Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alarma baterie rosie!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ajutor va rog

    ieri dimineata in ziua de craciun mi a aparut aceste 2 frumuseti de erori precedate de eroarea baterie rosie care a aparut cu 2 zile inainte .recizrz k ieri cand au aparut cele 2 erori nu mai abeam frana si nici nu mai puteam sa merg mai mult de 20 km la ora , sbc meu drag imi este cu eroare de anul trecut , dar am mers asa fara probleme . poate sa fie de la sbc ? sau doar de la bateria rosie?
    va rog un mic ajutor
    stima si craciun fara erori rosii
    eroare 1 longer stoper distance
    eroare 2 brake defective
    cu sunet si fara frane
    Attached Files

    Comment


    • #47
      Ai nevoie de un SBC

      Comment


      • #48
        [QUOTE=crimpex;125451]vezi ca la bateria mica de sub filtru de polen nivelul de incarcare este undeva la 12.8 volti (cel putin la mine asa e ,si e bine )am incarcato cu un redresor pina la 14.4 volti si a scazut pina la 12.8 si nu mai scade si a disparut si bateria rosie
        salut
        Releele noi de incarcare cu lin bus in momentul care au o problema cu firul de comanda sau e vreo problema interna incarca automat 14.4 v. Cel mai corect este sa folosesti diagnoza. Verificatul tensiunii te poate pacali. Ai 14.4 volti incarcare si poti sa ai becul aprins in bord pentru baterie

        Comment


        • #49
          Verifica bine conductele de frana sa nu ai fisura mai ales cele din spate.

          Comment


          • #50
            [QUOTE=papi;280683]Verifica bine conductele de frana sa nu ai fisura mai ales cele din spate.[/QUOTE
            Salut,
            Daca era o fisura avea pierdere de lichid, si implicit o pata. Nu pot sa inteleg de ce unii dau sfaturi aiurea????
            Face cineva rating????????
            Cu stima

            Comment


            • #51
              Pe fisura mica iti scade din borcan 50 ml la luna adica insesizabil si tiam zis ca exact lucrul ala l-am patit si eu, era exact la curbura aripii din spate pe unde trece conducta si lichidul scurs ramanea in scutul de protectie si nu se vedea pata, sbc-ul fiind o chestie tare desteapta sesiza ca nu are presiunea necesara pe conducta respectiva si bloca valva pe roata respectiva si de aici implicit eroare cu bord rosu si un bipait enervant, eu ajungand pe la 10 mecanici pana sa imi spuna cineva care era de fapt defectul, nu fac rating incercam numai sa iti dau un exemplu de ce ar putea fi.

              Comment


              • #52
                Am avut si eu probleme cu bateria rosie .Am crezut ca e bateria din spate ca e de cand masina adica 5 ani dar nu era ea nici aia din fata
                La mine se aprindea bateria rosie in bord nu mergea ventilatorul aerotermei din interior decat 2 trepte nu mai mergea nici parktronicu si nici lumina interior si tensiunea era in limite normale de incarcare 14.0-14......................Salutare aceasi problema o am si eu de cateva zile, mai exact dupa o stationare de 10 zile si o vreme rece am pornit masina intro seara si dupa ce iam dat start a si aparut mesajul cu bateri incovenience...apoi visit work shop si de 4 zile numai mesajul asta il am. Am observat ca nu-mi mai merg clima, incalzirea in scaune, lumina interioara si nici dezaburirea. Pe bord imi arata ca imi incarca la 14.4 chiar cu farurile aprinse 14.2v. De pornit porneste fara probleme indiferent cat sta masina. Am schimbat si bateria mare si am incarcat bateria mica cu toate ca avea valoare de 12.2 degeaba nu imi dispare si pace acele mesaje. Am ajuns la un tester si mia dat erorile astea


                P2247 CAN hardware-ul , plus finala

                P2245 erori Generator de transmitere a datelor

                P2248 generator

                P2249 Generator
                nu stiu ce este dar ma doare capul ca servisul in care ma duc eu e cam ocupat acum si deocamdata au fost numai pareri ca ba e un contact imperfect ori e ceva intrerupt in instalatie si trebuie data la verificat intre alternator si calculator(ca poate a fost un soricel sau...)ori e ceva in neregula de la alternator si calculatoru masinii nu poate avea o informatie clara si de asta mia oprit aceste functii. Masina mea e un w211 din 2005. Astept un raspuns la demontare si sper sa fie ceva normal si nu calculatoare.....

                Comment


                • #53
                  Capul sus! Daca da erori, nu este vre-un calculator de vina! Probabil, doar un contact imperfect. Nu se poate pune problema ca la batranicile noastre care au "izolatii ecologice" si datorita timpului... .

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by acn13_costel View Post
                    Am avut si eu probleme cu bateria rosie .Am crezut ca e bateria din spate ca e de cand masina adica 5 ani dar nu era ea nici aia din fata
                    La mine se aprindea bateria rosie in bord nu mergea ventilatorul aerotermei din interior decat 2 trepte nu mai mergea nici parktronicu si nici lumina interior si tensiunea era in limite normale de incarcare 14.0-14......................Salutare aceasi problema o am si eu de cateva zile, mai exact dupa o stationare de 10 zile si o vreme rece am pornit masina intro seara si dupa ce iam dat start a si aparut mesajul cu bateri incovenience...apoi visit work shop si de 4 zile numai mesajul asta il am. Am observat ca nu-mi mai merg clima, incalzirea in scaune, lumina interioara si nici dezaburirea. Pe bord imi arata ca imi incarca la 14.4 chiar cu farurile aprinse 14.2v. De pornit porneste fara probleme indiferent cat sta masina. Am schimbat si bateria mare si am incarcat bateria mica cu toate ca avea valoare de 12.2 degeaba nu imi dispare si pace acele mesaje. Am ajuns la un tester si mia dat erorile astea


                    P2247 CAN hardware-ul , plus finala

                    P2245 erori Generator de transmitere a datelor

                    P2248 generator

                    P2249 Generator
                    nu stiu ce este dar ma doare capul ca servisul in care ma duc eu e cam ocupat acum si deocamdata au fost numai pareri ca ba e un contact imperfect ori e ceva intrerupt in instalatie si trebuie data la verificat intre alternator si calculator(ca poate a fost un soricel sau...)ori e ceva in neregula de la alternator si calculatoru masinii nu poate avea o informatie clara si de asta mia oprit aceste functii. Masina mea e un w211 din 2005. Astept un raspuns la demontare si sper sa fie ceva normal si nu calculatoare.....
                    Eu zic ca avem probleme si cu matematica. Daca masina e din 2005 nu ai cum sa ai bateria de cand e masina "de cinci ani". Cred ca acumulatorul are deja 8 ani si e la ultimele lui suflari. Schimba bateria amice.

                    Comment


                    • #55
                      dupa cum am si spus bateria mare am schimbat-o cu una noua din magazin si aceeasi problema cum baterie mica nu aveau au pus-o la incarcat o ra cu toate ca la test a iesit 12,2 far borne pe ea. In cazul in care era descarcata probabil arata undeva sub 11 si dupa cate am mai inteles ca nu-ti mege nici sbc de e stricata dar la mine se aude acel zgomot de motoras si odata ce a stat la incarcat macar la prima pornire sa fi rezistat sa nu se aprinda acel mesaj de fapt sunt 2 cel cu batry....si visit work in ecran rosu dar nici bine ce a pornit si tot asa dupa 5 secunde hop.... Sper sa fie acel regulator de tensiune cu a spus si danxx si nu probleme mai grav ca asae la servis tre sa stai la rand. Mirarea mea a fost ca atunci can am lasat-o nu a spus nimic ci doar dupa 10 zile de stat si brusc acele 2 mesaje si lipsa de ventilatie caldura cu max 1-2 turatia,lipsa curent bricheta , dau pe incalzire scaune doar palpaie si iluminatul din interior nu mai merge. Oricum multumesc si ptr mustrare dar si incurajare. Cu masina si bateria veche am mers 4 zile si a pornit chiar bine si vremea a fost totusi rece, sper sa fie bine si am sa postez ce e de fapt. MULTUMESC DIN NOU

                      Comment


                      • #56
                        verificare tensiune=incarcare din bord

                        salut, poti sa,mi spui cum selectezi ca sa verifici tensiune si [ sau [ daca incarca din bord? multumesc

                        Maestre, citeste regulile de postare!
                        Last edited by cutaresku; 08-26-2014, 15:08 PM.

                        Comment


                        • #57
                          verificare tensiune cu ajutorul meniului din bord

                          Buna ziua, poate sa.mi spuna cineva cum pot verifica tensiunea si 'sau' daca alternatorul incarca cu ajutorul meniului din bord? ce am citit pe aici nu functioneaza la mine. e 220 cdi sept 2002. multumesc

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by vlad View Post
                            La mine sta apris cu rosu tot timpul mesajul asta , si am observat ca nici SBC Hold nu mai functioneaza , am schimbat bateria mare si cea mica dar degeaba , mia spus cineva ca trebuie schimbat SBC dar aici trebuie sa fiu sigur costa prea mult ca sa incerc doar , ce altceva mai poate fi ? Ms
                            am schimbat eu acum sbc 300 de euro mana a 2 , nou este 70 de milioane

                            Comment


                            • #59
                              frate mie mi se aprinde asa de luni de zile , pare ca nu incarca bateria dar de fapt incarca ca altfel nu mergea masina mergi fara grija e un senzor ceva

                              Comment


                              • #60
                                Bcu

                                La al meu E 220 w211 din 2002, de circa 7-10 zile (odata cu temperaturile exterioare intre 0 si -5 grade), pornirea la rece devenise din ce in ce mai greoaie, pana cand lumina din bord dadea sa moara ... concluzia a fost ca nu mai duce bateria. Aceasta fiind o Varta de 74A cu 680A cu vechime de 2 ani(urmatoarea are sa fie de 100A ), am decis ca trebuie sa o inlocuiesc, dar mai intai sa merg sa fac totusi o verificare:
                                -concluzia a fost ca am "consumatori" , care imi descarca bateria, aceasta dupa reancarcare fiind inca in parametrii.

                                Au urmat verificarile pentru depistarea consumatorului nedorit:
                                -borna plus deconectata si inseriat un ampermetru indica 0.17A dupa 6 minute de la incuierea portierelor cu telecomanda. Dupa mai multe verificare am retinut acest interval de timp in care calculatorul masinii "trimite la culcare" toate celelalte calculatoare si consumatori.
                                -principalul suspect parea sa fie BCU (batery control unit), care avea mufa oxidata, si contactele la placutele interioare oxidate, imi zise electronistul. Urmatorul pas a fost sa anuleze acel BCU, astfel am putut constata ca dupa 6 minute de la incuierea usilor cu telecomanda, ampermetrul indica un curent de 0.03A

                                Inlocuirea BCU (batery control unit).

                                -a. Pret la piesa noua ~1.200 lei
                                -b. Pret second hand ~3-400 lei
                                -Am ales varianta b. Piesa defecta are codul A211 540 13 45, am gasit altul cu codul A211 540 27 45. A fost montat pe masina si curentii in repaus erau OK, din pacate bordul era rosu . A incercat cu un STAR diagnoza identic cu cel de la reprezentanta sa stearga eroarea, dar nu reusea programul sa il vada noul BCU. Dezamagire maxima !

                                Acum masina merge cu bordul rosu: Bateria & Visit workshop !

                                Intrebari :

                                1. Ar putea cei de la reprezentanta sa invete masina cu alt BCU ? Mai sus cineva zicea ca trebuie facut un up-date ...
                                2. Cum ar putea fi determinate echivalentele intre aceste BCU ?
                                3. Functionand fara acest BCU ar putea aparea efecte negative asupra celorlalte componente ale masinii ?

                                In poze primul BCU este cel defect, iar al doilea cel cumparat de la second-hand.
                                Attached Files
                                Noul E-Class 2017

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF