In timp...Geamul(care defapt este plastic) farurilor incep sa se ingalbeneasca si da senzatia da "aburit" Am vazut intradevar o mare diferenta la un prieten...cand a pus un far nou...pe langa cel vechi era o diferenta imensa a luminii....M'am uitat la cel inlocuit, si nu prea sunt sanse sa poata fi dat geamul jos ca sa poate fi curatat...e lipit bine cu silicon si nu prea ai sanse sal dai jos...Practic daca exista vreo solutie da a putea fi curatat(dupa mintea mea aceea ar fi de a reusi prin gaurile unde sunt becurile( dar nici asa nu cred ca sunt sanse ) Stie cineva daca este posibil?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
W210 Faruri "ingalbenite"
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
Exista polish special pentru plastic , chiar am vazut faruri inainte si dupa o operatiune de polishare si e diferenta enorma , arata ca nou farul.Asta evident in cazul in care problema provine de la faptul ca e matuit farul , raze solare , nisip , sare , chestii care il matuiesc in timp.Sunt produse si de la Sonax , si de la Quixx care rezolva acest tip de probleme.
Comment
-
Si cum reusesti sal cureti prin interior(pentru ca la interior se "matuieste")?? Asta ar presupune sa dai geamul jos.....Si eu nu vad vreo modalitate de a reusi....Voi stiti?? Eu asta am intrebat practic "Se poate curata geamul pe partea interioara??" Daca da? Cum??Oo\=|=/oO
Comment
-
Originally posted by PapyVicK View PostSi cum reusesti sal cureti prin interior(pentru ca la interior se "matuieste")?? Asta ar presupune sa dai geamul jos.....Si eu nu vad vreo modalitate de a reusi....Voi stiti?? Eu asta am intrebat practic "Se poate curata geamul pe partea interioara??" Daca da? Cum??
M-am gandit ca este matuit pe exterior farul tau , in principiu asa se intampla de la factorii enumerati mai sus.Nu stiu cum e constructia la farul de pe masina ta , asa ca nu stiu daca se poate demonta.Sa vedem ce zic alti colegi.Bafta.
Comment
-
Originally posted by grigorean View PostM-am gandit ca este matuit pe exterior farul tau , in principiu asa se intampla de la factorii enumerati mai sus.Nu stiu cum e constructia la farul de pe masina ta , asa ca nu stiu daca se poate demonta.Sa vedem ce zic alti colegi.Bafta.Oo\=|=/oO
Comment
-
La w210 se matuiesc pe interior si sticla nu se poate da jos,deci alt far daca e prea inegrit si un an nou fericit tuturor colegilor de pe forum si nu numai.Am observat ca au unii colegi de vanzare cu doar 200 de lei,pentru ca daca comanzi la piese auto iti ia in jur de 900-1000 lei pe unul nou,se da cu tot cu cel de pozitie,sunt lipite amandoua pentru cei ce nu stiu,nu sunt separate.Last edited by paul1983; 12-31-2009, 14:06 PM.
Comment
-
Originally posted by paul1983 View PostLa w210 se matuiesc pe interior si sticla nu se poate da jos,deci alt far daca e prea inegrit si un an nou fericit tuturor colegilor de pe forum si nu numai.Am observat ca au unii colegi de vanzare cu doar 200 de lei,pentru ca daca comanzi la piese auto iti ia in jur de 900-1000 lei pe unul nou,se da cu tot cu cel de pozitie,sunt lipite amandoua pentru cei ce nu stiu,nu sunt separate.
eu am schimbat farurile,dar pot sa iti spun ca la w210 -e200 din 95-97 geamul la far se poate da jos.
eu cind le-am dat jos am fost cu ele la un service,mi le-au polisat pe dinafar dupa care au dat jos geamul care este prins in cleme si l-au polisat si pe interior.
daca il dai jos vei vedea ca are niste cleme de plstic in care este prins geamul.usor cu o surubelnita le iei din loc in loc si poti sa il dai jos.
dar ti-am zis eu am un w210-e200 din 96,la altele nu stiu.
bafta.
Comment
-
Originally posted by DJ17SCS View Postsal,
eu am schimbat farurile,dar pot sa iti spun ca la w210 -e200 din 95-97 geamul la far se poate da jos.
eu cind le-am dat jos am fost cu ele la un service,mi le-au polisat pe dinafar dupa care au dat jos geamul care este prins in cleme si l-au polisat si pe interior.
daca il dai jos vei vedea ca are niste cleme de plstic in care este prins geamul.usor cu o surubelnita le iei din loc in loc si poti sa il dai jos.
dar ti-am zis eu am un w210-e200 din 96,la altele nu stiu.
bafta.
Comment
-
salut...am avut un w210 2001 avantgarde etc... si problema voastra am patito la un bmw seria 5 modelul 2006 ideea e urmatoarea... incearca prima oara sa cureti farul pe exterior ... in principal iti da impresia ca e pe interior murdar sau ingalbenit dar defapt pe dinafara... eu am rezolvat problema cu o singura solutie XERAPOL cauta pe google este un tub de plastic ca si pasta de dinti(ambalaj verde) in cutie verde. se matuieste farul cu un smirghel de 1500 parca care e in pachet si apoi se da cu solutie asta... mie sincer mi le-a facut absolut ca noi noute si costa in jur de 30 lei... gasesti pe la real sau ceva mall la raionul auto daca nu ma insel.
Comment
-
eu am un w211 si la fel am crezut ca dupa cum se vedea pareau murdare pe interior,am schimbat chiar si becurile si am pus xenon ca cica alea nu emana asa caldura ca si cele normale,dar tot la fel erau , si pana la urma un prieten mi-a sugerat un polish exterior,initial am zis ca il fac doar sa-i demonstrez eu ca nu ii asa dar intradevar diferenta de la cer la pamant . Si daca vrei sa-l faci lasa expertii de polish sa-l faca nu te lua dupa prostii gen xerapol si alte creme de polish ca am frecat eu crede-ma fara nici un rezultat, daca te intereseaza iti spun cum se face ca acuma am vz expertii cu l-au facut
Comment
-
Originally posted by papi View Posteu am un w211 si la fel am crezut ca dupa cum se vedea pareau murdare pe interior,am schimbat chiar si becurile si am pus xenon ca cica alea nu emana asa caldura ca si cele normale,dar tot la fel erau , si pana la urma un prieten mi-a sugerat un polish exterior,initial am zis ca il fac doar sa-i demonstrez eu ca nu ii asa dar intradevar diferenta de la cer la pamant . Si daca vrei sa-l faci lasa expertii de polish sa-l faca nu te lua dupa prostii gen xerapol si alte creme de polish ca am frecat eu crede-ma fara nici un rezultat, daca te intereseaza iti spun cum se face ca acuma am vz expertii cu l-au facutOo\=|=/oO
Comment
-
nu ii metoda mea ca nu ma duce pe mine capul pana acolo doar ca am vz expertii cum au facut. In primul rand se spala bine cu apa si sapun farurile si dupa aceea se da cu smirghel de 1000 , de 1500, si ultima data de 2000. Marea prostie dupa spusele expertului ca toti se opresc aici. Dar pe langa smirgheluitul asta se mai da cu o pasta polish dura si ulterior cu una fina ( era pe culori una verde si alta alba) si ulterior (cu farurile demontate de pe masina ) se da cu lac dar nu din spray, ca nu tine, din ala suflat cu compresorul. vreo 3 ore a durat uscare si am fost foarte multumit , parca sunt noi. Pastele folosite au fost cumparate de la magazine de specialitate sigur nu le gasesti prin mall-uri ca am intrebat la ei ca as vrea sa dau si eu cand a mai veni vremea
Comment
-
Originally posted by papi View Postnu ii metoda mea ca nu ma duce pe mine capul pana acolo doar ca am vz expertii cum au facut. In primul rand se spala bine cu apa si sapun farurile si dupa aceea se da cu smirghel de 1000 , de 1500, si ultima data de 2000. Marea prostie dupa spusele expertului ca toti se opresc aici. Dar pe langa smirgheluitul asta se mai da cu o pasta polish dura si ulterior cu una fina ( era pe culori una verde si alta alba) si ulterior (cu farurile demontate de pe masina ) se da cu lac dar nu din spray, ca nu tine, din ala suflat cu compresorul. vreo 3 ore a durat uscare si am fost foarte multumit , parca sunt noi. Pastele folosite au fost cumparate de la magazine de specialitate sigur nu le gasesti prin mall-uri ca am intrebat la ei ca as vrea sa dau si eu cand a mai veni vremeaOo\=|=/oO
Comment
-
si eu am avut aceeasi problema. incearca sa dai becul jos si sa aplici niste spray decapant pe interiorul lentilei...se gaseste la magazinul de piese auto.... scrie pe spray ca distruge urmele de TAR. (asta daca nu poti da lentila jos)
dar daca dai farul jos cu totul, poti da si lentila jos, e prinsa in niste clipsuri.
ah, am uitat sa specific: pt mercedes e320 model 1999
Comment
Comment