Sirul experientelor cu masina asta continua astfel:
Am fost la al 2-lea electronist dotat tot cu Star diagnoza incercand sa montez un alt BCM pe masina, iar singura lui concluzie a fost ca bateria mare e terminata.
Am remontat vechiul BCU din dotarea masinii.
Am cumparat VARTA silver 100A cu 830A la pornire.
La magazinul de unde am cumparat bateria cand sa-mi faca garantia verifica tensiunile asa cum zicea un coleg mai sus:
1. motor oprit => tensiune 12,5
2. motor pornit fara consumatori electrici => tensiune 14,1 maxim
3. motor turat si consumatorii mari, faruri si incalzire porniti => tensiune 12,4
Concluzie sa merg sa fac revizia la alternator.
Zis si facut. Alternator dat jos si:
-schimbat releu cu unul nou marca Bosch, pret 230 lei
-inlocuit 2 rulmenti, pret 26 lei si 57 lei
-inlocuit suport rulment 19 lei
-manopera 180 lei
Dupa revizia alternatorului curentul in stand by al masinii este 0,13A, inca prea mare...
Am revenit la magazin pentru garantia bateriei, insa cu motorul turat si consumatorii mari, faruri si incalzire => tensiune 12,5
Aveti vreo sugestie ce ar trebui de verificat/reparat pentru ca tensiunea de incarcare, atunci cand cuplez dezaburirea sa urce peste 13,8-14,0V ???
Am fost la al 2-lea electronist dotat tot cu Star diagnoza incercand sa montez un alt BCM pe masina, iar singura lui concluzie a fost ca bateria mare e terminata.
Am remontat vechiul BCU din dotarea masinii.
Am cumparat VARTA silver 100A cu 830A la pornire.
La magazinul de unde am cumparat bateria cand sa-mi faca garantia verifica tensiunile asa cum zicea un coleg mai sus:
1. motor oprit => tensiune 12,5
2. motor pornit fara consumatori electrici => tensiune 14,1 maxim
3. motor turat si consumatorii mari, faruri si incalzire porniti => tensiune 12,4
Concluzie sa merg sa fac revizia la alternator.
Zis si facut. Alternator dat jos si:
-schimbat releu cu unul nou marca Bosch, pret 230 lei
-inlocuit 2 rulmenti, pret 26 lei si 57 lei
-inlocuit suport rulment 19 lei
-manopera 180 lei
Dupa revizia alternatorului curentul in stand by al masinii este 0,13A, inca prea mare...
Am revenit la magazin pentru garantia bateriei, insa cu motorul turat si consumatorii mari, faruri si incalzire => tensiune 12,5
Aveti vreo sugestie ce ar trebui de verificat/reparat pentru ca tensiunea de incarcare, atunci cand cuplez dezaburirea sa urce peste 13,8-14,0V ???
Comment