Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Smucitura treapta 1 - 2 / 7g tronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Smucitura treapta 1 - 2 / 7g tronic

    Buna seara,

    Am si eu o problema cu un W212 ( E 250) din 2012/cutia 7g tronic
    Anul trecut in august s a ars calculatorul cutiei de viteze.
    S a inlocuit piesa la Autoklass Ploiești( masina avea 142.000 km). Ca si defect > nu mai pornea. Totodata cu computerul s-a facut si revizia cutiei de viteze( ulei 9 litri, filtru, garnitura)
    De atunci, au inceput smuciturile. De la treapta 1 pana la a 7a.
    Cei de la MB au spus ca dupa un timp si un nr de km condusi, cutia va "invata" si smuciturile vor disparea.
    Într-adevăr au dispărut, dar a ramas cu smuceala la 1 cu 2.
    Anul acesta, de acum 2 saptamani, incerc sa rezolv problema. Masina are acum 145.000 km(km reali)
    1. Autoklass Chitila.
    Update soft + adaptari
    Solutia gasita = inlocuire bloc de valve.
    2. Autoklass Ploiesti
    Solutia gasita = inlocuire bloc de valve
    3 si 4.
    Am mers la 2 prieteni(diferiti)
    Au pus Star-ul, am facut adaptari, tot felul de setari >>> acelasi rezultat. Smuceala 1 cu 2
    5. Astazi am fost la cei de la Automatico ( pe Preciziei)
    Solutia :
    Reconditionare convertizor
    Inlocuit valva TCC
    Revizie (ulei, filtre, etc).
    NICI VORBA DE BLOCUL DE VALVE...


    Fiind vorba de o suma maricica de bani va cer ajutorul si sfatul in acelasi timp.
    - ati mai intalnit astfel de probleme?
    - sa merg pe varianta Autoklass (sa schimb blocul de valve)?
    - ati mai avut experiente cu cei da la Automatico( service-ul arata super, verdictul a venit imediat, la fel si devizul , tipul care a diagnosticat masina parea foarte sigur pe ce spunea, din 7 masini pe elevator, = 3 erau Mercedes)
    - alte sfaturi sau sugestii sunt binevenite.
    Va mulțumesc!

    Cu stima,
    Lucian
    0728.100.300

  • #2
    La Ploiești când ai schimbat placa, probabil ti-au spus că dacă placa veche e moarta de tot, nu se pot salva valorile de adaptare - niste date importante care țin de valve și de bloc - și că dacă nu schimbă blocul complet ( cu tot cu placa ) atunci există probabilitatea sa nu se învețe cutia.

    Daca acum alegi varianta reprezentantei și anume sa schimbi blocul, trebuie sa intelegi cele de mai sus și anume sa pui un bloc nou, complet.

    Blocul tau nu este stricat, însa nu mai ai setările lui. Cel nou - care vine cu tot cu placa - este calibrat și setat din fabrică.

    Eu iti propun asa, dacă a fost cum am scris - adică placa ta veche era moartă de tot, atunci te poți întoarce la Ploiești și primesti garanție, banii inapoi sau un bloc nou cu megareducere .

    Sau daca nu a fost asa, oricum e logic să te duci tot la ei pentru terminarea lucrărilor, ei oricum au experiență mai mare în învățatul cutiei.

    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      In primul rand ,iti multumesc pentru raspuns.
      masina a fost luat pe platforma si dusa la service. Am crezut ca este contactul,pentru ca nu mai pornea.
      am fost contactat telefonic si informat ca nu este contactul de vina ci modulul de la cutia de viteza.
      Nu am fost informat nicio secunda ca nu s au salvat valorile de adaptare....
      Este posibil ca cei de la Automatico sa aiba totusi dreptate?
      Multumesc .

      Comment


      • #4
        Sigur e posibil, însă convertizorul lucrează intre toate vitezele, iar valva respectivă nu are înlocuitor mai nou, cum e cea de la cutia in 5 trepte și despre care găsești aici pe forum o grămadă de informații.

        Eu zic sa o iei in ordine, sa incepi cu garantie, cu reclamație și dacă nu rezolvi sa începi să cheltuiești.

        Poate cei de la reprezentanta au schimbat defapt blocul complet, poți intreba.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Un pic off topic , cutia a avut alt schimb de ulei pana la incidentul cu calculatorul?

          In drum spre Ploiesti iti recomand sa treci si pe la CL600 , pt o diagnoza . Asa afli si ce anume sa-i intrebi pe cei de la reprezentanta .

          Comment


          • #6
            Salut,si la mine da din 2in 3 un mic sut dar numai cand este rece(primele max.10min)dupa care schimba impecabil.....

            Comment


            • #7
              Salut, înainte de aface alte cheltuieli,ar fi bine să verifici mai întâi dacă seria de la blocul hidraulic corespunde cutiei de viteze. Eu am avut în mare, aceeași problemă și după multe inspecț

              Comment


              • #8
                Continuare. Dupa multe inspecții am constatat ca blocul hidraulic fusese schimbat cu unul mai vechi a cărui cod nu corespunde cu cel al cutiei.Am schimbat blocul hidraulic cu unul corespunzator,șocul a disparut.Am trecut prin aceleași peripeții,sper sa fie cu folos ce am postat.Numai de bine!

                Comment


                • #9
                  Din experiența pe care am avuto cu această problemă pot spune că acel şoc în treapta 1-2 este din cauza blocului hidraulic.

                  Comment


                  • #10
                    Ca reper, pe STAR nu aveam nici un cod de eroare.

                    Comment


                    • #11
                      Şi nu în ultimul rând atenție mare la cine duci maşina pentru reparații,inclusiv reprezentanțe.Aceasta maşina nu este pentru orice mecanic.

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara,

                        Revin cu update legat de problema mea.
                        Am sunat la cei de la Autoklass (asa cum m-a sfatuit CL600). Nici macar nu au vrut sa auda de garantie sau asa ceva - "De unde stim,Domnule, ca aceasta cutie nu smucea si inainte?"
                        Am luat decizia sa merg pe mana celor de la Automatico.
                        A durat fix o saptamana pana am rezolvat problema (dar nu din cauza ca au bajbait cautand solutia, ci din cauza ca sunt f aglomerati) - azi am luat masina.

                        S au efectuat urmatoarele reparatii:
                        - reconditionare convertizor
                        - schimbare valva TCC
                        - revizie completa CVA (ulei 9L,filtre,etc)
                        - cost total 4.400lei/1 an garantie fara limita de km.
                        Masina merge perfect. Ma rog,cat am mers cu ea de la pranz pana acum.
                        Ma intreb daca mergeam la Autoklass si schimbam bloc de valve,ce imi spuneau dupa ce schimbam aceasta piesa...
                        Asadar, sunt super multumit de decizia pe care am ales o si cum spuneaun Domn de acolo; " Cu tot respectul pentru reprezentanta Mercedes, dar nu cred ca ei repara mai multe cutii de MB decat repar eu!!!
                        Bine ca i-am dreptate.
                        Va multumesc tuturor care ati scris si mi-ati raspuns.
                        O seara linistita tuturor.

                        Lucian
                        thedriver.ro
                        0728.100.300

                        Comment


                        • #13
                          Sa fie.ntr.un ceas bun si sa ai drumuri uscate! Pana atunci, umbla la semnatura: fara reclama/linkuri etc.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Am inteles,

                            Scuze pentru partea cu semnatura.
                            Incerc sa sterg, dar nu reusesc.

                            Comment


                            • #15
                              Bună ziua. S350 4matic
                              Am și eu o problema cu cu schimbarea treptelor de viteza de la 4 la 2 și chiar de la 5 la 3. In momentul când apasă pedala de acceleratie pentru o depasire mai agresiva am o smucitura (un sunet ciudat, ca un cuplaj fortat).
                              Aveți idee de la ce poate fii?
                              A mai pățit cineva?
                              Mentioned ca am schimbat uleiul și filtru la cutie( aceleasi simptome erau și inainte)
                              Mulțumesc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF