AM urmatoarele probleme cu w210-le meu 3000cmc td:
1. Pornire grea, invarte motorul vreo 5-7sec pana porneste si la cald si la rece. AM crezut ca e din cauza bujiilor, am gasit 2arse, acum am 5 pt ca una e rupta dar porneste identic, oricum bujiile nu au legatura cu pornirea grea la cald.
Suspectez ceva la alimentare, injector defect, vreo scapare de presiune ceva, urmeaza sa o duc la un pompagiu
2. Incercand sa o amorsez pt ca am schimbat ceva furtune de motorina, am terminat bateria, am pus alta si dupa ce am pornit-o mi=au ramas becurile de la ABS si ESP aprinse. Dupa vreo 2 porniri s-au stins. Dupa o zi, am pus bateria ei inapoi si am aceleasi becuri aprinse. M-am carat putin cu masina, am pornit-o de vreo 3 ori dar nu se mai sting. Sa vad maine... De la ce sa fie???Ce legatura cu abs-ul si esp-ul cu schimbarea bateriei si cand se vor stinge?Poate fii din cauza ca bateria e probabil acum mai slaba dar probabil maine ma voi cara mai mult cu ea si se va incarca, dar totusi invarte bine...
1. Pornire grea, invarte motorul vreo 5-7sec pana porneste si la cald si la rece. AM crezut ca e din cauza bujiilor, am gasit 2arse, acum am 5 pt ca una e rupta dar porneste identic, oricum bujiile nu au legatura cu pornirea grea la cald.
Suspectez ceva la alimentare, injector defect, vreo scapare de presiune ceva, urmeaza sa o duc la un pompagiu
2. Incercand sa o amorsez pt ca am schimbat ceva furtune de motorina, am terminat bateria, am pus alta si dupa ce am pornit-o mi=au ramas becurile de la ABS si ESP aprinse. Dupa vreo 2 porniri s-au stins. Dupa o zi, am pus bateria ei inapoi si am aceleasi becuri aprinse. M-am carat putin cu masina, am pornit-o de vreo 3 ori dar nu se mai sting. Sa vad maine... De la ce sa fie???Ce legatura cu abs-ul si esp-ul cu schimbarea bateriei si cand se vor stinge?Poate fii din cauza ca bateria e probabil acum mai slaba dar probabil maine ma voi cara mai mult cu ea si se va incarca, dar totusi invarte bine...
Comment