mulțumesc!
Cu stima,
Lucian
0728.100.300
Am si eu o problema cu un W212 ( E 250) din 2012/cutia 7g tronic
Anul trecut in august s a ars calculatorul cutiei de viteze.
S a inlocuit piesa la Autoklass Ploiești( masina avea 142.000 km). Ca si defect > nu mai pornea. Totodata cu computerul s-a facut si revizia cutiei de viteze( ulei 9 litri, filtru, garnitura)
De atunci, au inceput smuciturile. De la treapta 1 pana la a 7a.
Cei de la MB au spus ca dupa un timp si un nr de km condusi, cutia va "invata" si smuciturile vor disparea.
Într-adevăr au dispărut, dar a ramas cu smuceala la 1 cu 2.
Anul acesta, de acum 2 saptamani, incerc sa rezolv problema. Masina are acum 145.000 km(km reali)
1. Autoklass Chitila.
Update soft + adaptari
Solutia gasita = inlocuire bloc de valve.
2. Autoklass Ploiesti
Solutia gasita = inlocuire bloc de valve
3 si 4.
Am mers la 2 prieteni(diferiti)
Au pus Star-ul, am facut adaptari, tot felul de setari >>> acelasi rezultat. Smuceala 1 cu 2
5. Astazi am fost la cei de la Automatico ( pe Preciziei)
Solutia :
Reconditionare convertizor
Inlocuit valva TCC
Revizie (ulei, filtre, etc).
NICI VORBA DE BLOCUL DE VALVE...
Fiind vorba de o suma maricica de bani va cer ajutorul si sfatul in acelasi timp.
- ati mai intalnit astfel de probleme?
- sa merg pe varianta Autoklass (sa schimb blocul de valve)?
- ati mai avut experiente cu cei da la Automatico( service-ul arata super, verdictul a venit imediat, la fel si devizul

- alte sfaturi sau sugestii sunt binevenite.
Va mulțumesc!
Cu stima,
Lucian
0728.100.300
Comment