Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cu acul vitezometru W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu acul vitezometru W210

    Am reparat una si am stricat alta... Ca sa intelegei, numi mai functionau cele 2 display'uri care indica temperatura si ceasul, si am reusit sa le repar fara sa demontez deloc cesurile sau etc...pur si simplu am bagat o bucata de caciuc mai tare, si totu a fost ok. Dar acum am alta problema, Acul de la vitezometru a luato razna, knd pun contactul, coboara singur, dak il pun iar la 0 si apoi opresc masina, iar coboara pana jos de tot Ce poate sa fie...am si filmat ( http://www.youtube.com/watch?v=mFQVsKAYhdI ) ca sa va fie mai usor sa intelegeti... multumesc anticipat
    Oo\=|=/oO

  • #2
    Cand opresti motorul,cu cheia scoasa din contact,in ce pozitie se afla acul? Vreau sa te mai intreb daca ai scos si acele de la indicatoare?Trebuie verificat,daca nu sunt contacte imperfecte intre bord si mufele de legatura.Incearca sa misti de mufe si vezi daca sunt asezate la locul lor.
    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

    Comment


    • #3
      Originally posted by zsolti1981 View Post
      Cand opresti motorul,cu cheia scoasa din contact,in ce pozitie se afla acul? Vreau sa te mai intreb daca ai scos si acele de la indicatoare?Trebuie verificat,daca nu sunt contacte imperfecte intre bord si mufele de legatura.Incearca sa misti de mufe si vezi daca sunt asezate la locul lor.
      Nu am scos acele...am scos mufele, am dat capacele jos, am bagat bucatile de cauciuc pe fisa aia care face contactu cu placa de baza, si atat....nu mam atins deloc de ace sau alte chestii....Daca atunci cand pornesc motoru si acul e direct jos, asa ramane si cand scot cheia...daca inainte sa pornesc motoru ridic acul la 0 merge ok...dar cand opresc motorul, cade iar jos
      Oo\=|=/oO

      Comment


      • #4
        Nu cumva ti-a cazut opritorul acului de la vitezometru.Vizionand filmuletul pe youtube,nu am observat sa ai opritor de ac,poate asta este cauza.Opritorul e tija aceea care iti opreste acul in pozitia 0(zero).
        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

        Comment


        • #5
          Originally posted by zsolti1981 View Post
          Nu cumva ti-a cazut opritorul acului de la vitezometru.Vizionand filmuletul pe youtube,nu am observat sa ai opritor de ac,poate asta este cauza.Opritorul e tija aceea care iti opreste acul in pozitia 0(zero).
          Pai orpritoru asta unde e? Adevarul e ca am cam invartit placa si in sus si in jos...si poate sa fi iesit... Unde poate sa fie? La suprafa nu se vedea nimic care sa opreasca acul, dedesupt poate o fi...Sa ma uit sa vad daca e ceva
          Oo\=|=/oO

          Comment


          • #6
            E posibil sa fie dedesubt ceva,la suprafata nu este nimic.Bucatile de cauciuc poate iti forteaza,imping placa electronica si se poate ca ceva sa se fi distantat.Uita-te atent,sau daca nu,scoate bucata de cauciuc si vezi atunci.
            W202 elegance / 1.8 benzina,1993

            Comment


            • #7
              Originally posted by zsolti1981 View Post
              E posibil sa fie dedesubt ceva,la suprafata nu este nimic.Bucatile de cauciuc poate iti forteaza,imping placa electronica si se poate ca ceva sa se fi distantat.Uita-te atent,sau daca nu,scoate bucata de cauciuc si vezi atunci.
              Nu forteaza,daca ar fi fortat ar fi trebuit sa am probleme cu acele de la apa si benzina si cu turometru..dar vitezometru nu are treaba cu ce am facut eu inainte la display'urile alea.....el functioneaza...numai ca la 70km\h imi arata 0 )...dar totusi sa zic ca am rezolvat oarecum...am scos acul si lam fixat la 0 (defapt ar fi trebuit sa fie cazut jos) dar vad ca merge cat de cat...imi indica cu 5km mai putin dar e ok.... Dar tot vreau sa fie ca inainte, ASA CUM TREBUIE!

              Altcineva mai stie cate ceva??
              Oo\=|=/oO

              Comment


              • #8
                Eu am facut bucati bucati ceasurile dar nu am intimpinat nici un opritor.
                La toate masine la care am umblat a fost o diferenta la km de 1-2 Km/h.
                De acum incolo le dau un mic semn cu marcarul.

                Apropo imi poate spune si mie cineva unde gasesc in lumea asta un Display cu temperatura la ceasuri, separat ca piesa de schimb?
                Originally posted by PapyVicK View Post
                Nu forteaza,daca ar fi fortat ar fi trebuit sa am probleme cu acele de la apa si benzina si cu turometru..dar vitezometru nu are treaba cu ce am facut eu inainte la display'urile alea.....el functioneaza...numai ca la 70km\h imi arata 0 )...dar totusi sa zic ca am rezolvat oarecum...am scos acul si lam fixat la 0 (defapt ar fi trebuit sa fie cazut jos) dar vad ca merge cat de cat...imi indica cu 5km mai putin dar e ok.... Dar tot vreau sa fie ca inainte, ASA CUM TREBUIE!

                Altcineva mai stie cate ceva??

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=Mercedes-cdi;105477]Eu am facut bucati bucati ceasurile dar nu am intimpinat nici un opritor.
                  La toate masine la care am umblat a fost o diferenta la km de 1-2 Km/h.
                  De acum incolo le dau un mic semn cu marcarul.

                  Chestia cu vitezometrul colegului este ca o ia razna inapoi,lucru ciudat.Plus ca nu ar trebui sa se miste deloc,atata timp cat masina stationeaza.Alt lucru interesant este ca,in momentul reglarii acului la zero,acesta se misca de parca ar fi niste gradatii acolo,cel putin asa am observat din filmulet.Se misca sacadat.Incearca cu motorul pornit sa muti acul la maxim,vezi poti.Raman la ideea ca s-a desincronizat acul indicator de ax.
                  W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=zsolti1981;105487]
                    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                    Eu am facut bucati bucati ceasurile dar nu am intimpinat nici un opritor.
                    La toate masine la care am umblat a fost o diferenta la km de 1-2 Km/h.
                    De acum incolo le dau un mic semn cu marcarul.

                    Chestia cu vitezometrul colegului este ca o ia razna inapoi,lucru ciudat.Plus ca nu ar trebui sa se miste deloc,atata timp cat masina stationeaza.Alt lucru interesant este ca,in momentul reglarii acului la zero,acesta se misca de parca ar fi niste gradatii acolo,cel putin asa am observat din filmulet.Se misca sacadat.Incearca cu motorul pornit sa muti acul la maxim,vezi poti.Raman la ideea ca s-a desincronizat acul indicator de ax.
                    da...si dupa ce opresc motorul...cade iar la maxim ) Bine macar ca merge asa cum merge...dar ciudat rau, daca l'as fi desfacut bucata cu bucata mai ziceam...dar nu l'am desfacut deloc...si face pe nebunu
                    Oo\=|=/oO

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF