Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujie rupta w210 3000td

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bujie rupta w210 3000td

    VA salut.Am urmatoarea problema cu un w210 3000turbodiesel:
    MAsina pornea destul de greu, la prima cheie dar dupa 7-8secunde de dat la automat si aveam becul de la bujii aprins. AM dus-o la un mecanic,mi-a desfacut tot, a incercat bujiile, 2 erau arse. Una dintre ele era rupta,capul se invarte in gol. Se pare ca filetul e in regula, fiind rupta deasupra chiar unde vine bagata cheia. Cum pot sa o scot fara sa dau chiuloasa jos?
    AM inteles ca ar exista un fel de extractor cu filet pe stanga cu care as putea sa o desfac sau ar exista posibilitatea sa ii sudez capul unde s-a rupt si sa incerc sa o desfac normal dar nushtiu daca am acces cu aparatul de sudura
    Ce ma sfatuiti????

  • #2
    Te sfatuiesc sa cauti pe net,aseara am gasit exact ce cauti mai multe diy-in engleza,trebuie sa schimb la acelasi motor bujiile si ma pregatesc sa gasesc vreuna rupta si eu...

    Comment


    • #3
      Salut.......o poti scoate (bujia ) cu extractor surub rupt pe care il gasesti in comert la magazinele de profil sau .......


      Bafta si numai bine

      Comment


      • #4
        Originally posted by Viorel_sperila View Post
        Salut.......o poti scoate (bujia ) cu extractor surub rupt pe care il gasesti in comert la magazinele de profil sau .......


        Bafta si numai bine
        P.S exista un sprai pt curatat spuma poliuretanica sau mai bine zis pistolul pentru spuma (au cei ce monteaza termopane)........dat din abundenta am inteles ca face minuni

        Comment


        • #5
          Originally posted by andrei_csmre View Post
          VA salut.Am urmatoarea problema cu un w210 3000turbodiesel:
          MAsina pornea destul de greu, la prima cheie dar dupa 7-8secunde de dat la automat si aveam becul de la bujii aprins. AM dus-o la un mecanic,mi-a desfacut tot, a incercat bujiile, 2 erau arse. Una dintre ele era rupta,capul se invarte in gol. Se pare ca filetul e in regula, fiind rupta deasupra chiar unde vine bagata cheia. Cum pot sa o scot fara sa dau chiuloasa jos?
          AM inteles ca ar exista un fel de extractor cu filet pe stanga cu care as putea sa o desfac sau ar exista posibilitatea sa ii sudez capul unde s-a rupt si sa incerc sa o desfac normal dar nushtiu daca am acces cu aparatul de sudura
          Ce ma sfatuiti????
          In afara de aia cu sudatul care cred ca are sanse slabe tinand cont de grosimea redusa si de rezistenta sudurii care clar este inferioara situatiei in care bujia era intreaga as mai avea 2 variante pentru tine:

          - Prima ar fi sa dai filet mai mic pe invers si sa ai un surub cu filet pe invers (extractor).

          - A doua ar fi sa dai cu spiralul gaura in bujie, incercand sa fi centrat, apoi sa "tunzi" bujia cu spiral apropiat de diametrul bujii. Vei agresa in felul asta si filetul din chiuloasa dar exista niste "melcisori" care cer majorarea gaurii din chiuloasa, se trage filet mai mare si la interiorul lor se infileteaza noua bujie.

          Riscul mare in al doile caz este sa iti cada "shpan" (resturi de filet) in capul pistonului.

          E nasol ce ai patit. Eu am mers la reprezentanta sa schimb bujiile. Am avut noroc sa merga toate. La ultima o cam imbulinasem iar mecanicii de la reprezentanta imi sugerau ca merge si in trei daca se rupe ultima. Pana la urma s-a rupt doar prim aspira de filet de pe chiuloasa, apoi a plecat si a fost ok.

          Multa bafta, ai nevoie...
          W203 - 2001

          Comment


          • #6
            Exista o unsoare ce se pune preventiv pe filet,dar toti mecanicii lu peste zic ca e o prostie................

            Comment


            • #7
              Dmihnea are dreptate. Este o vaselina speciala care rezista la temperaturi inalte.

              Comment


              • #8
                Originally posted by DMIHNEA View Post
                Exista o unsoare ce se pune preventiv pe filet,dar toti mecanicii lu peste zic ca e o prostie................
                Da, intradevar, atunci cand am facut schimbul, bujiile noi au fost unse cu o "alifie" pe ambalajul careia chiar scria Mercedes. Acum sper sa fie bine pentru viitorul proprietar, ca nu cred ca mai fac eu cu ea peste suta de mii sa fie cazul sa le inlocuiesc tot eu.

                Iata si dovada, obisnuiesc sa fac poza daca se poate. Sper sa fie utila pentru mecanici care fac schimbul, ca banuiesc ca nu cumpara nimeni pentru un singur schimb.
                Attached Files
                W203 - 2001

                Comment


                • #9
                  Nu am rezolvat inca problema, am fost la toate magazinele cu scule din Resita si la mai multe din Timisoara, nu reusesc sa gasesc un tarod cu filet pe stanga de 7-8.
                  Intre timp am mai observat ceva si cred ca pornirea mai greoaie nu se datoreaza doar bujiilor. AM vazut ca la pompade injectie, de unde pleaca conductele catre injectoare lacrimeaza motorina, si cred ca poate fii un motiv destul de bun sa porneasca mai greu mai ales ca la mine porneste la fel de greu si la cald si la rece, parca mai greu cand e motorul cald dar voi rezolva si problema cu bujia daca tot m-am pus sa desfac admisia.
                  Ce sa fac scurgerile de motorina, chiar la iesirea din pompa(5 din 6 sunt afectate,nu se mai pot strange),exista ceva saibe sa se puna acolo???Oricum o sa merg la un pompagiu dar prima data sa rezolv cu bujiile
                  Multumesc pt sfaturi

                  Comment


                  • #10
                    Io am luat vaselina ce ai in poza,astept sa vina cu bujii cu tot,si dupa aia sper sa nu gasesc vreuna gripata.......ca sa nu mai zic ca exista o cheie desteapta tubulara special pentru a nu rupe bujia....
                    Last edited by DMIHNEA; 12-06-2009, 20:47 PM. Reason: mistake

                    Comment


                    • #11
                      Si eu am patit-o, aveam o bujie arsa si am incercat sa o schimb, ghinion, mi s-a rupt, am dus-o la reprezentanta Mercedes in Tg-Mures si mi-a scos bujia fara sa imi dea jos chiuloasa si normal ca a inlocuit-o, pret 261 ron, bujie+manopera.
                      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                      Comment


                      • #12
                        Tarod cu filet pe stinga nu ai sa gasesti dar daca ai sa intrebi de set surub extractor ai sa gasesti cu siguranta in Timisoara la firma IVASCO SRL.
                        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                        Comment


                        • #13
                          Apropos tot acolo ai sa gasesti si set cu saibe de cupru pentru scurgerile de motorina.Bafta
                          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by andrei_csmre View Post
                            VA salut.Am urmatoarea problema cu un w210 3000turbodiesel:
                            MAsina pornea destul de greu, la prima cheie dar dupa 7-8secunde de dat la automat si aveam becul de la bujii aprins. AM dus-o la un mecanic,mi-a desfacut tot, a incercat bujiile, 2 erau arse. Una dintre ele era rupta,capul se invarte in gol. Se pare ca filetul e in regula, fiind rupta deasupra chiar unde vine bagata cheia. Cum pot sa o scot fara sa dau chiuloasa jos?
                            AM inteles ca ar exista un fel de extractor cu filet pe stanga cu care as putea sa o desfac sau ar exista posibilitatea sa ii sudez capul unde s-a rupt si sa incerc sa o desfac normal dar nushtiu daca am acces cu aparatul de sudura
                            Ce ma sfatuiti????
                            Bagi degripant pe bujie, o lasi cateva zile, bagi iar, repeti operatiunea de cateva ori si abea apoi incerci cu extractorul, pentru ca odata introdus extractorul bujia o sa se umfle si o sa fie si mai greu de scos.
                            i used to be with IT, but then they changed what IT was. Now what i'm with isn't IT, and what's IT seems weird and stupid to me.

                            Comment


                            • #15
                              Azi mi-a dat cineva un extractor, din pacate s-a rupt cu toate ca era destul de gros. Unde gasesc firma asta Ivasco in tm?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF