Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E320 CDI 7G TRONIC probleme cutie de viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Buna seara.

    Incep prin a va spune ca in intr-un sfarsit am reusit sa schimb toata cutia la masina, convertizorul, tampoanele motor, tampon cutie de viteze si un injector.

    In continuare din pacate nu mi-am schimbat deloc imaginea despre service-urile romanesti. Oameni lipsiti de pregatire, care nu au ce cauta intr-un service fara un training minim. Pot sa va spun ca am stat langa masina de dimineata de la 8:00 pana seara la 18:00 si am mancat un sandvis toata ziua. Dar am aflat lucruri interesante.

    1. Turbinele si pompele din rezervor ( ? ) sunt facute in Romania la TurboMecanica. Nu ca ar avea vreo importanta. Doar ca idee.
    2. Starul respectiv, pentru un om care stie ce sa faca cu el mi se pare mura-n gura. Dar exista posibilitatea ca cei de acolo sa nu stie limba engleza. Nu cred ca este corect ca toti mecanicii de-acolo sa lucreze cu starul . Consider ca munca ar trebui divizata in mecanici, tichinigii, si oameni care intr-adevar se pricep la soft.
    3. Modelele noi de C-Klasse sunt cele mai multe in service.
    4. Nu exista nici o urma de grija pentru masina. Ex: Un mecanic lucra la un ML, a tras de nu stiu ce pe acolo si s-a ranit la mana. A inceput sa dea cu picioarele in masina, desi eu eram acolo si ma uitam la el.
    5. Aceeasi problema a avut-o si persoana care a schimbat cutia. Desi era un super om, foarte amabil, omul se pricepea numai la mecanica si atat. Nu avea nici o treaba cu partea de soft, si din nu stiu ce motive ii era foarte rusine sa recunoasca acest lucru.
    Ideea era ca atunci cand a scos cutia de pe masina, si a lasat-o jos s-a taiat la deget destul de urat. A injurat ca orice om normal, dar tare m-am bucurat ca eram langa masina. Poate si-ar fi varsat nervii sau nu pe masina mea la fel ca, colegul lui.

    Atmosfera generala. Urata . Un tip masiv in jur de 40 de ani facea ordine pe acolo remarcandu-se prin atitudinea grosolana, lipsa de cunostinte ( Din cand in cand venea pe la masina mea, inspecta, il intreba cate ceva pe mecanicul care lucra in tihna, incerca sa se faca remarcat , dar niciodata prin experienta sau sfaturi utile ) etc.

    Si acum....Am sa incerc sa fiu scurt.

    Am schimbat cutia. Uleiul s-a schimbat cam asa. Maneta in N. Pus 4-5 l, apoi pornit motorul ajuns la temperatura de 40grade si cu maneta in P. Inainte de toate astea parca s-a curatat restul de ulei cu o "incercare " de pompa care avea ca scop sa traga ulei pe o parte si sa scoata pe alta. Apoi a fost pusa diferenta de 4 l.
    Apoi toate ABS-urile, ESP , defecte plus altele .

    Acum incepea greul .Trebuiau sa o conecteze online la server in germania si sa ii faca o calibrare. Cum ziceam mura-n gura. "Engage P, engage R, engage N, engage D............." . Nu au reusit din prima deoarece incompetentul de la volan era un pusti de maxim 20 de ani care nu nimerea prea bine P,R,N,D. Apoi a urmat o calibrare in mers. Din cate am vazut Starul l-a pus sa tina masina pe treapta a 6-a si in timp ce mergea ii zicea sa schimbe. 5, 4, 3 si invers .
    Am pus in cutie un ulei de culoare rosie.


    Per total, masina acum se comporta normal si merge ca atare.

    Totul s-a desfasurat la Autoklass Splai Bucuresti.

    Sfat : In orice service v-ati duce cu masina, cereti sa stati langa masina. Chiar daca nu stiti prea multe , macar veti pune o presiune minima pe persoana care lucreaza la masina. Macar de ochii dumneavoastra va incerca sa "exceleze" un pic, sa isi faca treaba asa cum ar trebui.

    In plus sigur mai aflati ceva interesant.
    Last edited by panainte_b; 01-27-2010, 22:58 PM.

    Comment


    • #47
      P.S. Am intrebat prin service despre resoftare. Nimeni de acolo nu era de acord cu asta .
      I-am intrebat despre e280 care din punctul meu de vedere are acelasi motor ca si mine , doar ca are mai putini cai. Vorbesc de motorul de 2987 cm.
      Mi s-a raspuns ca are intr-adevar acelasi motor, dar injectoare diferite , turina diferita si intercooler-ul diferit. Parca astea erau.

      Este in service un E55 amg. Proprietarul isi dorea mai multa putere. A facut aceasta resoftare, dar se pare ca piesele nu au fost pregatite/fabricate sa suporte o asemenea putere. Este in service si are o pompa parca sau nu stiu sigur ce ...o piesa care se poate subtia.

      Nu fac reclama si nici nu doresc sa stric business-ul nimanui. Postez acest lucru doar din dorinta de a afla cat mai multe lucruri despre un subiect. Si bineinteles share.

      It's a forum.
      Last edited by panainte_b; 01-27-2010, 23:17 PM.

      Comment


      • #48
        Omule, daca ai sti cate cutii au futut fututii astia, ti-ai pune mainile in cap. Scrisoare urgenta cu tam, tam, Mercedes Benz Romania si GERMANIA!!! Fute-i in plin si cere expertiza MB asupra a ceea ce au facut si da-le prin gura bani. Pe mine m-au futut de 3000 euro si pe linga ca belisera cutia, tot cu un banal schimb de ulei , mi-au lovit masina si m-am tiganit cu ei de mi-a venit rau, "tiganit" pentru ca asta le e pragul. Sincer mergeti cu drag la Casa Auto mie tot directorul de acolo a dat solutie tampitzilor astora pt rezolvare. Nici nu platesti si nici nu o scoti pe poarta, odata achitat si iesit pe poarta ii pupi, incep cu vrajeli, asa era, noi n-am facut decat aia, aia si cea'lalta tot spre binele clientului si o arunca pe tine. Nu merge masina, o lasi pt rezolvare, faci scrisori si scrisorici, ii somezi sa o rezolve si eventual sa-ti puna si o masina la dispozitie ca doar nu-i vina ta ca ei sunt prosti.

        Scuze de limbaj da eu maine i-as inchide pe retazii astia, ultima oara am fost tot la ei cu o scurgere de motorina si dupa ce au schimbat 2 furtune tasnea din ea ca la sonda pe la capacul pompei de injectie. Traiasca Poppey!

        Succes!

        Comment


        • #49
          Eu sunt de acord cu voi dragi colegi, ar putea fi tamponul, aia sau cea'lalta, dar cand mergi cu masina in mintile ei si pleci cu ea belita, futa-l dracu de tampon , taman atunci s-a rupt. Bun si daca era rupt, putzica ala nu vede'n...plm ca-i un tampon rupt la cutie? Ca ora aia de manopera costa de zici ca le-o iubesti pe masa, sor'sa si tot neamu' la rand!

          Comment


          • #50
            TurboMecanica

            Originally posted by panainte_b View Post
            Buna seara.

            Incep prin a va spune ca in intr-un sfarsit am reusit sa schimb toata cutia la masina, convertizorul, tampoanele motor, tampon cutie de viteze si un injector.

            In continuare din pacate nu mi-am schimbat deloc imaginea despre service-urile romanesti. Oameni lipsiti de pregatire, care nu au ce cauta intr-un service fara un training minim. Pot sa va spun ca am stat langa masina de dimineata de la 8:00 pana seara la 18:00 si am mancat un sandvis toata ziua. Dar am aflat lucruri interesante.

            1. Turbinele si pompele din rezervor ( ? ) sunt facute in Romania la TurboMecanica. Nu ca ar avea vreo importanta. Doar ca idee.
            2. Starul respectiv, pentru un om care stie ce sa faca cu el mi se pare mura-n gura. Dar exista posibilitatea ca cei de acolo sa nu stie limba engleza. Nu cred ca este corect ca toti mecanicii de-acolo sa lucreze cu starul . Consider ca munca ar trebui divizata in mecanici, tichinigii, si oameni care intr-adevar se pricep la soft.
            3. Modelele noi de C-Klasse sunt cele mai multe in service.
            4. Nu exista nici o urma de grija pentru masina. Ex: Un mecanic lucra la un ML, a tras de nu stiu ce pe acolo si s-a ranit la mana. A inceput sa dea cu picioarele in masina, desi eu eram acolo si ma uitam la el.
            5. Aceeasi problema a avut-o si persoana care a schimbat cutia. Desi era un super om, foarte amabil, omul se pricepea numai la mecanica si atat. Nu avea nici o treaba cu partea de soft, si din nu stiu ce motive ii era foarte rusine sa recunoasca acest lucru.
            Ideea era ca atunci cand a scos cutia de pe masina, si a lasat-o jos s-a taiat la deget destul de urat. A injurat ca orice om normal, dar tare m-am bucurat ca eram langa masina. Poate si-ar fi varsat nervii sau nu pe masina mea la fel ca, colegul lui.

            Atmosfera generala. Urata . Un tip masiv in jur de 40 de ani facea ordine pe acolo remarcandu-se prin atitudinea grosolana, lipsa de cunostinte ( Din cand in cand venea pe la masina mea, inspecta, il intreba cate ceva pe mecanicul care lucra in tihna, incerca sa se faca remarcat , dar niciodata prin experienta sau sfaturi utile ) etc.

            Si acum....Am sa incerc sa fiu scurt.

            Am schimbat cutia. Uleiul s-a schimbat cam asa. Maneta in N. Pus 4-5 l, apoi pornit motorul ajuns la temperatura de 40grade si cu maneta in P. Inainte de toate astea parca s-a curatat restul de ulei cu o "incercare " de pompa care avea ca scop sa traga ulei pe o parte si sa scoata pe alta. Apoi a fost pusa diferenta de 4 l.
            Apoi toate ABS-urile, ESP , defecte plus altele .

            Acum incepea greul .Trebuiau sa o conecteze online la server in germania si sa ii faca o calibrare. Cum ziceam mura-n gura. "Engage P, engage R, engage N, engage D............." . Nu au reusit din prima deoarece incompetentul de la volan era un pusti de maxim 20 de ani care nu nimerea prea bine P,R,N,D. Apoi a urmat o calibrare in mers. Din cate am vazut Starul l-a pus sa tina masina pe treapta a 6-a si in timp ce mergea ii zicea sa schimbe. 5, 4, 3 si invers .
            Am pus in cutie un ulei de culoare rosie.


            Per total, masina acum se comporta normal si merge ca atare.

            Totul s-a desfasurat la Autoklass Splai Bucuresti.

            Sfat : In orice service v-ati duce cu masina, cereti sa stati langa masina. Chiar daca nu stiti prea multe , macar veti pune o presiune minima pe persoana care lucreaza la masina. Macar de ochii dumneavoastra va incerca sa "exceleze" un pic, sa isi faca treaba asa cum ar trebui.

            In plus sigur mai aflati ceva interesant.
            Faza cu Turbo Mecanica e chiar tare...
            Felicitari!
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #51
              Originally posted by deniro290td View Post
              Omule, daca ai sti cate cutii au futut fututii astia, ti-ai pune mainile in cap. Scrisoare urgenta cu tam, tam, Mercedes Benz Romania si GERMANIA!!! Fute-i in plin si cere expertiza MB asupra a ceea ce au facut si da-le prin gura bani. Pe mine m-au futut de 3000 euro si pe linga ca belisera cutia, tot cu un banal schimb de ulei , mi-au lovit masina si m-am tiganit cu ei de mi-a venit rau, "tiganit" pentru ca asta le e pragul. Sincer mergeti cu drag la Casa Auto mie tot directorul de acolo a dat solutie tampitzilor astora pt rezolvare. Nici nu platesti si nici nu o scoti pe poarta, odata achitat si iesit pe poarta ii pupi, incep cu vrajeli, asa era, noi n-am facut decat aia, aia si cea'lalta tot spre binele clientului si o arunca pe tine. Nu merge masina, o lasi pt rezolvare, faci scrisori si scrisorici, ii somezi sa o rezolve si eventual sa-ti puna si o masina la dispozitie ca doar nu-i vina ta ca ei sunt prosti.

              Scuze de limbaj da eu maine i-as inchide pe retazii astia, ultima oara am fost tot la ei cu o scurgere de motorina si dupa ce au schimbat 2 furtune tasnea din ea ca la sonda pe la capacul pompei de injectie. Traiasca Poppey!

              Succes!
              Eu i-as inchide azi nu maine,ca ii tarziu,sti vorba aia nu lasa pe maine ce poti face azi.Fac practica pe masini,atata stiu.

              Comment


              • #52
                si eu am avut aceasi problema si m a costat 145 mil in germania , reprezentantele de mercedes din romania sunt de tot rahatul ( aici devizul era de 14500 euro)

                Comment


                • #53
                  Salut, am si eu la fel o masina ca a ta, model avantgarde, si as avea o intrebare la tine, daca nu te superi, nu e legata de problema ta ci de suspensie si anume: Nu ti se pare ca e cam rigida la suspensie pe fata?Mie mi-a ziscineva ca e mai rigida suspensia pt ca e motorul prea mare pentru aceasta caroserie...si inca ceva....atunci cand sari un ''hop''mai abrupt nu simti ca parca se rupe masina in doua....parca ramane in aer roata....si se aude parca ca o ruptura....astept raspuns si poate ma ajuta sai pe mine cineva cu raspunsuri utile, ciao

                  Comment


                  • #54
                    Salut Panainte_b, am o mare rugaminte, ! Am si eu aceiasi problema pe care ai avut-o si tu anul trecut . Diferenta este ca eu am un w211 280CDI tot 2006 , acelasi motor numai ca are 190 de cai. Aceleasi simptome, diferenta fiind ca a mea nu trepideaza in P ci doar in accelerare. Am fost la mercedes(tot autoklass pe splai) si mi-au spus ca este convertizorul dar ca imi recomanda ca si cutia trebuie demontata sa se vada daca nu are span in interior sau daca nu este vreo siguranta arsa sau cevba in ea.
                    Au desfacut cutia , au schimbat sigurantele si su refacut nu stiu ce distante in interiorul cutiei dar acelease simptome (dupa ce am platit vreo 1000 euro doar manopera) .
                    Recomandare spre rezolvare - trebuie schimbat convertizorul ! am renuntat sa-l schimb tot la ei deoarece ma mai costa 2000 Euro si am achizitionat unul reconditionat in Germania cu 1 an garantie si l-am schimbat la un service unde lucreaza un baiat ce a lucrat la autiklass si care spune ca se pricepe chiar foarte bine (cat am vorbit eu cu el la teorie se pricepea). Am dat 3000 Ron pe convertizor si 700 Ron pe manopera. Plec cu mecanicul in teste cu masina si surpriza!!!! Absolut aceleasi simptome!!!!! I-mi spune ca convertizorul ce l-am luat reconditionat nu este bun. Il contactez pe cel de la care am cumparat convertizorul (precizez ca baiatul mi-a dat factura si garantie de 12 luni) si imi spune ca este ciudat ca masina are aceleasi simptome dar ca il va schimba cu altul, dar parerea lui este ca nu convertizorul este problema si altceva pentru ca nu are cum ca masina sa aiba exact aceleasi probleme ca inainte.
                    TE ROG SPUNE-MI CARE A FOST REZOLVAREA LA TINE POATE LE DAU VREO SUGESTIE DOMNULUI MECANIC . Astept cu nerabdare raspunsul tau

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by valentinionut View Post
                      Salut Panainte_b, am o mare rugaminte, ! Am si eu aceiasi problema pe care ai avut-o si tu anul trecut . Diferenta este ca eu am un w211 280CDI tot 2006 , acelasi motor numai ca are 190 de cai. Aceleasi simptome, diferenta fiind ca a mea nu trepideaza in P ci doar in accelerare. Am fost la mercedes(tot autoklass pe splai) si mi-au spus ca este convertizorul dar ca imi recomanda ca si cutia trebuie demontata sa se vada daca nu are span in interior sau daca nu este vreo siguranta arsa sau cevba in ea.
                      Au desfacut cutia , au schimbat sigurantele si su refacut nu stiu ce distante in interiorul cutiei dar acelease simptome (dupa ce am platit vreo 1000 euro doar manopera) .
                      Recomandare spre rezolvare - trebuie schimbat convertizorul ! am renuntat sa-l schimb tot la ei deoarece ma mai costa 2000 Euro si am achizitionat unul reconditionat in Germania cu 1 an garantie si l-am schimbat la un service unde lucreaza un baiat ce a lucrat la autiklass si care spune ca se pricepe chiar foarte bine (cat am vorbit eu cu el la teorie se pricepea). Am dat 3000 Ron pe convertizor si 700 Ron pe manopera. Plec cu mecanicul in teste cu masina si surpriza!!!! Absolut aceleasi simptome!!!!! I-mi spune ca convertizorul ce l-am luat reconditionat nu este bun. Il contactez pe cel de la care am cumparat convertizorul (precizez ca baiatul mi-a dat factura si garantie de 12 luni) si imi spune ca este ciudat ca masina are aceleasi simptome dar ca il va schimba cu altul, dar parerea lui este ca nu convertizorul este problema si altceva pentru ca nu are cum ca masina sa aiba exact aceleasi probleme ca inainte.
                      TE ROG SPUNE-MI CARE A FOST REZOLVAREA LA TINE POATE LE DAU VREO SUGESTIE DOMNULUI MECANIC . Astept cu nerabdare raspunsul tau
                      Dupa toate astea, ai rescanat masina? Ai cod de eroare?
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #56
                        masina s-a rescanat cu starul si la reprezentanta si la service unde s-a schimbat convertizorul (mentionez ca s-a efectuat update de soft online si la cutie si la motor la reprezentanta) si innainte si dupa.......nici un cod ..nimic . Este posibil ca un convertizor sa nu fie reconditionat si vanzatorul sa-si permita sa dea garantie 1 an pe el?

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by andrexx View Post
                          Salut, am si eu la fel o masina ca a ta, model avantgarde, si as avea o intrebare la tine, daca nu te superi, nu e legata de problema ta ci de suspensie si anume: Nu ti se pare ca e cam rigida la suspensie pe fata?Mie mi-a ziscineva ca e mai rigida suspensia pt ca e motorul prea mare pentru aceasta caroserie...si inca ceva....atunci cand sari un ''hop''mai abrupt nu simti ca parca se rupe masina in doua....parca ramane in aer roata....si se aude parca ca o ruptura....astept raspuns si poate ma ajuta sai pe mine cineva cu raspunsuri utile, ciao

                          aceiasi problema o am si eu la denivelarile mari.....nu am rezolvat-o inca dar cica ar fi din amortizoare. (daca intre timp ai rezolvat, te rog sa imi spui si mie ce ai nschimbat)

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by valentinionut View Post
                            masina s-a rescanat cu starul si la reprezentanta si la service unde s-a schimbat convertizorul (mentionez ca s-a efectuat update de soft online si la cutie si la motor la reprezentanta) si innainte si dupa.......nici un cod ..nimic . Este posibil ca un convertizor sa nu fie reconditionat si vanzatorul sa-si permita sa dea garantie 1 an pe el?
                            Nici nu mai conteaza daca e reconditionat sau nu atat timp cat masina face la fel, in opinia mea defectul este in alta parte.
                            Daca poti, vino pe la mine sa monitorizam ceva parametrii live.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #59
                              Rezolvat

                              A trecut ceva timp de cand trebuia sa inchid acest post.

                              Intr-un final, datorita faptului ca aveam si garantie pe masina, au hotarat sa imi schimbe cutia cu totul pe garantie. Un injector, niste tampoane de motor si cam atat.

                              Dupa cele intamplate am cerut sa fiu de fata in momentul in care se schimba cutia, si am ajuns la concluzia ca nu au nici cea mai mica idee cu ce masini se joaca. Am stat in picioare de la 07:30 pana seara la 06:30 in service . In tot acest timp mi-am dat seama ca sunt niste incompententi. Bineinteles ca politica lor este sa nu calci in service. Acum am si vazut de ce. Dar pana la urma banii mei sunt banii mei si daca ii vor trebuie sa ajungem la un acord.

                              Pe langa faptul ca se comporta cu masinile alea de parca ar fi ....cele mai proaste masini din lume, am observat ca cei care vin noi in service nu au parte de un training adecvat. Intr-un final, dupa ce au umplut cutia noua cu ulei , persoana de la volan nu stia sa schimbe vitezele. ( Ati citit bine. Nu stia sa schimbe vitezele, tipa unul sa puna in P, el o ducea in N, ii zicea R o punea pe D,...haotic. ) Cand am vazut m-am speriat pur si simplu. M-am oferit eu sa fiu cel care schimba vitezele. Un cretin. )

                              Ei pur si simplu nu isi dau seama ca aceste masini sunt construite cu cap, astfel incat piesele sa se potriveasca, etc. Trag,smulg, trantesc. Cat despre Star, se intrebau unul pe altul ce trebuie sa mai faca, ce zice. Exista o singura persoana care stia sa il foloseasca corect, dar toti ceilalti il foloseau si faceau Dumnezeu stie ce cu el. Plus ca ...nu stiau Engleza. Poate exista si staruri in limba romana , cel pe care il foloseau ei era in engleza.

                              S-a terminat intr-un final cu un gust amar. End of story.

                              Comment


                              • #60
                                probleme 7g

                                Masina mea w211 7g tronic tremura doar la rece si doar in pozitia R, apoi, dupa ce se incalzeste, functioneaza perfect.
                                Ce trebuie facut?

                                Dan
                                0744644221

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF