Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 Faruri "ingalbenite"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by r0ckerdude44 View Post
    si eu am avut aceeasi problema. incearca sa dai becul jos si sa aplici niste spray decapant pe interiorul lentilei...se gaseste la magazinul de piese auto.... scrie pe spray ca distruge urmele de TAR. (asta daca nu poti da lentila jos)

    dar daca dai farul jos cu totul, poti da si lentila jos, e prinsa in niste clipsuri.

    ah, am uitat sa specific: pt mercedes e320 model 1999
    Eu am modelul restyling si nu pot da lentila jos. Mi se pare cam riscanta treaba asta. De exemplu am gasit pe net un spray marca Weicon si zice asa:

    WEICON Spray Decapant dizolva si inlatura usor si repede reziduuri de adezivi si de materiale de etanseitate vechi si intarite cat si vopsele, lacuri. Spray-ul se poate aplica si pe suprafete perpendiculare.

    Suprafata obtinuta este curata si fara reziduuri asigurand o acoperire viitoare perfecta. Piesa va fi totodata protejata impotriva deteriorarilor metalice care s-ar putea produce prin metodele clasice de indepartare. Timpul de curatare este foarte scurt.
    Domenii de aplicatii:

    • In industrie si service la intretinere - reparatii
    de masini si utilaje
    • Inlatura si dizolva orice fel de reziduuri de
    pe: capete de cilindri, bai si vane de ulei,
    pompe de apa, tevi de esapament, capace
    de valva, flanse de transmisie si etansare
    • Inlatura si dizolva petele de carbune, vopsea,
    lacuri, ulei, rasini, grasimi si gudroane,
    lubrefiantii si agentii de alunecare intariti
    • Inlatura si dizolva adezivii de orice fel, chiar si
    adezivi cianoacrilati si anaerobici intariti;
    • Inlatura si dizolva materiale plastice intarite
    din duze si valve la masini de injectie.
    WEICON Spray Decapant poate fi aplicat pe metal, lemn, sticla, ceramica, polietilena si polipropilena. Nu este indicata folosirea pe plastice sensibile ca PVC, linoleum etc.


    Nu m'as risca sa folosesc un astfel de spray.
    Oo\=|=/oO

    Comment


    • #17
      tie iti trebuie sa cureti lentila pe interior de praf + muci de pe sosea (de la zapada, sare, ploaie) tot ti-au intrat impuritati.

      iti mai dau o idee, neortodoxa ea de fel....
      da farul jos sau fa-ti cumva loc in spatele lui, scoate becul din soclu si fa-ti un sistem pe baza de sarma(bat)+vata sau carpa care sa-l introduci prin soclu becului si sa freci pe interior.

      am mai facut manevra asta la diferite obiecte.
      si cauta un spray care dizolva tar-ul, este foarte util nu numai pentru operatii de curatare de acest gen, este bun si la decapat suruburi de rugina, si la sters petele de pe caroserie(cele cauzate de stropi de zmoala)

      Comment


      • #18
        re:

        salut..din cate stiu eu se da sticla jos separat.eu personal le-am dat jos...am avut nijte chestii nichelate in jurul lor...si vreau sa iti spun k am schimbat doar sticla pt k si a mea la randul ei era aburita....in jurul farului sunt mai multe cleme de plastic dak dai farul jos ai sa le vezi dar tre sa le scoti cu atentie pt k se rup usor...nu stiu c model d masina ai dar eu am un e220 si iti spun k la a mea asa era...mult succes

        Comment


        • #19
          Originally posted by caraty View Post
          salut..din cate stiu eu se da sticla jos separat.eu personal le-am dat jos...am avut nijte chestii nichelate in jurul lor...si vreau sa iti spun k am schimbat doar sticla pt k si a mea la randul ei era aburita....in jurul farului sunt mai multe cleme de plastic dak dai farul jos ai sa le vezi dar tre sa le scoti cu atentie pt k se rup usor...nu stiu c model d masina ai dar eu am un e220 si iti spun k la a mea asa era...mult succes
          daca citeai cu atentie mai sus a mai spus baiatu de 10 ori ca nu poate sa dea sticla jos scuze pt off topic

          Comment


          • #20
            Salut
            Ca sa dai jos sticla de pe far iti trebuie un feon ca sa incalzesti in jurul sticlei de far masticul cu care este lipit,iar dupa acea sa tragi usor de sticla de far. Inainte sa faci treaba asta,e bine sa cureti farul bine pe exterior ca in momentul in care wrei sa il lipesti la loc masticul sa ramana curat.

            Comment


            • #21
              Eu sunt multumit de metoda xerapol asa ca.. spor la frecat!

              Comment


              • #22
                Cei care au incercat metoda XERAPOL, va rog sami spuneti si mie pas cu pas cum ati reusit.Eu am incercat aseara doar pe un far(cel mic,de faza lunga) si cred k mai tare l-am stricat.
                Deci am facut asa:
                1.Am spalat farul cu detergent
                2.L-am lasat sa se usuce
                3.L-am smirgheluit cam 15 minute(am avut grija sa fie mereu umed)
                4.L-am spalat iar cu apa curata
                5.Am pus pasta si am frecat cu o carpa de bumbac vreo 3-4 minute
                6.Am asteptat 1 minut si apoi lam spalat iarasi cu detergent
                Rezultatul: Mai rau ca inainte
                Ce ma fac?
                Last edited by PapyVicK; 04-09-2010, 21:09 PM.
                Oo\=|=/oO

                Comment


                • #23
                  Trebuia sa intrebi intai.Daca l-ai spalat cu dero(ariel,tide,dastea)...astea iti matuiesc suprafata.Si masina daca o speli cu dero se matuieste.Cat ai dat pe prostia de pasta,pe dero,pe apa,pe carpe pe ai ce ai mai dat tu,te ducei la o vopsitorie auto si se rezolva problema.Preturile nu sunt colosale.Du-te la vopsitorie ca se repara gresala ta..

                  Comment


                  • #24
                    Detergent de vase am folosit...Chiar asta sa fie problema? Daca repet iar procesul iese ceva?
                    Oo\=|=/oO

                    Comment


                    • #25
                      Oricum daca freci la mana , fara slefuitor orbital cu excentric , trebuie sa lucrezi cam o ora o ora jumatate ca sa iasa calumea.Iti zic din proprie experienta.

                      Comment


                      • #26
                        Daca e detergent din ala cu granule sigur aia e problema.Du-te la vopsitorie ca se rezolva.OFF TOPIC(Eram odata intr-o zona,unde avem un biznis...era pe acolo plin de pusti,tiganusi dastia..ma imprietenisem cu ei...mai imi spalau masinile contra cost.Intro zi se pune puradelul sa o spele,vinde de acasa cu toata utilajele..a spalat-o, a sters-o...era matuita toata masina.Il intreb cu ce a spalat-o si imi zice cu ariel ca e cel mai bun..)

                        Comment


                        • #27
                          Da, poate fii si detergentul de vina, dar daca te apuci de smirgheluit farul si te apuci sa dai cu xerapol la mana....e dezastru, nu iti iese, ramane matuit, testat de mine...( eu am probat pe o portiune de far cu smirghel si apoi cu xerapol, si a ramas zgariat si usor matuit desii frecasem mult cu xerapol ) => ai nevoie de masina de slefuit pentru rezultate

                          Cum am procedat eu....luna asta iar mi-am polishat farurile, am mers la un tip cu polishurile si prima mana s-a dat cu pasta abraziva pt. uniformizarea zgarieturilor, apoi a mai dat el cu inca o crema, iar la urma l-am pus sa dea cu xerapolul meu. ( Xerapolul foarte greu scoate zgarieturile in comparatie cu produsele 3M , dar in shimb ofera un luciu destul de profund)

                          Ps: 1.Bineinteles ca totul s-a facut cu masina de polishat
                          2.Xerapol-ul e cam varza pentru faruri ( vorbesc la cele in cauza w210/211 - plasticul e prea dur si greu de patruns in el pentru a se slefuii cu el), folositi-l doar pentru triplele spate si semnalizari unde da rezultate necontestabile.
                          Last edited by flavius89; 04-09-2010, 22:55 PM.
                          MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                          Comment


                          • #28
                            Buna seara,
                            la mine in oras (la "tara" la Dr.Tr.Severin), la un atelier unde se schimba parbrize, geamuri si lunete auto, se presteaza si polish faruri auto matuite sau ingalbenite de ultraviolete. Costul pentru cele de pe Mercedesul meu a fost de 40 de lei (noi) si rezultatul super, saptamana trecuta. Manopera a durat destul de mult, aproximativ patru ore; la final baietii au aplicat si un spray pentru protectie la ultraviolete. Anul trecut am incercat eu cu Xerapol si nu am reusit mare lucru.
                            Apropos, la farurile mele se poate desface sticla de corp si oglinda.

                            stima,
                            100% oltean
                            Oo\=|=/oO
                            _____________________________________
                            1996 Mercedes W210 250D Avantgarde

                            Comment


                            • #29
                              E FOARTE SIMPLU !!! nu am citit sfaturile colegilor k nu am avut timp. deci .. iti trebuie un pistol cu caldura ( DAT LA MINIM) cu care se incalzeste uniform masticul original al farului, se trage si se scoate f usor sa sti. Il curetsi si cu ajutorul unui silicon nou il pui la loc. Ai grija sa nu te lacomesti cu siliconul pentru ca ulterior s-ar putea sa ti se abureasca farurile. Da-i bataie si .. succesuri

                              Comment


                              • #30
                                poti folosii si un feon .. dar dureaza

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF