Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme w210 3000turbodiesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme w210 3000turbodiesel

    AM urmatoarele probleme cu w210-le meu 3000cmc td:
    1. Pornire grea, invarte motorul vreo 5-7sec pana porneste si la cald si la rece. AM crezut ca e din cauza bujiilor, am gasit 2arse, acum am 5 pt ca una e rupta dar porneste identic, oricum bujiile nu au legatura cu pornirea grea la cald.
    Suspectez ceva la alimentare, injector defect, vreo scapare de presiune ceva, urmeaza sa o duc la un pompagiu
    2. Incercand sa o amorsez pt ca am schimbat ceva furtune de motorina, am terminat bateria, am pus alta si dupa ce am pornit-o mi=au ramas becurile de la ABS si ESP aprinse. Dupa vreo 2 porniri s-au stins. Dupa o zi, am pus bateria ei inapoi si am aceleasi becuri aprinse. M-am carat putin cu masina, am pornit-o de vreo 3 ori dar nu se mai sting. Sa vad maine... De la ce sa fie???Ce legatura cu abs-ul si esp-ul cu schimbarea bateriei si cand se vor stinge?Poate fii din cauza ca bateria e probabil acum mai slaba dar probabil maine ma voi cara mai mult cu ea si se va incarca, dar totusi invarte bine...

  • #2
    Din cate stiu eu, se vor stinge dupa 3 cicluri complete pornit motor-condus-oprit motor, dar nu incerca sa le simulezi rapid ca nu se vor stinge. Trebuie sa ai rabdare.
    W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
    W163 ML 55 AMG 2001
    W163 ML 55 AMG 2002
    W164 ML 320 CDI
    W251 R350

    Comment


    • #3
      Deci e ceva normal nu e vreo eroare data de calculator sa ramana becurile aprinse si sa nu functioneze un timp abs-ul si esp-ul la schimbarea bateriei???

      Mai vroiam sa intreb daca nu exista vreo metoda mai simpla de aerisire sau posibilitatea montarii unei pompite cum avea cobra decat datul la automat. Nu de alta, dar mi se pare o tampenie din partea proiectantului de la Mercedes sa nu se gandeasca ca ai nevoie sa consumi 2-3 baterii daca ramai fara motorina sau schimbi vreun furtun de motorina, mai ales pe frig cand bateriile cedeaza mai usor

      Comment


      • #4
        Masinile astea sint destul de bune.
        Ai ceva dat peste cap la motor. Mergi la tester.
        Cit priveste ABS/BAS trebuie reinitiat sistemul, datorita bateriei.
        Se rezolva printrun simplu reset.
        Intr-unele cazuri se rezolva chiar si fara tester.

        Success.
        Originally posted by andrei_csmre View Post
        AM urmatoarele probleme cu w210-le meu 3000cmc td:
        1. Pornire grea, invarte motorul vreo 5-7sec pana porneste si la cald si la rece. AM crezut ca e din cauza bujiilor, am gasit 2arse, acum am 5 pt ca una e rupta dar porneste identic, oricum bujiile nu au legatura cu pornirea grea la cald.
        Suspectez ceva la alimentare, injector defect, vreo scapare de presiune ceva, urmeaza sa o duc la un pompagiu
        2. Incercand sa o amorsez pt ca am schimbat ceva furtune de motorina, am terminat bateria, am pus alta si dupa ce am pornit-o mi=au ramas becurile de la ABS si ESP aprinse. Dupa vreo 2 porniri s-au stins. Dupa o zi, am pus bateria ei inapoi si am aceleasi becuri aprinse. M-am carat putin cu masina, am pornit-o de vreo 3 ori dar nu se mai sting. Sa vad maine... De la ce sa fie???Ce legatura cu abs-ul si esp-ul cu schimbarea bateriei si cand se vor stinge?Poate fii din cauza ca bateria e probabil acum mai slaba dar probabil maine ma voi cara mai mult cu ea si se va incarca, dar totusi invarte bine...

        Comment


        • #5
          Incearca cu motor pornit volan stinga tot apoi dreapta tot si revenire,la mine a stins becurile....

          Comment


          • #6
            Mersi de sfat cu volan st-dr. pt ca azi-dimineata erau tot aprinse si dupa ce am luat de volan st. si dr. s-au stins. Se pare ca asta e butonul reset la mercedes ciudat

            Comment


            • #7
              Revin cu o alta problema si mai mare.
              NU mai porneste deloc. Am mers cu masina, am oprit-o si dupa 5 min nu a mai vrut sa porneasca deloc. Am tractat-o, am dus-o la service, se pare ca intra motorina in pompa de injectie dar nu iasa nimik. Au desfacut conductele care pleaca din pompa dar nu iasa nici urma de motorina. Ce sa fie??? Pompa de injectie,daca da unde se poate verifica? In Resita, singurul care se ocupa cu pompe zice ca e clasica dar are acceleratie electronica si nu o poate pune pe stand. Stiti pe cineva in Timisoara, Caransebes care se pricepe la pompe si are stand pt o astfel de pompa?
              Se poate sa nu fie pompa, sa fi ramas blocat opritorul care nu e pe vacuum ca la modele mai vechi (asa am patit la 124),e ceva electronic am impresia. Pe tester nu am pus-o dar nu arata nici o eroare pe comp.de bord si mi-au zis ca electronica e cam rudimentara la modelul asta si ca nu stiu daca imi arata ceva asa ca n-am mai dus-o si acolo

              Comment


              • #8
                Iti trebuie ceea ce iti trebuia mai inainte,adica un pompagiu...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by DMIHNEA View Post
                  Iti trebuie ceea ce iti trebuia mai inainte,adica un pompagiu...
                  Da, doar ca la mine in oras cel mai bun pompagiu nu are scule sa repare sau sa verifice pompe mai noi decat cele de pe 124. Unde gasesc pe aproape pe cineva care sa incerce pompa? Se pare ca e blocata, nu iese motorina din ea sau nu i se da comanda, deci poate fi si o problema electrica

                  Comment


                  • #10
                    Inclin sa cred ca e o problema electrica, astept sa gasesc pe cineva cu un tester bun la mine in oras sa ii faca o diagnoza pt ca o pot deplasa doar pe platforma(e si automata!). OAre mai are relevanta diagnoza daca am desfacut furtunele de motorina si conductele care iasa din pompa?
                    Am inteles ca pompa are pe ea un fel de imobilizator cu o mufa care s-ar putea sa blocheze pompa. Se gaseste de cumparat asa ceva daca este stricat? SI mai ceva, cum ajunge motorina din rezervor in pompa, are vreo pompa de combustibil, unde este situata???

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF