Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu acul vitezometru W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu acul vitezometru W210

    Am reparat una si am stricat alta... Ca sa intelegei, numi mai functionau cele 2 display'uri care indica temperatura si ceasul, si am reusit sa le repar fara sa demontez deloc cesurile sau etc...pur si simplu am bagat o bucata de caciuc mai tare, si totu a fost ok. Dar acum am alta problema, Acul de la vitezometru a luato razna, knd pun contactul, coboara singur, dak il pun iar la 0 si apoi opresc masina, iar coboara pana jos de tot Ce poate sa fie...am si filmat ( http://www.youtube.com/watch?v=mFQVsKAYhdI ) ca sa va fie mai usor sa intelegeti... multumesc anticipat
    Oo\=|=/oO

  • #2
    Cand opresti motorul,cu cheia scoasa din contact,in ce pozitie se afla acul? Vreau sa te mai intreb daca ai scos si acele de la indicatoare?Trebuie verificat,daca nu sunt contacte imperfecte intre bord si mufele de legatura.Incearca sa misti de mufe si vezi daca sunt asezate la locul lor.
    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

    Comment


    • #3
      Originally posted by zsolti1981 View Post
      Cand opresti motorul,cu cheia scoasa din contact,in ce pozitie se afla acul? Vreau sa te mai intreb daca ai scos si acele de la indicatoare?Trebuie verificat,daca nu sunt contacte imperfecte intre bord si mufele de legatura.Incearca sa misti de mufe si vezi daca sunt asezate la locul lor.
      Nu am scos acele...am scos mufele, am dat capacele jos, am bagat bucatile de cauciuc pe fisa aia care face contactu cu placa de baza, si atat....nu mam atins deloc de ace sau alte chestii....Daca atunci cand pornesc motoru si acul e direct jos, asa ramane si cand scot cheia...daca inainte sa pornesc motoru ridic acul la 0 merge ok...dar cand opresc motorul, cade iar jos
      Oo\=|=/oO

      Comment


      • #4
        Nu cumva ti-a cazut opritorul acului de la vitezometru.Vizionand filmuletul pe youtube,nu am observat sa ai opritor de ac,poate asta este cauza.Opritorul e tija aceea care iti opreste acul in pozitia 0(zero).
        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

        Comment


        • #5
          Originally posted by zsolti1981 View Post
          Nu cumva ti-a cazut opritorul acului de la vitezometru.Vizionand filmuletul pe youtube,nu am observat sa ai opritor de ac,poate asta este cauza.Opritorul e tija aceea care iti opreste acul in pozitia 0(zero).
          Pai orpritoru asta unde e? Adevarul e ca am cam invartit placa si in sus si in jos...si poate sa fi iesit... Unde poate sa fie? La suprafa nu se vedea nimic care sa opreasca acul, dedesupt poate o fi...Sa ma uit sa vad daca e ceva
          Oo\=|=/oO

          Comment


          • #6
            E posibil sa fie dedesubt ceva,la suprafata nu este nimic.Bucatile de cauciuc poate iti forteaza,imping placa electronica si se poate ca ceva sa se fi distantat.Uita-te atent,sau daca nu,scoate bucata de cauciuc si vezi atunci.
            W202 elegance / 1.8 benzina,1993

            Comment


            • #7
              Originally posted by zsolti1981 View Post
              E posibil sa fie dedesubt ceva,la suprafata nu este nimic.Bucatile de cauciuc poate iti forteaza,imping placa electronica si se poate ca ceva sa se fi distantat.Uita-te atent,sau daca nu,scoate bucata de cauciuc si vezi atunci.
              Nu forteaza,daca ar fi fortat ar fi trebuit sa am probleme cu acele de la apa si benzina si cu turometru..dar vitezometru nu are treaba cu ce am facut eu inainte la display'urile alea.....el functioneaza...numai ca la 70km\h imi arata 0 )...dar totusi sa zic ca am rezolvat oarecum...am scos acul si lam fixat la 0 (defapt ar fi trebuit sa fie cazut jos) dar vad ca merge cat de cat...imi indica cu 5km mai putin dar e ok.... Dar tot vreau sa fie ca inainte, ASA CUM TREBUIE!

              Altcineva mai stie cate ceva??
              Oo\=|=/oO

              Comment


              • #8
                Eu am facut bucati bucati ceasurile dar nu am intimpinat nici un opritor.
                La toate masine la care am umblat a fost o diferenta la km de 1-2 Km/h.
                De acum incolo le dau un mic semn cu marcarul.

                Apropo imi poate spune si mie cineva unde gasesc in lumea asta un Display cu temperatura la ceasuri, separat ca piesa de schimb?
                Originally posted by PapyVicK View Post
                Nu forteaza,daca ar fi fortat ar fi trebuit sa am probleme cu acele de la apa si benzina si cu turometru..dar vitezometru nu are treaba cu ce am facut eu inainte la display'urile alea.....el functioneaza...numai ca la 70km\h imi arata 0 )...dar totusi sa zic ca am rezolvat oarecum...am scos acul si lam fixat la 0 (defapt ar fi trebuit sa fie cazut jos) dar vad ca merge cat de cat...imi indica cu 5km mai putin dar e ok.... Dar tot vreau sa fie ca inainte, ASA CUM TREBUIE!

                Altcineva mai stie cate ceva??

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=Mercedes-cdi;105477]Eu am facut bucati bucati ceasurile dar nu am intimpinat nici un opritor.
                  La toate masine la care am umblat a fost o diferenta la km de 1-2 Km/h.
                  De acum incolo le dau un mic semn cu marcarul.

                  Chestia cu vitezometrul colegului este ca o ia razna inapoi,lucru ciudat.Plus ca nu ar trebui sa se miste deloc,atata timp cat masina stationeaza.Alt lucru interesant este ca,in momentul reglarii acului la zero,acesta se misca de parca ar fi niste gradatii acolo,cel putin asa am observat din filmulet.Se misca sacadat.Incearca cu motorul pornit sa muti acul la maxim,vezi poti.Raman la ideea ca s-a desincronizat acul indicator de ax.
                  W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=zsolti1981;105487]
                    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                    Eu am facut bucati bucati ceasurile dar nu am intimpinat nici un opritor.
                    La toate masine la care am umblat a fost o diferenta la km de 1-2 Km/h.
                    De acum incolo le dau un mic semn cu marcarul.

                    Chestia cu vitezometrul colegului este ca o ia razna inapoi,lucru ciudat.Plus ca nu ar trebui sa se miste deloc,atata timp cat masina stationeaza.Alt lucru interesant este ca,in momentul reglarii acului la zero,acesta se misca de parca ar fi niste gradatii acolo,cel putin asa am observat din filmulet.Se misca sacadat.Incearca cu motorul pornit sa muti acul la maxim,vezi poti.Raman la ideea ca s-a desincronizat acul indicator de ax.
                    da...si dupa ce opresc motorul...cade iar la maxim ) Bine macar ca merge asa cum merge...dar ciudat rau, daca l'as fi desfacut bucata cu bucata mai ziceam...dar nu l'am desfacut deloc...si face pe nebunu
                    Oo\=|=/oO

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF