Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W 211 E 400 CDI nu trage

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In 95% din cazuri , de vina este motorasul care actioneaza clapetele galeriilor de admisie.
    Acest motoras este situat in V-ul motorului, intre filtrul de motorina si turbina; schimbarea lui e destul de laborioasa...

    Comment


    • #17
      Originally posted by Raptorul View Post
      In 95% din cazuri , de vina este motorasul care actioneaza clapetele galeriilor de admisie.
      Acest motoras este situat in V-ul motorului, intre filtrul de motorina si turbina; schimbarea lui e destul de laborioasa...
      Acel motoras face parte din Egr daca pun unul nou,sau e cu totul alta problema?
      Eroarea apare la EGR pe STAR, si pe deasupra daca motorasul ar fi ars,cum de uneori isi revine,aleator si merge bine.Prima data cand acest motor "nu tragea" a fost acum aproape 2 ani.atunci aparea mai rar si la restartul masinii isi revenea.s-au facut de atunci 40-50k km.Spre exemplu acum cand nu mai tragea din nou,trecusera minim 6 luni de cand nu mai facuse fite.Inca un lucru:IN FIECARE DIMINEATA merge bine,trage perfect,dar nu mult timp.2 3 talpi te baga in scaun(da,dupa ce motorul e incalzit,nu RECE!),dupa care iar moare.Poate in descrierea aceasta am fost si mai clar.
      Multumiri

      Comment


      • #18
        e class

        Originally posted by Raptorul View Post
        In 95% din cazuri , de vina este motorasul care actioneaza clapetele galeriilor de admisie.
        Acest motoras este situat in V-ul motorului, intre filtrul de motorina si turbina; schimbarea lui e destul de laborioasa...
        Acel motoras face parte din Egr daca pun unul nou,sau e cu totul alta problema?
        Eroarea apare la EGR pe STAR, si pe deasupra daca motorasul ar fi ars,cum de uneori isi revine,aleator si merge bine.Prima data cand acest motor "nu tragea" a fost acum aproape 2 ani.atunci aparea mai rar si la restartul masinii isi revenea.s-au facut de atunci 40-50k km.Spre exemplu acum cand nu mai tragea din nou,trecusera minim 6 luni de cand nu mai facuse fite.Inca un lucru:IN FIECARE DIMINEATA merge bine,trage perfect,dar nu mult timp.2 3 talpi te baga in scaun(da,dupa ce motorul e incalzit,nu RECE!),dupa care iar moare.Poate in descrierea aceasta am fost si mai clar.
        Multumiri

        Comment


        • #19
          Daca ai gresala pe EGR VA TREBUI SCHIMBAT tot ansamblul egr la 400 cdi indiferent de modelul pe care este pus au aceste probleme ATENTIE cine ti-l schimba deoare ce este destul de complexa treaba ;dupa normativul MB sint 7-8 ore de manopera ;electronica motorului este foarte intortocheata ; clapetele de egr cum le spunem noi nu pot fi reparate nu motorul electri se strica ci corpul din aluminiu in care culiseaza supapa de inchidere ;mare grija unde mergi cu masina ca altfel vei plinge linga ea
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • #20
            Se pare ca cea mai sigura varianta ar fi sa iau egr nou,montat in reprezentanta.Asa voi face!
            multumesc tuturor!

            Comment


            • #21
              Maestre, ceva similar am avut si eu la un w210 290 td, ba mergea, ba nu mergea, apareau tot felul de erori, ygr, turbo, etc.. Sfatul meu este ca atunci cand face figura sa nu opresti motorul, mergi cu ea la tester direct , doar asa pot vedea eroarea exacta. In momentul in care o opresti ea ramane in istoric dar nu si cu toate valorile care se pot inregistra atunci cand face figura. Eu asa am facut si era senzorul de la turbo, am mai patit dupa vreo 2 ani si aveam membrana de la vacum ygr ciupita. Succes!

              Comment


              • #22
                Cred ca motorul lui e mai nou cu o generatie sau doua fata de al tau. Al tau e cu injectie directa, pe cand al lui e common rail (cdi). Nu cred ca poti compara asa usor problemele si simptomele.
                Last edited by Luxian; 01-07-2010, 13:29 PM.
                ...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Luxian View Post
                  Cred ca motorul lui e mai nou cu o generatie sau doua fata de al tau. Al tau e cu injectie directa, pe cand al lui e common rail (cdi). Nu cred ca poti compara asa usor problemele si simptomele.
                  Pai CDI se traduce astfel: common rail direct injection care a fost introdus de Mercedes in 1997.Al colegului Deniro este 290TurboDiesel nu CDI deci are injectie indirecta exact opusul a ceea ce ai zis.

                  Comment


                  • #24
                    Eu credeam ca ii zice injectie directa pentru ca are injectie pe fiecare piston in parte, pe cand "common rail"-ul e tot injectie directa, dar cu "rampa comuna".

                    Teoretic injectie directa au amandoua din moment ce au injectori in fiecare piston, nu? Doar ca CDI-urile au rampa comuna in plus. De aia folosesc termenul "injectie directa" cand ma refer la injectia directa simpla/clasica, pe cand la CDI-uri folosesc termenul "common rail" sau chiar "cdi".
                    Last edited by Luxian; 01-07-2010, 14:52 PM.
                    ...

                    Comment


                    • #25
                      CDI se traduce Commonrail Diesel Injection, pentru ca orice diesel e injectia directa, altfel nu poate functiona. Chiar si la vechile motoare cu anticamere in chiulasa tot directa e injectia, anticamera e doar o forma care turbioneaza aerul pentru amestec mai bun. Oricum de la W124 incoace toate motoarele sunt fara anticamere, deci nici un motiv de indoiala.
                      BENZ G, altceva ce ?

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by BACANUTINU View Post
                        Se pare ca cea mai sigura varianta ar fi sa iau egr nou,montat in reprezentanta.Asa voi face!
                        multumesc tuturor!
                        La un E200 tot asa facea cand o porneai prima data in ziua respectiva tragea perfect dar dupa ce se incalzea nu mai tragea si scotea si fum , celor de la reprezentata le dadea eroare la egr dar a fost de vina un furtun gros de la intercooler , nu ma pricep dar am spus si eu ce am stiut !

                        Comment


                        • #27
                          ai un furtun de aer desfacut sau slabit pe undeva. si eu am patit la fel.verifica absolut toata tubulatura de aer.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by beginner View Post
                            ai un furtun de aer desfacut sau slabit pe undeva. si eu am patit la fel.verifica absolut toata tubulatura de aer.
                            Am rezolvat problema de mult.Merci oricum!

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by vlad View Post
                              Am rezolvat problema de mult.Merci oricum!
                              Ma intereseaza si pe mine cum ai rezolvat problema. Am aceiasi Problema. Trimte un mesaj.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by rokar View Post
                                Ma intereseaza si pe mine cum ai rezolvat problema. Am aceiasi Problema. Trimte un mesaj.
                                EGR nou!
                                Am mers pe mana colegilor de forum!
                                Multumesc frumos tuturor celor care s-au ostenit sa-mi raspunda.Sfaturile lor au fost bune!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF