Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 Faruri "ingalbenite"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu am incercat cu Xerapol la ambele faruri, intai smirghel apoi xerapol, frecat cu doua instrumente de polishat care se fixeaza in bormasina. Rezultatul este doar putin mai bine ca inainte de operatie. Cred ca la mine este si pe interior murdar..
    W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
    W163 ML 55 AMG 2001
    W163 ML 55 AMG 2002
    W164 ML 320 CDI
    W251 R350

    Comment


    • #32
      mai ales p einterior se ingalbesc, si nu stiu de ce dar cele cu xenon se murdaresc mai repede al interior. eu am masina d aproape 3 ani si deja se vede o diferenta intre farurile din laterale si cele din centru!

      Comment


      • #33
        Originally posted by razvanelu View Post
        mai ales p einterior se ingalbesc, si nu stiu de ce dar cele cu xenon se murdaresc mai repede al interior. eu am masina d aproape 3 ani si deja se vede o diferenta intre farurile din laterale si cele din centru!
        Din cauza caldurii becului....eu am oglinda din spatele lupei matuita la xenon.
        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

        Comment


        • #34
          Eu am facut asa : dat faruri jos, scos mansonul din cauciuc din jurul farului (w210) , am montat un dimmer electric pe flex sa i se poata regla turatia, si discuri pt smirghel de 150mm . Se face : spalat far , dat cu smirghel de 1000 umed, sters far spalar far, dat cu smirghel de 1500 umed , iar spalat si sters, si apoi cu smirghel de 3000 tot umed . Dupa asta am pus pe flex un capison dinala din lana de polishat de 150 mm ( gasit la cora - 10 ron)

          si dat cu pasta polish . Din surse foarte sigure merge orice fel de pasta. Mare atentie ca operatiunea sa nu se faca in soare . Diferenta la final e uriasa , dar nu ma astept sa tina cat pietrele ...deci in viitor faruri noi. Scuze pt doua postari.
          Last edited by Luxian; 05-18-2011, 15:21 PM.

          Comment


          • #35
            Originally posted by cj66hun View Post
            Eu am facut asa : dat faruri jos, scos mansonul din cauciuc din jurul farului (w210) , am montat un dimmer electric pe flex sa i se poata regla turatia, si discuri pt smirghel de 150mm . Se face : spalat far , dat cu smirghel de 1000 umed, sters far spalar far, dat cu smirghel de 1500 umed , iar spalat si sters, si apoi cu smirghel de 3000 tot umed . Dupa asta am pus pe flex un capison dinala din lana de polishat de 150 mm ( gasit la cora - 10 ron)

            si dat cu pasta polish . Din surse foarte sigure merge orice fel de pasta. Mare atentie ca operatiunea sa nu se faca in soare . Diferenta la final e uriasa , dar nu ma astept sa tina cat pietrele ...deci in viitor faruri noi. Scuze pt doua postari.
            A incercat careva varianta cu dezlipitul sticlei? Sau nu se risca nimenea sa isi strice si mai rau farul? Si mie mi-au facut niste 'idioti' polish la faruri, ce e drept luceste jegul de pe interiorul farului. Deci alte metode de curatat mai sunt pentru interiorul sticlei pentru facelift?
            Last edited by SirDeadline; 05-20-2011, 22:02 PM.

            Comment


            • #36
              Vreau sa dau eu jos sticlele , numai sa-mi fac timp. Te anunt.

              Comment


              • #37
                Originally posted by cj66hun View Post
                Vreau sa dau eu jos sticlele , numai sa-mi fac timp. Te anunt.
                Deci, cineva mi-a zis ca farul meu e negru pentru ca s-a ars ceva bec inauntru, probabil chiar a 'puscat' din vre-un motiv sau altul... Acel cineva mi-a sugerat sa curat cu ceva axion pe o carpa umeda, si cumva sa bag pe gaura de la bec inauntru la far (probabil legata carpa de ceva subtire si teapan gen sarma oteloasa sau alceva). Incerc cu prima ocazie cand pot...sper sa functioneze!

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF